Προς το περιεχόμενο

4 mic drum recording (G.Johns revisited)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συγνώμη που ανασταίνω παλιό θέμα, αλλά πιστεύω οτι θα ενδιέφερε και άλλους αυτό που θα ρωτήσω.

 

Σε περίπτωση που κάποιος απο μας θα ήθελε να εφαρμόσει την τεχνική G.Johns σε πιο χαμηλού προυπολογισμού καταστασεις, τι μικρόφωνα θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει?

 

Χρειάζονται μεγάλου διαφραγματος πυκνοτικά, η μπορεί να γίνει η δουλειά και με μικρου διαφράγματος? Ribbon μικρόφωνα μπορούν να χρησιμοποιηθούν?

 

Μην μείνετε στις συγκεκριμένες ερωτήσεις, αναπτύξτε τις απόψεις σας ελεύθερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 50
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ribbon μικρόφωνα μπορούν να χρησιμοποιηθούν?

Αν δε κανω λαθος ο G.Johns με ενα ζευγαρι M160s το 'κανε.

Εγω δεν εχω ζευγαρι αλλα με ενα 160 και ενα SDC εχω παρει αρκετα καλα αποτελεσματα, ειδικα σε περιπτωσεις με δυνατα cymbals. Επισης αρκετες φορες μ'αρεσει να εχω μονο ενα overhead.

 

χρειάζονται μεγάλου διαφραγματος πυκνωτικά, η μπορεί να γίνει η δουλειά και με μικρου διαφράγματος?

Ισχυει ο,τι και για τις υπολοιπες τεχνικες. Εγω γενικα προτειμω τα SDCs αλλα ισως επειδη δεν εχω καλα LDCs  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περίπτωση που κάποιος απο μας θα ήθελε να εφαρμόσει την τεχνική G.Johns σε πιο χαμηλού προυπολογισμού καταστασεις, τι μικρόφωνα θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει?

 

με 2 RHODE NT1 , ενα 57αρι στο snare & ενα Audix D6 στην κασα θα εισαι μια χαρα.

 

τα ribbon ειναι πολυ καλα για αυτη τη δουλεια αλλα δυστυχως τα φτηνιαρικα ribbon ...don't cut the mustard....(για αυτη την δουλεια,για αλλα πραγματα ειναι super) οποτε δεν στα προτεινω.....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με 2 RHODE NT1 , ενα 57αρι στο snare & ενα Audix D6 στην κασα θα εισαι μια χαρα.

 

τα ribbon ειναι πολυ καλα για αυτη τη δουλεια αλλα δυστυχως τα φτηνιαρικα ribbon ...don't cut the mustard....(για αυτη την δουλεια,για αλλα πραγματα ειναι super) οποτε δεν στα προτεινω.....

 

+2

 

εγω κανω τη δουλεια μου με ενα rode nt1a και ενα akg c2000b για overs - ενα audix i-5 στο snare και ενα akg d 112 στη μποτα με πολυ ομορφα αποτελεσματα.  8)

2+2=5

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι οτι rode NT-1 ήθελα να ακούσω...

 

Αλλά σαν μικρο παιδί ας συνεχίσω τις διερευνητικές ερωτήσεις...

 

Στον thomann έχει κάτι φθηνά valve mics t.bone. Kάποια πολλούνται και ως στέρεο σετ. Με κάτι τέτοιο θα μπορούσα να βελτιώσω τον ήχο για τέτοια περίσταση σε σχέση με τα rode?  

(υποθέτοντας ότι έχω καλο χώρο καλό drummer και καλό σετ)

 

http://www.thomann.de/gr/the_tbone_sct800_stereoset.htm

 

δευερη ερώτηση: μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει περι του όρου matched set? Τι θα γινόταν δλδ αν έπαιρνα δυο rode ή ένα matched set.

 

τρίτη ερώτηση

τα ribbon ειναι πολυ καλα για αυτη τη δουλεια αλλα δυστυχως τα φτηνιαρικα ribbon ...don't cut the mustard....(για αυτη την δουλεια,για αλλα πραγματα ειναι super) οποτε δεν στα προτεινω.....

Η μουστάρδα σε πόση απόσταση απο το snare πρέπει να τοποθετηθεί? Με ενδιαφέρει περισσότερο vintage ηχος... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον thomann έχει κάτι φθηνά valve mics t.bone. Kάποια πολλούνται και ως στέρεο σετ. Με κάτι τέτοιο θα μπορούσα να βελτιώσω τον ήχο για τέτοια περίσταση σε σχέση με τα rode? 

 

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ηχο θα εχεις οχι καλυτερο,τα φτηνα λαμπατα t.bone χρωματιζουν ΠΟΛΥ τον ηχο ,αυτο μπορει να σου αρεσει,μπορει και οχι,κακος παντως δεν θα ειναι.. ;)

 

 

δευερη ερώτηση: μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει περι του όρου matched set? Τι θα γινόταν δλδ αν έπαιρνα δυο rode ή ένα matched set.

 

υποτιθεται οτι ειναι καλιμπραρισμενα για στερεο ηχογραφηση αλλα απο τη στιγμη που ετσι κι αλλοιως δεν θα τα παναρεις στην ιδια θεση (δεξια και αριστερα) δεν νομιζω να παιζει ιδιαιτερο ρολο.

 

Η μουστάρδα σε πόση απόσταση απο το snare πρέπει να τοποθετηθεί? Με ενδιαφέρει περισσότερο vintage ηχος

 

τοτε βρες...vintage τυμπανα και ντραμμερ ;) & βαλε μονο ενα mic πανω απο την...κεφαλα του ντραμμερ και ενα mic μισο μετρο μακρια απο την κασα.

 

εγω οταν βαζω snare mic το βαζω στη συνηθισμενη θεση δηλ. στο rim του ταμπουρου με κλιση.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Σε ότι αφορά την συγκεκριμένη τεχνική (G.Johns) αυτό που μετράει περισσότερο απ'όλα σε σχέση με τα 2 βασικά μικρόφωνα του σετάπ είναι η σωστή απόσταση και το pollar pattern και όχι τόσο το μέγεθος του διαφράγματος (στα οποία φυσικά μπορεί ο καθένας να κινηθεί κατά βούληση) και η τοπολογία του ενισχυτικού μέρους του μικροφώνου.

 

Με βάση λοιπόν το παραπάνω...η πιο "πετυχημένη" επιλογή (σε εισαγωγικά γιατί κατά βάση και σύμφωνα τον Ph.Newell , το συγκεκριμένο σετάπ είναι προιόν 9ευτυχούς) ατυχήματος) είναι η σωστή τοποθέτηση (δηλαδή να απέχουν το ίδιο από το θεωρητικό κέντρο του σετ ή από το κέντρο του ταμπούρου - για κάπιους η απόσταση αυτή προσδιορίζεται στις 2μιση μπαγκέτες) και επιλογή ενός όμοιου ζευγαριού μικροφώνων μεγάλου διφράγματος με καρδιοειδές πολικό διάγραμμα.

 

Τα 2 μικρόφωνα είναι hard panned.

 

Η απόσταση είναι πολύ λογικό να επηρεάζει άμεσα το αποτέλεσμα καθώς αυτή θα δημιουργήσει την αίσθηση του κέντρου και θα αποκλείσει τυχόν προβλήματα από διαφορές φάσης.

 

Η ομοιομορφία στα μικρόφωνα βοηθάει και πάλι στο να πετύχουμε την σωστή αίσθηση του κέντρου , κάτι που μπορεί ν αναιρεθεί ή τουλάχιστον να γίνει πιο δύσκολο να επιτευχθεί με 2 διαφορετικά μικρόφωνα , λόγω διαφορετικής ευαισθησίας, συχνοτικής απόκρισης αλλά ακόμη και διαφορετικότητας στην απόκριση των πολικών διαγραμμάτων. Φυσικά αυτό υπο συνθήκες μπορεί να είναι και το ζητούμενο...το ναεκμεταλευτούμε δηαλδή σε ένα τέτοιο στήσιμο τα διαφορετικά χαρακτηριστικά 2 μικροφώνων...

 

Το πολικό διάγραμμα σε ένα τέτοιο στήσιμο είναι λογικό να είναι τρομερά σημαντικό καθώς προσπαθούμε να αποτυπώσουμε αφενός το σύνολο του σετ αλλά αφετέρου λόγω ιδιομορφιών στο στήσιμο να αποφύγουμε την έντονη παρουσία ανακλάσεων που θα μπορούσαν να δημμιουργήσουν προβλήματα στην ευαίσθητη ισσοροπία ανάμεσα στα 2 μικρόφωνα. Για αυτόν ακριβώς τον λόγω η καλύτερη επιλογή είναι τα καρδιοειδή που προσφέρουν ένα μεγάλο έυρος περιμετρικά του μικροφώνου αλλά με πολύ ικανοποιητική απόριψη στο πίσω μέρος.....αντίσοιχα η χειρότερη επιλογή θα είναι μάλλον τα ribbon μικρόφωνα τα οποία λόγω figure 8 έχουν τρομερά έντονο side rejection αλλά και προσλαμβάνουν ισόποσα τον ήχο από το εμπρός και πίσω μέρος τους. Φυσικά μπορεί για κάποιον λόγο αυτό για κάποιον να είναι το ιδεατό...παρ'όλα αυτά δεν είναι σίγουρα η καλύτερη επιλογή για ένα τυπικό Glyn Johns set up (τα Μ160 που ανέφερε ο warpie είναι ίσως τα μοναδικά υπερκαρδιοειδή ribbon  ;) )

 

Η επιλογή μεγάλου διαφράγματος είναι μάλλον το πιο υποκειμενικό κομμάτι στην όλη ιστορία....θα μπρούσε κάποιος να πει ότι τα μεγάλα διαφράγματα κολακέυουν πιο ροκ και δυνατά παιξίματα με την τάση τους να "στρογγυλεύουν" τα απότομα transients ενώ αντίστροφα τα μικρού διαφράγματος κολακέυουν παιξίματα με τεράστιο δυναμικό εύρος όπως jazz κλπ με την εκπληκτική λεπτομέρεια και "ταχύτητα" τους.

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 2 μικρόφωνα είναι hard panned.

 

Καποιοι πιστευουν οτι ειναι καλυτερα στη μεθοδο αυτη (Glynn Jones) το πυκνωτικο mic που ειναι  "πανω" απο το snare (οχι το δυναμικο του snare)  να το παναρεις halfway to the right για να μη σου "ερχεται" πολυ απο τα δεξια το snare,εσυ τι πιστευεις?

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Καποιοι πιστευουν οτι ειναι καλυτερα στη μεθοδο αυτη (Glynn Jones) το πυκνωτικο mic που ειναι  "πανω" απο το snare (οχι το δυναμικο του snare)  να το παναρεις halfway to the right για να μη σου "ερχεται" πολυ απο τα δεξια το snare,εσυ τι πιστευεις?

 

αν τα μικρόφωνα τοποθετηθούν σωστά (δηλαδή με μεζούρα κυριολεκτικά) από το κέντρο του ταμπούρου ή από αυτό που εμείς θεωρούμε κέντρο του σετ (πχ στα παραδείγματα που ανέβασα θεωρούμε ως κέντρο του σετ το σημείο ανάμεσα στο κέντρο του ταμπούρου και τον κόπανο της κάσας) τότε αυτό θα ακουστεί και στο κέντρο όταν τα μικρόφωνα τοποθετηθούν hard panned.

 

σε ένα σωστό glyn johns στήσιμο λοιπόν όπου έχουμε επιλέξει το ταμπούρο ως θεωρητικό κέντρο τότε αυτό θα πρέπει να ακούγεται ισόποσα και στα 2 κανάλια, δηλαδή στο κέντρο....

 

 

Αυτή είναι άλλωστε και η λογική πίσω από το όλο στήσιμο

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου