Προς το περιεχόμενο

Έρευνα Αγοράς για αρμόνιο...Βοήθεια


fanaros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας , ψάχνω ένα αρμόνιο αξιοπρεπές , κυρίως για μελέτη και το budget μου είναι στα 300 με 350 ευρώ...Θέλω όσοι γνωρίζετε να μου προτείνετε κάτι καθότι είμαι λίγο άσχετος ...

Επίσης θα ήθελα να με κατατοπίσετε στο τι πρέπει να προσέχω κατά την έρευνα αγοράς, που να δώσω βάση.

Προς το παρόν έχω βρει αυτά :

http://www.thomann.de/gr/yamaha_psre423.htm

http://www.thomann.de/gr/yamaha_psra300.htm

 

Πείτε μια γνώμη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Στο budget που θες να κινηθείς, οι αξιοπρεπείς επιλογές είναι ελάχιστες ή αν θες πολύ μετρημένες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τι επίπεδο είσαι και σε ποιά ηλικία; σε ενδιαφέρει βαρυκεντρισμένο κλαβιέ για παίξιμο σε πιάνο; θέλεις κάτι με ρυθμούς/arranger όπως τα link που δείχνεις ή μπορεί να είναι και midi clavie;

 

για τελείως entry level μπορείς να βρεις και yamaha psr σε πιο φτηνές τιμές δεν είναι ανάγκη να πας στα 350 eur μπορείς να ξεκινήσεις και στα 100.

 

Δεν χρειάζεται να προσέξεις κάτι ιδιαίτερο εαν πάρεις κάτι καινούργιο που είναι στο κουτί με την εγγύηση του και δεν κοιτάς μεταχειρισμένα.

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το επίπεδο μου είναι μεσαίο και είμαι 20 ετών.

Θέλω να είναι ημιβαρυκεντρισμένο αν γίνεται και να έχει usb θύρα.

 

Στην ουσία η χρήση του θα είναι μελέτη άρα χρειάζομαι ρυθμούς κλπ. και εγγραφή σε υπολογιστή οπότε χρειάζομαι usb..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμμ... πολύ χαμηλό budget για όλα αυτά.

 

Ρυθμοί δεν συναπάγεται arranger μπορείς κάλλιστα να πας σε workstation/synth με drum track συνοδεία και να έχεις και καλύτερη ποιότητα ήχων και μέλλον σε κάποια μπάντα.