str.drummer Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Θα σου απαντήσω με παράδειγμα το απλό παλιό κλασσικό τέλειο ροκ γκρουβ ;D Θεωρώντας λοιπόν μέτρο 4/4, δηλαδή και 4 κλικ του μετρονόμου ανα μέτρο. Whole time: Kick on 1,3 και Snare on 2 ,4. Half time: Μισή ταχύτητα. Δηλαδή. Kick on 1, Snare on 3. Double time: Διπλάσια ταχύτητα. Kick on 1,2,3,4 και Snare στα 8th notes. Απλό παράδειγμα half time το pre-chorus του Enter Sandman. (Αυτό μου ήρθε πρώτο στο μυαλό). Music is what feelings sound like... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BlackScorpio Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Το 'πιασα... Θενκς μαν! ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 oxi παιδια.Το καταλαβατε λαθος. Εστω ενα απλο Beat κασσα - ταμπουρο - κασσα - ταμπουρο με το μετρονομο στο 60 και Ογδοα στο hihat.Αυτο δεν αλλαζει.. Βαλτε τωρα το μετρονομο στο 120 [doyble time} συνεχιστε να παιζετε το groove στην ιδια ταχυτητα αλλα τωρα ο μετρονομος σας χτυπαει 8α.. Μετα βαλτε τον 240 [διπλο το 120} Τωρα σας χτυπαει τα 16α του 60 [triple time} Tωρα ξαναβαλτε τον στο 60 και αφου παιξετε λιγη ωρα γυριστε τον στο 30 Τωρα σας παιζει τα Ημισυ του 60 {Ηalf time} Σας χτυπαει το 1 και το 3.. και τελος βαλτε τον στο 15 Τωρα σας παιζει τα ολοκληρα του 60 το 1 δηλαδυ Το beat δεν εχει φυγει απο το 60..απλα αλλαζει ο μετρονομος που ακουτε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BlackScorpio Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Δάσκαλε απλό μου ακούγεται, διαβάζοντάς το. ;D Το απόγευμα που έχει practice θα σου πώ αν μου είναι και τόσο απλό... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 οταν ανεβαινει ο μετρονομος και σου χτυπαει 8α η 16α γινετε πιο ευκολο. Το μπερδεμα ξεκιναει οταν παει πισω...στο ημισυ και στο ολοκληρο Το μυστικο ειναι ΚΑΛΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ των αξιων η του ιδιου του groove. Αν δεν το βαλεις μεσα σου δεν προκειται να βγει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
str.drummer Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Α οκ σορυ. Λάθος δικό μου τότε. Εγώ κατάλαβα half time κ double time στο παίξιμο και όχι στον μετρονόμο. Ίσως να χρησιμοποιώ λάθος όρο. :) Music is what feelings sound like... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trigga Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Εγω το βαλα ενα βημα πιο περα με πολυπλοκο ρυθμικο κ whole note time σε μόνα με 3ηχα κ 6ηχα.Νομιζω εκει μπορεις να χασεις την μπαλα αν δεν συγκεντρωθεις.Τα αλλα παιζονται ευκολα κ κλειδωνεις γρηγορα αν οχι με την πρωτη. Αυτα τα παιχνιδια με μετρονομο ειναι πολυ καλα.Και μετα πολυπλοκα ρυθμικα με τετοιους μετρονομους κ βλεπεις οτι ολοι οταν πανε να κανουν τπτ εφετζιδικο γινεται πανηγυρακι.Κουφαλες ντραμμερς :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dionisissab Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Το σκεφτόμουνα και γω σήμερα όταν άκουγα το Highway to hell. Πόσοι μπορούν να σκουστούν τόσο groov-ατοι. Μπαίνει ο ντραμερ και λες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! Και όντως, δεν υπάρχει! Και τι παίζει; Το πρώτο beat που μάθαμε όλοι... Το πρώτο beat που έμαθα ήταν το Μέρες Αργίας απ' τα Διάφανα Κρίνα και ήταν το πρώτο beat που έπαιξα ολοκληρωμένα στα τύμπανα. ;) Στα σοβαρά, η τεχνική και το groove δεν είναι δύο έννοιες ξεχωριστές. Η μία καλύπτει και συμπληρώνει την άλλη. Υπάρχει άτεχνο groove? ή αgroove-άριστη τεχνική; 8) Στην εκμήθηση των τυμπάνων, έχω την ταπεινή γνώμη ότι, ο μαθητής πρέπει να κατανοήσει (όπως και εγώ) ότι η τεχνική δουλεύεται/εξελίσσεται/προοδεύει/βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου και με απλές μεθόδους και αρκετή μελέτη. Δεν γίνεσαι παίκτης με 3 μήνες μελέτης. Το groove είναι εκπληκτικά σημαντικό στο παίξιμο ενός drummer και η τεχνική που το συνοδεύει εξίσου ιδιαίτερη. Άρα αυτά τα δύο πάνε μαζι και πρέπει να διδάσκονται και μαζί. "Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 oxi παιδια.Το καταλαβατε λαθος. Εστω ενα απλο Beat κασσα - ταμπουρο - κασσα - ταμπουρο με το μετρονομο στο 60 και Ογδοα στο hihat.Αυτο δεν αλλαζει.. Βαλτε τωρα το μετρονομο στο 120 [doyble time} συνεχιστε να παιζετε το groove στην ιδια ταχυτητα αλλα τωρα ο μετρονομος σας χτυπαει 8α.. Μετα βαλτε τον 240 [διπλο το 120} Τωρα σας χτυπαει τα 16α του 60 [triple time} Tωρα ξαναβαλτε τον στο 60 και αφου παιξετε λιγη ωρα γυριστε τον στο 30 Τωρα σας παιζει τα Ημισυ του 60 {Ηalf time} Σας χτυπαει το 1 και το 3.. και τελος βαλτε τον στο 15 Τωρα σας παιζει τα ολοκληρα του 60 το 1 δηλαδυ Το beat δεν εχει φυγει απο το 60..απλα αλλαζει ο μετρονομος που ακουτε Ναι, κι εγώ αυτό κατάλαβα, και μάλιστα επειδή έβαλα μετρονόμο από τον υπολογιστή, τον προγραμμάτισα ώστε να μην πρέπει να σταματάω για να αλλάξω το τέμπο (δηλαδή ουσιαστικά τις αξίες), και να μπορώ να περνάω απ' ευθείας από το ένα στο άλλο όσο παίζω. Μεγάλη πίκρα, αλλά αν αρχίζεις να το έχεις είναι όντως εξαιρετική άσκηση (αφού πρώτα σου στραμπουλίξει το μυαλό...). ---------------- Διονύση, +1. Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BlackScorpio Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Φεβρουαρίου 2011 Έφτιαξα μια ασκησούλα... Ακούω γνώμες! ::) http://advanced.bestmetronome.com/?dirId=3599054X Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση