frunobulax Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Αν το πάρεις ορθολογιστικά περισσότερα κέρδισε (χρήματα, αναγνωρισιμότητα κλπ) από τα "ελαφρά" παρά από την ποιότητα. Φυσικά τεράστιες ικανότητες η Αλέξια....... (Άποψή μου) Δεν νομίζω πως κέρδισε περισσότερα. Τα χρήματα και η αναγνωρισιμότητα (στην εποχή της και μόνο) θα μπορούσαν να είναι περισσότερα σήμερα αν δεν επέλεγε τον γνωστό δρόμο που δείχνουν οι έλληνες μανατζαραίοι και παραγωγοί (πατάτας). Εννοώ πως αν χρησιμοποιούσε το (υπαρκτό) ταλέντο της θα μπορούσε να επιλέξει καλύτερα τραγούδια και να βγάζει λεφτά ΚΑΙ σήμερα και να είναι αναγνωρίσιμη ΚΑΙ σήμερα (που όπως φαίνεται δεν είναι σε όλους). Το ξέρω πως κάποιοι θα διαφωνήσουν, αλλά στο τέλος - τέλος αυτό που έμεινε (σε εμένα τουλάχιστον) ως αίσθηση για αυτη την τραγουδίστρια είναι πως προκειται για μια μορφή της γραφικής πλευράς των 80s. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fuZZed Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Λιγο ασχετο, λιγο σχετικο εχετε προσεξει οτι εχει αρχισει να ακουγεται παλι ο μπιγαλης ??? ;D ;D Γιατρός!!! Τι γιατρός?? Μετεωρολόγος..!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lgbesios Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 μια μορφή της γραφικής πλευράς των 80s. 80s in Greece.... ::) ο Τζιμάκος τα έλεγε καλά τότε ;D rust never sleeps Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostri Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Δεν μου αρέσει η Αλέξια. Συνέβαλλε, στο μέτρο που μπορούσε, στη διαμόρφωση της απαράδεκτης ποπ της εποχής της ενώ και οι πιο "σοβαρές" δουλειές που έκανε στην συνέχεια, δεν με πείθουν. Βρίσκω και εκεί σημάδια εγωπάθειας. Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Θα συμφωνησω και εγω, σαν τραγουδιστρια τη βρισκω μετρια,καλη τεχνικη και range αλλα μετριο φραζαρισμα και ακομα πιο μετρια ερμηνεια και "ψυχη". Ακους τις "σπουδες" και αυτο δεν ειναι καλο. ;) Αλλωστε μια συγκριση με αντιστοιχες (λεμε τωρα ,μη τρελλαθουμε κι ολας.. ;D) τραγουδιστριες οπως η Dianna Krall το επιβεβαιωνει αυτο ανετα. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Ακους τις "σπουδες" και αυτο δεν ειναι καλο. ;) Δεν πειράζει, πού και πού ας ακούμε και τις σπουδές. Το προτιμώ και από τις διάφορες ατάλαντες με feeling (=τσιρίδες) και από κάποιες "σπουδαγμένες" που τραγουδάνε το "My Funny Valentine" λες και είναι άρια του Βέρντι. Για Ελλάδα μιλάμε, το σημείο αναφοράς μας δεν είναι η Sarah Vaughan. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Δεν πειράζει, πού και πού ας ακούμε και τις σπουδές. Το προτιμώ και από τις διάφορες ατάλαντες με feeling (=τσιρίδες) και από κάποιες "σπουδαγμένες" που τραγουδάνε το "My Funny Valentine" λες και είναι άρια του Βέρντι. Για Ελλάδα μιλάμε, το σημείο αναφοράς μας δεν είναι η Sarah Vaughan. :) Ναι μωρέ.. αλλά υπάρχει η Ελλάδα του '50, του '60, του '70, του '80, του 90 κλπ. Κάτι Αλέξιες, κρίνονται για το πως (και αν) συνέβαλλαν (με τις καλλιτεχνικές τους επιλογές) στο να έχουμε αυτό που εσύ λες "Ελλάδα", διότι την δεκαετία του 50 και του 60 υπήρχε μία άλλη Ελλάδα, από κύριους και κυρίες που δεν είχαν σημαντικές "σπουδές". Δεν είναι ότι την αντιπαθεί κάποιος προσωπικά, αλλά ότι ταύτισε τη καλλιτεχνική της παρουσία με ένα μάτσο βλακείες. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
darshan Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 ...με ένα μάτσο βλακείες. Ναί... Ξέραμε και καλύτερα... Στο 0:12 του πρώτου video μπορείτε να δείτε την Shakira πριν γίνει γνωστή, να κάνει την κομπάρσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Ναι μωρέ.. αλλά υπάρχει η Ελλάδα του '50, του '60, του '70, του '80, του 90 κλπ. Κάτι Αλέξιες, κρίνονται για το πως (και αν) συνέβαλλαν (με τις καλλιτεχνικές τους επιλογές) στο να έχουμε αυτό που εσύ λες "Ελλάδα", διότι την δεκαετία του 50 και του 60 υπήρχε μία άλλη Ελλάδα, από κύριους και κυρίες που δεν είχαν σημαντικές "σπουδές". Δεν είναι ότι την αντιπαθεί κάποιος προσωπικά, αλλά ότι ταύτισε τη καλλιτεχνική της παρουσία με ένα μάτσο βλακείες. Ναι, αλλά ας δούμε τι θα μπορούσε να κάνει η Αλέξια για να εκμεταλλευτεί το ταλέντο της και να αποκτήσει κάποια αναγνωρισιμότητα στην Ελλάδα των μέσων της δεκαετίας του '80: 1. Να συμμετάσχει σε κάποιο από τα ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΑ jazz σχήματα της εποχής και να τραγουδάει στα κατάμεστα αθηναϊκά jazz clubs. 2. Να σχηματίσει experimental μπάντα με φωνητικά, ηλ. κιθάρα, φυσαρμόνικα, τρία τσέλα και congas, με επιρροές από Dinah Washington, Captain Beefheart και Jack Kerouac. 3. Να τραγουδήσει ποπ ανοησίες της εποχής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Φίλε μοντεράτερα άκου ! Είναι κι η παραλιακή μια λύση. ;D Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση