jkstigma Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Καλησπέρα παιδια, εχω την εξής απορία, ένας λαμπάτος 30ρης ενισχητής (κεφαλή) είναι αρκετά δυνατός για συναυλίες σε μαγαζία τύπου ΑΝ, gagarin και κύτταρο; δηλαδή χωρητικότητα απο 100 ως 1000 ατομα. ξέρω οτι για το σπιτι θα ειναι υπεραρκετος. πιο συκρεκριμένα έχω στο νου μου τον orange dual terror, δηλαδή αυτό http://www.thomann.de/gr/orange_dual_terror_head.htm αν δεν είναι αρκετά, έχετε κάτι να μου προτείνετε; αυτά.. καμία γνώμη; αν έχετε κάτι αλλο να μου προτείνετε, δεκτον.. υπ'όψην, συχαίνομαι τους marshall.. ευχαριστώ!! toν ροψκερωερβ 50 τον εχεις δοκιμασει ? πολυ καλός και τα w του ιδανικα για ..an,,Gagarin ktl και εχει και ενα καθαρο καναλι,,,ερωτας inhttps://www.youtube.com/user/jkstigma/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
GaragePunk27 Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 μια χαρα λαιβ κανεις με 30αρη.. ο κιθαριστας μου παιζει με 40αρη vox,στα μισα του volume του και γινεται χαμος.. εμπειρικά επειδη εχω παίξει Αν και Κιτταρο μια χαρα ενταση βγαζει.. αλλα ισχίει και το P.A που ειπε ενας φίλος πιο πάνω.. ανάλογα τώρα με τη μουσική που παίζεις ταιριάζει κι ο αναλογος ενισχιτής.. Ελλαδιστανός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sakis_Gallo Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 μια που μιλαμε για εντασεις απο την προσωπικη μου εμπειρια σε μαγαζι με PA τον 50αρη μου δεν τον εχω βαλει ποτε ποτε πανω απο το 5 αλλα και σε μικρα μαγαζια που δεν ειχαμε PA παλι πολυ σπανια ξεπερασα το 5..... τωρα πλεον για θεμα κουβαληματος παιζω με εναν 15αρη blues junior αλλα και παλι πανω απο την μεση δεν εχει παιξει.... A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lukather Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Κατά προσωπική και μόνο εκτίμηση, είναι θέμα γούστου ο αριθμός των βατ και θέμα βάρους του χεριού του drummer. Έχει τύχει να παίξω σε μαγαζί με τον 80 βαττ ενισχυτή μου και να μην το ανοίξω (σχεδόν) καθόλου, έχει τύχει να παίξω στο Gagarin με 50 βατ Mesa Boogie και να τερματίσει και πάλι να μην ακούω τίποτα, αναγκάστηκα και έστειλα κιθάρα στο μόνιτορ. Επειδή σιχαίνομαι αυτό ακριβώς το πράγμα (να στέλνω δλδ κιθάρα στο μόνιτορ μπροστά μου) αγόρασα έναν αρκετά μεγάλο ενισχυτή (80 βατ). Ούτως ή άλλως η μουσική που παίζω τα απαιτεί, όχι για θέμα έντασης όσο για θέμα kick του καθαρού μου ήχου. http://www.myspace.com/implosionprogmetal Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jkstigma Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 toν ροψκερωερβ 50 τον εχεις δοκιμασει ? πολυ καλός και τα w του ιδανικα για ..an,,Gagarin ktl και εχει και ενα καθαρο καναλι,,,ερωτας rockerverb εννοουσα ! ;D inhttps://www.youtube.com/user/jkstigma/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RaistMagus Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Ένας ενισχυτής 20βατ δεν είναι και τόσο λιγώτερο δυνατός σε ένταση σε σχέση με έναν 100άρη, πόσο μάλλον 50άρη. Μιλάμε πάντα για τις ίδιες καμπίνες και μεγάφωνα. Ο λόγος του να πάρεις έναν "μεγάλο" (ο,τιδήποτε πάνω από 50-60 βατ, θεωρείται "μεγάλο") ενισχυτή, είναι γιατί σου αρέσει το ηχόχρωμα και τα χαρακτηριστικά του. Αυτός θα έπρεπε να είναι ο βασικός κανόνας επιλογής ενός ενισχυτή και όχι τα watt. Το επιθυμητό headroom στα καθαρά, συνιστά οπωσδήποτε ένα κριτήριο για την επιλογή πιο μεγάλου ενισχυτή, αλλά δεν είναι 100% απαραίτητο. Πες τα χρυσόστομε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Thomsot Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Ένας ενισχυτής 20βατ δεν είναι και τόσο λιγώτερο δυνατός σε ένταση σε σχέση με έναν 100άρη, πόσο μάλλον 50άρη. Μιλάμε πάντα για τις ίδιες καμπίνες και μεγάφωνα. Οπως το δει καποιος. Και το 1 db μετραει...ποσο τα 3 η τα 6 κλπ. Σε τελικη αναλυση με τον 20/αρη κονσερβα στο ΡΑ θα εισαι αιωνιως. Ενω με το μαγαλυτερο, κονσερβα θα σαι παλι (το απαιτουν τα συγχρονα στανταρ), αλλα αν μπορεις και οποτε θελεις μπορεις και να αυτονομηθεις και να παιξεις με αυτο που πληρωσες και γουσταρεις. Το επιθυμητό headroom στα καθαρά, συνιστά οπωσδήποτε ένα κριτήριο για την επιλογή πιο μεγάλου ενισχυτή Εδω ειναι το θεμα...... Οταν θελεις κρυσταλινα και δυνατα καθαρα πως θα τα παρεις καλυτερα (καλυτερα μιλαμε παντα γιατι υπαρχουν πολλοι τροποι τελικα να τα παρεις). Τελικα αν ενας κομπο με δυο μαγαφωνα mesa boogie 50/αρης κοστιζε 500 ευρω, και ενας ιδιος αλλα 100/αρης 550 ευρω, να ειστε ολοι σας σιγουροι οτι θα περνανε ολοι αυτον και μαλιστα τον 100/αρη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Οπως το δει καποιος. Και το 1 db μετραει...ποσο τα 3 η τα 6 κλπ. Για να αντιληφθεί το ανθρώπινο αυτί διπλασιασμό της "έντασης" του ήχου, θα πρέπει οι δύο ήχοι να έχουν διαφορά 10db. Αυτό ισοδυναμεί με δεκαπλασιασμό της ισχύος. Θα ήθελα να εξηγήσεις που ακριβώς και σε ποιες συνθήκες "μετράει" το 1db. Γίνεται κάπου πόλεμος και δεν το μάθαμε? Ή πρόκειται για κάποιο ιδιότυπο διαγωνισμό? Σε τελικη αναλυση με τον 20/αρη κονσερβα στο ΡΑ θα εισαι αιωνιως. Ενω με το μαγαλυτερο, κονσερβα θα σαι παλι (το απαιτουν τα συγχρονα στανταρ), αλλα αν μπορεις και οποτε θελεις μπορεις και να αυτονομηθεις και να παιξεις με αυτο που πληρωσες και γουσταρεις. Όχι, δεν το απαιτούν τα "σύγχρονα στάνταρ". Το απαιτεί η κοινή λογική και ο σεβασμός στον ήχο της μπάντας και σ'αυτό που ακούει το κοινό. Επίσης, σαφώς μπορείς να βάλεις τον 100άρη σου στο 11, και να τα κάνεις όλα πουτ@ν@ πάνω στο stage... το ερώτημα είναι αν θέλεις να ξαναέρθει να σε δει ο κόσμος που θα είναι από κάτω. ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 κονσερβα στο ΡΑ θα εισαι αιωνιως. θες να πεις: "θα εχεις πολυ καλυτερο ηχο,ισοροπημενο και σε σωστη ενταση ωστε το κοινο να απολαμβανει τη μουσικη της ΜΠΑΝΤΑΣ και οχι εναν παπαρα κιθαριστα που παιζει μονος του στο 10" ετσι δεν ειναι? ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 μπορεις και να αυτονομηθεις και να παιξεις με αυτο που πληρωσες και γουσταρεις. Αυτο αν καταλαβα σωστα σημαινει να δυναμωσεις σε βαθμο που δεν θα υπαρχει λογος να βγεις απο το PA μιας και θα εχεις καταστρεψει με αυτον τον τροπο το live και για το κοινο,και για τους συμπαικτες σου και θα ελπιζεις να εχει βαλει υποψηφιοτητα για αγιος ο ηχοληπτης ωστε να μην σε πυροβολησει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση