Προς το περιεχόμενο

4 mic drum recording (G.Johns revisited)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

To 'xω σκοπό αλλά με συνοδεία ..φωτορομάντζου. :D

 

Ωωου καιει. Παω Μπασσο ;D

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 50
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

εχει δοκιμασει κανεις OHs μπροστα απ'το drumkit και οχι απο πανω?

Αν ναι, ειχε καλο αποτελεσμα?

 

....νομίζω πως σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα μπορούσαν λέγοντε OH, σωστά?....ίσως Front Seat  ;D ;D ;D ;D ;D

 

...πέρα από το εντελώς άνοστο αστείο μου, νομίζω πως η λογική σχετικά με τα OH mics θα πρέπει να είναι αρκετά κοντά σε αυτό που ακούει ο ίδιος ο ντράμερ και άρα κατ'επέκταση στον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται το σετ του σε ότι αφορά το phrasing και τις δυναμικές του...και καλώς ή κακώς ο ντράμερ ακούει ως επί το πλείστον τα beater heads και όχι τόσο πολύ τα ressonant skins και το σετ (ως υλικό που δονείται). Για να πω λοιπόν την αμαρτία μου έχω δοκιμάσει σε υπερφορτωμένα σετ αυτό που λες στο παρελθόν αλλά κατέληξα πως υπερισχύει το resonant μέρος των τυμπάνων κάτι που δεν βοηθούσε στο επιθυμητό αποτέλεσμα (σε σχέση με τα κομμάτια του κιτ όχι με τα πιάτα). Έτσι σε τέτοιες περιπτώσεις (υπερφορτωμένα σετ) κατέληξα να χρησιμοποιώ τα OH mics  ουσιαστικά πίσω από το σετ και σχετικά χαμηλά κοιτώντας προς τα beater heads συνδυασμένα τις περισσότερες φορές με spot mics σε όλα ή κρίσιμα πιάτα.....

 

Από την άλλη πλευρά υπάρχουν τρομερά πολλές και ενδιαφέρουσες επιλογές σχετικά με την τοποθέτηση των OH mics τόσο σε ότι αφορά καθιερωμένες τεχνικές , συνδυασμούς τους και παραλλαγές τους σε σχέση με την θέση στον οριζόντιο και κάθετο άξονα σε σχέση με το σετ.....

 

Ορμόμενος τώρα από αυτό και απαντώντας και στον haryy σχετικά με τα συγκεκριμένα videos θα ήθελα να πω πως αποτελούν ένα πολύ μικρό τμήμα ενός πολύ μεγαλόπνοου πρότζεκτ που ετοιμάζουμε με τίτλο εργασίας "The complete drum recording and mixing" υπό μορφή video tutorial που θα περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα σε σχεση με την ηχογράφηση και επεξεργασία τυμπάνων, από την επιλογή και το κούρδισμα του σετ, την επιλογή και τοποθέτηση μικροφώνων, κουρδίσματα, επεξεργαστικές αλυσίδες, διαφορετικά σετάπ, συμμετοχή πολλών αξιόλογων μουσικών απο διαφορετικά μουσικά είδη με πολλά και διαφορετικά σετ και στησίματα, editing and mixing tips και πολλά πολλά επιπλέον ενδιαφέροντα θέματα που προς το παρόν θα κρατήσω κρυφά  ;D ;D ;D

 

Αυτή την περίοδο ολκληρώνουμε τις ηχογραφήσεις και το filming με τους εκλεκτούς μουσικούς που δέχτηκαν να μας παραχωρήσουν μέρος του ταλέντου και της εμπειρίας τους και συνεχίζουμε ακαθεκτοi με το υπόλοιπο και μεγαλύτερο μέρος του πρότζεκτ.....

 

Εννοείται φυσικά πως το πιο κρίσιμο σημείο είναι το να μην καταστραφεί το όλο πράγμα από τα αντιεμπορικά μούτρα μου  ;D ;D ;D....ίσως χρειαστεί να επιστρατευτούν ειδικά εφφέ...αν και ακόμη και η μαγεία του χόλυγουντ έχει τα όρια της  ;D ;D ;D ;D

 

Ελπίζω σύντομα να είναι έτοιμο το trailer ώστε να πάρετε μια ιδέα του τι θα είναι πραγματικά αυτό το πρότζεκτ  :)

 

ps. τα συγκεκριμένα βίντεο που ανέβασα στο συγκεκριμένο τόπικ είναι το υλικό που παίρνουν στα χερια τους οι μουσικοί που συμμετέχουν για προσωπική χρήση

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπραβο Νικοδημε!

 

Εξοχη ιδεα ...κατι που λειπει απο την Ελλαδα που σιγουρα εχουμε και τα μεσα και τα ατομα να κανουν κατι τετοιο.

 

Δλδ δεν εχουμε καλους ντραμερ και καλους ηχοληπτες εδω?

Γιατι ολοι ακουν για εξωτερικο και πιστευουν οτι εκει ολα γινονται καλυτερα και εδω εχουμε μεινει πισω?

Καιρος λοιπον να δουμε λιγο εδω τι γινεται και να βοηθησουμε τετοιες αξιολογες προσπαθειες!

 

Cheers!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπραβο Νικοδημε!

 

Εξοχη ιδεα ...κατι που λειπει απο την Ελλαδα που σιγουρα εχουμε και τα μεσα και τα ατομα να κανουν κατι τετοιο.

 

Δλδ δεν εχουμε καλους ντραμερ και καλους ηχοληπτες εδω?

Γιατι ολοι ακουν για εξωτερικο και πιστευουν οτι εκει ολα γινονται καλυτερα και εδω εχουμε μεινει πισω?

Καιρος λοιπον να δουμε λιγο εδω τι γινεται και να βοηθησουμε τετοιες αξιολογες προσπαθειες!

 

Cheers!

+1

 

μπραβο Νικοδημε! Θελει ΠΟΛΥ δουλεια κατι τετοιο!

Καλη τυχη και επιτυχια!  :)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο θέμα παιδιά!

 

Αν και δεν είμαι πολύ οπαδός της Glyn Johns, μου αρέσουν οι ηχογραφήσεις με λίγα μικρόφωνα και ειδικά αν ο χώρος (το σημαντικότερο) έχει καλές προδιαγραφές και μουσικό ήχο, τότε τα close mics μπορούν να γίνουν συμπληρωματικά αν όχι προαιρετικά.

 

Η Glyn Johns όντως μου αφήνει μια εντύπωση κενού χώρου στο κέντρο και έτσι καταλαβαίνω απόλυτα την τοποθέτηση μικροφώνου από τον Νικόδημο μπροστά ακριβώς από τα τύμπανα για να παίξει τον διπλό ρόλο γεμίσματος κέντρου/ενίσχυσης χαμηλών κάσας

 

Πάντως πιστεύω ότι ακόμη και με 2 μικρόφωνα μπορείς να πετύχεις ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Αυτό το κατάλαβα στον καινούργιο μας χώρο που τον επιμεληθήκαμε ειδικά για τα τύμπανα.

Στις δοκιμές μας με τα room mics, τολμώ να πω ότι πλησίασα πολύ (τυχαία φυσικά) στον zeppelin ήχο με 2 room mics σε ortf (ή spaced pair δεν θυμάμαι καλά).

 

Το αποτέλεσμα με ξάφνιασε ευχάριστα και με έπεισε ότι μάλλον το live room "έκατσε" καλά που λέμε. (ακολουθεί wav δείγμα για να πάρετε μια ιδέα)

 

Νικόδημε να μην ξεχάσω να σε ευχαριστήσω και εγώ για τα δείγματα με τον εξαίρετο ντράμμερ.

Αλήθεια θα κάνεις κάποιο project ή ήταν απλές δοκιμές?

 

ωραιος ηχος. 414s?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου