samy paraga Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Δε ξέρω για τον εξηντάχρονο φίλο σου, αλλά εσύ πάντως (όπως και όλοι εδώ μέσα) κάποιο είδος αυτοεπιβεβαίωσης ψάχνεις... αλλιώς δε θα παράταγες στιγμή τον ντοστογιέφσκυ και τους έλληνες, για να διαβάσεις (ή να απαντήσεις) στα ποστ μας. Δεν αντιλαμβάνομαι λοιπόν, προς τι όοοόλη αυτή η ποζεριά, του τύπου που (και καλά) δεν νοιάζεται για τη γνώμη των κριτικών ή των μαζών. Σωστά Αλεξ; Σκοπός μου δεν ήταν να παραστήσω κάποιον σπουδαίο και διαβαστερό ;D. Ας αντικαταστήσω λοιπόν τους συγγραφείς τους αρχαίους με τίποτα βιπεράκια αστυνομικά και μερικά βιβλία μαγειρικής . Επανέρχομαι λοιπόν και χωρίς να θέλω να αποδείξω τιποτα και σε κανέναν ξαναλέω αυτό που είπα πριν και απλά δε κατάλαβες καθότι προτίμησες να ασχοληθείς με τη ποζεριά μου . Ποιός είσαι εσύ ,εγώ και ο κάθε κριτικός που θα αποκαλέσει ένα έργο τέχνης σαν αριστούργημα? Υπάρχουν κάποια κριτίρια ? κάποια μονάδα μέτρησης ή μήπως σώνει και καλά πρέπει να εμπιστευτώ το μέσο όρο των αστεριών όλων των κριτικών ανά την υφήλιο και να συνυπολογήσω και τα εισητήρια που έκοψε μια ταινία ? Κάποιοι είπαν ότι τους άρεσε η ταινία και κάποιοι όχι . Αυτό νομίζω ήταν αρκετό σύμφωνα με τα γούστα του καθενός. Μετά αρχίσαν οι κριτικές για το φωτισμό τους ηθοποιούς ,το μάνατζερ και δε ξέρω και γω για ποιόν άλλο ,προκειμένου να αποδείξουν ο ένας στον άλλο και να επιβάλει το δίκιο της γνώμης του . Τόσο απλά ήταν και τώρα πάω να διαβάσω Μαμαλάκη ,τα νηστίσιμα 8) No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Σάλος έχει ξεσπάσει στην Ελλάδα για το γεγονός ότι η απαράδεκτη ταινία Κυνόδοντας πήρε βραβείο στο κορυφαίο φεστιβάλ στις Κάννες, ενώ αργότερα μέσα στη χρονιά προτάθηκε και για Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας. Για συνωμοσία των απανταχού ιμπεριαλιστών πρόκειται, έδωσαν τις καλές κριτικές και ένα σκασμό βραβεία στην τιποτένια αυτή ταινία για να τραβήξουν την προσοχή του κόσμου από το Μνημόνιο. :-\ Στο καπάκι ο εγχώριος διαγωνισμός της Eurovision, τώρα ο χαρταετός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Υπάρχουν κάποια κριτίρια ? κάποια μονάδα μέτρησης ή μήπως σώνει και καλά πρέπει να εμπιστευτώ το μέσο όρο των αστεριών όλων των κριτικών ανά την υφήλιο και να συνυπολογήσω και τα εισητήρια που έκοψε μια ταινία ? τιποτα απο ολα αυτα. οπως και με ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ στη ζωη (απο το φαϊ που τρως και την...μπυρα που προτιμας...μεχρι τη μουσικη που ακους και οτιδηποτε μορφη "τεχνης" σου αρεσει)...τα ΜΟΝΑ κριτηρια ειναι το προσωπικο σου γουστο & η αισθητικη σου, τα οποια διαμορφωνονται απο την παιδεια σου,τη μορφωση σου , το ποσο πολυ εχεις ασχοληθει με κατι & φυσικα το ποσο πολυ εχεις ταξιδεψει ωστε να δεις και απο κοντα τι "παιζει" εξω απο τα στενα συνορα της χωρας σου ...ολα τα αλλα ειναι εικασιες ,ειδικα οι "κριτικοι" και τα "βραβεια" εμενα δεν μου λενε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα μια και διαχρονικα οι μεν εχουν κανει ΤΡΑΓΙΚΑ λαθη και παραληψεις ενω τα δε εχουν δωθει σε τενεκεδες και δεν εχουν δωθει σε μεγαλοφυίες σε ολες τις μορφες τεχνης. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 ειδικα οι "κριτικοι" και τα "βραβεια" εμενα δεν μου λενε ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα μια και διαχρονικα οι μεν εχουν κανει ΤΡΑΓΙΚΑ λαθη και παραληψεις Με βάση ποιο ακριβώς απόλυτο και αλάθητο κριτήριο τα έκαναν αυτά τα "τραγικά" λάθη; (το οποίο 2 γραμμές πιο πάνω έγραψες πως απλά δεν υπάρχει αφού ο καθένας έχει το γούστο του και όλα είναι υποκειμενικά;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Σάλος ξέσπασε σε μουσικό φόρουμ, διότι κάποια είδη πιθήκων, υπέπεσαν στο υπέρτατο ατόπημα, να εκφέρουν άποψη για μία ταινία, η οποία παρεμπιπτόντως διανεμήθει εις τας αίθουσες των κινηματογράφων προς θέαση :o, ω ναι, προς θέαση λέγω, σε όχλον ασινεφίλ υπανάπτυκτων χιμπατζήδων. Ενώ δε, οι αλλοδαποί χιμπατζήδες αλάλαζαν χαρωπά μετά την θέαση της εν λόγω ταινίας και κάποιοι σημειωτέων της κατέθεσαν τις χρυσές μπανάνες τους, οι εντόπιοι ασχημομούρηδες (τουλάχιστον κάποιοι από αυτούς), προτίμησαν να κρατήσουν τις μπανάνες τους δια τον εαυτόν τους. (Ντροπή τους και αίσχος τους.) Μη έχοντας ξαναδεί ταινία στην ζωή τους, ήτο φυσικό να προτιμήσουν την συνέχιση της μίζερης φύσης τους, μη αντιλαμβανόμενοι τα υψηλά για αυτούς νοήματα, τα οποία ήταν ψιλά για αυτούς και δεν τα έφταναν. Μάταια κάποιοι ουραγκοτάγκοι και μερικοί γίβωνες συνοδεία λίγων καπουτσίνων (περίπου εκατό, εκατόν δώδεκα όλοι μαζί), προσπάθησαν να εμφυσήσουν μια σταλιά κουλτούρας στα ξεροκέφαλά τους. Φευ. Αντ' αυτού, οι χαμερπείς χιμπατζήδες, προτίμησαν να δουν τον ''Χαυλιόδοντα'', που δεν γνωρίζουμε για την ποιότητά του, αλλά όπως οι ίδιοι δήλωσαν, η μεγαλύτερη διάρκειά του : άξιζε μέχρι την τελευταία μπανανόφλουδα του δέντρου τους. Σε απευτείας μετάδοση από το Αλαθιστάν - Ναεκειεινηστάν, Πιθήκος Αποίθεικος για το Ουγκ-Ουγκ τσάνελ. Ελπίζω τα επιχειρήματα μου να είναι σινεφίλ. ;D ή τουλάχιστον ντοκυμαντεροφίλ. :P Με όλο το σεβασμό, σχολιάζεις κάτι που δεν είπα. Γιατί εγώ δεν παίρνω το μέρος της ταινίας, ούτε οπαδός είμαι. Απλά είναι άσχημο να διαβάζεις 10 σελίδες μαζεμένες με γκρίνια, για τι πράγμα; Για μια ταινία που πήρε δύο διεθνείς διακρίσεις, και πολύ καλές κριτικές, σε μία εποχή που ό,τι ελληνικό, είναι πάτος! Έχουμε τρελαθεί τελείως. Δηλαδή αν δεν τις έπαιρνε αυτές τις διακρίσεις, θα τον σταυρώναμε κιόλας! Μένουν όλοι στα Όσκαρ ξεχνώντας ότι οι Κάννες είναι απείρως μεγαλύτερη επιτυχία, αφού τα κριτήρια είναι ευρωπαϊκά και πολύ πιο σκληρά. Και εκεί δεν χωράνε ελληνικά κόλπα "έχω φίλο το Λαζόπουλο". Επειδή είμαστε εμείς μπανανία, μη νομίζουμε ότι παντού δουλεύουν έτσι. Και το κυριότερο: αν διαβάσεις λίγο το νήμα, λίγα σχόλια έμειναν στο απόλυτα σεβαστό "δεν μου αρέσει" Πολλοί μπήκαν σε τεχνικές λεπτομέρειες για το σενάριο, την υποκριτική και τα σκηνοθετικά, ζητήματα δηλαδή που θέλουν γνώση. Ε λοιπόν, έχοντας βρεθεί σε καμιά 10ριά γυρίσματα στη ζωή μου και με τις λίγες γνώσεις που έχω, μπορώ να πω ότι τα πιο πολλά επιχειρήματα τεχνικής-καλλιτεχνικής φύσης ήταν πρόχειρα και άκυρα. Και αβίαστα λοιπόν μου προκύπτει το ερώτημα: χάθηκε ο κόσμος να πούμε και μια καλή κουβέντα; Να πούμε "δεν μου αρέσει, αλλά μπράβο;". Ο Αγγελόπουλος π.χ. δεν μου αρέσει. Αλλά έχει πάρει επίσης βραβείο στις Κάννες και αντικειμενικά στη φωτογραφία είναι από τους λίγους στην Ευρώπη. Για αυτό στο εξωτερικό αν ρωτήσεις θεωρείται πολύ σπουδαίος. Δεν μου αρέσει λοιπόν, δεν πρέπει να σημαίνει δεν είναι αξιόλογος αυτός και οι ταινίες του. Πάντοτε φιλικά, σαν γενικό και όχι ειδικό σχόλιο. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Με βάση ποιο ακριβώς απόλυτο και αλάθητο κριτήριο τα έκαναν αυτά τα "τραγικά" λάθη; Δεν χρειαζεται να πω και πολλα... http://listverse.com/2008/07/25/10-of-the-best-in-hollywood-who-never-won-an-oscar/ το οποίο 2 γραμμές πιο πάνω έγραψες πως απλά δεν υπάρχει αφού ο καθένας έχει το γούστο του και όλα είναι υποκειμενικά; μα υποκειμενικα μιλαω και εγω και λεω οτι αυτοι που δεν εδωσαν ΠΟΤΕ Οσκαρ στον Orson Wells,στον Stanley Kubrick,στον Robert Altman,στον Τσαπλιν & στον Χιτσκοκ ειναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΗΛΙΘΙΟΙ... ;D ειδικα στην Ελλαδα φροντιζω παντα να βλεπω τις ταινιες που θαβουν οι κριτικοι μας,μια και συνηθως οταν θαβουν κατι ειναι για καθαρα πολιτικους και προσωπικους λογους και οχι λογω του οτι εχει κατι κακο η ταινια,δες ας πουμε τις απαραδεκτες κριτικες ταινιων στο Αθηνοραμα που νομιζεις οτι τις γραφουν στον...Ριζοσπαστη... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Δεν χρειαζεται να πω και πολλα... http://listverse.com/2008/07/25/10-of-the-best-in-hollywood-who-never-won-an-oscar/ αναφέρθηκα στο ΠΡΩΤΟ σκέλος του ισχυρισμού σου, στα "τραγικά" λάθη των κριτικών, και ΟΧΙ στο δεύτερο περί βραβείων αν ψάξεις τις 10 ταινίες παραπάνω και τις εφημερίδες της εποχής, έχεις καμιά αμφιβολία πως θα βρεις πάρα πολλές θετικότατες κριτικές; απλα τα politics της "ακαδημίας" είχαν άλλες προτεραιότητες όταν βγήκε το Caffe Bagdad, με εκείνο το μαγευτικό τραγούδι ως βασικό score, το oscar το πήρε ένα σαχλοτράγουδο της Carly Simon (Let the river run) Γιατί την Jevetta Steele την ξέρει μόνο η μαμά της, ενώ η Carly Simon είναι america's sweetheart... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 αναφέρθηκα στο ΠΡΩΤΟ σκέλος του ισχυρισμού σου, στα "τραγικά" λάθη των κριτικών, και ΟΧΙ στο δεύτερο περί βραβείων γιατι δεν συμμετεχουν κριτικοι στις επιτροπες των διαφορων φεστιβαλ και βραβειων? εχω διαβασει τοσες ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ κριτικες (τοσο καλες οσο και κακες) για τοσες πολλες ταινιες που πλεον μονο το δικο μου κριτηριο εμπιστευομαι...(ναι το υποκειμενικο....) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 εχω διαβασει τοσες ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ κριτικες (τοσο καλες οσο και κακες) για τοσες πολλες ταινιες που πλεον μονο το δικο μου κριτηριο εμπιστευομαι...(ναι το υποκειμενικο....) εγώ παντως αν έβλεπα συλλογή 56 κριτικών εκ των οποίων οι μόλις 4 αρνητικές, θα ήμουν πολύ μαζεμένος στην όποια αρνητική δικιά μου κριτική εσύ; εντιτ: γιατί μονίμως κόβεις το όνομα του μέλους στην παράθεση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 2011 Κάποτε που ακόμα ψιλοέπεφταν στα χέρια μου περιοδικά .............ήταν ένας μουσικοκριτκός ο οποίος έγραφε στον ΗΧΟ και συγχρόνως και στο ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ ;D Υποκειμενικός ήταν κι αυτός-άσχετα αν λόγω θέσης θεωρούσε εαυτό ειδήμωνα-όπως όλοι μας ,αλλά το να γράφει και στα 2 εντελώς διαφορετικού ήφους περιοδικά που απευθύνονταν σε διαφορετικό κοινό τα ίδια εμπαθή σχόλια για τη Κατερίνα Λυκόσκυλου πχ :D και απ την άλλη να θέλει να πείσει για το αψεγάδιαστο και αριστουργηματικό των Van der graff ,πάει πολύ . Ναι γέλαγα και γελάω ακόμα ενθυμούμενος τις λαλακίες που έλεγε για τη Λυκόσκυλου ,αλλά δυστυχώς δε μπορώ να πείσω το θαυμαστή της για το δίκιο της άποψης του μουσικοκριτικού No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση