Acanthor Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2006 Σκέφτομαι να κάνω καμμιά δοκιμή στο Tonebone Hotbristish που έχω. Είχα πάρει παλιά μια λάμπα JJecc83s και μόλις πήγα να την αλλάξω διαπίστωσα ότι είχε ακριβώς την ίδια μέσα! Anyway, θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια λάμπα που να δίνει περισσότερο όγκο και ζεστασιά στον ήχο (όσο είναι αυτό δυνατό βέβαια), καθώς παίζω πια με strat style κιθάρα με 3 μονούς και ψάχνω λίγο όγκο παραπάνω (για classic rock, όχι high gain καταστάσεις). Επίσης θα ήθελα να είναι και όσο γίνεται αθόρυβη... Αυτα... :) ..there's too much panic in this town... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Φαντάζομαι εννοείς λάμπες που κατασκευάζονται τώρα, όχι NOS. Κοίταξε τις Golden Dragon. :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Acanthor Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Φαντάζομαι εννοείς λάμπες που κατασκευάζονται τώρα' date=' όχι NOS. Κοίταξε τις Golden Dragon. :wink:[/quote'] Δεν έχω κανένα κόλλημα να σου πω την αλήθεια ούτε με NOS ούτε με μάρκες συγκεκριμένες. Απλά προσπαθώ όσο γίνεται να δώσω λίγο όγκο και ζεστασιά στον ήχο του πεταλιού, αν μπορώ να το κάνω φυσικά με μια λάμπα. Ήξερα για τις JJecc83s άλλα τελικά όπως ξανάπα αυτή φοράει μέσα, οπότε ψάχνω κάτι άλλο. Καλές φαίνονται οι Golden Dragon, αλλά πάμε μόνο για mail order και για 1 κομμάτι δε λέει... Εκτός αν τις φέρνει κάποιος εδώ. Σκέφτομαι επίσης και τις Groove Tubes που φέρνει ο Λογοθέτης και μου φαίνονται καλές. Θα τσεκάρω όμως και ένα μαγαζί στον Πειραιά που έχει τις jj να δω μήπως έχει καμμιά άλλη μάρκα. By the way, οι Svetlana που είναι και πιο ακριβές λένε τίποτα? Καμμιά άλλη γνώμη από κάποιον που έχει δοκιμάσει? :) ..there's too much panic in this town... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Φίλε μου Όμηρε δεν έχεις καθόλου άδικο. Με τις NOS είναι 50% μυθολογία και 50% πραγματικότητα... τώρα αν πέσεις στο σωστό 50%... :wink: Οι Groove Tubes που έχω δοκιμάσει δε με έχουν ενθουσιάσει... χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι καλές. Ίσως ελαφρά υπερεκτιμημένες. Οι Σβετλάνα μ'αρέσουν, αλλά δεν έχω δοκιμάσει ECC τέτοια... Η λύση στο 'δίλλημά' σου είναι απλή (νομίζω... :P ) Από τη στιγμή που έχεις και λαμπάτο ενισχυτή, κάνεις μια δειγματοληπτική παραγγελιά για μερικές ECC λάμπες από διάφορες εταιρείες και δοκιμάζεις. Εννοώ ότι τελικά δεν πρόκειται να τις πετάξεις, θα τις έχεις και για τον ενισχυτή σου. :wink: Φυσικά μάζεψε γνώμες πρώτα... αλλά αυτό το ξέρεις ήδη! :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Silot Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Ακριβούτσικες, αλλά έχοντας πετάξει εκατοντάδες ευρουδάκια σε λάμπες, τολμώ να πώ οι καλύτερες που έχω βρεί μέχρι τώρα...... http://www.groovetubes.com/product.cfm?Product_ID=2100 Leo got it right the first time Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
electrictabs Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Οι Golden Dragon είναι αθόρυβες έχουν περισσότερα όγκο από τις jj και είναι επίσης γλυκές. οι Sovtek LPS που βρίσκεις εύκολα στην ελληνική αγορά όπως και οι Electro-Harmonix έχουν αρκετά μπάσα αλλά δεν είναι τόσο γλυκές Groove tubes, ισως αυτές που σου προτείνει ο sillot (12ax7m) να σου αρέσουν...Όλες οι άλλες GT 12ΑΧ7 πιστεύω πως δεν αξίζουν τα λεφτά τους Svetlana απέφυγε τις (φτιάχνει καλές τελικές αλλά η ecc83 πάσχει) Δοκίμασε και Ei ειδικά αν μπορείς να βρεις παλιότερης παραγωγής(δεκαετίας 80) που δεν είναι μικροφωνικές όπως οι σύγχρονες. Γενικά όπως σου είπε και ο Abraxas ψάξου δεν θα σου πάνε χαμένες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
toneless Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Νομίζω σωστά μιλάνε οι προλαλήσαντες ότι οι λυχνίες δεν θα πάνε χαμένες και αξίζει τον κόπο μια μικρή δοκιμή. Πάντως αν θες την άποψή μου, η λυχνία που ήδη έχεις είναι πολύ καλή. Ίσως να δεις κάποια διαφορά με κάποια άλλη μάρκα, αλλά είτε σου αρέσει το αποτέλεσμα είτε όχι, θα είναι σχεδόν ανάξιου λόγου. Θέλω να πω ότι, διαφορετικές λυχνίες σε ενισχυτές κάνουν τρανταχτές διαφορές αλλά σε ενα πετάλι full στα κυκλώματα ...απλά θα έχεις ενα κλίκ δiαφορετικό ήχο. Προσωπική εκτίμηση -όπως- πάντα. ¶λλωστε, νομίζω το έχω ξαναπει -και ίσως να κάνω και λάθος αλλά- αν θυμάμαι καλά, σε αυτό το πετάλι η λυχνία έχει το ρόλο buffer και όχι προενίσχυσης. Άκου να δεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
konu57 Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Σόρι ρε παιδιά που επεμβαίνω αλλά που μπορείς να βρείς στην Ελλάδα golden dragon? Ένα στουντιάκι στην Οίτη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Silot Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 ¶λλωστε' date=' νομίζω το έχω ξαναπει -και ίσως να κάνω και λάθος αλλά- αν θυμάμαι καλά, σε αυτό το πετάλι η λυχνία έχει το ρόλο buffer και όχι προενίσχυσης.[/quote'] Αν δεν κάνω λάθος, το κύκλωμα του βασίζει τα γκαζια σε 2 ή 3 op-amps που υπεροδηγούνται σε σειρά και καταλήγουν να χρησιμοποιούν την 12AX7 σαν τελευταίο gain stage, οπότε ο Toneless μάλλον έχει δίκιο. Πέρα απο αυτό, η GT12AX7-M, τουλάχιστον στο v-twin και στο Studio Preamp που την χρησιμοποιώ σαν V1 & V2 είναι πεντακάθαρη και με πολύ smooth υπεροδήγηση, χωρίς τα φλαμαρισμένα μπάσα των Ruby, ή τα ψεύτικα πρίμα των sovtek, πιό εύκολή στο volume του οργάνου απο τις EH και τις JJ και όχι τόσο κομπρεσαρισμένη όσο οι Mesa και οι TAD. Αυτά....... Leo got it right the first time Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 10 Απριλίου 2006 Αν δεν κάνω λάθος' date=' το κύκλωμα του βασίζει τα γκαζια σε 2 ή 3 op-amps που υπεροδηγούνται σε σειρά και καταλήγουν να χρησιμοποιούν την 12AX7 σαν τελευταίο gain stage, οπότε ο Toneless μάλλον έχει δίκιο.[/quote'] To Classic έχει 2 solid state gain stages και το Hot British 3. Ωστόσο το αρχικό ερώτημα (σε άλλο thread) είναι αν η επιλογή της λυχνίας επηρεάζει τον τελικό τόνο και η απάντηση κατά τη γνώμη μου (και τ'αυτιά μου) είναι ναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση