Προς το περιεχόμενο

Λαμπάτος ενισχυτής - αρκετά watt για live?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα 20 και 30 watt ειναι για το σπιτι και για προβουλες και δεν θεωρουνται επαγγελματικα μηχανηματα.

 

αυτα πες τα στους  κιθαριστες (Neil Young,The Edge,Peter Buck,Brian May και μερικες.... χιλιαδες ακομα) που παιζουν live σε σταδια χρησιμοποιωντας VOX AC30 & Fender Deluxe ενισχυτες.....εμενα..επαγγελματιες μου φαινονται.... ;D

 

γενικα η λεξη "επαγγελματικο"...μηχανημα ειναι καθαρα ελληνικη και δυστυχως προερχεται απο εκει που ειναι ...για...(δηλ.τα ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ.... ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 63
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πολλές φορές έχω δεί τον May με 200άρα κεφαλή Marshall, όπως και πολλούς άλλους.

Είπαμε το ηχόχρωμα στα "μηχανήματα" με πολλές λάμπες είναι διαφορετικό...

Πάντως δεν θα έλεγα όχι σε έναν Twin Reverb ή Super Reverb πανηγυρτζίδικο....

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που πρεπει να καταλαβουμε ολοι ειναι το ...different strokes for different folks.....καθως και το γεγονος οτι τα γουστα μας ΑΛΛΑΖΟΥΝ με τα χρονια...

 

Προσωπικα γουσταρω πλεον μονο μικρους ενισχυτες (το πολυ 20 βαττ) τοσο για live οσο και για το studio,απλα ακουγονται καλυτερα σε ΕΜΕΝΑ και ταιριαζουν πολυ περισσοτερο στον τροπο που παιζω (και στις κιθαρες που παιζω).....πριν απο καποια χρονια αν δεν ειχα 100αρη  ενισχυτη με το headroom της αρκουδας και 400αρια μεγαφωνα EV πρασινιζα απο το κακο μου....ευτυχως εβαλα μυαλο... ;D  (μια και το γεγονος οτι για δεκαετιες δεν ειχα ανοιξει τους ενισχυτες μου πανω απο το 2 τοσο live οσο και στο στιυντιο....με...προβληματισε... ;D)

 

Τωρα παιζω με ενα ενισχυτακι 18 βαττ (Marshall 1974x) παλι στο....2 (η ενταση ειναι...εκκωφαντικη πανω απο το 2 στον ενισχυτη αυτο) ...αλλα εχω τον καλυτερο ΚΑΘΑΡΟ ηχο που ειχα ποτε στη ζωη μου (και φυσικα πολυ καλυτερο βρωμικο)....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω 100% στα πλεονεκτηματα του μικρου combo/head με λιγα watt (+ γλυτωνεις τα voltaren για τη μεση απο το κουβαλημα), οπως επισης συμφωνω στο οτι οι "πολλες" λαμπες προσφερουν διαφορετικο ηχοχρωμα...

Προσωπικα δεν θα ειχα κανενα απολυτως θεμα να παιζω και με με 5-10watt, αρκει ο ενισχυτης να ειχε τα features-specs (και προφανως τον ηχο) που χρειαζομουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τον κόσμο (αν έχω καταλάβει σωστά την ερώτησή σου)

 

 

 

σωστα καταλαβες ;)

απλα εγω διαφωνω πανω σ αυτο....οταν κανω καπου live προσπαθω ο ηχος του ενισχυτη μου να τον ακουω μονο εγω(δηλαδη να τον εχω μονιτορ) και σε καμια περιπτωση να μην ακουει ο κοσμος απο κατω...και το λεω αυτο γιατι ο ηχοληπτης που καθεται στην κονσολα προσπαθει με λιγα λογια να σου "φτιαξει" τον ηχο....εννοοντας να ρυθμισει το eq σου κ τις εντασεις  και σε σχεση με το υπολοιπο γκρουπ.....το λεω αυτο γιατι το χω δοκιμασει εχω παει σε live καποιων φιλων που παιζανε και στην αρχη καθομουν μπροστα στην σκηνη κ ακουγα τον ενισχυτη κ δεν ειχε καλο ηχο οταν ομως πηγα πισω πισω κ ακουγα απο τα PA ο ηχος ηταν σαφως καλυτερος......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλα εγω διαφωνω πανω σ αυτο....

 

Ωστόσο, αν και συντάσσομαι περισσότερο με τη δική σου νοοτροπία, ο Gregory έχει ένα point, με δεδομένο πάντα ότι ο ηχολήπτης είναι Ηχολήπτης (κατά προτίμηση της μπάντας) και όχι ο μπατζανάκης του καταστηματάρχη.  ;)

 

Καταλαβαίνω τι λέει, και πως το εννοεί, αλλά φοβάμαι ότι θα καταλήξει σε τραγωδία, στα περισσότερα μαγαζιά που ξέρω.

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωστόσο, αν και συντάσσομαι περισσότερο με τη δική σου νοοτροπία, ο Gregory έχει ένα point, με δεδομένο πάντα ότι ο ηχολήπτης είναι Ηχολήπτης (κατά προτίμηση της μπάντας) και όχι ο μπατζανάκης του καταστηματάρχη.  ;)

 

Καταλαβαίνω τι λέει, και πως το εννοεί, αλλά φοβάμαι ότι θα καταλήξει σε τραγωδία, στα περισσότερα μαγαζιά που ξέρω.

 

 

 

Φιλε μου Genius Loci θιγεις ενα θεμα για μεγαλη συζητηση περι ηχοληπτη...αστα να πανε....

εννοειται πως μιλαω για επαγγελματιες ηχοληπτες που ξερουν και το βασικοτερο ΘΕΛΟΥΝ να κανουν σωστα την δουλεια τους.......

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σωστα καταλαβες ;)

απλα εγω διαφωνω πανω σ αυτο....οταν κανω καπου live προσπαθω ο ηχος του ενισχυτη μου να τον ακουω μονο εγω(δηλαδη να τον εχω μονιτορ) και σε καμια περιπτωση να μην ακουει ο κοσμος απο κατω...και το λεω αυτο γιατι ο ηχοληπτης που καθεται στην κονσολα προσπαθει με λιγα λογια να σου "φτιαξει" τον ηχο....εννοοντας να ρυθμισει το eq σου κ τις εντασεις  και σε σχεση με το υπολοιπο γκρουπ.....το λεω αυτο γιατι το χω δοκιμασει εχω παει σε live καποιων φιλων που παιζανε και στην αρχη καθομουν μπροστα στην σκηνη κ ακουγα τον ενισχυτη κ δεν ειχε καλο ηχο οταν ομως πηγα πισω πισω κ ακουγα απο τα PA ο ηχος ηταν σαφως καλυτερος......

 

 

Όταν ο ήχος του stage είναι καλός, και δεν υπερβαίνει σε ένταση την ενταση των ηχείων του PA, δεν εμποδίζει σε τίποτα τον ηχολήπτη να κάνει  τη δουλειά του, ενώ ταυτόχρονα αποτελει μια επιπλέον πηγή ήχου, που συμβάλλει στο συνολικό ήχο του χώρου,προσθέτοντας ζωντάνια.

 

Στα μεγάλα stages υπάρχει αυτή η "πολυτέλεια" να το κάνεις, στις μικρές είναι δύσκολο,ειδικά αν ο ντραμερ παίζει δυνατά

 

Όπως είπα και πριν,και 100w ενισχυτή να έχω, χρησιμοποιώ 20-25w περίπου, τα οποία μου δίνουν την ένταση που χρειάζομαι, όταν τοποθετήσω τον ενισχυτή 2-3 μέτρα πίσω μου, ν' ακούω την κιθάρα μου καλά, επιτρέποντας μου ταυτόχρονα ν'ακούω και τους συμπαίκτες μου.

 

Ο ήχος φυσικά δεν σταματάει σε μένα,προχωράει και σε όσους βρίσκονται κοντα στο stage,οπότε ότι ακούω εγώ κάτι λιγότερο ακούνε και αυτοί.

 

Παίζοντας με αυτές τις εντάσεις σε αυτά τα μαγαζιά, δεν έχω ακούσει κάποιο παράπονο με όσους ηχολήπτες έχω συνεργαστεί ότι η κιθάρα ενοχλούσε , αλλά και απ' τον κόσμο που έχω μιλήσει, μάλιστα  τους αρέσει (όπως και μένα) ο συνδυασμός που βγαίνει απο ενισχυτή + ηχείο PA.

 

Κατά την άποψή μου ένας ηχολήπτης δεν μπορεί να πάρει έναν κακό ήχο και να τον μεταμορφώσει σε καλό.

 

Στην περιπτωση που είναι σωστός στη δουλειά του,μπορεί τον κακό ήχο να τον κάνει ν' ακούγεται λιγότερο κακός.

 

Ο ήχος διαμορφώνεται πάνω στο stage απ'την ίδια τη μπάντα, ο ηχολήπτης  παίρνει αυτό και προσπαθεί να το κάνει ν'ακούγεται ισοροπημένα σε όλο το χώρο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτα πες τα στους  κιθαριστες (Neil Young,The Edge,Peter Buck,Brian May και μερικες.... χιλιαδες ακομα) που παιζουν live σε σταδια χρησιμοποιωντας VOX AC30 & Fender Deluxe ενισχυτες.....εμενα..επαγγελματιες μου φαινονται....  ;D

 

 

Αυτοι που αγαπαω εγω δεν παιζουν με Vox 30/αρηδες, αλλα με πιο μεγαλους (οχι παντως με τερατα με 400/αρια μεγαφωνα, ουτε και γω επαιζα ποτε με τετοια...με κουραζαν στο κουβαλημα...  ;D)

 

Sheryl Crow - "Tulsa Time" Crossroads 2007 alternate version

 

Δεν νομιζω ολοι αυτοι που ειναι ξαπλωμενοι κατω να ειναι 18/αρηδες η εστω 30/αρηδες.

μαλλον ειναι πανω απο 50.

Και γω τετοιους εχω τωρα οπως βλεπεις παρακατω. Δεν εχω τερατα αλλα ουτε και ψειρες.   ;D  Δεν θεωρω τον εαυτο μου δηλαδη οπισοδρομικο αλλα ουτε και τοσο πολυ πρωτοποριακο.

 

 

.img0459medium.jpg

 

 

Οι 18/αρηδες και μαλιστα στο 2 ειναι για να παιζεις και να μην σε ακουνε οι αλλοι (να παιζεις απο μεσα σου δηλαδη  ;D)

 

 

γενικα η λεξη "επαγγελματικο"...μηχανημα ειναι καθαρα ελληνικη

 

 

Δεν ειναι Ελληνικος ο ορος...οι ξενοι συνηθιζουν ενα πραγμα που προοριζεται για επαγγελματικη χρηση να το λενε pro.

Σε ολα τα αλλα μουσικα οργανα επικρατει ο ορος αυτος. Πχ αν πας να παρεις ενα κλαρινο, θα σου πει ο μαγαζατορας:

- Αυτο ειναι για μαθητες και κανει 300 ευρα, αυτο ειναι για προχωρημενους και κανει 1200 ευρω, και αυτο ειναι επαγγελματικο οργανο και κανει 3500 ευρω.

Εμεις ο κιθαροκοσμος μονο εχουμε εξομοιωσει τα παντα, λες και πηρε καποιος επωνυμος μια sguire η οποιοδηποτε Κινεζικο οργανο της αλλαξε μαγνητες και κλειδια και παιζει στα live του. Μην τρελαθουμε δηλαδη...

 

 

απο εκει που ειναι ...για...(δηλ.τα ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ....  ;D)

 

 

Αφου ξερεις πανηγυριωτικη ορολογια θα ξερεις φυσικα οτι οι κλαρητζηδες εμας τους ροκαδες που παιζαμε μαζι τους μας λεγαν Ευρωπαιους και μας θεωρουσαν τους καλυτερους για τη δουλεια γιατι τους διναμε διαφορερικο χρωμα στις ορχηστρες τους και τους αρεσε. Και μεις με τη σειρα μας κονομαγαμε κανα φραγγακι. Ξερεις δεν ειν κακο αυτο και ουτε σε στιγματιζει. Αντιθετως ευσημα ειναι .... 8)

Να σου αφιερωσω λοιπον και ενα ευρωπαικο ροκ εντ δε ρολακιον  ;D  με οριενταλ κλεισιμο (κλεισιμο να το κανει ο θεος δηλαδη αλλα.....της στιγμης και του ποδαριου)

(Σου αρεσει η καινουρια μου κιθαρα?? Μεταλλαδικια την εχω....  ;D)

 

 

Στο φιλο μου με αγαπη

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Δεν νομιζω ολοι αυτοι που ειναι ξαπλωμενοι κατω να ειναι 18/αρηδες η εστω 30/αρηδες.

μαλλον ειναι πανω απο 50.

Και γω τετοιους εχω τωρα οπως βλεπεις παρακατω. Δεν εχω τερατα αλλα ουτε και ψειρες.   ;D  Δεν θεωρω τον εαυτο μου δηλαδη οπισοδρομικο αλλα ουτε και τοσο πολυ πρωτοποριακο.

 

 

.img0459medium.jpg

 

 

 

 

Εντελως Offtopic αλλα ο peavey που εχεις στην εικονα πως σου φαινεται; Καποιο χαρακτηριστικο εχεις να μου πεις;

Σε ρωταω γιατι ο τοπικος μαγαζατορας τον εριξε 200 ευρω και το ψηνω ασχημα  ;D

Everybody gets the blues sometime

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου