Προς το περιεχόμενο

Δεν ακουει στα λαηβ ο τραγουδιστης!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Aν και συμφωνώ με τον freerock1974 διάβασε κι αυτό το άρθρο: Να γιατί είμαι κουδούνι μετά από ένα live. Στο πρόβλημα σου αναφέρεται.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Χαιρετε κυριοι!

τωρα παρατηρησα οτι απαντησατε στο τοπικ μου...  :)

 

Συμφωνω και πιστευω οτι ο ηχος ξεκιναει απτην μπαντα, οπως και στο "δεν βαζουμε ολα τα οργανα στο μονιτορ του τραγουδιστη, δηλαδη ποτε δεν εχουμε βαλει κιθαρες σε μονιτορ (σε μικρη σκηνη παντα), αλλα αν δεν εχει και τα πληκτρα τοτε πως στο καλο θα παιρνει τονο?

 

Για τα in ear δεν ηξερα οτι εχουν καθυστερηση, τωρα που το διαβασα μου φαινεται λογικο να υπαρχει.. Ισως σε αυτην την ημιεπαγγελματικη φαση που βρισκομαστε να μην βολευουν, απλα θα κουκουλωσουν το προβλημα και δεν θα το λυσουν.

 

Θα δοκιμασουμε παντως αυτο με το μονιτορ στα πληκτρα + ΩΡΛ στην τραγουδιστρια, σε κανα μηνα περιπου ξαναεχουμε λαηβ στο ιδιο μαγαζι, οποτε θα μαθετε αν βρεθηκε λυση...

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλα αν δεν εχει και τα πληκτρα τοτε πως στο καλο θα παιρνει τονο?

 

ΩΡΛ στην τραγουδιστρια 

Toνο θα παιρνει απ τις κιθαρες,το μπασο...

 

Φιλε Μιλτο,

Πλακα εκαναν για τον ΩΡΛ...

Μην την τρελανετε την κοπελα στα καλα του καθουμενου...

Ας κανει κανα τεστ ΠΑΠ καλυτερα... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προφανως και εκανες πλακα, αλλα οταν επαθα ζημια στο δεξι αυτι σε πολυ ξεμπαρκη στιγμη στην ζωη μου, απο το πουθενα, εχω πειστει οτι ο ΩΡΛ χρειαζεται. Οπως και να προσεχουμε την ακοη μας..

Δεν επαθα κοφωση 'η κατι τετοιο, απλα δεν ακουω καλα τις μπασες συχνοτητες..(και εκεινο τον καιρο επαιζα μπασο σε μια μπαντα φιλων!  ;D  ;D  ;D )

 

Οποτε απτην στιγμη που η ιδια ασχολειται με την μουσικη (4ωρες προβα την εβδομαδα) συν αλλες 2 βραδιες dj σε μαγαζι  τοτε μαλλον πρεπει να κανει ενα check.. φυσικα δεν θα της πω "τραβα στον γιατρο να σε κοιταξει!!

 

Δεν θυμαμαι αν το εγραψα στο πρωτο ποστ, μετα το λαηβ οταν μας ειπε δεν με ακουγα, εγω και ο μπασιστας σοκαριστικαμε γιατι την ακουγαμε καμπανα απτα μονιτορ - σημειωση, ηταν 3 μονιτορ στην σειρα στην οροφη αλλα δεν ξερω αν μοιραζονταν 3 διαφορετικες γραμμες απτην κονσολα ή μια..

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θυμαμαι αν το εγραψα στο πρωτο ποστ, μετα το λαηβ οταν μας ειπε δεν με ακουγα, εγω και ο μπασιστας σοκαριστικαμε γιατι την ακουγαμε καμπανα απτα μονιτορ - σημειωση, ηταν 3 μονιτορ στην σειρα στην οροφη αλλα δεν ξερω αν μοιραζονταν 3 διαφορετικες γραμμες απτην κονσολα ή μια..

Noμιζω οτι ηρθε η ωρα να εισαχθεις στο κεφαλαιο της ψυχολογιας των μουσικων με τον τιτλο:

''Τραγουδιστες και ανασφαλεια''...

ή και στο επόμενο:

''Γιατι οι κιθαριστες ακουνε καμπανα τους τραγουδιστες''..

μετα εχει...

''Γιατι οι μπασιστες δε διαμαρτυρονται ποτε''

στη συνεχεια...

''Ηχοληπτες:Οι αποδιοπομπαιοι τραγοι''

και τελος...

''Ντραμερς:Tελικα,βαρανε δυνατα?''

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχεις αδικο...νομιζω ομως οτι ξεχασες τους πληκτραδες..τι θα τους πηγαινε?

"Γιατι ειναι μονιμα στον κοσμο τους??"  ;D

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχεις αδικο...νομιζω ομως οτι ξεχασες τους πληκτραδες..τι θα τους πηγαινε?

"Γιατι ειναι μονιμα στον κοσμο τους??"  ;D

 

παρακαλώ! να προσέχουμε τα γραφόμενά μας.

 

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σταύρο στα περισσότερα απαντάς μόνος σου  :P

Γιατι οι κιθαριστες ακουνε καμπανα τους τραγουδιστες'

γιατί είμαστε και μαμώ τα παιδιά  8)

 

Γιατι οι μπασιστες δε διαμαρτυρονται ποτε

γιατί :

Ντραμερς:Tελικα,βαρανε δυνατα
και κάθονται και δίπλα  ;D

 

 

www.facebook.com/kostas.antonakopoulos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα περισσοτερα εχουν αναφερθει ηδη,αν τα βαλουμε σε μια σειρα θα βγει καπως ετσι:

 

- Εχουμε δικο μας ηχοληπτη που τον ξερουμε και μας ξερει και θα κανει παντα το καλυτερο δυνατο αναλογα με τις συνθηκες που θα συναντησουμε

- Φροντιζουμε να φτιαξουμε εμεις οσο το δυνατον καλυτερο συνολικο ηχο επι σκηνης ωστε να ακουμε ολοι ολους χωρις να ενοχλουμε (αυτο εχει να κανει οχι μονο με τις σχετικες σταθμες αλλα και με την τοποθετηση των ενισχυτων,το ποσο αγριανθρωπος ειναι ο ντραμερ κλπ)

- Συνεχεια απο το παραπανω,οι πολλες οργανωμενες και ηχογραφημενες προβες κανουν καλο γιατι ακουμε τα λαθη μας ατομικα αλλα και συνολικα,οπως και καταλαβαινουμε ενορχηστρωτικα λαθη (οπως πχ ενας κιθαριστας που φλυαρει ασταματητα πανω στη φωνη,ενας τραγουδιστης που σκουζει και μουγκριζει πανω στο σολο του προαναφερθεντος κιθαριστα ως αντιποινα,ενας πληκτρας που την ειδε Lord και εχει πιασει με το organ ολο το φασμα ασταματητα μη αφηνωντας συχνοτικο χωρο να αναπνευσει κανενα αλλο οργανο-φωνη κλπ)

- Ενα ζευγαρι μονιτορ που θα παιζουν μονο φωνη θα ηταν καλα

- Το να τραγουδαει ο τραγουδιστης αντι να σκεφτεται τους στιχους νομιζοντας οτι θα ακουστουν ειναι επισης καλο

- Το να ανεβαζει ο ενας στον αλλον στη μπαντα την ψυχολογια δειχνοντας του οτι ειναι καλος ειναι επισης καλο(ειδικα για ανασφαλεις τραγουδιστες)

- Στην τελικη ας αγορασει ο τραγουδιστης ενα ή δυο μονιτορ της αρεσκειας του ακριβως οπως αγοραζουν οι υπολοιποι τους ενισχυτες της αρεσκειας τους και να τα φερνει στα live

- Τα ακουστικα κατα τη γνωμη μου κανουν τον τραγουδιστη να μην τραγουδαει (μιας και οι περισσοτεροι τα βαζουν τοσο δυνατα που φοβουνται να πλησιασουν το μικροφωνο και να βγαλουν φωνη),οποτε προσωπικα δεν τα θεωρω καλη λυση (καθαρα και μονο εξαιτιας της λαθος χρησης τους)

- Το αλκοολ φτιαχνει το κεφι αλλα παει τις αισθησεις περιπατο,και η ακοη ειναι μια απο αυτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει ολοι εχουν τα χουγια τους...

 

αλλα οντως ποτε δεν ειναι σε ιδανικη αποσταση οι ντραμμερ, ή πολυ κοντα θαναι (να μας παιρνουν τα αυτια ή πολυ μακρια (και θα πρεπει να τους βγαλουμε απτα μονιτορ...)

 

 

να διευκρινισω καποια πραγματακια:

 

Τα περισσοτερα εχουν αναφερθει ηδη,αν τα βαλουμε σε μια σειρα θα βγει καπως ετσι:

 

- Εχουμε δικο μας ηχοληπτη που τον ξερουμε και μας ξερει και θα κανει παντα το καλυτερο δυνατο αναλογα με τις συνθηκες που θα συναντησουμε

 

        και μεις αλλα απο μαγαζι σε μαγαζι και σε σχεση με το ποσο συνεργασιμος ειναι ο ηχοληπτης του μαγαζιου παιζει ρολο. δηλαδη πρεπει οι 2 τους να συνεργαστουν, ο ενας ξερει το μαγαζι και ο αλλος την μπαντα...

 

- Φροντιζουμε να φτιαξουμε εμεις οσο το δυνατον καλυτερο συνολικο ηχο επι σκηνης ωστε να ακουμε ολοι ολους χωρις να ενοχλουμε (αυτο εχει να κανει οχι μονο με τις σχετικες σταθμες αλλα και με την τοποθετηση των ενισχυτων,το ποσο αγριανθρωπος ειναι ο ντραμερ κλπ)

 

        το προσεχουμε οσο μπορουμε για να αποφυγουμε την βαβουρα (εχω στησει 2-3 προβαδικα και τοχω δουλεψει καπως το ολο θεμα)

 

- Συνεχεια απο το παραπανω,οι πολλες οργανωμενες και ηχογραφημενες προβες κανουν καλο γιατι ακουμε τα λαθη μας ατομικα αλλα και συνολικα,οπως και καταλαβαινουμε ενορχηστρωτικα λαθη (οπως πχ ενας κιθαριστας που φλυαρει ασταματητα πανω στη φωνη,ενας τραγουδιστης που σκουζει και μουγκριζει πανω στο σολο του προαναφερθεντος κιθαριστα ως αντιποινα,ενας πληκτρας που την ειδε Lord και εχει πιασει με το organ ολο το φασμα ασταματητα μη αφηνωντας συχνοτικο χωρο να αναπνευσει κανενα αλλο οργανο-φωνη κλπ)

 

          εχουμε γραψει πολυκαναλες προβες και αυτα τα σημεια τα εχουμε βρει και τα παικτικα προβληματα/ ενορχηστρωτικα τα εχουμε βρει/σωσει/αντιμετωπισει

 

- Ενα ζευγαρι μονιτορ που θα παιζουν μονο φωνη θα ηταν καλα

         

          πρεπει να ακουει και ο καημενος ο πληκτρας (λυση να κουβαλαει δικο του μονιτορ, ισως γινει πραγματικοτητα γιατι θελει ενα για το σπιτι - παιζει μεσω pc τοσο καιρο)

 

- Το να τραγουδαει ο τραγουδιστης αντι να σκεφτεται τους στιχους νομιζοντας οτι θα ακουστουν ειναι επισης καλο

 

         δεν ξερω/δεν απανταω

 

- Το να ανεβαζει ο ενας στον αλλον στη μπαντα την ψυχολογια δειχνοντας του οτι ειναι καλος ειναι επισης καλο(ειδικα για ανασφαλεις τραγουδιστες)

 

          το κανουμε, ειμαστε αγαπουληδες και γιναμε πρωτα μπαντα και μετα φιλοι (πολυ καλο αυτο)

 

 

- Στην τελικη ας αγορασει ο τραγουδιστης ενα ή δυο μονιτορ της αρεσκειας του ακριβως οπως αγοραζουν οι υπολοιποι τους ενισχυτες της αρεσκειας τους και να τα φερνει στα live

 

         καποιον πρεπει να χωσουμε να της κουβαλαει τα μονιτορ γιατι μονη της δεν θα μπορει..  :P

 

 

- Τα ακουστικα κατα τη γνωμη μου κανουν τον τραγουδιστη να μην τραγουδαει (μιας και οι περισσοτεροι τα βαζουν τοσο δυνατα που φοβουνται να πλησιασουν το μικροφωνο και να βγαλουν φωνη),οποτε προσωπικα δεν τα θεωρω καλη λυση (καθαρα και μονο εξαιτιας της λαθος χρησης τους)

 

      ενδεχομενως, οπως ειπα και πριν αν το προβλημα ειναι στην μπαντα τα ακουστικα μονο θα το διορθωσουν προσωρινα οχι μονιμα

 

 

- Το αλκοολ φτιαχνει το κεφι αλλα παει τις αισθησεις περιπατο,και η ακοη ειναι μια απο αυτες

 

      ενταξει πινουμε πριν το λαηβ αλλα δεν το παρακανουμε...

 

 

Διαβαζοντας το τοπικ καταλαβαινετε οτι τα περισσοτερα πραγαμτα που μπορουν να δημιουργησουν προβλημα τα εχω ηδη σκεφτει και προσπαθω να τα αντιμετωπισω, αλλα ανοιξα αυτο το τοπικ μηπως καποιοι απο σας εχουν βρει τροπο να αντιμετωπισουν αυτο το προβλημα (γιατι σιγουρα το εχετε βιωσει καποια στιγμη στην μουσικη σας σταδιοδρομια..)

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου