Προς το περιεχόμενο

Κρινοντας Εσωτερικα ενισχυτων...καμια βοηθεια?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολύ χαλκός στη πλακέτα μπορεί να σημαίνει και υψηλή ωμική αντίσταση και χάσιμο σε ψηλά και και και...

 

Δε νομίζω ότι χάνεις άμα οι διαδρομές είναι παχιές . Ή για να το θέσω διαφορετικά αυτό που "χάνεις" το κερδίζεις σε κάτι άλλο. Έστω ότι μελετάμε δύο ζευγάρια διαδρομών-σημάτων . 2 παράλληλες λεπτές + 2 παράλληλες παχιές.

Για την ίδια απόσταση μεταξύ τους στην πρώτη περίπτωση έχουμε μικρότερη αντίσταση από τη δεύτερη αλλά στη δεύτερη έχουμε μικρότερη χωρητικότητα ανάμεσα στις διαδρομές.

Αν αναλογιστούμε ότι η χωρητικότητα ανάμεσα σε δύο σήματα είναι υπεύθυνη για την δημιουργία παρασιτων τι θα διαλέγαμε σαν κατασκευαστές?(Για να το θέσω με νούμερα...) >1db λιγότερο θόρυβο ή <0.0000001db λιγότερα πρίμα?

 

 

Επιπλέον' date=' ο Orange για κάποιο παράξενο λόγο έχει μέσα αντιστάσεις "τεράστιας" αντοχής σε watt. Είναι αυτά τα γκρι τουβλάκια που βλέπεις στη φωτογραφία και είναι τουλάχιστον στα 5watt, τη στιγμή που χρειάζονται μονάχα 2 μάξιμουμ. Επίσης, βλέπω ότι και στους 2 ενισχυτές έχουν τοποθετήσει μέσα και καρμπόν αλλά και metal films αντιστάσεις.

[/quote']

 

 

Δεν υπάρχει παράξενος λόγος αντιθέτως καλά κάνει ο σχεδιαστής .Τα τουβλάκια χρησιμοποιούνται κυρίως στο φιλτράρισμα της τροφοδοσίας σε πολλούς ενισχυτές παραγωγής/boutique. Η μεγαλύτερη τους αντοχή σε βατ δίνει λιγότερο θερμικό θόρυβο ενώ η επαγωγική τους ιδιότητα σε σχέση με τις άλλες απλές αντιστάσεις δίνει ένα soft start και γενικώς μία αίσθηση όμοια με αυτή που δίνει μια ανορθώτρια λυχνία.Η THD όπως και πολλές άλλες εταιρίες το χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια αυτό το "κόλπο".

Και οι δύο ενισχυτές έχουν από όλα τα καλούδια των αντιστάσεων(carbon film,metal film,carbon comp,wirewound). Εγώ απλά παρατήρησα τον τύπο και την αντοχή των αντιστάσεων που συμμετέχουν στην πόλωση των λυχνιών που κάνουν και πιο αισθητή την διαφορά στον ήχο. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Οποτε εν ολοιγις και οι δυο ενισχυτες κυμαινονται στα ιδια επιπεδα κατασκευαστικα. Σαφως και το 1ο μου κριτηριο ειναι ο ηχος (κυριως στα χαμηλα), απλα το 2ο κριτηριο ειναι η ποιοτητα κατασκευης/εξαρτηματων. Απλα δεν θα ηθελα να πληρωσω τιμη Αμερικανικου/Αγγλικου ενισχυτη και να ανακαλυψω οτι η πλακετα ειναι φτιαγμενη αλλου.

 

Παραθετω εναν ΜΑταμπ ο οποιος (ακουγεται αστειο) ειναι ελαχιστα ακριβοτερος απο τον Οραντζ και τον Ζινκυ....

 

Picture_039.jpg

Picture_037.jpg

Matamp_guts.jpg

Matamp_hard_wire.jpg

okai LS85Q

Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να μην έχεις και άλλες φωτό… :-)

O Matamp υλικώς είναι ίσως ακόμα πιο vintage προσανατολισμένος ,όχι επειδή δεν χρησιμοποιεί αποκλειστικά pcb αλλά λόγω των αντιστάσεων-πυκνωτών που φοράει. Το ότι δεν έχει full εκτυπωμένη δεν σημαίνει ότι θα έχει καλύτερο ήχο – μεγαλύτερες αντοχές από τους άλλους δύο απλά ότι θα είναι πιο εύκολα επισκευάσιμος/τροποποιήσιμος…

Και ναι και οι τρεις ενισχυτές πάνω κάτω τα ίδια στάνταρ έχουν , εκτός αν είσαι προφήτης δεν ξέρεις ποιος θα χαλάσει γρηγορότερα, οπότε μη βασανίζεσαι και πάρε αυτόν που σου αρέσει ηχητικά / αυτόν που είναι στο budget σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ χαλκός στη πλακέτα μπορεί να σημαίνει και υψηλή ωμική αντίσταση και χάσιμο σε ψηλά και και και...

 

Δε νομίζω ότι χάνεις άμα οι διαδρομές είναι παχιές . Ή για να το θέσω διαφορετικά αυτό που "χάνεις" το κερδίζεις σε κάτι άλλο. Έστω ότι μελετάμε δύο ζευγάρια διαδρομών-σημάτων . 2 παράλληλες λεπτές + 2 παράλληλες παχιές.

 

Μα για αυτό ακριβώς το λόγο γράφω και και και...:)

 

Επιπλέον' date=' ο Orange για κάποιο παράξενο λόγο έχει μέσα αντιστάσεις "τεράστιας" αντοχής σε watt. Επίσης, βλέπω ότι και στους 2 ενισχυτές έχουν τοποθετήσει μέσα και καρμπόν αλλά και metal films αντιστάσεις.

[/quote']

 

Δεν υπάρχει παράξενος λόγος αντιθέτως καλά κάνει ο σχεδιαστής .

 

Μα στο πρώτο σου πόστ γράφεις το ακριβώς αντίθετο για αυτό το αναφέρω... :)

Άκου να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, δεν γνωρίζψ τιμές αλλά προσωπικά, αν μου άρεσε ο ήχος και απο τους τρείς, θα αγόραζα τον Matamp. Ο ενισχυτής είναι απλά έργο τέχνης.

Άκου να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα στο πρώτο σου πόστ γράφεις το ακριβώς αντίθετο για αυτό το αναφέρω... :)

 

Στο πρώτο μου ποστ όπως διευκρίνισα και πιο πάνω μιλούσα για τις αντιστάσεις στα plate,cathode,grid, που συμμετέχουν στην πόλωση των λυχνιών(προενίσχυσης+τελικού) . Αυτές δλδ που έχουν την μεγαλύτερη επιρροή στον ήχο και όχι για αυτές στο filtering τις τροφοδοσίας.

 

 

Πάντως συμφωνώ ότι αν μου άρεσαν και οι 3 το ίδιο ηχητικά τον Ματαμπ θα διάλεγα για την εμφάνιση του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ελπιζω ο Ματαμπ να μου αρεσει και να μου κανει για παιξιμο απο το σπιτι μεχρι τζαμαρισμα με φιλους και ισως κανα λαιβ εαν ποτε μαθω να παιζω κιθαρα αξιοπρεπως.

 

Χαρακτηριστικα...

 

Ματαμπ 1224 Μκ2

4Χ EL34/6L6/6V6S/.... ANY octal based valve

4X ECC83

 

Switching options: 4 valves, 3,2,1 valve operation

Pentode-Triode switch

Class A, A/B switch

30W Class A/B 4Xel34 pentode---> 1.5W Class A 1xEL34 Triode operation

Master volume, Gain1/Gain2 (two selectable gains)

 

Βασικα ΟΛΑ τα παραπανω θεωριτικα υποσχονται οτι θα μπορει καποιος να ψηνει τελικες λαμπες σε εντασεις σπιτου χωρις εξασθενιτη (Χοτπλεητ). Επισης ενας γνωστος που τον εχει μου λεει οτι ολα αυτα τα χειριζεσαι απο ποδοδιακοπτη οποτε μονο με την κιθαρα και τα ποτενσιομετρα/μαγνητες της εχεις για πλακα 5 ηχους στο χερι...

 

Απο οτι καταλαβα ειναι λιγο μερα με νυχτα ο Ματαμπ σε σχεση με τον Οραντζ, και αυτο που μου προκαλει εντυπωση ειναι οτι εχουν σχεδον την ιδια τιμη.

 

Ενα ακομα πλεονεκτημα στον ματαμπ ειναι οτι οπως ειπα πριν, βαζεις οτι λαμπες θες, χωρις να χρειαστει μπαιαζινγκ (πςςςς ελληνικο).

 

Φαινεται οτι ο 1224 ειναι οτι πιο κοντα υπαρχει στον Maven Peal RG88 o οποιος κατ εμε ειναι ο απολυτος ενισχυτης για την δικη μου χρηση (ηχος τσιτωμενου τελικου σε ΟΤΙ ενταση θες...) Βεβαια δεν βγαινει πια... και ποτε δεν ηρθε Ευρωπη...

 

Ελπιζω να μου κανει ο 1224... οτι αλλο μπορειτε να με συμβουλεψετε παιδια ... ειμαι ολος αυτια...

 

Χιλια ευχαριστω στον toneless/electrictabs... keep it coming!

 

More amp porn this way --->

http://www.matamp.co.uk/gallery.htm

okai LS85Q

Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

MATAMP RULES!!

 

Επιτελους ενας ΑΠΛΟΣ & ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ενισχυτης (Το ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ πραγμα να βρεις στην εποχη μας που ολοι οι ενισχυτες εχουν ενα καρο ΑΧΡΗΣΤΑ καναλια & της παναγιας τα ματια :lol: !) & βεβαια μιλαω για τον CHINO που τα σπεκς του με εκαναν να χαμογελασω επιτελους!!

 

ΕΝΑ καλο & πεντακαθαρο καναλι,ΕΝΑ μεγαφωνο & απο εφε ΜΟΝΟ reverb!!

This is it!! :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρεπιπτοντως....

 

Και ο Ματαμπ και ο Οραντζ και ο Ζινκυ εχουν την ιδια σχεδον τιμη... στα 1400 με 1500ευ

okai LS85Q

Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με χτυπήσατε στην πληγή μιας και εδώ και κανά μήνα έχω μπεί στην διαδικασία να πάρω για δεύτερο ενισχυτή τον εξής

 

http://www.matamp.co.uk/minimat.htm

 

φοβάμαι αν θα την παλεύει σε πρόβα αλλά όπως και να έχει έχω φάει κόλλημα . Είναι 2 watt τελείως απλής λογικής.Εδω με smokey του toneless έπαιξα σε engl καμπίνα με 2 vintage 30 και η ένταση ήταν μια χαρά οπότε μάλλον άδικα φοβάμαι!!! Ρίξτε καμιά γνώμη

 

πιστεύω ότι είναι τρομερά μηχανήματα... κρίμα πάντως που αλλάξανε το site παλιά με τους μάγους ήταν πιο χάσιμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου