fleamail Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 καθώς και υπερβολική/αδικαιολόγητη έμφαση στο σεξ Όπως και το 90% του νεοελληνικού κινηματογράφου ;) http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Ε,το λεει και ο λαος.....οπου ακους πολλα καλαθια βαστα και μικρο...κερασι... ;D Εχεις ξεχασει τους συμμαθητες σου που "τις ειχαν παρει ολες" ενω στην πραγματικοτητα ειχαν παρει μονο μια ...χηρα και ειχε και 5 ορφανα η κακομοιρα....? ;D ειναι το χουϊ της φυλης.. ;D γενικα οπως λενε και οι Αμερικλανοι.... ;D....THOSE WHO TALK ABOUT IT, DON'T DO IT... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 μιας και εισαι τοσο καλος στα μαθηματικα...δεν ερχεσαι να μου κανεις και τη φορολογικη ? ;D ;D Νοικιασα την πρωτη μου βιντεοκασετα το 80..με κοστος 25 δραχμες. Συγνωμη αν υπερεβαλλα οκ? Με συγχωρεις ετσι? p.s Βλεπεις οτι δεν βαζω τονους επισης.. ??? Για τους τόνους είναι ο Μάραθον. Για τη φορολογική δήλωση ευχαρίστως. Μπορείς να με πληρώσεις με μαθήματα ντραμς αν θες. Κάνεις μαθήματα ντραμς έτσι; Όσο για την κασέτα και μόνο το γεγονός ότι παραδέχεσαι δημοσίως ότι νοίκιασες κασέτα από βίντεοκλαμπ στα 80s σε κάνει ντισκαλιφιέ από το να κρίνεις "ποιοτικό" κινηματογράφο. :))) Πάω να κάτσω στη θάλασσα τώρα γιατί κουράστηκα. BTW νομίζω ότι το εύρημα με τις λέξεις το πήρε από εδώ: The Twilight Zone Wordplay 1 When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Τον "Κυνόδοντα" τον είδα πριν από λίγους μήνες και τα συναισθήματα,που μου προκάλεσε,είναι ακόμα διφορούμενα. Από τη μία,το θέμα που πραγματεύεται ο δημιουργός με κατέπληξε.Πράγματι,σκέφτηκα πόσοι από εμάς δεν έχουμε αναρωτηθεί το "σε τί κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας;". Η επιτηδευμένη "ατονική" ερμηνεία των ηθοποιών με έβαλε στο κλίμα και η αλήθεια είναι πως οποιαδήποτε διαφορετική προσέγγιση θα ήταν εντελώς μη-ρεαλιστική(σ.σ αυτό το λέω υπό το πρίσμα,ότι οι γονείς,από τη στιγμή που κρατούν έγκλειστα τα παιδιά τους,δεν είναι δυνατό η κατάσταση στο σπίτι να μοιάζει έστω και φυσιολογική.Πρέπει να είναι όλοι σαν ρομποτάκια,όπως οι πολίτες σε ένα απολυταρχικό καθεστώς). Από την άλλη,όμως, και αυτό είναι το σημείο που με ξένισε/χάλασε,εστιάζει πάρα πολύ στο σεξ,κυριολεκτικά.Ο φακός ζουμάρει στα γεννητικά όργανα του γιού και της κόρης,χωρίς προφανή λόγο,πέρα από το να σοκάρει,μια -και κατά τη γνώμη μου-το νόημα των εν λόγων σκηνών μια χαρά το καταλαβαίνουμε χωρίς να χρειάζεται να δούμε σε γκρο-πλαν το πέος του νεαρού. Το σημείο,που με κέρδισε η ταινία είναι το τέλος της,που αυτομάτως μου θύμισε σύνθημα σε τοίχους της Ναυαρίνου:"Το πάθος για τη λευτεριά είναι δυνατότερο απ'όλα τα κελιά". Θα ήθελα να έβλεπα τις αντιδράσεις μας,αν η ταινία δεν ήταν ελληνική,αλλά ξένη.Πιστεύω,θα ήμαστε όλοι πιο επιεικείς(για να το πω ευγενικά). https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dvat Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Θα ήθελα να έβλεπα τις αντιδράσεις μας,αν η ταινία δεν ήταν ελληνική,αλλά ξένη.Πιστεύω,θα ήμαστε όλοι πιο επιεικείς(για να το πω ευγενικά). καλά πλάκα κάνεις? ΘΑ ήταν αριστούργημα λέμε! Και η κακή φωτογραφία θα ήταν άποψη 100% ... ;D ;D για άλλη μια φορά, παρατηρώ ότι δεν αρκούνται οι περισσότεροι απλά να παραθέσουν την αποψή τους,όποια και αν είναι, αλλά επιχειρούν να πείσουν και τους υπόλοιπους για το ορθόν της κρίσης τους!!!! Συνεχίστε έτσι μπράβο!!!! Όχι άλλα μινόρε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ΧΙΩΤΗ-ΜΑΜΠΟ Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Καλο μηνα. Το να βλεπεις ταινιες,απο το να κανεις ταινιες ειναι 2 διαφορετικα πραματα (παρ'οτι τις περισσοτερες φορες το πρωτο,απαιτει και προυποθετει το δευτερο). Τ'οτι ολοι εχουν δει 200.000 ταινιες (επειδη ο κινηματογραφος καλως η κακως ειναι μια τεχνη που παραγεται (και) μεσω τηλεορασης,συνεπως ο οποιοσδηποτε γινεται θεατης του καθημερινα,δεν σημαινει σε καμμια περιπτωση πως ο καθενας μπορει να μιλησει για τα τεχνικα-σκηνοθετικα του ζητηματα(βλεπε οδηγιες υποκριτικης,αναφορες στο σινεμα βεριτε κ.λπ) Το να αναφερει κανεις Τριερ,Σοντεμπεργκ και ξερω 'γω τον Κασσαβετη για σκηνοθετικη επιρροη του Κυνοδοντα ειναι τραγικο δειγμα ημιμαθειας (οπως και το να αναφερεις συνεχως τον Σιαμαλαν ως πρωτυπο σκηνοθεσιας και κυριο Ταινιαρα επισης) Αυτο βεβαια ειναι λογικο να συμβαινει.Εχει να κανει με το ποσα αλλα και τι ερεθισματα εχεις. Δηλαδη,εγω αν στη ζωη μου εχω ακουσει Αννα βισση,Γου-ταν κλαν,R.E.M και Καζαντζιδη(τυχαια επιλογη ονοματων),ε,λογικο ειναι οταν ακουσω Ονιραμα πρωτη φορα,να πω:«Α,ωραιοι αυτοι,θυμιζουν λιγο R.E.M». Αν ειμαι κακοπροαιρετος και νομιζω οτι τα χω ακουσει και ολα με τη σεσουλα δε:«Δε μ'αρεσει,βγαλτους.Κλεβουν τους R.E.M» Δεν ξερω αν με καταλαβαινει κανεις. Για τα σκηνοθετικα τωρα,θα ηθελα πολυ να με παραπεμψει καποιος σε εναν σοβαρο κριτικο ο οποιος ειπε οτι εκλεβε ο Λανθιμος στην ταινια τον Τριερ-Σοντεμπεργκ. Επισης να πω πως μια απο τις ιδιοτητες του καλου ηθοποιου ειναι να μπορει να κανει αυτο που θα του ζητηθει απο τον σκηνοθετη-το σεναριο και καθε αφηγηματικο μεσο. Σας διαβεβαιω-καθως τους εχω δει να παιζουν και αλλου,πως μπορουν να παιξουν καλα με τον τροπο που εσεις εννοειτε καλα,και πως οι ερμηνιες που ειδαμε στον Κυνοδοντα ηταν επιτιδευμενες και κατοπιν σκηνοθετικης καθοδηγησης(και κατα τη γνωμη μου ορθως)γιατι εξυπηρετουσαν στην αφηγηση της συγκεκριμενης ταινιας. Συνεπως ατακες τυπου αταλαντοι-αχρηστοι-παιζαν αισχρα ειναι λιγο ακυρες.Καναν οτι τους ζητηθηκε ακριβως.Το δεν μου αρεσει ειναι πιο συνετο Η εμμονη με το σεξ παλι ειναι πολυ λογικη εδω, και στη συγκεκριμενη ταινια εξυπηρετει τους ιδιους λογους που ανεφερα πανω(και οχι τους συνηθησμενους εμπορικους σκοπους που βλεπουμε στις περισσοτερες Ελληνικες ταινιες).Ενα απο τα θεματα που θιγει ειναι ο χειρισμος.Σχεσεις χειρισμου και εξαρτησης χωρις το σεξ(η με πρισμα αυτο)δεν γινονται Τελος,το οτι ακουω μια ζωη μουσικη,δεν σημαινει πως μπορω να πω πολλα και για την οργανοπαιξια,και το οτι δεν καταλαβα το ανεκδοτο,δεν σημαινει πως ηταν χαζο εκεινο απαραιτητα Αφηστε λιγο τους ανθρωπους να κανουν τη δουλεια τους.Κατι παραπανω θα ξερουν απο μας οι κριτες στις Κανες και σε τοσα αλλα φεστιβαλ.Εκτος αν πιστευει κανεις οτι τιυς πηρε τηλεφωνο ο Λαζοπουλος και τους τρομαξε με το κυρος του στην Ευρωπη και τον υπολοιπο κοσμο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
crisk Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Λες και περιμέναμε τον "πρωτοπόρο" Τρίερ και το δόγμα του για να δούμε κάμερα στο χέρι.(I HATE L.F.T) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ΧΙΩΤΗ-ΜΑΜΠΟ Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Γνωστοι δημιουργοι που δεν εκατσαν σαν αυγα τους...αλλα την εψαξαν μεχρι να βγει κατι καινουργιο.. xm Joy Division Bjork Picasso Jacson Pollock Oικονομιδης Shyamalan David Fincher Tool Lars von Trier Coppola Chan woo park Tori Amos Jeff Buckley Radiohead Μαλαμας Θ. Παπακωνσταντινου κλπ κλπ Ειλικρινα τα εννοεις αυτα τα ονοματα ολα;Ειλικρινα TOOL κατι καινουριο;Fincher? Σοβαρα τωρα; Ε ναι λοιπον κυριε,θα σας πω και 'γω για κατι νεαρους κινγκ κριμζον που το παλευουν καθε μερα και καποια στιγμη θα πανε μπροστα. (Εχεις και αλλα κορυφαια ονοματα αλλα ενταξει,δεν μπαινω καν στον κοπο πλεον) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Τριερ-Σοντεμπεργκ οντως και εγω δεν βρηκα καποιο κλεψιμο απο αυτους...(αν και τον Τριερ δεν τον μπορω με την καμμια.....) ομως επρεπε να πουν οτι εχουν επηραστει απο την ταινια που παραθεσα (μου ειχαν πει οτι μοιαζει και με μια πορτογαλικη ταινια...αλλα δεν θυμαμαι ποια...) δεν ειναι καθολου κακο να επηρεαζεσαι ή ακομα και να κανεις remake μια ταινια (δεκαδες αριστουργηματικες ταινιες εχουν γινει ετσι) ηθικα ομως νομιζω οτι οφειλεις να το αναφερεις με ενα τυπικο "inspired by"....μπορει βεβαια και να μην το εχει δει καν οποτε παω πασο.... παντως μονο & μονο οτι δημιουργει τετοια ...παθη (συν το γεγονος οτι "τους φωναξαν στον ΧολυΝγουντ" ;D,που κακα τα ψεμματα δεν συμβαινει και καθε μερα...) ειναι θετικα στοιχεια για την ταινια... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
methylene blue Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2011 Θα ήθελα να έβλεπα τις αντιδράσεις μας,αν η ταινία δεν ήταν ελληνική,αλλά ξένη.Πιστεύω,θα ήμαστε όλοι πιο επιεικείς(για να το πω ευγενικά). επίσης αν είχε πάει άπατη, δεν είχε βρει διανομή, είχε μείνει στα αζήτητα, την είχαμε δει μόνο εμείς και οι κολητοί μας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση