electrictabs Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2006 Πολύ χαλκός στη πλακέτα μπορεί να σημαίνει και υψηλή ωμική αντίσταση και χάσιμο σε ψηλά και και και... Δε νομίζω ότι χάνεις άμα οι διαδρομές είναι παχιές . Ή για να το θέσω διαφορετικά αυτό που "χάνεις" το κερδίζεις σε κάτι άλλο. Έστω ότι μελετάμε δύο ζευγάρια διαδρομών-σημάτων . 2 παράλληλες λεπτές + 2 παράλληλες παχιές. Για την ίδια απόσταση μεταξύ τους στην πρώτη περίπτωση έχουμε μικρότερη αντίσταση από τη δεύτερη αλλά στη δεύτερη έχουμε μικρότερη χωρητικότητα ανάμεσα στις διαδρομές. Αν αναλογιστούμε ότι η χωρητικότητα ανάμεσα σε δύο σήματα είναι υπεύθυνη για την δημιουργία παρασιτων τι θα διαλέγαμε σαν κατασκευαστές?(Για να το θέσω με νούμερα...) >1db λιγότερο θόρυβο ή <0.0000001db λιγότερα πρίμα? Επιπλέον' date=' ο Orange για κάποιο παράξενο λόγο έχει μέσα αντιστάσεις "τεράστιας" αντοχής σε watt. Είναι αυτά τα γκρι τουβλάκια που βλέπεις στη φωτογραφία και είναι τουλάχιστον στα 5watt, τη στιγμή που χρειάζονται μονάχα 2 μάξιμουμ. Επίσης, βλέπω ότι και στους 2 ενισχυτές έχουν τοποθετήσει μέσα και καρμπόν αλλά και metal films αντιστάσεις. [/quote'] Δεν υπάρχει παράξενος λόγος αντιθέτως καλά κάνει ο σχεδιαστής .Τα τουβλάκια χρησιμοποιούνται κυρίως στο φιλτράρισμα της τροφοδοσίας σε πολλούς ενισχυτές παραγωγής/boutique. Η μεγαλύτερη τους αντοχή σε βατ δίνει λιγότερο θερμικό θόρυβο ενώ η επαγωγική τους ιδιότητα σε σχέση με τις άλλες απλές αντιστάσεις δίνει ένα soft start και γενικώς μία αίσθηση όμοια με αυτή που δίνει μια ανορθώτρια λυχνία.Η THD όπως και πολλές άλλες εταιρίες το χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια αυτό το "κόλπο". Και οι δύο ενισχυτές έχουν από όλα τα καλούδια των αντιστάσεων(carbon film,metal film,carbon comp,wirewound). Εγώ απλά παρατήρησα τον τύπο και την αντοχή των αντιστάσεων που συμμετέχουν στην πόλωση των λυχνιών που κάνουν και πιο αισθητή την διαφορά στον ήχο. :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
math2014 Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 Οποτε εν ολοιγις και οι δυο ενισχυτες κυμαινονται στα ιδια επιπεδα κατασκευαστικα. Σαφως και το 1ο μου κριτηριο ειναι ο ηχος (κυριως στα χαμηλα), απλα το 2ο κριτηριο ειναι η ποιοτητα κατασκευης/εξαρτηματων. Απλα δεν θα ηθελα να πληρωσω τιμη Αμερικανικου/Αγγλικου ενισχυτη και να ανακαλυψω οτι η πλακετα ειναι φτιαγμενη αλλου. Παραθετω εναν ΜΑταμπ ο οποιος (ακουγεται αστειο) ειναι ελαχιστα ακριβοτερος απο τον Οραντζ και τον Ζινκυ.... okai LS85Q Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
electrictabs Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 Ελπίζω να μην έχεις και άλλες φωτό… :-) O Matamp υλικώς είναι ίσως ακόμα πιο vintage προσανατολισμένος ,όχι επειδή δεν χρησιμοποιεί αποκλειστικά pcb αλλά λόγω των αντιστάσεων-πυκνωτών που φοράει. Το ότι δεν έχει full εκτυπωμένη δεν σημαίνει ότι θα έχει καλύτερο ήχο – μεγαλύτερες αντοχές από τους άλλους δύο απλά ότι θα είναι πιο εύκολα επισκευάσιμος/τροποποιήσιμος… Και ναι και οι τρεις ενισχυτές πάνω κάτω τα ίδια στάνταρ έχουν , εκτός αν είσαι προφήτης δεν ξέρεις ποιος θα χαλάσει γρηγορότερα, οπότε μη βασανίζεσαι και πάρε αυτόν που σου αρέσει ηχητικά / αυτόν που είναι στο budget σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
toneless Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 Πολύ χαλκός στη πλακέτα μπορεί να σημαίνει και υψηλή ωμική αντίσταση και χάσιμο σε ψηλά και και και... Δε νομίζω ότι χάνεις άμα οι διαδρομές είναι παχιές . Ή για να το θέσω διαφορετικά αυτό που "χάνεις" το κερδίζεις σε κάτι άλλο. Έστω ότι μελετάμε δύο ζευγάρια διαδρομών-σημάτων . 2 παράλληλες λεπτές + 2 παράλληλες παχιές. Μα για αυτό ακριβώς το λόγο γράφω και και και...:) Επιπλέον' date=' ο Orange για κάποιο παράξενο λόγο έχει μέσα αντιστάσεις "τεράστιας" αντοχής σε watt. Επίσης, βλέπω ότι και στους 2 ενισχυτές έχουν τοποθετήσει μέσα και καρμπόν αλλά και metal films αντιστάσεις. [/quote'] Δεν υπάρχει παράξενος λόγος αντιθέτως καλά κάνει ο σχεδιαστής . Μα στο πρώτο σου πόστ γράφεις το ακριβώς αντίθετο για αυτό το αναφέρω... :) Άκου να δεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
toneless Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2006 Λοιπόν, δεν γνωρίζψ τιμές αλλά προσωπικά, αν μου άρεσε ο ήχος και απο τους τρείς, θα αγόραζα τον Matamp. Ο ενισχυτής είναι απλά έργο τέχνης. Άκου να δεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
electrictabs Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 Μα στο πρώτο σου πόστ γράφεις το ακριβώς αντίθετο για αυτό το αναφέρω... :) Στο πρώτο μου ποστ όπως διευκρίνισα και πιο πάνω μιλούσα για τις αντιστάσεις στα plate,cathode,grid, που συμμετέχουν στην πόλωση των λυχνιών(προενίσχυσης+τελικού) . Αυτές δλδ που έχουν την μεγαλύτερη επιρροή στον ήχο και όχι για αυτές στο filtering τις τροφοδοσίας. Πάντως συμφωνώ ότι αν μου άρεσαν και οι 3 το ίδιο ηχητικά τον Ματαμπ θα διάλεγα για την εμφάνιση του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
math2014 Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 Παιδια ελπιζω ο Ματαμπ να μου αρεσει και να μου κανει για παιξιμο απο το σπιτι μεχρι τζαμαρισμα με φιλους και ισως κανα λαιβ εαν ποτε μαθω να παιζω κιθαρα αξιοπρεπως. Χαρακτηριστικα... Ματαμπ 1224 Μκ2 4Χ EL34/6L6/6V6S/.... ANY octal based valve 4X ECC83 Switching options: 4 valves, 3,2,1 valve operation Pentode-Triode switch Class A, A/B switch 30W Class A/B 4Xel34 pentode---> 1.5W Class A 1xEL34 Triode operation Master volume, Gain1/Gain2 (two selectable gains) Βασικα ΟΛΑ τα παραπανω θεωριτικα υποσχονται οτι θα μπορει καποιος να ψηνει τελικες λαμπες σε εντασεις σπιτου χωρις εξασθενιτη (Χοτπλεητ). Επισης ενας γνωστος που τον εχει μου λεει οτι ολα αυτα τα χειριζεσαι απο ποδοδιακοπτη οποτε μονο με την κιθαρα και τα ποτενσιομετρα/μαγνητες της εχεις για πλακα 5 ηχους στο χερι... Απο οτι καταλαβα ειναι λιγο μερα με νυχτα ο Ματαμπ σε σχεση με τον Οραντζ, και αυτο που μου προκαλει εντυπωση ειναι οτι εχουν σχεδον την ιδια τιμη. Ενα ακομα πλεονεκτημα στον ματαμπ ειναι οτι οπως ειπα πριν, βαζεις οτι λαμπες θες, χωρις να χρειαστει μπαιαζινγκ (πςςςς ελληνικο). Φαινεται οτι ο 1224 ειναι οτι πιο κοντα υπαρχει στον Maven Peal RG88 o οποιος κατ εμε ειναι ο απολυτος ενισχυτης για την δικη μου χρηση (ηχος τσιτωμενου τελικου σε ΟΤΙ ενταση θες...) Βεβαια δεν βγαινει πια... και ποτε δεν ηρθε Ευρωπη... Ελπιζω να μου κανει ο 1224... οτι αλλο μπορειτε να με συμβουλεψετε παιδια ... ειμαι ολος αυτια... Χιλια ευχαριστω στον toneless/electrictabs... keep it coming! More amp porn this way ---> http://www.matamp.co.uk/gallery.htm okai LS85Q Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 MATAMP RULES!! Επιτελους ενας ΑΠΛΟΣ & ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ενισχυτης (Το ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ πραγμα να βρεις στην εποχη μας που ολοι οι ενισχυτες εχουν ενα καρο ΑΧΡΗΣΤΑ καναλια & της παναγιας τα ματια :lol: !) & βεβαια μιλαω για τον CHINO που τα σπεκς του με εκαναν να χαμογελασω επιτελους!! ΕΝΑ καλο & πεντακαθαρο καναλι,ΕΝΑ μεγαφωνο & απο εφε ΜΟΝΟ reverb!! This is it!! :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
math2014 Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 Παρεπιπτοντως.... Και ο Ματαμπ και ο Οραντζ και ο Ζινκυ εχουν την ιδια σχεδον τιμη... στα 1400 με 1500ευ okai LS85Q Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
analogtreehouse Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2006 Με χτυπήσατε στην πληγή μιας και εδώ και κανά μήνα έχω μπεί στην διαδικασία να πάρω για δεύτερο ενισχυτή τον εξής http://www.matamp.co.uk/minimat.htm φοβάμαι αν θα την παλεύει σε πρόβα αλλά όπως και να έχει έχω φάει κόλλημα . Είναι 2 watt τελείως απλής λογικής.Εδω με smokey του toneless έπαιξα σε engl καμπίνα με 2 vintage 30 και η ένταση ήταν μια χαρά οπότε μάλλον άδικα φοβάμαι!!! Ρίξτε καμιά γνώμη πιστεύω ότι είναι τρομερά μηχανήματα... κρίμα πάντως που αλλάξανε το site παλιά με τους μάγους ήταν πιο χάσιμο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις