bouzoukovios Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 ΕΕΕ μην φανταστεις οτι θελω καλη προενισχυση ...ουσιαστικα θελω οτι θα εκανε ενα DI .... λιγο περισσοτερο σημα... κατι τετοιο......!! Απο Eq παραμετρικο εχω της boss το GE-7 ... ξερεις για αυτο τιποτα???γιατι προσφατα το πηρα μεταχειρισμενο αλλα δεν το δουλεψα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 ... οτι θα εκανε ενα DI .... λιγο περισσοτερο σημα... ...... Απο Eq παραμετρικο εχω της boss το GE-7 ... 2 διορθωσουλες απλα, το DI δεν φερνει περισσοτερο σημα,δεν δυναμωνει-ενισχυει δηλαδη, και το GE7 δεν ειναι παραμετρικο,ειναι ενα απλο γραφικο eq Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skantzos Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 εγώ έχω αυτό (παίζω με κάψα) έχει EQ, notch, δινει έξοδο XLR ή καρφί, κλπ http://www.thomann.de/gr/fishman_proeq_platinum_preamp.htm πάντως όπως είπαν και παραπάνω άλλο ο προενισχυτής και άλλο το di (κι άλλο το reverb :)) εσύ στην ουσία έχεις ήδη προενισχυτή μαζί με το μαγνήτη σου. Αν ανοίγοντας το gain του καναλιού σου στην κονσόλα μπορείς να το κάνεις να κλιπάρει, τότε δε θες παραπάνω ένταση. Μήπως έχεις μαλώσει με τον ηχολήπτη ;) "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bouzoukovios Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 ΕΕ καπως ετσι ειναι ....με τους περισσοτερους μαλωνω....απλα δεν θελω να εξαρτιεμαι απο την κονσολα ...θελω να φτιαχνω μονος μου τον ηχο και να εχω το Eq μου και τα εφε μου διπλα ωστε ανα πασα στιγμη να μπορω να διορθωσω τον ηχο μου...Ενδιαφερον αυτο το Fishman παντως... Σε τι οργανο το χρησιμοποιεισ ?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 .... ωστε ανα πασα στιγμη να μπορω να διορθωσω τον ηχο μου..... Σε αυτο να μην εισαι απολυτος γιαι συνηθως οδηγει στην ...κολαση ;D ,καθως συνηθως πιο πολυ ζημια θα χαρακτηριζα αυτες τις "διορθωσεις" που κανουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skantzos Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Μαρτίου 2011 ΕΕ καπως ετσι ειναι ....με τους περισσοτερους μαλωνω....απλα δεν θελω να εξαρτιεμαι απο την κονσολα ...θελω να φτιαχνω μονος μου τον ηχο και να εχω το Eq μου και τα εφε μου διπλα ωστε ανα πασα στιγμη να μπορω να διορθωσω τον ηχο μου...Ενδιαφερον αυτο το Fishman παντως... Σε τι οργανο το χρησιμοποιεισ ?? μπoυζούκι και κιθάρα, αλλά με κάψα και χωρίς μπαταρία στο όργανο. Είναι ακριβώς στην ίδια κατηγόρία με το l.r. baggs para di Tώρα που το σκέφτομαι θα μπορούσες να κάνεις τη δουλειά σου και με ένα μικρό μικτάκι, όπως τα xenyx της behringer, να βάλεις πάνω ότι εφέ θέλεις δικό του ή εξωτερικό και να λες στον ηχολήπτα να σε βάλει φλατ... "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Animalcopy Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Μαρτίου 2011 Τωρα αρχισε να χαλαει η συζητηση 8) Ρε παιδια μην πνιγομαστε σε μια κουταλια νερο, ας παρουμε τα πραγματα με τη σειρα. Το di το χρειαζομαστε για να αλαξουμε την αντισταση μιας πηγης (κιθαρα, μπουζουκι κτλ) απο τα περιπου 50kΩ σε 100-200Ω που ειναι μια λογικη τιμη για μια κονσολα ηχου. Η Προενυσχηση θα σου χρειαστει μονο αν δε σε καλυπτει η προενυσχηση που εχει η κονσολα σου ή η κονσολα που εχει το μαγαζι που δουλευεις, ή αν εχεις ακουσει καποια προενυσχηση που σου αρεσει και θεωρεις οτι σου "καθετε" πολυ καλα και σου τεριαζει. Σε καμια περιπτωση δε συμφωνω με τη κατασταση οτι σκαλιζω και ψαχνω τον ηχο μου τρεις και λιγο και ακομη χειροτερα την ωρα του live της δουλειας κτλ. (και αυτο το λεω σαν μουσικος και οχι σαν ηχοληπτης) Θεωρω οτι ο μουσικος ξερει τι θελει και οτι εχει καταληξει στον ηχο που του αρεσει και στο πως θελει να ακουγετε το οργανο του πολυ πριν παει σε ενα χωρο να παιξει. απο εκει και περα η συνεργασια με τον ηχοληπτη θα εναι πολυ πιο ευκολη. Τα EQ πεταλακια ειναι οτι χειροτερο μπορεις να κανεις στον ηχο (και δε μιλαω μονο για το μπουζουκι αλλα για ολα τα οργανα) θα χρειαζοσασταν κατι τετοιο μονο αν δεν υπηρχε επιλογη απο την κονσολα - ενυσχητη - φετα ή κατι παρομιο (πραγμα σπανιο) Ηθελα να γραψω και αλλα αλλα ποιο μετα γιατι παιζει το Ραδιο αρβυλα :) AAAAAAAAAAA και μη ξανακουσω σε συζητηση για μηκτες κονσολιτσες πατεντες behrin@@@ κτλ γιατι δεν ειναι σωστο να λεμε τετοια ενω προσπαθουμε να βελτιωσουμε τον ηχο μας............. γιατι ειναι σαν εχουμε μια σωληνα νερου 10 ιντσες και να βαζουμε στο τελος ενα βρυσακι 1/2 ιντσας. (εβαλαν διαφημησεις :)) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gal Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2011 Animalcopy είναι σωστός.. μετά από πολλά χρονάκια 30+ με διάφορα D.I. , EQ GE7 ,Fender twin,κονσόλες YAMAHA,SOUNDCRAFT κ.α. μαγνήτες SAVVAS,PRODIGY κ.α. καταλήξαμε εδώ ,L.R.BAGGS PARA ACOUSTIC και προενίσχυση και EQ και D.I. και antfeed back + EMG μαγνήτη +BOSS RV-5 DIGITAL REVERB +D. DELAY DD3 + (το ασύρματο LINE6 RELAY G30 καλύτερο και από το καλώδιο πιστέψτεμαι) κονσόλα μόνιτορ MONTARBO με ενίσχυση σε τάξη ΑΒ με mosfet (πολύ γλυκός ήχος) πολλοί ίσως να γελανε καλύτερη ποιότητα και από DYNACORD συν ELECTROVOICE SX-300W και κλείσαμε επιτέλους από ψάξιμο…αλλά για όλους μας είναι θέμα γούστου και το τι θα μας εντυπωσιάσει περισσότερο, και σαν καταστάλαγμα ολων είναι, ότι ο καλύτερος ηχος βγαίνει από την ψυχή και την αγαπη μας γιαυτο που παίζουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bouzoukovios Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 10 Μαρτίου 2011 Animalcopy , σχετικα με την αποψη σου περι αλλη του eq την ωρα του live συμφωνω απολυτα,εφοσον ο μουσικο ξερει τι ηχο ζηταει φροντιζει να τον εχει ετοιμασει ηδη στο soundcheck. Περι ευκολης συνεργασιας ηχοληπτη και μουσικου διαφωνω ομως, μπορει εσυ σαν προσωπικοτητα και σαν ηχοληπτης να σεβεσαι τον καθε μουσικο που προσπαθει να ικανοποιησει την αρεσκεια στον ηχο του και να προσπαθεις να συμβαλεις σε αυτο , αλλα δυστυχως δεν ειναι ολοι οι ηχοληπτες ετσι στην ελλαδα. Αυτα τα χρονια που παιζω δυστυχως συναντησα αντιεπαγγελματικους ηχοληπτες που εκτος απο το γεγονος οτι ειχαν αγνοια για την δουλεα τους το παιζαν και παντογνωστες χωρις να ακουνε κανεναν μουσικο.Απλα αυτο που επιδιωκω τωρα ειναι να μην μπω στην διαδικασια τσακωμου με αλλους ηχοληπτες και να ειμαι ανεξαρτητος στο θεμα ''ο ηχος μου'' . Επισης τυχαινει να παιζω με κατι ''κατεστραμενα'' μηχανηματα που καλυτερα να εχεις κανα δικο σου πεταλι / εφε/ προενισχυση μπας και βγαλεις εστω και κατι καλυτερο...!! Επειτα, θα μου ερθει απο στιγμη σε στιγμη FISHMAN PRO-EQ PLATINUM PREAMP http://www.thomann.de/gr/fishman_proeq_platinum_preamp.htm ... το βρηκα μεταχειρισμενο σε καλη τιμη και το τσιμπησα, το ειχε ενας γνωστος μου και μου ειπε ειναι πολυ καλο και απο την ερευνα αγορας που εκανα διαπυστωσα οτι αξιζει. Σχετικα με το L.R.BAGGS PARA ACOUSTIC ακουσα πολυ καλα λογια (αλλα διαβασα καπου οτι δεν εχει τοσο ισχυρο equalizer) , αλλα ο λογος που δεν πηρα αυτο ηταν οικονομικος. Λοιπον εχουμε FISHMAN PRO-EQ PLATINUM PREAMP και TC ELECTRONIC M350 ... Ελπιζω να μεινω ικανοποιημενος.Ευχαριστω και παλι για τις προτασεις και τις συμβουλες σας ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
digisilence Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 11 Μαρτίου 2011 Χμμμ... Και με τι ενισχυτη ειπες οτι παιζεις? Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση