Προς το περιεχόμενο

Αλέξια: Άλλη φορά να προσέχω πριν μιλήσω


ohhai

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Αν το πάρεις ορθολογιστικά περισσότερα κέρδισε (χρήματα, αναγνωρισιμότητα κλπ) από τα "ελαφρά" παρά από την ποιότητα. Φυσικά τεράστιες ικανότητες η Αλέξια.......

 

(Άποψή μου)

 

Δεν νομίζω πως κέρδισε περισσότερα. Τα χρήματα και η αναγνωρισιμότητα (στην εποχή της και μόνο) θα μπορούσαν να είναι περισσότερα σήμερα αν δεν επέλεγε τον γνωστό δρόμο που δείχνουν οι έλληνες μανατζαραίοι και παραγωγοί (πατάτας).

Εννοώ πως αν χρησιμοποιούσε το (υπαρκτό) ταλέντο της θα μπορούσε να επιλέξει καλύτερα τραγούδια και να βγάζει λεφτά ΚΑΙ σήμερα και να είναι αναγνωρίσιμη ΚΑΙ σήμερα (που όπως φαίνεται δεν είναι σε όλους).

Το ξέρω πως κάποιοι θα διαφωνήσουν, αλλά στο τέλος - τέλος αυτό που έμεινε (σε εμένα τουλάχιστον) ως αίσθηση για αυτη την τραγουδίστρια είναι πως προκειται για μια μορφή της γραφικής πλευράς των 80s.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 90
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Λιγο ασχετο, λιγο σχετικο εχετε προσεξει οτι εχει αρχισει να ακουγεται παλι ο μπιγαλης ??? ;D ;D

Γιατρός!!! Τι γιατρός??  Μετεωρολόγος..!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μου αρέσει η Αλέξια. Συνέβαλλε, στο μέτρο που μπορούσε, στη διαμόρφωση της απαράδεκτης ποπ της εποχής της ενώ και οι πιο "σοβαρές" δουλειές που έκανε στην συνέχεια, δεν με πείθουν. Βρίσκω και εκεί σημάδια εγωπάθειας.

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνησω και εγω, σαν τραγουδιστρια τη βρισκω μετρια,καλη τεχνικη και range αλλα μετριο φραζαρισμα και ακομα πιο μετρια ερμηνεια και "ψυχη".

 

Ακους τις "σπουδες" και αυτο δεν ειναι καλο. ;)

 

Αλλωστε μια συγκριση με αντιστοιχες (λεμε τωρα ,μη τρελλαθουμε κι ολας.. ;D) τραγουδιστριες οπως η Dianna Krall το επιβεβαιωνει αυτο ανετα.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακους τις "σπουδες" και αυτο δεν ειναι καλο. ;)

Δεν πειράζει, πού και πού ας ακούμε και τις σπουδές. Το προτιμώ και από τις διάφορες ατάλαντες με feeling (=τσιρίδες) και από κάποιες "σπουδαγμένες" που τραγουδάνε το "My Funny Valentine" λες και είναι άρια του Βέρντι.

 

Για Ελλάδα μιλάμε, το σημείο αναφοράς μας δεν είναι η Sarah Vaughan. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πειράζει, πού και πού ας ακούμε και τις σπουδές. Το προτιμώ και από τις διάφορες ατάλαντες με feeling (=τσιρίδες) και από κάποιες "σπουδαγμένες" που τραγουδάνε το "My Funny Valentine" λες και είναι άρια του Βέρντι. Για Ελλάδα μιλάμε, το σημείο αναφοράς μας δεν είναι η Sarah Vaughan. :)

 

Ναι μωρέ.. αλλά υπάρχει η Ελλάδα του '50, του '60, του '70, του '80, του 90 κλπ.

Κάτι Αλέξιες, κρίνονται για το πως (και αν) συνέβαλλαν (με τις καλλιτεχνικές τους επιλογές) στο να έχουμε αυτό που εσύ λες "Ελλάδα", διότι την δεκαετία του 50 και του 60 υπήρχε μία άλλη Ελλάδα, από κύριους και κυρίες που δεν είχαν σημαντικές "σπουδές".

 

Δεν είναι ότι την αντιπαθεί κάποιος προσωπικά, αλλά ότι ταύτισε τη καλλιτεχνική της παρουσία με ένα μάτσο βλακείες.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...με ένα μάτσο βλακείες.

 

Ναί... Ξέραμε και καλύτερα...

 

 

Στο 0:12 του πρώτου video μπορείτε να δείτε την Shakira πριν γίνει γνωστή, να κάνει την κομπάρσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι μωρέ.. αλλά υπάρχει η Ελλάδα του '50, του '60, του '70, του '80, του 90 κλπ.

Κάτι Αλέξιες, κρίνονται για το πως (και αν) συνέβαλλαν (με τις καλλιτεχνικές τους επιλογές) στο να έχουμε αυτό που εσύ λες "Ελλάδα", διότι την δεκαετία του 50 και του 60 υπήρχε μία άλλη Ελλάδα, από κύριους και κυρίες που δεν είχαν σημαντικές "σπουδές".

 

Δεν είναι ότι την αντιπαθεί κάποιος προσωπικά, αλλά ότι ταύτισε τη καλλιτεχνική της παρουσία με ένα μάτσο βλακείες.

Ναι, αλλά ας δούμε τι θα μπορούσε να κάνει η Αλέξια για να εκμεταλλευτεί το ταλέντο της και να αποκτήσει κάποια αναγνωρισιμότητα στην Ελλάδα των μέσων της δεκαετίας του '80:

 

1. Να συμμετάσχει σε κάποιο από τα ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΑ jazz σχήματα της εποχής και να τραγουδάει στα κατάμεστα αθηναϊκά jazz clubs.

2. Να σχηματίσει experimental μπάντα με φωνητικά, ηλ. κιθάρα, φυσαρμόνικα, τρία τσέλα και congas, με επιρροές από Dinah Washington, Captain Beefheart και Jack Kerouac.

3. Να τραγουδήσει ποπ ανοησίες της εποχής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μοντεράτερα άκου !

Είναι κι η παραλιακή μια λύση.  ;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου