panosprog Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 Καλησπερα σε ολους βλεποντας το παρακατω πεταλι(το οποιο κανει parallel συνδεση στα modes του) θα ηθελα να ρωτησω αν εχει δοκιμασει κανεις να συνδεσει parallel 2 διαφορετικα πεταλια dist/drive/fuzz .Aν ναι πως γινεται αυτο, ηχητικα τι αποτελεσμα ειχατε, και τι πεταλι θα χρειαστω κατι σαν το boss ls2 η το xotic x blender ??? ??? ::) ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 Ο κάθε χαρακτήρας της παραμόρφωσης (overdrive, distortion ή fuzz) έχει ορισμένα χαρακτηριστικά που θα ήταν επιθυμητό να υπάρχουν στο τελικό αποτέλεσμα, είτε επειδή το ένα μπορεί να υπερέχει του άλλου (πχ. πιο ζεστό και χαλαρό μπάσο στο od, πιο επιθετικά μεσαία στο dist κλπ) είτε επειδή μπορεί μέσω πειραματισμού να προκύψει μια νέα ωραία χροιά που να διαφέρει από τις χιλιοπαιγμένες. Εγώ το έχω επιχειρήσει με το LS2 που αναφέρεις. Πολύ ενδιαφέρον και καλύτερο από το stacking (το ένα πίσω από το άλλο σειριακά) μιας και κρατάει και τα επίπεδα θορύβου χαμηλότερα, αλλά όπως συνήθως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις πολλές από τις ηχητικές λεπτομέρειες που έχεις φτιάξει σε συνθήκες απομόνωσης από την υπόλοιπη μπάντα χάνονται εντελώς μέσα στο μιξ, ειδικά και με πλήκτρα ή/και με δεύτερο κιθαρίστα (η δικιά μου περίπτωση). Υπάρχουν και άλλα πετάλια που το επιχειρούν, όπως για παράδειγμα το TC Nova Drive. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 ...Υπάρχουν και άλλα πετάλια που το επιχειρούν, όπως για παράδειγμα το TC Nova Drive. ...Το οποιο να συμπληρωσω ως κατοχος του οτι ειναι πολυ ενδιαφερουσα η παραλληλη λειτουργια σε χαλαρες εως mid-gain ρυθμισεις,αλλα σε υψηλες τιμες gain δεν μου πολυαρεσε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panosprog Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 Aπλως σκεφτηκα οτι αν χρησιμοποιουσα κατι σαν τα tech 21 oxford,leeds κλπ ισως να ηταν ενα οικονομικοτερο υποκαταστατο του να παιζω με τα χαρακτηριστικα 2 διαφορετικων ενισχυτων ταυτοχρονα ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 Σαφώς οικονομικότερο, πολύ μικρότερος μπελάς και ωραίο ηχητικό αποτέλεσμα φαντάζομαι... αν τα γράφεις σε υπολογιστή δεν είναι καν ανάγκη να τα κάνεις blend αλλά τα μιξάρεις με τα κατάλληλα pannings αργότερα. Αν πάλι τα θέλεις για λάιβ, μπορείς αντί να τα κάνεις blend και να στείλεις στον ηχολήπτη ένα mono, να κάνεις split το σήμα σου (πάλι πχ. με το LS2), να τα περάσεις απ'το καθένα τους και να του στείλεις δυο (θα τα κάνει πανέ μόνος του ;D). Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 Μερικές φορές χρησιμοποιώ ένα custom πετάλι που κάνει αυτή τη δουλειά και το οποίο είχα παραγγείλει από τον electrictabs. O τρόπος με τον οποίο έχω βρει ότι δουλεύει είναι να έχω ένα ήπιο βρώμικο και παράλληλα το καθαρό σήμα. Με κατάλληλη ρύθμιση, μπορώ να κάνω το καθαρό σήμα να περνάει σχεδόν απαρατήρητο ενώ ταυτόχρονα όμως βοηθάει να ξεχωρίσουν οι νότες σε μια συγχορδία. Ένα ακόμη ενδιαφέρον αποτέλεσμα μπορείς να πάρεις ρυθμίζοντας χαμηλά τη στάθμη του βρώμικου και κατάλληλα τον ενισχυτή ώστε να "αρπάζει" λίγο από το (λίγο πιο δυνατό) καθαρό σου. Σε αυτή την περίπτωση καθορίζεις με την πένα το πως θα ακουστεί το σήμα, καθώς στα μεταβατικά υπερισχύει το γκαζι του ενισχυτή ενώ όταν παίζεις ήπια ακούγεται η βρώμα του πεταλιού (και λίγο το ασυμπίεστο καθαρό). Πολύ χρήσιμη η επιλογή phase invert που έχει περιληφθεί στην καστομιά μου (και δεν ξέρω αν την έχουν τα εμπορικά που αναφέρθηκαν) αλλά χρησιμεύει αρκετά για να συνδυάζεις τα δύο σήματα είτα σε φάση είτε "out of phase". Προσωπικά το χρησιμοποιώ για να διορθώνω τη φάση και να μειξάρω τα σήματα πάντα σε φάση ανεξάρτητα από το αν αυτή έχει αναστραφεί σε κάποιο απο τα πετάλια της λούπας. Γενικά είναι καλό παιχνίδι για να βγάλεις ημιβρώμικους ήχους συνδυάζοντας χροιές, στάθμες και δυναμικές. (Προσωπικά έχω ξανακυλήσει στα ψηφιακά και παίζω με πεταλιέρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sergei Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2011 Κάτι τέτοιο κάνω κι εγώ, με το line selector, το red muck και το fuzz factory.Έχω σετάρει τις εντάσεις ώστε όταν ένα απο τα fuzz είναι κλειστό δεν ακούγεται το καθαρό σήμα ( ή είναι αρκετά χαμηλό οπότε δεν το ξεχωρίζεις, και έτσι έχω τρεις ήχους ( μόνο muck, μόνο FF, muck&FF) αλλά συνήθως χρησιμοποιώ τον πρώτο και τον τρίτο. Σε γενικές γραμμές έχω μόνο το muck για τα γεμάτα rythm και βαζω και το FF για lead φασαρίες ( γιατί σόλο δεν τα λες αυτά που κάνω ) αυτό που θες να κάνεις ( με τα χαρακτηριστικά δύο ενισχυτών ) θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον σε στέρεο setup. Τo έχω κάνει σε αρκετές ηχογραφήσεις, μέσω του dual tone του pod farm και με ικανοποιεί πολύ το αποτέλεσμα. Ουσιαστικά χρησιμοποιώ μία εχομοίωση τύπου fender απο την μία, και μία vox απο την άλλη, και σκοπεύω σιγά σιγά να στήσω ένα real παρόμοιο rig. https://www.facebook.com/destroear Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση