math2014 Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2006 Καλησπερα σε ολους. Ψαχνω εδω και καποιο καιρο να αναβαθμιστω ενισχυτικα. Εν ολοιγις οπως εχω αναφερει και σε αλλο θρεντ, ειμαι μεταξυ Orange Rockerverb 50 Zinky Blue Velvet 50 Cornell Plexi 45/55 (maybe...) Ψαχνω για ενα αποτελεσματικο μαστερ βολιουμ που να δινει καλο ηχο απο χαμηλα (ο Οραντζ το κανει φοβερα αυτο, και απο οτι λενε το κανει και ο Ζινκυ). Δινοντας ομως τοσα λεφτα, με νοιαζει το τι παιζει μεσα στον ενισχυτη... κατι που το παραβλεπουμε πολλοι. Εχοντας λοιπον ως δεδομενο μια ισοπαλια ηχητικη, πως θα κρινατε τα εσωτερικα των δυο αυτων ενισχυτων στις επομενες φωτο? http://neastguy.smugmug.com/photos/63338489-L.jpg http://www.members.shaw.ca/justinsauctions/rockerverb6.JPG okai LS85Q Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2006 ολοιδια http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2006 8O 8O 8O 8O 8O You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fenderiarhs Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2006 φυσικα ειναι δικαιωμα σου αλλα μηπως το ψαχνεις περισσοτερο απο οσο χρειαζεται??? 2 things are infinite:the universe&human stupidity Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
toneless Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2006 Απο το πρώτο ενισχυτή φαίνετε μονάχα ενα μικρό μέρος της πλακέτας. Γνώμη μου είναι ότι θέματα σχεδιασμού και υλικών θα έπρεπε να σε απασχολούν μονάχα αν αγόραζες κάτι μεταχειρισμένο... Άκου να δεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
math2014 Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2006 Βασικα στα 1500ευ με ενδιαφερει το τι βαζουνε μεσα και το πως το βαζουνε περαν του πιο βασικου που ειναι σαφως ο ηχος. Εν ολοιγις δεν θελω να πληρωσω ονομα ουτε εξτρα κερδη καποιου εισαγωγεα. Δεν ξερω ισως να ειμαι λαθος αλλα την ψαχνουμε για το τι μαγνητες/ξυλα κτλ εχει η κιθαρα μας και τον ενισχυτη τον αφηνουμε μονο στα απεξω. Επισης με ενδιαφερει ο ενισχυτης να αντεξει καποια (μπορει δυσκολα) ταξιδια με αεροπλανο/τρενο/φορτηγο που πιθανοτατα να κανω λογω καποιων καταστασεων (ασχετων με την μουσικη). Τελος, με ενδιαφερει οταν με το καλο γυρισω Ελλαδα να μην ψαχνω και εξαρτωμαι απο τεχνικους. Ισως να ακουγονται υπερβολικα αυτα, αλλα ετσι το βλεπω. okai LS85Q Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2006 Αδικα αγχωνεσαι. Εδω και χρονια γυρνάω τα καταραχια της Ελλαδας με εναν απλο Peavey Classic που δεν εχει ουτε τις λαμπες στο σασσι,ουτε ποϊντ του ποϊντ ,ουτε τα ποντεσιομετρα πανω στο σασσι ουτε τιποτα. Δεν ειχα ΠΟΤΕ μου προβλημα (οπως δεν εχει και το 99% των κιθαριστων που παιζουν στοκ ενισχυτες σε ολες τις περιοδες & τις σκηνες του κοσμου) Καλα φτιαγμενοι φαινονται μη νομιζεις οτι ακομα και Matchless να παρεις δεν προκειται να χαλασει ποτε (ΤΙΠΟΤΑ δεν το εγγυάται αυτο) :wink: Προσωπικα εχω δει πανακριβο ποϊντ του ποϊντ ενισχυτη να τα φτυνει οταν ο φτηνος Φεντερ με τα κορεάτικα "εσωτερικα" δεν παθαινε τιποτα ακριβως διπλα του. Παρε αυτον που σου αρεσει ΗΧΗΤΙΚΑ . www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
electrictabs Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2006 Αδικα αγχωνεσαι.Εδω και χρονια γυρνάω τα καταραχια της Ελλαδας με εναν απλο Peavey Classic που δεν εχει ουτε τις λαμπες στο σασσι' date='ουτε ποϊντ του ποϊντ ,ουτε τα ποντεσιομετρα πανω στο σασσι ουτε τιποτα. Δεν ειχα ΠΟΤΕ μου προβλημα (οπως δεν εχει και το 99% των κιθαριστων που παιζουν στοκ ενισχυτες σε ολες τις περιοδες & τις σκηνες του κοσμου) Καλα φτιαγμενοι φαινονται μη νομιζεις οτι ακομα και Matchless να παρεις δεν προκειται να χαλασει ποτε (ΤΙΠΟΤΑ δεν το εγγυάται αυτο) :wink: Προσωπικα εχω δει πανακριβο ποϊντ του ποϊντ ενισχυτη να τα φτυνει οταν ο φτηνος Φεντερ με τα κορεάτικα "εσωτερικα" δεν παθαινε τιποτα ακριβως διπλα του. Παρε αυτον που σου αρεσει ΗΧΗΤΙΚΑ .[/quote'] +10000 Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρεις ποιος θα σε "αφήσει" πιο γρήγορα. αλλά αφού θες μια γνώμη: Όπως φαίνεται και οι δύο χρησιμοποιούν εκτυπωμένη πλακέτα και τις λυχνίες (βάσεις) πάνω στην πλακέτα (η φωτό του Zinky δεν βοηθάει και πολύ γιατί οι βάσεις μπορεί να είναι στο σασί και να έχουν κάνει κάποια μόντα αλλά δεν είναι ευδιάκριτο για να πω σίγουρα).Αυτό συνεπάγεται γνωστά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ο Orange μου φαίνεται ότι έχει καλύτερης ποιότητας εκτυπωμένη (έχει πιο παχιές διαδρομές) και καλύτερη μεταφορά του αέρα (καθότι έχει και μεγαλύτερο σασί) και φαίνεται πολύ πιο τακτοποιημένος και πιο εύκολα επισκευάσιμος. Αλλά όπως ξαναείπα οι φωτογραφίες μπορεί να με απατούν. Και οι δύο ενισχυτές χρησιμοποιούν MKT πυκνωτές. Ο Orange έχει κυρίως carbon comp αντιστάσεις μικρής αντοχής σε watt (= πιο vintage προσανατολισμός, γλυκός ήχος με έντονες αρμονικές αλλά και λίγο παραπάνω θόρυβο) ενώ ο Zinky έχει και metal film μεγαλύτερης αντοχής watt σε σημαντικά σημεία όπως οι άνοδοι-κάθοδοι. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τις carbon, ελάχιστα πιο ψυχρός ήχος(γι αυτούς που μπορούν να καταλάβουν την διαφορά), λιγότερος θόρυβος και ευκολότερη χρήση λυχνιών όπως 12AU7,12AT7 στη θέση των Χ7. [οι U7,T7 άγουν περισσότερο ρεύμα και έχουν μεγαλύτερη διαφορά δυναμικού στις ανόδους απ ότι η Χ7 επόμενως "θέλουν" αντιστάσεις μεγαλύτερης αντοχής σε βατ προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν υπερθέρμανση-αστοχία και ο θερμικός θόρυβος] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
math2014 Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2006 electrictabs Φιλε ακριβως αυτα ηθελα να ακουσω. Απο οσο ξερω και στους δυο ενισχυτες, οι λαμπες (τελικες) ειναι στυριγμενες και στο σασι και κολημενες στην πλακετα. Για τον τυπο αντιστασεως δεν ηξερα και σε ευχαριστω πολυ. Ο Ζινκυ μου ειπε οτι χρησιμοποιει μεταλ φιλμ αλλα δεν ηξερα αν αυτο ειναι καλο 'η οχι. Οσο αναφορα τους μετασχηματιστες ο Οραντζ εχει απο οτι εμαθα της Αγγλικης Ντεμετερ, ενω ο Ζινκυ καποιος αμερικανικους paper interleaved. Ενας αλλος ενισχυτης στα ιδια λεφτα που κοιταζω ειναι ο Ματαμπ. okai LS85Q Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
toneless Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2006 E, όχι βρε παιδιά. Υπερβολές νομίζω. :? Απο τη στιγμή που είναι και οι 2 μοντέρνοι ενισχυτές τα standards του είναι πάνω κάτω τα ίδια. Πολύ χαλκός στη πλακέτα μπορεί να σημαίνει και υψηλή ωμική αντίσταση και χάσιμο σε ψηλά και και και... 8O ¶κουσέ τον και τα άλλα είναι ..περί κουρδίσματος. Επιπλέον, ο Orange για κάποιο παράξενο λόγο έχει μέσα αντιστάσεις "τεράστιας" αντοχής σε watt. Είναι αυτά τα γκρι τουβλάκια που βλέπεις στη φωτογραφία και είναι τουλάχιστον στα 5watt, τη στιγμή που χρειάζονται μονάχα 2 μάξιμουμ. Επίσης, βλέπω ότι και στους 2 ενισχυτές έχουν τοποθετήσει μέσα και καρμπόν αλλά και metal films αντιστάσεις. Γνώμη μου είναι να τους ακούσεις καλά και πάνω απο 2 φορές τον καθένα. Τώρα για τα υπόλοιπα τι να σου πω...είναι σα να κοιτάς τα κουμπία βακελίου του Zinky και υποτημάς τον Orange επειδή τα έχει πλαστικά. Γούστο σου αλλά νομίζω είναι υπερβολές! Πολύ μεγαλύτερο ρόλο θα παίζουν στον ήχο οι λυχνίες (μάρκα και τύπος) αλλά δεν έδωσες λεπτομέρειες... Άκου να δεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις