Προς το περιεχόμενο

Πέτρινα Χρόνια Vst Κλαρίνο/Σαξόφωνο


Marios Paradisis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έλεος δηλάδη, μερικοί νομίζετε οτι όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από σας.

 

 

Αυτό ξαναπές το.Και σε τέτοιο βαθμό μάλιστα,που τον τελευταίο καιρό έχω ξενερώσει πάρα πολύ που δε θέλω ούτε να γράφω...Αλλά,φυσικά,πρόκειται για μουσικούς "καταξιωμένους" και "αλάθητους",τι να ****με μπροστά τους..... ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 33
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αυτο ισως σημαινει οτι δεν ακους τετοιο ειδος μουσικης, αρα δεν μπορεις να δεις την

ψυχη που κατ' εμε βγαζει ο φιλος Marios... εστω και με αρκετη υπερβολη, οσον αφορα το παιξιμο, η μαλον την εξομοιωση παιξιματος κλαρινου που προσπαθησε να πετυχει...

Αν ας πουμε ακουγες το original απο τον Β. Σαλεα, θα ενιωθες την ψυχη στο παιξιμο που αναμφιβολα υπαρχει;

Για να το πω και αλλιως, σε πολλους δεν αρεσει ο Καζαντζιδης και δικαιωμα τους, ωστοσο η ψυχη που εβγαζε αυτος ο ανθρωπος τραγουδωντας δεν αμφισβητειται.

 

Απ ολα ακουω, και Σπανουδακη ακουω και Σαλεα και Καζατζιδη (τον τελευταιο τον εχω φαει στη μαπα τη μιση μου ζωη  ;D).

 

Αυτο βγαζει ψυχη.

 

 

Γι αυτο και ο Σπανουδακης πληρωσε το Σαλεα για να εκτελεσει το κομματι του.

Για να βγαλει ψυχη και να τη νοιωσει ο ακροατης.

Αν ηταν διαφορετικα θα εβαζε εναν με ενα σαχλοφωνο και θα καθαριζε.

 

Το θεμα ομως εδω τωρα δεν ειναι αυτο, αλλα το τι ακριβως ζηταει ο Μαριος απο τα μελη εδω στο φορο. Να αξιολογησουν το παιξιμο του?? Να αξιολογησουν τη φωνη που βγαζει το σαχλοφωνο που αυτος οπως ειπε εφτιαξε (να ειναι κατι απο κλαρινο και sax), η να αξιολογησουν τη συνθεση του Σπανουδακη??

Ο καθ ενας μας οτι κανει στη ζωη του, βαζει ψυχη και σωμα και το κανει.

Αυτο που λεμε "ψυχη" στη μουσικη ειναι αλλο πραμμα (ετσι τουλαχιστον το βλεπω εγω).

 

Off topic

Και μιας και μιλαμε για ψυχη, δες και ακου εδω σε ενα βιντεο τον Αποστολακη (ο Αποστολης παρεπιμπτοντως ειναι απο τα μεγαλυτερα ονοματα στο Sax στη μουσικη jazz στην Ελλαδα σημερα) και προσεξε πως βγαινει η ψυχαρα του εκτελεστη στο κομματι.

Ακου το ολο το βιντεο, και πες μου ποιο σαχλοφωνο θα μπορεσει να βγαλει αυτο που βγαζει ο αποστολης.

Δεν ειμαι ο σκληροπυρηνικος πνευστακιας (κιθαριστας ειμαι  ;D), αλλα οπως λεει και ο Νικολας απο πανω, τα σαχλοφωνα ειναι για να αναπληρωνουν οσο μπορουν κατι που δεν υπαρχει στη στιγμη και οχι να αντικαθιστουν.

Τα σαχλοφωνα δεν βγαζουν ψυχη.

 

καίγομαι και σιγολιώνω - Αποστόλης Βαγγελάκης

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Επειδή δεν είναι αυτό το ζητούμενο και σε πολύ γενικές γραμμές, μπορεί το mix ή ο τρόπος παιξίματος να μην μου αρέσει καθώς και η ανταπόκριση στις δυναμικές του solo ήχου σε κάποια σημεία, όμως αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό στην συγκεκριμένη περίπτωση. Άλλος είναι ο λόγος της παρουσίασης αυτού του βίντεο.

 

Επειδή: α) τυγχάνει να ακούω και τέτοια μουσική, β) ακούω τι και πως το έγραψες, γ) γνωρίζω ποιός κατασκεύασε και πως τον ήχο, κλπ.

 

Από εμένα τουλάχιστον μπράβο.

Καλή συνέχεια Μάριε σε αυτό που κάνεις και καλή επιτυχία.

 

Υ.Γ.

Εάν υπήρχαν κάποιες προτάσεις σας ως προς τον ήχο του κλαρίνου, θα βοηθούσατε τον κατασκευαστή στην βελτιοποίησή του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια λιγο ηρεμια !!Η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι αν μας αρεσει κατι απο ευγενεια και μονο να λεμε τον καλο μας τον λογο !! ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ απλα το προσπερναμε.

Ενταξει tsotir του την επεσες του Μαριου ,ΝΕΑΡΟΣ ΕΙΝΑΙ (απ'οτι καταλαβα απο τα χερια που φαινονται στο video) ..θα βρη το δρομο του.Ο μικρος μια γνωμη ηθελε να παρει τα 'πανω'του.

Ας μην ειμαστε σκληροι στα παιδια ρε ΣΩΤΗΡΗ .Θυμαμαι οτι οταν επαιζα με ορχηστρες (πιτσιρικας

17-20 χρονων ) περιμενα εναν καλο λογο απο τους αλλους μεγαλυτερους μουσικους πως και πως .Ε οταν μου τον ελεγαν ...κυριολεκτικα ''πεταγα ''.Αυτο ειναι δινουμε αβαντες στους νεους

να σταθουν στα ποδια τους.Ελπιζω να μην με παρεξηγησεις Σωτηρη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

pericles, απο την πρωτη στιγμη καταλαβα οτι ειναι παιδι.

Μια αποψη εβαλα στο θεμα, αξια συζητησης για να δουμε τελικα τι ακριβως πρεπει να μαθαινουν οι νεοι.

Δεν τη επεσα σε κανεναν...το αντιθετο συνεβη.

Αν παρ ολα αυτα παρερμηνευτηκε και υπαρχει αισθηση οτι την επεσα σε καποιον, την ξεπεφτω και ζητω συγνωμη για το πεσιμο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

@Reborn, προσωπικά  δεν βλέπω κάποια εχθρικότητα στις παρατηρήσεις του TSotir. Προσωπικά τις εξέλαβα ως καλοπροαίρετη κριτική (την οποία νομίζω ότι αποζητούσε και ο OP).

Δεν μπορώ να ισχυριστώ όμως το ίδιο και για τη δική σου στάση. Μην προκαλείς τον συνομιλητή σου. Δεν προσφέρεις και δεν μπορείς να κερδίσεις κάτι από όλο αυτό. Το πολύ πολύ να σβηστούν τα γραφόμενά σου.  

 

 

Edit: Αναφέρομαι ΚΑΙ σε post που εκ των υστέρων σβήστηκαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ ολα ακουω, και Σπανουδακη ακουω και Σαλεα και Καζατζιδη (τον τελευταιο τον εχω φαει στη μαπα τη μιση μου ζωη  ;D).

 

Off topic

Και μιας και μιλαμε για ψυχη, δες και ακου εδω σε ενα βιντεο τον Αποστολακη...

 

...Τα σαχλοφωνα δεν βγαζουν ψυχη

 

Καλησπερα, τι να πει κανεις για τον Αποστολη, ο ανθρωπος τα εχει ολα...εκτελεση, αισθημα ΨΥΧΗ...

Θα ακουσες σιγουρα τον ακορντεονιστα, που σιγουρα και αυτος "βγαζει" πολυ πραμα... τωρα, αν ο ΙΔΙΟΣ παικτης επαιζε τα ΙΔΙΑ θεματα σε ενα keyboard με φορτωμενο ενα απο τα πολλα θαυμασια ακορντεον που κυκλοφορουν στην αγορα, θα εβγαζε την ιδια ψυχη η οχι;...

Θελω να πω φιλε οτι κατα τη γνωμη μου ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ βγαζει την ψυχη και οχι το οργανο, φυσικο η ψηφιακο.... και ο Μαριος εβγαλε ψυχουλα στο παιξιμο του παρα τις οποιες υπερβολες στην εκτελεση η τις ατελειες του ηχου... δεν ειναι ο Σαλεας, δεν ειναι κλαρινο ο ηχος που εφτιαξε αλλα βγαζει ψυχη, παντα κατα την αποψη μου...

Ο φιλος Nikolas, αν δεν κανω λαθος, παιζει πιανο σε ενα βιντεο που ανεβηκε προσφατα συνοδευοντας μια (καταπληκτικη οντως) τραγουδιστρια....

Καποιοι σχολιαστες του λενε οτι επαιξε καλυτερο πιανο απο τον ιδιο τον μουσικο που παιζει στο αυθεντικο κομματι... αν και παλι δεν κανω λαθος, το πιανο ειναι παιγμενο απο σαχλοφωνο, σωστα;...

 

Στο mp3 που επισυναπτω, αν και διαφορετικο ειδος μουσικης, ποια η γνωμη σου για τον παικτη, υπαρχει αισθημα, υφος, ψυχη η οχι;

 

ΥΓ1: Κιθαριστας ειμαι κι εγω, ασχολουμαι ομως πολλα χρονια με sampled ηχους, ξενους και δικους μου :)

 

ΥΓ2: Μανωλη εγω ειπα στον Μαριο τη γνωμη μου τοσο για το παιξιμο οσο και για τον ηχο που προσπαθει να φτιαξει.

 

ΥΓ3: Δεν ξερω αν υπαρχει ηδη θεμα με samled οργανα, VSTis, μεχρι ποιο βαθμο μπορουν να ντικαταστησουν τα πραγματικα οργανα, εκφραση, υφος μεσα απο αυτα κλπ....

 

EDIT

Ειρηνη υμιν σε ολους παιδια, απλα τη γνωμη μας λεμε και τιποτε αλλο

0001Vln.mp3

Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ομολογώ οτι δεν περίμενα να δημιουργήσω τέτοιο μπάχαλο με το θέμα μου, ο πρωταρχικός σκοπός μου ήταν απλώς να μοιραστώ τις απόπειρες μου σε αυτό που αγαπάω, τη μουσική, με άλλους ανθρώπους που έχουν την ίδια αγάπη.

Από αυτά που διάβασα κρατάω μόνο την κριτική του george956 και το μήνυμα του Μανώλη Χναράκη και επίσης ευχαριστώ όσους έγραψαν κάτι θετικό για την προσπάθειά μου.

 

TSotir δεν θυμάμαι να σε έβρισα και ούτε το συνηθίζω σε αγνώστους. Όπως είπες τη γνώμη σου είπα κι εγώ τη δική μου και τίποτα παραπάνω. Απλώς δεν μπορούσα να φανταστώ οτι υπάρχει κάποιος μουσικός που σκέφτεται σαν κι εσένα (οτι ακυρώνουμε ο ένας τον άλλο και τα συναφή) , μου έκανε φοβερή εντύπωση (αρνητική) και γι αυτό μπήκα στον κόπο να απαντήσω. Να σημειώσω οτι στο συγκεκριμένο βίντεο έχω "ακυρώσει" και τους drummer καθώς και κάποιους άλλους οργανοπαίχτες.

Και επειδή είμαι καθηγητής πιάνου (και είμαι 28 χρονών παρεπιπτόντως) πολλάκις έχω ακυρώσει και τον ίδιο μου τον εαυτό καθώς έχω χρησιμοποιήσει vsti με ήχο πιάνου. Αλλά δεν μου κράτησα κακία. Η ανάγκη βλέπεις!

Ας αφήσουμε όμως τον χαβαλέ κατα μέρος, καθένας έχει τη δική του θεώρηση για το κάθε πράγμα και μπορεί να την εκφράζει και να κρίνεται θετικά ή αρνητικά γι αυτήν.

 

Αυτό που προσπάθησα να πλησιάσω τόσο σε ήχο όσο και σε εκτέλεση είναι αυτό:

 

BASILAKIS SALEAS

 

Το κατα πόσον τα κατάφερα να το προσεγγίσω δεν το ξέρω, αλλά η ουσία δεν είναι αυτή αλλά το οτι ένα βιντεάκι όπως το παραπάνω μου έδωσε το έναυσμα να γίνω δημιουργικός και περάσω κάποιες ευχάριστες ώρες πειραματιζόμενος πάνω σε αυτό.

 

Παραθέτω άλλο ένα σύντομο βιντεάκι με τον ίδιο ήχο, για να μη βγαίνουμε και εκτός θέματος. Αυτή τη φορά είναι δικός μου αυτοσχεδιασμός. Σόλο σαχλόφωνο και ψεύτικο πιάνο!  ;)

 

Klarino Fantasia 1

 

www.youtube.com/user/MariosParadisis

www.neocymatics.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάριε παίζεις πολύ ωραία και παράγεις πολύ όμορφες μελωδίες,"ψεύτικες" ή μη!Και ακόμη και το πιο "ψεύτικο" ήχο να έχεις φτιάξει αν τον αναμειγνύεις με το στοιχείο σου και με αυτό το "κάτι" που θέλεις να πεις,τότε μη σε νοιάζει για τα τεχνικά θέματα,που όπως φαίνεται απασχολούν πολλούς εδώ μέσα..Και σημειώνω πως δεν είμαι βέβαια ο αρμόδιος να σου πω κάτι τέτοιο,μια κιθάρα....γρατζουνάω ;D Συγγνώμη αν δημιούργησα προσωπικά ένταση στο θέμα που άνοιξες!Πάντα καλές μουσικές! ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Reborn σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, το εκτιμώ  :)

 

Κατόπιν παρότρυνσης κάποιου μέλους που μου είπε να γράψω κάποιες πληροφορίες για το συγκεκριμένο ήχο θα εξηγήσω λίγο την διαδικασία, αν και προσωπικά αμφιβάλλω οτι ενδιαφέρει κάποιον.

 

Αρχικά έφτιαξα κάποια waveforms τα οποία πλησίαζαν στον συγκεκριμένο ήχο που ήθελα να πετύχω. Τα συνδύασα με μικρά κομμάτια samples για το attack που είναι δύσκολο να επιτευχθεί μέσα από synth και στη συνέχεια τα φίλτραρα μέσα από ένα impulse που εξομοιώνει τον "κορμό" του κλαρίνου. Ένα ξύλινο tube στην ουσία το οποίο επεξεργάστηκα προκειμένου να το φέρω στα χαρακτηριστικά που ήθελα.

Εν συνεχεία χρησιμοποίησα ένα αυτοσχέδιο "breath" controller (πιο σωστά να το αποκαλέσω vocal controller) το οποίο παίρνει σήμα από την ένταση της φωνής και το μετατρέπει σε midi cc information το οποίο και χρησιμοποίησα για να μπορώ να μεταβάλλω σε πραγματικό χρόνο την χροιά του ήχου, με τα χαρακτηριστηκά ενός ξύλινου πνευστού. Tube saturation δηλαδή που δημιουργεί αυτή την αίσθηση της δυναμικής παραμόρφωσης όταν φυσάμε αέρα στο πνευστό με μεγαλύτερη ταχύτητα/ποσότητα. Το midi cc εκτός του saturation μεταβάλλει και πολλά άλλα χαρακτηριστικά του ήχου όπως πολλαπλά και διαφόρων ειδών eq, tube compression και άλλα, εκφραστικά χαρακτηριστικά.

Τέλος ηχογράφησα την αναπνοή μου (!!) προσπαθόντας να μιμηθώ τον ήχο που κάνει ο αέρας που δεν εισέρχεται στο πνευστό, και το προγραμμάτισα έτσι ώστε να μιμείται την όλη διαδικασία της αναπνοής, με legato mapping, μέγιστο χρόνο διάρκειας κλπ

Να αναφέρω επίσης οτι εάν ξεχαστώ και παίζω legato για πολύ ώρα χωρίς αναπνοή (non legato) ο ήχος σταματάει με το ανάλογο ηχόχρωμα που παράγεται όταν μας τελειώνει η αναπνοή.

 

Νομίζω αυτά είναι αρκετά στοιχεία για όποιον ενδιαφέρεται να δει τη διαδικασία δημιουργίας αυτού του σαχλόφωνου.

www.youtube.com/user/MariosParadisis

www.neocymatics.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου