fuzzman Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2011 Καλησπέρα φασαριόζικοι! Πριν απο λίγο ολοκλήροσα το πρώτο μου diy πετάλι. Ένα διπλο looper. Είμαι άσχετος απο ηλεκτρονικά αλλα με λιγο search στο google τα κατάφερα. Είναι εντελός προχειροδουλια αν το δείτε καλά αλλα δουλεύει αριστα και κάνει την δουλεια που θέλω. Αλλα μιας και ήταν το πρώτο μου project είπα να το κάνω λιγο πιο spicy στην εμφάνηση. Δειτε την pic και πείτε μου γνώμες! Ευχαριστώ. :P ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bihlas87 Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2011 Ωραία η ιδέα για το κουτί, ακόμα καλύτερο θα ήταν με φωτό κολλημένη. Τα υλικά πόσο κόστισαν? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nickhigher Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2011 Αρκετα καλο!!! Ωραιο layout!!!! Αλλα,επειδη και εγω το εχω παθει,στο μικρο κουτι εχεις κινδυνο στο παιξιμο να πατας και τα δυο switch λογω της μικρης αποστασης. http://www.oxygelpedals.gr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fuzzman Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2011 καλύτερο θα ήταν με φώτο αλλά όλη η χαρά είναι να το βάψεις μόνος. ;) Και όπως είπα είναι το πρώτο μου project οπότε ήταν πολύ χύμα κατασκευή και βάψιμο. Τα υλικά μου βγήκαν περίπου στα 17€. τα 3pdt switch είναι λίγο ακριβούτσικα και δεν τα βρήκα και πουθενά οπότε τα πήρα από ebay. τα υπόλοιπα τα πήρα από αποθήκη ηλεκτρονικών. Θα μπορούσα να πάρω μεταλλικό κουτί αλλά δεν έχω ούτε τα εργαλεία ούτε την υπομονή να τα δουλέψω. Αλλά και αυτό που πήρα είναι αρκετά καλό και χοντρό πλαστικό. Τέλος καλό όλα καλά. :) ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...