trolley Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 Λοιπόν πήγα στο μαγαζί' date=' άκουσαν τα ηχεία αποδείχτηκε ότι είχαν διαφορά και πήρα καινούργιο ζευγάρι (αντικατάσταση). Το νεο ζευγάρι έχει κάποιες διαφορές με το προηγούμενο. Δεν έχει "πλαστικό στυλό" για τους διακόπτες στο πίσω μέρος που υπήρχε και στα 2 παλιά ηχεία, ενώ στο πίσω μέρος ενός ηχείου έχει μια βίδα σκουριασμένη. Γιατί σε μένα όλα? Τι να κάνω με τη βίδα? Λέτε να είναι απόδειξη κακής συντήρησης/μεταφοράς?[/quote'] Γεια σου Smyro. Θα μπορούσα να σου πω πολλά (καθώς και να σου θυμήσω ότι σου είχα προτείνει να πάρεις τα Yamaha) αλλά είναι αργά. Οπότε θα είμαι λακωνικός. Να επιστρέψεις τα ηχεία, να ρωτήσεις γιατί η βίδα είναι σκουριασμένη, να ρωτήσεις γιατί υπήρχε διαφορά ανάμεσα στο πρώτο ζευγάρι και το δεύτερο, να απαιτήσεις να ανοιχτούν μπροστά σου τα ηχεία που θα σου δώσουν, να τα ελέγξεις μέσα στο μαγαζί τους και (κατά προτίμηση) να τα ακούσεις μέσα στο μαγαζί τους. Προειδοποίηση: θα σε κάνουν να αισθανθείς υστερικός και ψώνιο, αλλά μη μασήσεις. Τα λεφτά που δόθηκαν είναι δικά σου και υπάρχει μία τουλάχιστον ένδειξη (οι διαφορές του πρώτου ζευγαριού από το δεύτερο) ότι δεν ξηγιούνται όμορφα (σόρυ για την αργκό). Φιλικά Mea Culpa
Guru npap Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 Guru Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 Λοιπόν επειδή έχω αρχίσει και γω να τα παίρνω.... :evil: :evil: :evil: κάνε οπωσδήποτε ότι σου λέει ο eye και με τσαμπουκά....και μην ξεχάσεις να στείλεις ένα mail στην μαμα εταιρεία (ακόμα και αν λυθεί το πρόβλημα. Τον χρόνο σου και την ψυχολογία σου ποιος θα τα αντικαταστήσει???)...αμάν πια με τους ελληνάρες εισαγωγείς και μεταπωλητές...σκουριασμένη βίδα δεν δικαιολογείται από σοβαρή εταιρεία όπως η tannoy οπότε μάλλον έχει πειραχτεί το ηχείο... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...
Smyro Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 OP Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 Παιδιά εγώ να δείτε πως τα έχω πάρει. Θα τα επιστρέψω τη Δευτέρα, δεν είναι θέμα τσαμπουκά τα παιδιά στο Νακά στο κέντρο που πηγαίνω είναι φοβερα εξυπηρετικά και με κατανόηση, τώρα τι κάνει η εταιρία... Θα δω τι θα γίνει απο βδομάδα . .
Smyro Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 OP Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 Γράφω και το mail που έστειλα σε tannoy και Νάκα.: "I was in the search of monitors speakers about 20 days ago and i decided to buy the Tannoy Reveal 6d after a long research. I bought a new pair from the official dealer/distributor in Greece. After setting up the monitors on stands i discovered that the one speaker sounded obviously different from the other. I went back to the dealer's store carrying the speakers, where they checked em, recognised the issue and gave me a new pair. Once i opened the new pack i discovered that the "new" pair is different from the previous one. For example the switches of HP filter and digital input on the rear are different and there isn't -on none of the speakers a "plastic pen" to adjust the dim switches allthought on the previous model each speaker had one. I also discovered that one screw at the rear of one speaker is completely rusted! I will return these speakers on Monday again to the store cause of the screw and the differences. I cannot be sure that there aren't any rusted internals and i wouldn't want a new pair of speakers specially of this price opened and examined for rust! Also how can i recognise what the latest model of Tannoy 6d is? Is it supposed to have a smal "pen" on the rear to adjust switches? How can i be sure on what i buy?? I obviously want to get the latest series. Do you have a detailed rear picture of the latest model? Or a minimum serial number? What is your respond up on these two problematic pairs i encountered? Even speakers of lowest class and priced are delivered in perfect condition while i didn't manage to get an axeptable condition with two sequenced pairs of your product! This screw is a manufacturing problem from tannoy, it means that the speaker has been tweeked/opened before selling, is there an issue in the transport, or what else? Is there a chance that i get a new pair with differences in sound or problems? I have lost a great amount of time since i decided to buy from your brand and after spending this amount of money for monitors it seems i didn't do the right choice. I thought you're supposed to sell professional equipment. Is it is your problem or the distributor's? I need a solution to my issue or i will have to ask for a refund and buy from another company loosing my faith to your brand and products. Regards" Sorry για τα αγγλικά αλλά δεν παίζει να κάτσω να το μεταφράσω.
trolley Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 Γεια σου και πάλι. Καλά έκανες και το έγραψες (αν και θέλει μερικές διορθωσούλες), αλλά ΜΗΝ το στείλεις ακόμη, μέχρι να καταστεί σαφές το αν θα βρεις το δίκιο σου από τις κανονικές προς την αντιπροσωπεία ενέργειες. Δηλαδή, μην κλιμακώσεις την αντιπαράθεση απρόκλητα - αν σε εξυπηρετούν μην τους εκθέσεις ακόμη. Αν δεν σε εξυπηρετούν, τότε προχώρα, αν και εγώ προσωπικά θα πλακωνόμουν στα τηλέφωνα (είναι πιο γρήγορη φάση). Mea Culpa
Smyro Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2006 OP Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2006 Έγινε επιστροφή και του 2ου ζευγαριού, τελικά με το serial διαπίστωσα ότι είναι παλαιότερο απο το πρώτο. Όσον αφορά το mail το έστειλα χτες και καλά έκανα όπως αποδείχτηκε. Η συνέχεια μετά το Πάσχα μιας και την κάνω για το χωριό. Θα δω τι θα γίνει όταν επιστρέψω μπορεί να πάρω 3ο ζευγάρι ή κάποιο άλλο ηχείο. Καλό Πάσχα σε όλους και ευχαριστώ για τη βοήθεια.
not_guilty Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2006 Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2006 Γεια σου και πάλι. Καλά έκανες και το έγραψες .............' date=' αλλά ΜΗΝ το στείλεις ακόμη.[/quote'] Εγώ θα το έστελνα πριν το δημοσιεύσω στο noiz... Ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα ήδη έχει φερθεί αντιεπαγγελματικά την στιγμή που για δεύτερη φορά έχει πλασάρει λάθος εμπόρευμα.. Είμαι βέβαιος ότι δεν πρόκειται περί λάθους αλλά περί συνειδητής ενέργειας... πλέον..... γιατί ο συγκεκριμένος πελάτης είναι ήδη δυσαρεστημένος (Complaining customer) και για συνεχόμενη φορά παραμένει έως και τώρα δυσαρεστημένος.(complaining Customer).Ενώ θα έπρεπε με μεγαλύτερη προσοχή να εξηπηρετήσουν τον πελάτη (service) αποζημιώνοντας τον, για να αύξησουν την ικανοποίηση απο τις υπηρεσίες τους, σε έναν ήδη δυσαρεστημένου πελάτη. Η μαμά εταιρεία πρέπει να έχει ενημέρωση ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ για την χείριστη αντιμετώπιση των προϊόντων τους, κάνοντας της σαφές ότι περαιτέρω συνέχιση του φαινομένου θα σημαίνει ότι γίνεται εν γνώση της (μαμάς εταιρείας) με αποτέλεσμα την κατάργηση των προϊόντων τους από την λίστα των προσωπικών μας προτιμήσεων..... ΜΤΠ = Μην Το παρεξηγείς.
trolley Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2006 Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2006 Εγώ θα το έστελνα πριν το δημοσιεύσω στο noiz... την κατάργηση των προϊόντων τους από την λίστα των προσωπικών μας προτιμήσεων..... Ναι δεν έχεις άδικο, απλά άφησα ένα μικρό περιθώριο μήπως ήταν παρεξήγηση. Κακώς το άφησα, τι παρεξήγηση και κολοκύθια, λεφτά έδωσε ο άνθρωπος... Mea Culpa
nitako Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2006 Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2006 Ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα ήδη έχει φερθεί αντιεπαγγελματικά την στιγμή που για δεύτερη φορά έχει πλασάρει λάθος εμπόρευμα.. Είμαι βέβαιος ότι δεν πρόκειται περί λάθους αλλά περί συνειδητής ενέργειας... Και ολα αυτα εδω στην Ελλάδα??? 8O Απίστευτο!!!!!!! :evil: χι greeklish, στο forum του NOIZ
Smyro Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2006 OP Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2006 Δε το θεωρώ συνειδητο λάθος, αυτό σίγουρα. Ίσως κακή τύχη για μένα. Δεν έχω παράπονο απο τη συμπεριφορά τους πάντως, το τονίζω αυτό. Ποτέ δε δίστασαν να μου δώσουν καινούργιο ζευγάρι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση