Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με καινούργια Monitors.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα ήδη έχει φερθεί αντιεπαγγελματικά την στιγμή που για δεύτερη φορά έχει πλασάρει λάθος εμπόρευμα.. Είμαι βέβαιος ότι δεν πρόκειται περί λάθους αλλά περί συνειδητής ενέργειας...

 

 

Και ολα αυτα εδω στην Ελλάδα??? 8O

 

Απίστευτο!!!!!!! :evil:

 

Τα παραλες !Παλι φταιει ο Ελληνας αντιπροσωπος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 26
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Τα παραλες !Παλι φταιει ο Ελληνας αντιπροσωπος?

 

 

Οκ ίσως να τα παράλεω, αν και έχουν συμβεί πολλά κατά καιρούς...

χι greeklish, στο forum του NOIZ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

smyro λυπάμαι αλλά την πρώτη φορά ίσως να ήταν ασυνείδητο λόγω κατασκευαστικού λάθους..την δεύτερη όμως αν όντως το ηχείο ήταν "πειραγμένο" (θα το εξακριβώσεις από την απάντηση της Τannοy), πρόκειται για εξαπάτηση -σε βαθμό κακουργήματος- της καλής διάθεσης σου...

Για ένα πράγμα ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ κάνοντας ενίοτε ανασκόπηση στην ζωή μου..(τα υπόλοιπα δεν τα λέω γιατί διαβάζει και η Σοφία...) το "αμαρτωλό" εξάμηνο (όχι στον Νάκα μην παρεξηγηθώ) που εργάσθηκα ως υπευθυνος σε μεγάλη αλυσίδα εμπορίας ηλεκτρονικών ειδών...με τα μεγαλύτερα bonus να μου δίνονται όταν "ξεφόρτωνα" σαβούρα σε ανύποπτους καλόπιστους πελάτες...και φυσικά πάντα με το χαμόγελο (συγκαλυμένης ενοχής) που έπειθε τα εν λόγω "θύματα" για το καλό της προθεσής μου... (αναθεμά στην ελαστική τότε συνειδησή μου και σε μένα που την συντήρησα έστω και για 6 μήνες)...Έφευγε demostrasion και επισκευασμένο για καινούργιο που τύφλα να χουν τα stock house ...

Σίγουρα δεν με εξιλεώνει η παραδοχή αλλά ας είμαστε όλοι περισσότερο υποψιασμένοι...(και σε περιπτώσεις που αποδεικνείεται δόλος να αντιδρούμε αναλόγως)...

Κλείνοντας επαναλαμβάνω , τον χαμένο σου χρόνο και κυρίως

την ταλαιπωρημένη ψυχολογία σου ποιος τα πληρώνει??? Η ανακούφιση της παραλαβής του τρίτου ή δεκατου τρίτου σωστού ζευγους που κάποια στιγμή θα παραλάβεις, νιώθοντας και την ανάγκη να πεις και ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση επειδή ήταν ευγενικοί???Κάποιος -εκτός εσού φυσικά- δεν πρέπει να πληρώσει το μάρμαρο???

 

ΥΓ.Φίλε Q το σίγουρο είναι ότι ο μόνος που δεν φταίει σε παρόμοιες καταστάσεις είναι ο πελάτης...χωρίς να τον "αγιοποιώ" σαν έννοια...

ΥΓ2. Smyro καλές και ανέφελες διακοπές και ευχομαι να μην σου ξανατύχει... :wink:

ΥΓ3 Σόρρυ για τα συντακτικά και ορθογραφικά λάθη αλλά ο Μορφεύς μου γραντζουνάει εδώ και ώρα τις χορδές των βλεφάρων μου και είναι και σκουριασμένες...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Γεια σου φιλε.

Αντιμετοπιζω το ιδιο προβλημα που ειχες και εσυ με τα reveal 6d , με ταδικα μου tannoy reveal 8d.

Το ενα ηχειο παιζει πολλυ καλλιτερα τις ψηλες και τισ χαμηλες .

Εσυ τελικα πως τα εφτιαξες? σου τα αντικατεστησαν?

Δοκιμασες τισ spdif εισοδους .

Αλλαξε κατι με τις ψηφιακες εισοδους?

Υποψην τα πειρα απο thomann

Thanks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν στο κάνει με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς, τότε στείλτα πίσω. Δοκίμασέ τα και σε άλλο χώρο αν μπορείς (σε κανά γνωστό σου ίσως), αν και δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί, αλλά τες πα, ποτέ δεν ξέρεις.

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου