Abraxas Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 Με χτυπήσατε στην πληγή μιας και εδώ και κανά μήνα έχω μπεί στην διαδικασία να πάρω για δεύτερο ενισχυτή τον εξής http://www.matamp.co.uk/minimat.htm φοβάμαι αν θα την παλεύει σε πρόβα αλλά όπως και να έχει έχω φάει κόλλημα . Είναι 2 watt τελείως απλής λογικής.Εδω με smokey του toneless έπαιξα σε engl καμπίνα με 2 vintage 30 και η ένταση ήταν μια χαρά οπότε μάλλον άδικα φοβάμαι!!! Ρίξτε καμιά γνώμη πιστεύω ότι είναι τρομερά μηχανήματα... κρίμα πάντως που αλλάξανε το site παλιά με τους μάγους ήταν πιο χάσιμο Φανταστικό ενισχυτάκι! :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
toneless Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2006 Χαρακτηριστικα... Ματαμπ 1224 Μκ2 4Χ EL34/6L6/6V6S/.... ANY octal based valve 4X ECC83 Switching options: 4 valves' date=' 3,2,1 valve operation Pentode-Triode switch Class A, A/B switch 30W Class A/B 4Xel34 pentode---> 1.5W Class A 1xEL34 Triode operation Master volume, Gain1/Gain2 (two selectable gains) [/quote'] E, τώρα κάτι λέμε... Ωραία και ουσιόδες specs. Αυτό που θα σε βολέψει ιδιαίτερα είναι η ευκολία εναλλαγής διαφορετικών λυχνιών. Θα είναι περίπου σα να έχεις πολλούς λαμπάτους ενισχυτές σε εναν, αφού θα μπορείς εύκολα να αλλάζεις ήχους με αλλαγή λυχνιών. Πολλές απο τις παραπάνω δυνατότητες του ενίσχυτή ίσως να μην χρειαστούν ποτέ αλλά μιας και υπάρχουν θα έχεις την ευχέρεια να πειραματιστείς μέχρι να κατασταλάξεις κάπου. Άκου να δεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
math2014 Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2006 Χαρακτηριστικα... Ματαμπ 1224 Μκ2 4Χ EL34/6L6/6V6S/.... ANY octal based valve 4X ECC83 Switching options: 4 valves' date=' 3,2,1 valve operation Pentode-Triode switch Class A, A/B switch 30W Class A/B 4Xel34 pentode---> 1.5W Class A 1xEL34 Triode operation Master volume, Gain1/Gain2 (two selectable gains) [/quote'] E, τώρα κάτι λέμε... Ωραία και ουσιόδες specs. Αυτό που θα σε βολέψει ιδιαίτερα είναι η ευκολία εναλλαγής διαφορετικών λυχνιών. Θα είναι περίπου σα να έχεις πολλούς λαμπάτους ενισχυτές σε εναν, αφού θα μπορείς εύκολα να αλλάζεις ήχους με αλλαγή λυχνιών. Πολλές απο τις παραπάνω δυνατότητες του ενίσχυτή ίσως να μην χρειαστούν ποτέ αλλά μιας και υπάρχουν θα έχεις την ευχέρεια να πειραματιστείς μέχρι να κατασταλάξεις κάπου. Βασικα φιλε τονελεςς αυτο που ελπιζω ειναι να μου δωσει ψυχομενο ηχο λαμπας σε εντασεις σπιτιου βασισμενος στα χαρακτηριστικα του. Τωρα το να αλλαζω λαμπες χωρις να πειραζω το βολταζ ειναι για μενα πολυ χρησιμο μιας και ουτε με πολυμετρα θα μπλεξω ουτε θα περιμενω να το κανει καποιος τεχνικος. Περαν απο το ομορφο του εσωτερικου του, ελπιζω οι βασεις λυχνιων πανω στο σασι σε συνδιασμο με την χειροποιητη κατασκευη του χωρις εκτυπωμενες πλακετες να εχει σαν αποτελεσμα περισοτερη αξιοπιστια και λιγοτερους τεχνικους πονοκεφαλους. okai LS85Q Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2006 Θα μου επιτρέψετε 2-3 παρατηρήσεις/απορίες: 1) Η αλλαγή των λυχνιών του τελικού δεν σημαίνει ότι ο ενισχυτής θα αλλάξει χαρακτήρα, θα γίνει δηλαδή από Marshall, Blackface και μετά Bassman. Για να γίνει αυτό θα έπρεπε να αλλάζουν και οι μετασχηματιστές εξόδου. Το σίγουρο βέβαια είναι ότι θα υπάρχει διαφορά στον ήχο, οπότε ναι, είναι μια καλή επιλογή να υπάρχει. Πάντως αυτή την έννοια του λαμπάτου 'αναλογικού' μόντελιγνκ την έχουν απορρίψει ακόμα και οι εταιρείες που βγάζουν κατά παράδοση τέτοιους ενισχυτές (THD, Groove Tubes). Το γράφω απλά για την πληρότητα της ανάλυσης (και καλά.. :P ) όχι πως κάποιος ισχυρίστηκε το αντίθετο... 2) Φίλε Μαθηματικέ, βλέπω ότι δίνεις μεγάλη έμφαση στο master volume... μα καλά, δεν έχεις ένα Hot Plate ή κάνω λάθος; Ο ήχος που θα πάρεις με τσιταρισμένες τις λάμπες του τελικού + το attenuator είναι άλλο πράγμα με το να παίζεις με το master volume. Το ρωτάω γιατί βλέπω ότι δίνεις μεγάλη βαρύτητα σ'αυτό... θα έπρεπε; 3) Εγώ θα αγόραζα Matamp με κλειστά μάτια σε αυτές τις τιμές. Όχι μόνο για το vintage του θέματος αλλά και γιατί μ'αρέσει η νοοτροπία τους σαν κατασκευαστές. Οι τιμές παραπέμπουν σε εργασία σκλάβων, αν αναλογιστεί κανείς πόσο κοστίζουν αντίστοιχες συσκευές στην άλλη πλευρά του ατλαντικού. 4) Μεγάλη σημασία θα παίξει η καμπίνα που θα χρησιμοποιηθεί... το συζητήσαμε αυτό και φταίνε τα γεράματα, ή όχι; :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
math2014 Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2006 Φιλε αμπραξας, Η "ελευθερη" επιλογη λυχνιων δε με νοιαζει απο αποψη λαμπατου μοντελινκ, εναν (αντε δυο) ηχους θελω. Απλα η μη αναγκη ρυθμισης συν του οτι πετας μεσα οτι θες (σχεδον) μου αρεσει πολυ. Τωρα οντως η κατασκευη φυσαει, αν και οι αμερικανοι απο το Γκεαρ Πεητζ λενε για πολυ καλο αφτερ σεηλς σερβις... ειναι βεβαια και στην αμερικη οι τυποι... ενω εμεις Ευρωπη. Οπως το βλεπω, ναι εχω χοτπλεητ, αλλα οπως γνωριζεις το χοτπλεητ και ολα τα παρομοια μηχανηματα, κανουν καλυτερη δουλεια σε ενισχυτη μου μπορει να δουλεψει και προς τα χαμηλα.... δηλαδη να μην χρειαζεται να "κατεβασεις" μαρσαλ 100ρη 1959 σε επιπεδο δωματιου. Αν το καλοσκευτεις ο Ματαμπ στην Αγγλια εχει οσο εχει στη αμερικη ενας MAtchless, Roccaforte, Aiken, Mojave... Απλα στην Ευρωπη μας σκιζουν για τα παραπανω μηχανηματα, ζητοντας 3000-4000ευ για κατι που θα επρεπε να κανει 2000ευ... μεγαλη ιστορια... Τελως ΕΛΠΙΖΩ η κατασκευη του ματαμπ να σημαινει οτι , οτι και να παθει ευκολα τον επισκευαζεις και δεν τον πετας ακομα και στην Ελλαδα. okai LS85Q Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
soundstorm Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2006 kalhmera paidia,na sas po thn dikh moy gnomh gia amps.prota apo ola an thelete p.a. ksexaste tis lampes.den leo allh fash o lampatos alla na skefteste PANDA to service.an gia paradhgma pareis ena enisxyth sxetika kainourgio kai ena xrono meta h omicron control stamathsei thn eisagogh tote automata den yparxei k egyhmeno service(prosopika thn pathsa etsi me asyrmata mikrofona).ektos autou na skeuteste oti allo hxo sou dinei h lampa stis 10 ores xrhseis,allo stis 50 kai allo stis 100.ego exo ena fender tou 80 pou omos den ton dino se kanenan giati den yparxoun pia oi lampes ths mamas tou.epishs ths diafora pou tha kanei mia lampa mporei na thn kanei kai h allagh enos pyknoth h enos pyneiou sthn kefalh tou enisxyth.yparxoun amps pou se poiothta kai gazi einai foveroi,oi swr gia padhgma,kurios gia mpaso.yparxoun akoma kai ftiniarikoi(behringer) pou pragmatika omos exoun apodixtei skylia(xanoun kapos se poiothta omos).epishs doste shmasia sto ti megafono forane oi amps kitharas h mpasou.giati thn diafora polles fores thn kanei to oti kapoioi forane megafona eminence gia paradhgma,eno alloi pou einai safos kalyteroi forane ena oti na nai megafono pou katastrefei to apotelesma.me liga logia mhn sas apasxolei o enisxyths na einai lampatos.an h endash tou sas ikanopoiei,kai sth poiothta h diafora einai mikrh auto ftiaxnei. P>there is new sound in town..... sound master Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2006 Καλα ολα αυτα ομως γραφε ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!!!!!! (Προσωπικα μου σταθηκε ΑΔΥΝΑΤΟΝ να καταλαβω τι γραφεις....) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mentalvortex Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2006 .epishs ths diafora pou tha kanei mia lampa mporei na thn kanei kai h allagh enos pyknoth h enos pyneiou sthn kefalh tou enisxyth.yparxoun amps pou se poiothta kai gazi einai foveroi' date='oi swr gia padhgma,kurios gia mpaso.yparxoun akoma kai ftiniarikoi(behringer) pou pragmatika omos exoun apodixtei skylia(xanoun kapos se poiothta omos).epishs doste shmasia sto ti megafono forane oi amps kitharas h mpasou.giati thn diafora polles fores thn kanei to oti kapoioi forane megafona eminence gia paradhgma,eno alloi pou einai safos kalyteroi forane ena oti na nai megafono pou katastrefei to apotelesma.me liga logia mhn sas apasxolei o enisxyths na einai lampatos.an h endash tou sas ikanopoiei,kai sth poiothta h diafora einai mikrh auto ftiaxnei.[/quote'] δε συμφωνω.καταλαβαινω πως πολλες φορες το σερβις μπορει να γινει προβλημα,αλλα το να λες πως η αλλαγη ενος πυκνωτη σου δινει τον ηχο της λαμπας...μου φαινεται πολυ τραβηγμενο...τουλαχιστον προσωπικα,ο χειροτερος λαμπατος που δοκιμασα,μου αρεσε πολυ περισσοτερο απο τον καλυτερο τραντζιστορατο αυτο φυσικα δε σημαινει πως δεν υπαρχουν πολυ καλοι τρανζιστορατοι.απλα ποτε ποτε την χρειαζεσαι τη λαμπα.π.χ. για μπλουζ,δεν ξερω κατα ποσο ενας μη λαμπατος θα καταφερει να βγαλει πολυ καλο ηχο τωρα το οτι το μεγαφωνο παιζει σπουδαιο ρολο,φυσικα συμφωνω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2006 π.χ. για μπλουζ,δεν ξερω κατα ποσο ενας μη λαμπατος θα καταφερει να βγαλει πολυ καλο ηχο Δυο απο τους μεγαλυτερους μπλουζίστες ολων των εποχων (B.B.KING & ALBERT KING) επαιζαν σχεδον αποκλειστικα με τραντζιστορατους.. :wink: ομως οτι και να πουμε σαν τη λαμπα δεν ειναι ΤΙΠΟΤΑ! προσωπικα σε τραντζιστορατο ενισχυτη δεν εχω ευχαριστηθει ποτε ηχο. οι λαμπατοι ενισχυτες ειναι απο την πειρα μου περισσοτερο reliable απο τους τραντζιστορατους & βεβαια ΔΕΝ χρειαζεσαι "ειδικες" λυχνιες για κανεναν ενισχυτη οσο παλαιος & να ειναι (φτανει βεβαια να κανεις σωστο biasing) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2006 Ο μοναδικός λόγος που σταμάτησαν να μπαίνουν αποκλειστικά λάμπες σε ενισχυτές μουσικών οργάνων και hifi ήταν γιατί το ολοκληρωμένο εισέβαλε μαζικά σε όλες τις αντίστοιχες κατασκευές, δηλαδή σε στρατιωτικές, επιστημονικές και λοιπές εφαρμογές. Η λυχνία ήδη τότε είχε φτάσει σε απίστευτα επίπεδα εξέλιξης όμως, σε ότι αφορά στην αξιοπιστία και την απόδοση. Όλα αυτά δεν έχουν καμμία σημασία για τον ήχο βέβαια, το να μιλάς όμως για αξιοπιστία τρανζιστοράτων ενισχυτών και 'συνέπεια' στον ήχο είναι τουλάχιστον αστείο... :roll: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις