Moderator LK Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Σύμφωνοι. Εννοείται πώς πάντα κάπου στη μέση είναι η αλήθεια…τα πάντα είναι σχετικά κ.λ.π. . Θα προσπαθήσω να το κάνω ένα case study . Αν ήταν "να βγάλω" ένα δίσκο με δικά μου λεφτά (επιχειρηματίας λέμε είμαι τώρα) και μου έλεγαν: « Αφεντικό, δεν έχουμε πολλά λεφτά, διάλεξε καλό συνθέτη ή καλό παραγωγό», θα διάλεγα το δεύτερο. :D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Όπου ο ρόλος σου εσένα στο δίσκο θα ήταν καθαρά εκτελεστικός; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Όπου ο ρόλος σου εσένα στο δίσκο θα ήταν καθαρά εκτελεστικός; Όχι , δεν θα έκανα τίποτα εγώ. Τα λεφτά θα έβαζα. Επιχειρηματίας λέμε ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Αν θέλετε να συνεισφέρω λίγο στο θέμα, σας προσκαλώ να ακούσετε αυτά τα δύο κλιπάκια, για το θέμα ενορχήστρωση. Έχουμε λοιπόν το BWV 537 του one and only J.S. Bach. Εδώ είναι στη μορφή που το έγραψε ο συνθέτης, δηλαδή για εκκλησιαστικό όργανο. Απλό κομματάκι, σε πέντε λεπτά το βγάζεις ;D J.S. Bach - Fantasia & Fugue in C minor BWV 537 Προσέξτε τώρα τι παίζεται: Αυτός ο άσχετος ο Elgar ;D πήρε την παρτιτούρα, και την ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΕ, ώστε να ταιριάζει σε μια συμφωνική. Ναι, είναι το ίδιο έργο. Αυτή η μεταμόρφωση είναι δυνατή στα πλαίσια της ενορχήστρωσης και μόνο. Πόσο μάλλον όταν μπορείς να επέμβεις στη δομή, στο παίξιμο, στην εκτέλεση, ακόμα και στην παρτιτούρα. Τίποτα όμως δεν μπορεί να αλλάξει την ψυχή ενός έργου, όταν φυσικά αυτή υπάρχει. Όλα τα άλλα είναι θέμα αισθητικής και φαντασίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 « Αφεντικό, δεν έχουμε πολλά λεφτά, διάλεξε καλό συνθέτη ή καλό παραγωγό» αν δηλ. ο δισκος ηταν λαϊκος και μπορουσες να διαλεξεις τον Ακη Πανου,τον Τσιτσανη & τον Ζαμπετα...εσυ...παραγωγο θα διαλεγες?? θυμησε μου να μην κανω ποτε "δουλειες" μαζι σου..... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Ο Ακης Πανου... πολύ θέμα. Εντελώς ιδιόρυθμο στυλ, με την ΚΑΛΗ έννοια. Πάντως οι κλασσικοί συνθέτες, ήταν ΚΑΙ παραγωγοί, αφού ενορχήστρωναν, αποφάσιζαν για τους εκτελεστές, διεύθυναν κλπ κλπ. Ειδικά ο Βάγκνερ το είχε... παραξηλώσει ;D Σήμερα πάντως, όσο αφορά την Pop μουσική, επειδή το παιχνίδι είναι περισσότερο ΠΩΣ λες κάτι παρά ΤΙ λες, ίσως η παραγωγή να έχει μεγαλύτερη αξία. Αν όμως μιλάμε για διαχρονικότητα, σίγουρα η σύνθεση είναι το Α και το Ω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Νομίζω εύστοχο παράδειγμα. Προτιμώ το δεύτερο, αλλά όπως είπες Όλα τα άλλα είναι θέμα αισθητικής και φαντασίας. αν δηλ. ο δισκος ηταν λαϊκος και μπορουσες να διαλεξεις τον Ακη Πανου,τον Τσιτσανη & τον Ζαμπετα...εσυ...παραγωγο θα διαλεγες?? Η αλήθεια είναι ότι ΌΧΙ (και φαντάζομαι ότι το υποπτεύεσαι), δεν είχα στο μυαλό μου την Ελληνική Σκηνή , διότι ποτέ μου δεν εντρύφησα σε αυτήν, καλώς ή κακώς. Παρ’ όλα αυτά το παράδειγμά σου, και θα προσπαθήσω να το αναλύσω, ενδεχομένως άστοχα, λόγω ελλιπούς γνώσης πάνω στο θέμα, ως προείπα, δεν πιστεύω ότι είναι πολύ αντιπροσωπευτικό του case study. Όλοι αυτοί οι συνθέτες που ανέφερες, τις χρονολογίες που έδρασαν, ΟΤΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΗΤΑΝ ΕΝ ΖΩΗ, α) το τεχνικό μέρος στην Ελλάδα (παραγωγή) δεν ήταν τόσο ανεπτυγμένο όσο σήμερα, πλην κάποιων εξαιρέσεων βέβαια και β) και ίσως σπουδαιότερο ήταν όλοι τους One of a Kind. θυμησε μου να μην κανω ποτε "δουλειες" μαζι σου..... ;D Γιατί τί σκάς; Εγώ είπαμε πλερώνω ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Γιατί τί σκάς; Εγώ είπαμε πλερώνω τοτε παω πασσο..... ;D το τεχνικό μέρος στην Ελλάδα (παραγωγή) δεν ήταν τόσο ανεπτυγμένο όσο σήμερα κατα την ταπεινη μου γνωμη για το συγκεκριμενο ειδος μουσικης ηταν ΠΟΛΥ καλυτερο (ας ειναι καλα ο Σμυρναιος & καποιοι ακομα λαμπροι μηχανικοι ηχου της εποχης....),ακου τον ηχο τον μπουζουκιων (ακουστικο και ηλεκτρικο),καθως και των φωνων των δεκαετιων εκεινων & ακου και τις αηδιες που βγαζουν σημερα...... ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 κατα την ταπεινη μου γνωμη για το συγκεκριμενο ειδος μουσικης ηταν ΠΟΛΥ καλυτερο (ας ειναι καλα ο Σμυρναιος & καποιοι ακομα λαμπροι μηχανικοι ηχου της εποχης....),ακου τον ηχο τον μπουζουκιων (ακουστικο και ηλεκτρικο),καθως και των φωνων των δεκαετιων εκεινων & ακου και τις αηδιες που βγαζουν σημερα...... ;) Σου είπα, δεν το ξέρω καθόλου το θέμα «ήχος των μπουζουκιών» , αλλά σε εμπιστεύομαι 8). Πες ότι ήταν καλλίτερος ο ήχος του μπουζουκιού και των φωνών(πιο vintage βρε αδερφέ ;D). Το ερώτημα πιστεύω πρέπει να τεθεί πιο σωστά ως εξής: Το σύνολο των παραγωγών , δηλαδή αφήνουμε έξω α) μεμονωμένα το μπουζούκι (αν και κυρίαρχο όργανο μαζί με τη φωνή στο λαϊκό τραγούδι) και β) κάποιες εξαιρέσεις για τις οποίες και εγώ επιφυλάχθηκα, ήταν καλλίτερο στο παρελθόν ή τώρα(στο Λαϊκό Τραγούδι , στο παράδειγμα που ανέφερες); . Ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 2 Μαρτίου 2011 Κατα τη γνωμη μου ναι,οι παλιες παραγωγες ειχαν τρομερο χαρακτηρα και ουσια αλλα και ηχο,δεν ειναι τυχαιο οτι ακομα και σημερα αυτα τα τραγουδια προτιμα να ακουει ο περισσοτερος κοσμος. Οι σημερινες "λαϊκες" παραγωγες ειναι εντελως "ανισες" και "ασυμμετρες",ασε που ακουγονται ολα τα τραγουδια το ιδιο....(οπως και οι τραγουδιστες/τραγουδιστριες με ελαχιστες εξαιρεσεις) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση