Indigo Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Τριγυρνώντας στο internet έπεσα πάνω σε μια custom εταιρία από την Αυστραλία. http://www.sleishman.com/sleishman-drums/the-sleishman-system.html Αυτοί λοιπόν έχουν πατεντιάσει το σύστημα που βλέπετε στη σελίδα. Πιστεύετε πως έχει όντως αποτέλεσμα στον τελικό ήχο; Έχει βάση, αλλά απορώ που δεν το κάνουν οι μεγάλες εταιρίες (αν εξαιρέσει κανείς το free floating της pearl) - μπορεί να κάνω και λάθος σε αυτό βέβαια. Παραθέτω και link για σχετικό video Ακόμη, αναφέρουν για το κούρδισμα, που δείχνουν και σε αυτό το video: I am drumature... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Πολυ εξυπνο..μου κανει εντυπωση που δεν ειχε σκεφτει κανεις πριν. thanks for posting φιλε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chembeast Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Το χει κάνει η pearl με τα free floating ταμπούρα της 20 χρόνια πριν...... ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Δεν το ηξερα οτι ηταν αυτο το free floating που πλασαρε η pearl. 20 χρονια...gabriel... Aκουστε το τελευταιο κομματακι που εγραψα με το Gabriel ταμπουρο μου.. http://www.box.net/shared/2ip4e7hmuq ξερει κανεις γιατι δεν "πηγε" αυτο το συστημα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Indigo Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Αν θυμάμαι καλά (καθώς δεν τα έβλεπα σήμερα, σήμερα πόσταρα) κάπου λέει οτι το κάναν πατέντα. Οπότε μάλλον δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί; Δεν είμαι σίγουρος. Για το free floating γράφω στο αρχικό ποστ. Είναι το μόνο άλλο που ξέρω. Ουσιαστικά η ερώτηση μου είναι αν πράγματι προσφέρει αυτά που λέει, ή ο ήχος πνίγεται και πάλι από... την επαφή των δερμάτων (?????) ή συντονίζουν μαζί; I am drumature... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Αν και τα τυμπανα τους ακουγονται σουπερ...λογικο ειναι, οσο λιγοτερες τρυπες στο ξυλο τοσο καλυτερα το ξυλο αναπνεει και δονειται. Οποιος θυμαται.. ενας απο τους λογους που εφευρεθηκαν τα rim ηταν ακριβως αυτος.. το τυμπανο να κρεμετε απο τις ηδη υπαρχουσες βιδες και να μην γινονται εξτρα τρυπες για να πατησει ο βραχιονας. Θυμαμαι σαν τωρα την πρωτη φορα που ακουσα την διαφορα του ιδιου τομ με rim και χωρις.. Απιστευτη διαφορα. Παντος ακουσα το πρωτο βιντεο που ποσταρες με καλα ακουστικα ...και επαθα πλακα Απιθανο σετ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Το χει κάνει η pearl με τα free floating ταμπούρα της 20 χρόνια πριν...... ;) η Sleishman το εχει κανει 30 χρονια πριν... ;) (με αλλα λογια ηταν original idea της Sleishman). www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Αν και τα τυμπανα τους ακουγονται σουπερ...λογικο ειναι, οσο λιγοτερες τρυπες στο ξυλο τοσο καλυτερα το ξυλο αναπνεει και δονειται. Ναι λογικό είναι, αλλά τελικά πόση πια περισσότερη αντήχηση χρειάζονται τα κελύφη των τυμπάνων του ντράμσετ; Το σετ στο βίντεο όντως ακούγεται εξαιρετικά, αλλά έχω την εντύπωση ότι το ίδιο καλά θα ακουγόταν και ένα οποιοδήποτε σύγχρονο καλο-κουρδισμένο, καλο-ηχογραφημένο high-end σετ, με συμβατικά βασάκια (Bέβαια αυτό το συμπέρασμα βγαίνει μόνο με βάση το συγκεκριμένο βίντεο. Αν είχα τη δυνατότητα να παίξω το σετ μπορεί να άκουγα τη διαφορά). Ένα από τα, κατά γενική ομολογία, καλύτερα σετ που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ, η Recording Custom της Yamaha, είχε τεράστια βασάκια που κάλυπταν το κέλυφος σχεδόν σε όλο του το ύψος. Ομολογουμένως βέβαια, ο "μαζεμένος", στουντιακός ήχος της ανήκει σε μια άλλη εποχή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κακός. Οι μόδες έρχονται και παρέρχονται. Η ιδέα πάντως ενός κελύφους χωρίς σιδηρικά δεν είναι καινούργια. Tο πιο κάτω ταμπούρο είναι της δεκαετίας του '30: Υπάρχουν επίσης και τα Arbiter Autotunes, που πρωτοεμφανίστηκαν τη δεκαετία το '70, Αν σας θυμίζουν τη σειρά Radial που είχε βγάλει η Peavey πριν από καμιά εικοσαετία (επίσης της ίδιας φιλοσοφίας), έχετε απόλυτο δίκιο: Τελικά, πολύ λίγες ιδέες στην ντραμιστική βιομηχανία είναι πραγματικά καινούργιες, και υποψιάζομαι ότι η τελευταία πραγματικά ριζοσπαστική επινόηση ήταν τα πλαστικά δέρματα, άντε και τα RIMS... Πόσες φορές να ανακαλύψει κανείς τον τροχό; Παρά τα παραπάνω, πολύ θα ήθελα να παίξω σε ένα Sleishman (δεν προβλέπεται όμως, για ευνόητους λόγους...), γιατί δεν αποκλείω καθόλου την πιθανότητα να καταπιώ τις αμφιβολίες μου. Παρά τα παραπάνω δις, ο Don Sleishman είναι ένας εξαιρετικά επινοητικός άνθρωπος, που μεταξύ άλλων έφτιαξε το πρώτο λειτουργικό διπλό πετάλι πριν από καμιά σαρανταριά χρόνια ...του οποίου υπάρχει και σύγχρονη έκδοση: Υ.Γ. Κοίτα όρεξη για γράψιμο που είχα πρωί-πρωί... ;D Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Ναι λογικό είναι, αλλά τελικά πόση πια περισσότερη αντήχηση χρειάζονται τα κελύφη των τυμπάνων του ντράμσετ; +10000 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nordic Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Ναι λογικό είναι, αλλά τελικά πόση πια περισσότερη αντήχηση χρειάζονται τα κελύφη των τυμπάνων του ντράμσετ; Το σετ στο βίντεο όντως ακούγεται εξαιρετικά, αλλά έχω την εντύπωση ότι το ίδιο καλά θα ακουγόταν και ένα οποιοδήποτε σύγχρονο καλο-κουρδισμένο, καλο-ηχογραφημένο high-end σετ, με συμβατικά βασάκια (Bέβαια αυτό το συμπέρασμα βγαίνει μόνο με βάση το συγκεκριμένο βίντεο. Αν είχα τη δυνατότητα να παίξω το σετ μπορεί να άκουγα τη διαφορά). Ούτε εγώ ακούω κάποια τραγική διαφορα από το βίντεο.Όσον αφορά την αντήχηση, περισσότερο πιστεύω κανει την διαφόρα π.χ πόσο σφιχτά πιάνει η βάση το ταμπούρο παρά η απουσία μερικών βιδών στο κέλυφος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση