marathon Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Έμπορες λοιπόν όλοι οι κλασσικοί κανονικότατα...και δεν είναι ντροπή... ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 κανονικότατα...και δεν είναι ντροπή... ;) Ναι αλλά εδώ υπάρχει η εξίσωση "έμπορες"*=μη-παραγωγοί τέχνης... Συμφωνείς και με αυτό; *όπως εννοείται παραπάνω When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Ναι αλλά εδώ υπάρχει η εξίσωση "έμπορες"*=μη-παραγωγοί τέχνης... Συμφωνείς και με αυτό; *όπως εννοείται παραπάνω χωρίς να είμαι ο Ανέστης, αμφιβάλλω αν συμφωνεί με αυτό το δόγμα. ;) Άσε που δεν είναι και ντροπή στο κάτω κάτω... ;) Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Ο Μπάροουζ πολλές φορές δεν χρησιμοποιούσε σημεία στίξης (πλην μίας τελείας, στο τέλος). Εγώ ήμουν πολύ συγκεκριμένος. Μίλησα για ορθογραφία ( γραμματική) και εσύ μου μιλάς για σημεία στίξεως (συντακτικό) . Στη σύνταξη μπορούμε να έχουμε ελευθερία, στην γραμματική όχι. Άποψή μου. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 χωρίς να είμαι ο Ανέστης, αμφιβάλλω αν συμφωνεί με αυτό το δόγμα. ;) Άσε που δεν είναι και ντροπή στο κάτω κάτω... ;) Άσε ρε φίλος που δεν είναι ντροπή. ;D Ακόμα κουβαλάει το όνειδος το όνομα του Beethoven για την Ενάτη από την παραγγελιά που πήρε από τα Αγγλάκια... ;D :P When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Ναι αλλά εδώ υπάρχει η εξίσωση "έμπορες"*=μη-παραγωγοί τέχνης... Συμφωνείς και με αυτό; *όπως εννοείται παραπάνω Από που προκύπτει αυτή η εξίσωση? Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Ακόμα κουβαλάει το όνειδος το όνομα του Beethoven για την Ενάτη από την παραγγελιά που πήρε από τα Αγγλάκια... ;D :P Στο είπε ο ίδιος? Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dmilo Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Έμπορες λοιπόν όλοι οι κλασσικοί που έγραφαν ως επί το πλείστον επί παραγγελία και καλλιτέχνες όσοι την παίζουν στη κρεββατοκάμαρα... την κιθάρα τους... και βαράνε τη λα (και ορισμένα άλ-λα) με άποψη... Please, όχι άλλη ισοπέδωση... ΟΛΟΙ όχι. ΜΕΡΙΚΟΙ ναι. (όπως και σήμερα, άλλωστε). Μουσικοί και οι μεν και οι δε. Αλλά άλλο Μότσαρτ, άλλο Σαλιέρι, ως καλλιτέχνες). Εγώ ήμουν πολύ συγκεκριμένος. Μίλησα για ορθογραφία ( γραμματική) και εσύ μου μιλάς για σημεία στίξεως (συντακτικό) . Στη σύνταξη μπορούμε να έχουμε ελευθερία, στην γραμματική όχι. Άποψή μου. Το να προσπαθείς να βγάλεις νόημα από ένα ανορθόγραφο κείμενο είναι δύσκολο, πίστεψέ με όμως είναι απείρως δυσκολότερο να βγάλεις νόημα από ασύντακτο κείμενο. Ο τρόπος χρήσης του μέσου επαφίεται στη διακριτική (ή όχι) ευχέρεια του καλλιτέχνη. Άλλος βάζει βίδες στις χορδές του πιάνου του, άλλος δεν βάζει τελείες και τόνους. RANDOMIZE USR 0 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Please, όχι άλλη ισοπέδωση... ΟΛΟΙ όχι. ΜΕΡΙΚΟΙ ναι. (όπως και σήμερα, άλλωστε). Μουσικοί και οι μεν και οι δε. Αλλά άλλο Μότσαρτ, άλλο Σαλιέρι, ως καλλιτέχνες). Η καλλιτεχνική αξία του καθενός, λοιπόν, δεν μετριέται με το αν δουλεύει για να ικανοποιήσει κάποιον, αλλά καθαρά με το τι παραδίδει. Αλλιώς ποια η διαφορά του Σαλιέρι από τον Μότζαρτ - εκτός της καλλιτεχνικής αξίας; Και οι δύο για τη μονέδα δούλευαν. Κανένας δεν έγραφε αυτά που γούσταρε για να τα πουλήσει μετά και αν πιάσουν. BTW δεν έκανα εγώ την ισοπέδωση. Edit Ι: Τεσπαν, ξανά μανά τα ίδια. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Το να προσπαθείς να βγάλεις νόημα από ένα ανορθόγραφο κείμενο είναι δύσκολο, πίστεψέ με όμως είναι απείρως δυσκολότερο να βγάλεις νόημα από ασύντακτο κείμενο. Γι’ αυτό υπάρχουν οι διορθώσεις ;). Γραμματικές, (και συντακτικές αφόσον το θέλεις, αν και εδώ τίθεται θέμα αλλοίωσης περιεχόμενου ) , για να βγάζουμε νόημα. Άρα δεν υπάρχει σε όλα τα πράγματα υποκειμενικότητα , κατά την ελεύθερη βούληση του καλλιτέχνη. Σε ορισμένα σημεία αναγκάζεται και ο ίδιος ο καλλιτέχνης να εντάξει το έργο του σε κάποιους αντικειμενικούς κανόνες (π.χ ορθογραφία) , ακριβώς για να γίνει κατανοητός. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση