Προς το περιεχόμενο

4 mic drum recording (G.Johns revisited)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

2 μικρά αποσπάσματα από κάποια πολύ ενδιαφέροντα project που ετοιμάζουμε αυτό τον καιρό με τον Αλέξη Αποστολάκη στο Sonic Ark Studio.

 

enjoy

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 50
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Απλα ΥΠΕΡΟΧΟ.

 

Τι να τα κανεις τα παραπανω μικροφωνα?

 

Ο ντραμμερ απλα μαμει.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Keep It Simple Stupid!

Μπράβο ρε Νικόδημε! Ο Glyn Johns το είχε πιάσει το νόημα, κι εσύ το ίδιο, μη σου πω και καλύτερα (και οι Kiss επίσης ;D).

Βέβαια, δε λέω, το να έχεις και έναν αστεράτο ντράμερ να κοπανάει, βοηθάει...

 

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

...χαίρομαι που σας αρέσει  :)

 

Ο Αλέξης είναι σίγουρα το "βασικό συστατικό" και νομίζω πως ταιριάζουν και στο παίξιμο του αυτού του είδους οι τεχνικές τοποθέτησης....

 

επισης, προτιμας Glyn Johns απο recorderman?

 

 

....Το συγκεκριμένο σετάπ δεν είναι ακριβώς στο στυλ του G.Johns...για την ακρίβεια είναι -/+ 1 μικρόφωνο....δηλαδή δεν υπάρχει snare mic αλλά υπάρχει ένα εξτρά mono room/kick mic στο ύψος που ενώνοντε θεωρητικά το τομ με την κάσα και περίπου 2-2.5 μέτρα μπροστά από το σετ. Σε τέτοια σετάπ νιώθω ότι το close micing στο ταμπούρο δεν εξυπηρετεί πολύ πλην του να εξισοροπήσει λίγο το κάπως αδύναμο κέντρο.....για αυτό ακριβώς προτιμώ ένα κεντρικό room mic  με έμφαση στην κάσα και γενικότερα στο low end κομμάτι του σετ που ταυτόχρονα δημιουργεί και μια πιο συμπαγή στέρεο εικόνα.

 

Η φάση recorderman δεν με ενθουσιάζει τόσο, γιατί μου δείνει μια πιο "στενή" εικόνα....από την άλλη πλευρά βέβαια έχω πολλές φορές χρησιμοποιήσει με πολύ όμορφα αποτελέσματα (για τα αυτιά μου τουλάχιστον) μια κάπως διαφοροποιημένη εκδοχή της (ουσιαστικά κρατώντας ένα μόνο over πάνω και δεξια από τον δεξί ώμο, ένα δεύτερο LDC ως γενικό tom tom mic, το snare mic και το kick mic) με πολύ ελαφρύ παιχνίδι στο panning.....τρομερά συμπαγές αποτέλεσμα..τουλάχιστον για κάποιες περιπτώσεις.....ορίστε ένα παράδειγμα (τα τύμπανα στο πρώτο μισό μέρος του κομματιού).

 

 

 

νικοδημε, μιλησε μας λιγο για τα μικροφωνα  :)

 

 

 

Τα μικρόφωνα είναι ένα ζευγάρι U87 + ένα Heill PR40 στην κάσα + το mono room mic που ανέφερα (και φαίνεται λίγο στην κάτω δεξιά γωνία του βίντεο) το οποίο είναι το The Tube της AKG, ένα πολύ ωραίο tube mic βασισμένο ως έναν βαθμό στο C12 και το οποίο μετά από μια μάλλον αποτυχημένη καριέρα εξαφανίστηκε από την αγορά για να επανεμφανιστεί κάποια χρόνια αργότερα, με μια αντίσταση παραπάνω, πράσινο χρώμα και το πολύ πιο πιασάρικο όνομα C12VR  ;)  (....προσοχή δεν έχει καμμία σχέση με το solid tube).

 

.....αν κάποιος θέλει περισσότερες λεπτομέρειες just let me know

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θενκσ για τις πληροφοριες.  :)

 

.από την άλλη πλευρά βέβαια έχω πολλές φορές χρησιμοποιήσει με πολύ όμορφα αποτελέσματα (για τα αυτιά μου τουλάχιστον) μια κάπως διαφοροποιημένη εκδοχή της (ουσιαστικά κρατώντας ένα μόνο over πάνω και δεξια από τον δεξί ώμο, ένα δεύτερο LDC ως γενικό tom tom mic, το snare mic και το kick mic) με πολύ ελαφρύ παιχνίδι στο panning.....τρομερά συμπαγές αποτέλεσμα

 

εχω δοκιμασει και 'γω κατι παρομοιο αλλα με ενα extra K2 room mic και ενα 441 στο snare.

(Χτες εκανα το λαθος και δοκιμασα το 441 στο floor tom και σημερα ηθελα να πουλησω τα 421s... ::) )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εξαιρετικός ήχος!!! Αν δεν σε κουράζω….και τα μικρόφωνα πάνε που; (εννοώ προενίσχυση)  και λίγες γραμμές (αν δεν βαριέσαι) για τυχόν επεξεργασία του σήματος π.χ. eq , compression etc.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Εξαιρετικός ήχος!!! Αν δεν σε κουράζω….και τα μικρόφωνα πάνε που; (εννοώ προενίσχυση)  και λίγες γραμμές (αν δεν βαριέσαι) για τυχόν επεξεργασία του σήματος π.χ. eq , compression etc.

 

Τα U87 πηγαίνουν σε ένα ζευγάρι Great River και από εκεί στην κονσόλα για ένα ελαφρύ eq (λίγο "καθάρισμα" στα χαμηλά μεσαία και ένα διακριτικό 2-3db boost περίπου στα 14Κ) και μετά hard panned σε ένα stereo bus που περνάει από το manley vari mu σε ένα πολύ "απαλό" dual mono setting με αργό attack και (σχετικά) γρήγορο release δίνωντας 1 με 3 db gain reduction στα πιο δυνατά σημεία και από εκεί στο ad. Το kick mic πηγαίνει κατευθείαν στην κονσόλα με ένα distressor σε opto mode στο insert (3-4db gain reduction το πολύ) και ένα ελαφρύ τόνισμα στα ψηλά μεσαία για μια πιο edgy ατάκα....το 4 μικρόφωνο (room mic) πηγαίνει επίσης απευθείας  στην κονσόλα με ένα πολύ ελαφρύ levelling από το AMEK 9098 και ένα ελαφρύ boost (2-3db) περίπου στα 16K για να αποκτήσει λίγο περισσότερο "αέρα".....

 

Στην μίξη (...αν μπορούμε να το ονομάσουμε έτσι) το μόνο που έγινε είναι να παίξουμε λίγο με τα levels, σπλίταρα το kick track και το έστειλα παράλληλα σε ένα distressor με ένα πολύ γρήγορο και slappy setting και από εκεί στο culture vulture για λίγο "βρωμιά" και τα μίξαρα με το αυθεντικό σήμα στο οποίο επίσης "έπαιξα" λίγο με τα transients χρησιμοποιώντας τα vca dynamics της κονσόλας.....τέλος το σύνολο πέρασε για άλλη μια φορά από το vari mu (inserted στο mix bus) με ελάχιστο έως καθόλου gain reduction απλά και μόνο για το χρώμα και το subtle glue effect.

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

WOW!!! Σε ευχαριστώ για την άμεση, κατατοπιστικότατη και χρησιμότατη απάντηση. Εντυπωσιασμένος. Δεν λέω, είναι φυσικά και ο παίκτης, αλλά αν δεν είναι και ο μηχανικός με 30 κιλά (ξέρετε τι)…..ήχος δεν βγαίνει. Τα συγχαρητήριά μου και πάλι MR Νικόδημε!

P.S.

Μου άρεσε πολύ «το κόλπο» της τοποθέτησης του room mic (στο ύψος που ενώνονται το τομ με την κάσα και περίπου 2-2.5 μέτρα μπροστά από το σετ, όπως λες- δεν το είχα υπ’ όψιν). Aπλά και εγώ δηλώνω μη οπαδός του close miking, αλλά μέχρι τώρα δεν μπορούσα να το υποστηρίξω και πολύ πειστικά. ;D Πλέον θα λέω , «το λέει ο Νικόδημος»  ;)

 

Edit: κάτι είχα ακούσει ότι έγγραφε κάπως έτσι ο  Βonham  ( μόνο ένα mic μπροστά από την κάσα στα 2 μέτρα και τίποτα άλλο) , αν θυμάμαι καλά, …or something like that.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου