santorope Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2011 Σε αυτη IBANEZ http://www.ibanez.com/ElectricGuitars/model-RG1570 heavy, blues, shredding style). θέλω η κιθάρα να έχει μέγαλο output/sustain και προσανατολιζομαι σε dimarzio (mallon d-activator x , x2n, crunchlab genikotera tis high output seiras) Καθώς active επιλογές όπως emg/blackout δεν με συγκινούν ιδιαίτερα καθως θεωρώ αρκετά ψεύτικο τον ήχο τους. (ναι το ξέρω οτι οι d-activator υποτίθεται πως εξωμοιωνουν κατα καποιο τροπο active μαγνήτες/ τους εχω ακούσει και τους θεωρώ πολύ πιο ανώτερους) Apo passive λοιπόν έχετε να προτείνεται κατι συγκεκριμένο, αν είναι δυνατόν που το χετε δοκιμάσει?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
VinnieT Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2011 seymour duncan tb-6 ή sh-13. τους ειχα πανω σε μια rg 350 και ομολογω οτι ηταν αρκετα δυνατοι!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
santorope Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2011 Αυτοί νμζ δεν βγαίνουν πια, θα το τσεκαρω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 Σε αυτη IBANEZ http://www.ibanez.com/ElectricGuitars/model-RG1570 heavy, blues, shredding style). θέλω η κιθάρα να έχει μέγαλο output/sustain και προσανατολιζομαι σε dimarzio (mallon d-activator x , x2n, crunchlab genikotera tis high output seiras) Καθώς active επιλογές όπως emg/blackout δεν με συγκινούν ιδιαίτερα καθως θεωρώ αρκετά ψεύτικο τον ήχο τους. (ναι το ξέρω οτι οι d-activator υποτίθεται πως εξωμοιωνουν κατα καποιο τροπο active μαγνήτες/ τους εχω ακούσει και τους θεωρώ πολύ πιο ανώτερους) Apo passive λοιπόν έχετε να προτείνεται κατι συγκεκριμένο, αν είναι δυνατόν που το χετε δοκιμάσει?? να βαλεις την δοκιμασμενη επιλογη που βαζει η ιμπανεζ στα πιο ακριβα μοντελα της... τον tone zone- air norton . προκειται για εξαιρετικο συνδυασμο που παιζει τα παντα... δεν χρειαζεσαι υπεροδηγημενους μαγνητες για να βγαλεις καλο βαρβατο ηχο... ο τον ζοουν ειναι ιδανικος , και αν θες το κατι λιγο παραπανω μπορεις να πας στον super distortion που ειναι κι αυτος κορυφη... ιδου τις ημιμετρες λυσεις ντι αντιβειτορ δεν....τις προτεινω... ακου πασιβ με ηχο ακτιβ... η βαζεις ακτιβ η βαζεις εναν σωστο μαγνητη πασιβ να παιζεις οτι θες.... http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
brd Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 να βαλεις την δοκιμασμενη επιλογη που βαζει η ιμπανεζ στα πιο ακριβα μοντελα της... τον tone zone- air norton . προκειται για εξαιρετικο συνδυασμο που παιζει τα παντα... δεν χρειαζεσαι υπεροδηγημενους μαγνητες για να βγαλεις καλο βαρβατο ηχο... +1000 Έχω την RG1620X και όταν άλλαξα τους stock μαγνήτες έβαλα ToneZone και PafPro (δεν έβαλα AirNorton επειδή τον έχω στην JPM και σκέφτηκα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό). Ηχητικά με καλύπτει αυτός ο συνδυασμός, παίζω από blues μέχρι death metal - ok, ίσως κάποιοι να πουν ότι για τις πιο extreme καταστάσεις να χρειάζεται και πιο extreme μαγνήτης, δεν θα διαφωνήσω, άλλο θέλω να πω, ότι ο ήχος που βγάζω στέκεται αξιοπρεπέστατα σε αυτό το είδος και σίγουρα κάποιος αρκετά hot ή active μαγνήτης θα έδινε καλύτερα αποτελέσματα. Αλλά το ζητούμενο εδώ είναι η ευελιξία. Ήθελα μια κιθάρα που να έχει μεγάλο εύρος (όσο γίνεται βέβαια, έκαστος μαγνήτης στο είδος του). Με ToneZone, ΑirNorton (ή PafPro) και Blue Velvet για μονό, δεν νομίζω να έχεις αποτυχία... Έχεις μια κιθάρα με μεγάλο εύρος... Όσον αφορά τον CrunchLab, δεν τον έχω ακούσει προσωπικά για να έχω γνώμη, αλλά από ακούσματα σε Petrucci και YouTube, νομίζω ότι πρόκειται για έναν ευέλικτο μαγνήτη με σύγχρονο ήχο (ίσως σε αυτήν την περίπτωση να σε ενδιέφερε συνδυασμός CrunchLab & LiquiFire). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 αντιγραφή & επικόλληση από απάντησή μου σε άλλο thread... Οι πολύ "γκαζωμένοι" μαγνήτες είναι μια μόδα που ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του '70 και επικράτησε σε μεγάλο βαθμό τη δεκαετία του '80. Αυτό είχε να κάνει με τον συνδυασμό δυο καταστάσεων: 1.το ότι το rock γινόταν όλο και πιο heavy με προσανατολισμό όχι πλέον στα fuzz που ως τότε χρησιμοποιούνταν αλλά στο distortion από τις λάμπες των ίδιων των ενισχυτών. 2. Οι ενισχυτές της εποχής δεν είχαν ούτε το 1/10 από το γκάζι που έχουν σήμερα οι high gain amps (βλ. Mesa, ENGL, Diezel, Krank, Bogner κ.λ.π) και δεν υπήρχαν τόσο πειστικά distortion πετάλια (βλ. Suhr Riot, Emma ReezaFratzitz, Mad Professor Mighty Red Distortion κ.λ.π). Λόγω αυτών των συνθηκών έπρεπε να σπρώξει κάποιος τον ενισχυτή με τους ίδιους τους μαγνήτες, οι οποίοι σταδιακά από τα τέλη του '70 έως τα τέλη του '80 γίνονταν όλο και πιο "hot", πιο γκαζωμένοι... Τη δεκαετία του '90 με την εμφάνιση των πρώτων high gain ενισχυτών όπως οι Marshall JCM900 και οι Mesa Boogie Dual Rectifier αυτή η μόδα άρχισε να φθίνει. Ένας ακόμα λόγος ήταν ότι οι πολύ γκαζωμένοι μαγνήτες είχαν πολλά μεσαία αλλά υστερούσαν στις υπόλοιπες συχνότητες πράγμα που σε συνδυασμό με την πολύ μεγάλη έξοδό τους, περιόριζε την ποιότητα που είχαν τα καθαρά τους. Επίσης υπήρχαν παράπονα για τους μεν κεραμικούς (βλ. DiMarzio) ότι ακούγονταν "σκληροί" στα πρίμα (με την κακή έννοια) και για τους active (βλ. EMG) ότι ήταν "κρύοι" και "αποστειρωμένοι". (Οι "κλασσικοί" AlNiCo 5 μαγνήτες που ήταν η άλλη εναλλακτική τότε δεν είχαν αρκετά πρίμα από ένα σημείο και μετά για να υποστηρίξουν τόσο hot τυλίγματα στα πηνία τους, σε συνδυασμό με τους σχετικά dark ενισχυτές όπως ήταν οι Marshall της εποχής). Σήμερα θεωρώ ότι ο μόνος λόγος να πας έστω σε hot μαγνήτες είναι αν θες να πιάσεις στο 100% των ήχο αυτών των δεκαετιών. Φυσικά θα χρειαστείς και τους κατάλληλους ενισχυτές: Marshall JMP ή Μarshall JCM800, αλλιώς δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Παίρνεις πιο "normal" μαγνήτες και τα γκάζια τα βγάζεις από τον ενισχυτή ή τα πετάλια σου. Έτσι κερδίζεις συνολικά σε ποιότητα ήχου και σε ευελιξία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 αντιγραφή & επικόλληση από απάντησή μου σε άλλο thread... Οι πολύ "γκαζωμένοι" μαγνήτες είναι μια μόδα που ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του '70 και επικράτησε σε μεγάλο βαθμό τη δεκαετία του '80. Αυτό είχε να κάνει με τον συνδυασμό δυο καταστάσεων: 1.το ότι το rock γινόταν όλο και πιο heavy με προσανατολισμό όχι πλέον στα fuzz που ως τότε χρησιμοποιούνταν αλλά στο distortion από τις λάμπες των ίδιων των ενισχυτών. 2. Οι ενισχυτές της εποχής δεν είχαν ούτε το 1/10 από το γκάζι που έχουν σήμερα οι high gain amps (βλ. Mesa, ENGL, Diezel, Krank, Bogner κ.λ.π) και δεν υπήρχαν τόσο πειστικά distortion πετάλια (βλ. Suhr Riot, Emma ReezaFratzitz, Mad Professor Mighty Red Distortion κ.λ.π). Λόγω αυτών των συνθηκών έπρεπε να σπρώξει κάποιος τον ενισχυτή με τους ίδιους τους μαγνήτες, οι οποίοι σταδιακά από τα τέλη του '70 έως τα τέλη του '80 γίνονταν όλο και πιο "hot", πιο γκαζωμένοι... Τη δεκαετία του '90 με την εμφάνιση των πρώτων high gain ενισχυτών όπως οι Marshall JCM900 και οι Mesa Boogie Dual Rectifier αυτή η μόδα άρχισε να φθίνει. Ένας ακόμα λόγος ήταν ότι οι πολύ γκαζωμένοι μαγνήτες είχαν πολλά μεσαία αλλά υστερούσαν στις υπόλοιπες συχνότητες πράγμα που σε συνδυασμό με την πολύ μεγάλη έξοδό τους, περιόριζε την ποιότητα που είχαν τα καθαρά τους. Επίσης υπήρχαν παράπονα για τους μεν κεραμικούς (βλ. DiMarzio) ότι ακούγονταν "σκληροί" στα πρίμα (με την κακή έννοια) και για τους active (βλ. EMG) ότι ήταν "κρύοι" και "αποστειρωμένοι". (Οι "κλασσικοί" AlNiCo 5 μαγνήτες που ήταν η άλλη εναλλακτική τότε δεν είχαν αρκετά πρίμα από ένα σημείο και μετά για να υποστηρίξουν τόσο hot τυλίγματα στα πηνία τους, σε συνδυασμό με τους σχετικά dark ενισχυτές όπως ήταν οι Marshall της εποχής). Σήμερα θεωρώ ότι ο μόνος λόγος να πας έστω σε hot μαγνήτες είναι αν θες να πιάσεις στο 100% των ήχο αυτών των δεκαετιών. Φυσικά θα χρειαστείς και τους κατάλληλους ενισχυτές: Marshall JMP ή Μarshall JCM800, αλλιώς δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Παίρνεις πιο "normal" μαγνήτες και τα γκάζια τα βγάζεις από τον ενισχυτή ή τα πετάλια σου. Έτσι κερδίζεις συνολικά σε ποιότητα ήχου και σε ευελιξία. πολυ σωστη αναλυση... santorope κοιτα τι ηχο μπορεις να βγαλεις με εναν αλνικο μαγνητη... ESP Eclipse II Aged and ENGL Savage εγω μεχρι πριν λιγο καιρο ημουν λατρης του ινβειντερ... οταν καποια στιγμη επαιξα κα με αλλους πιο φυσιολογικους μαγνητες διεπιστωσα οτι μπορεις να παιξεις γκαζιαρικα , πολυ καλυτερα... παντως για να μην νομιζεις οτι αλλαζοντας μαγνητες θα πετυχεις και τιποτε σπουδαιο τσεκαρε το παρακατω βιντεο... Αυτος ο τυπος εχει μια ιμπανεζ μικ τομσον το φθηνο μοντελο ομως... Αυτη η κιθαρα επειδη ειναι η προιγουμενη εκδοση εχει τους ιδιους μαγνητες που εχει η δικια σου... Τους v7- v8. Ibanez MTM2 and ENGL Savage testing οποτε μπορει το πραγματικο προβλημα να μην ειναι οι μαγνητες( που δεν ειναι ). Και αλλαζοντας τους να συνεχισεις να εχεις τα ιδια προβληματα... http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IBRG550 Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 να βαλεις την δοκιμασμενη επιλογη που βαζει η ιμπανεζ στα πιο ακριβα μοντελα της... τον tone zone- air norton . προκειται για εξαιρετικο συνδυασμο που παιζει τα παντα... δεν χρειαζεσαι υπεροδηγημενους μαγνητες για να βγαλεις καλο βαρβατο ηχο... ο τον ζοουν ειναι ιδανικος , και αν θες το κατι λιγο παραπανω μπορεις να πας στον super distortion που ειναι κι αυτος κορυφη... ιδου τις ημιμετρες λυσεις ντι αντιβειτορ δεν....τις προτεινω... ακου πασιβ με ηχο ακτιβ... η βαζεις ακτιβ η βαζεις εναν σωστο μαγνητη πασιβ να παιζεις οτι θες.... θα συμφωνήσω απόλυτα καθώς οι μαγνήτες που αναφέρονται είναι φοβεροί! επίσης μπορείς να κοιτάξεις τους breed, οι οποίοι μπορεί να μην έχουν τόσο high output όπως ο super distortion, αλλά κάνουν καλή δουλειά, και φυσικά τους evolution. Απλά να ξέρεις ότι ο evolution είναι μαγνήτης που δεν συγχωρεί εύκολα λάθη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
santorope Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 Βασικά αυτό που μe ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή δεν είναι ούτε το θέμα του ενισχυτή, ουτέ των πεταλιών αλλα αποκλειστικά το αυτό των μαγνητών, γιαυτό αν γίνεται μην το γενικεύουμε το θέμα. Θέλω να ακουσω γνώμες για μαγνήτες που έχετε χρησιμοποιήσει ή χρησιμοποιήτε, κυρίως passive. (Συγκεκριμένα άυτοι για τους οποιούς ξέρω σίγουρα και τους οποίους φοράω και σε άλλες κιθάρες είναι οι fred, paf pro, breed, και είμαι υπέρικανοποιημένος σε αντίθεση με τους αλνικο μιας epihone που δεν μου λενε κάτι). Σχετικα με τους alnico, συμφωνώ οτι είναι μια ΄΄option;; αλλα τωρα το καλύτερο είναι εντελώς υποκειμενικό,..περα απο αυτό δε νομίζω να έχω ξανακούσει/δει ibanez με alnico,!?! Gενικότερα επισης κυκλοφορεί η αποψη οτι οι s.d. passive δεν ταιριαζουν και τόσο στις Ιβανεζ , αν έχεις κάποιος άποψη πάνω σε αυτο... Για να απαντήσω και στον Ari,: Πολλές κιθάρες Ιβανεζ (βλ.xiphos) φορούν d activator, oi opooi αυτή τη στιγμή είναι απο τα πολύ δυνατά χαρτιά της Di marzio. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
santorope Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2011 οποτε μπορει το πραγματικο προβλημα να μην ειναι οι μαγνητες( που δεν ειναι ). Και αλλαζοντας τους να συνεχισεις να εχεις τα ιδια προβληματα... Παιδια δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, απλα μαγνήτες θέλω να αλλάξω, και να βάλω καποιους με μεγαλύτερο οutput, ..για heavy,blues, shred...! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση