Προς το περιεχόμενο

blue bossa jam track με σόλο μπάσο ;)


Evilnye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξανά λέω γω... ρυθμικά μόνο εκεί που θες παρέα

Μελωδία – ρυθμός- μελωδία solo-ρυθμός- μελωδία για φινάλε . από την αρχή μέχρι το τέλος  σαν να πίνεις μπίρα  μονοκοπανιά .... ;D 

 

rust never sleeps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 56
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Administrator

lgbesios η μουσική είναι θέμα γνώσης, τάξης αλλά και άποψης.

Σέβομαι την άποψη σου.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ , πρέπει να έχεις γνώση ,και τάξη,  για να έχεις άποψη

 

Το Σάββατο κερνάμε μπίρες ...μονοκοπανιά  :)

 

rust never sleeps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κομματι αυτο ειναι το πιο standar  απο ολα τα standar jazz κομματια στον πλανητη!!!!!...ειναι χαρακτηριστικοτατο δειγμα μινορε αρμονιας και το μονο που βλεπω σ αυτο το ποστ ειναι να διαφωνειτε για το ποιο ειναι το Ενδεδειγμενο μπασο...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!ειναι τζαζ..οτι θες παιζεις..αυτοσχεδιασμος ειναι!Μεχρι και τα ακορντα μπορεις να αλλαξεις!Το ενδιαφερον σ αυτο το κομματι θα ηταν να αναλησουμε αρμονικα το κομματι..ρυθμικα δεν υπαρχει καποιο ιδιαιτερο θεμα μποσα ειναι..ας ξεκινησουμε απ εκει να αποκτησει καποια νοστιμαδα το κομματι και μετα βλεπουμε ποιο ειναι το Σωστο μπασο...

I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μμμ δεν πάει έτσι ακριβώς... πρώτα μαθαίνεις να πατάς κ μετά να πετάς...!

Αν ήταν έτσι θα έπαιζα στο γάμο του καραγκιόζη κ θα λεγα παίζω τζαζ.

 

Κ όσο για την αρμονία του Cm είναι αν εξαιρέσεις την αλλαγή που κάνει σε Eb-Ab-Db το οποίο είναι μμμ... (κάποιου τύπου κλασσικά περάσματα που κάνουν στα λάτιν κ ανεβάζουν κλίμακα κατά ένα ημιτόνιο; Δεν γνωρίζω)

 

Φυσικά κ υπάρχει ενδεδειγμένο μπάσο για το συγκεκριμένο κομμάτι... Έχει συγκεκριμένη δομή, και από τη στιγμή που το ανέβασα με ντραμς κιθάρα κ μια μελωδία, με ότι όργανο, λείπει η βάση του = μπάσο. Θα μπορούσε τη βάση να την έπαιζε κ άλλο όργανο, αλλά αυτή τη γραμμή θα έπαιζε, αυτό που μου λέει ο Σκάντζος να παίξω. Κακώς δεν το έβαλα, προς γνώση κ συμμόρφωση, στο επόμενο :)

 

Γενικά πάντως τα ρυθμικά έχουν απαίτηση σε μια ακρίβεια, πειθαρχία κτλ κάτι το οποίο με τις μελωδίες you can get away with ...! Φυσικά το αποτέλεσμα θα είναι ανάλογο κ του πόσο ισχυρά κατέχεις τα εν λόγω ρυθμικά (καλή ώρα το κλιπ που ανέβασα του λείπει αυτό το νεύρο, μιας κ θέλω δουλειά στο ρυθμικό και 100% σιγουριά στην αρμονία)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι τζαζ..οτι θες παιζεις

 

Αυτό μάλλον πρόκειται περί παρεξήγησης. Ειδικά το μπάσο, ούτε στη τζαζ, ούτε πουθενά δεν μπορεί να παίξει ό,τι θέλει. Ούτε καν στη free jazz δηλαδή.

 

αν εξαιρέσεις την αλλαγή που κάνει σε Eb-Ab-Db το οποίο είναι μμμ... (κάποιου τύπου κλασσικά περάσματα που κάνουν στα λάτιν κ ανεβάζουν κλίμακα κατά ένα ημιτόνιο; Δεν γνωρίζω)

 

Είναι μια απλή μετατροπία. Το κομμάτι σε εκείνο το σημείο "κάνει" II-V-I σε Db ματζόρε.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μια απλή μετατροπία. Το κομμάτι σε εκείνο το σημείο "κάνει" II-V-I σε Db ματζόρε.

Να ρωτήσω μιας κ δεν το καταλαβαίνω. Το ότι είναι II-V-I σε Db ματζόρε το καταλαβαίνω, αλλά το έχει πχ εκεί έτσι επειδή του ήρθε κ του άρεσε έτσι; Ή πχ υπάρχει κάποιος κανόνας κ μπορεί να αλλάξει εκεί από Cm σε Dbmaj?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω μιας κ δεν το καταλαβαίνω. Το ότι είναι II-V-I σε Db ματζόρε το καταλαβαίνω, αλλά το έχει πχ εκεί έτσι επειδή του ήρθε κ του άρεσε έτσι; Ή πχ υπάρχει κάποιος κανόνας κ μπορεί να αλλάξει εκεί από Cm σε Dbmaj?

 

Κανόνας δεν υπάρχει Εύη. Προφανώς του άρεσε ηχητικά του συνθέτη αυτή η αλλαγή. Όμως πρόσεξε και τι ωραία που προσεγγίζεται χρωματικά το Dm7b5, του 13ου μέτρου, από το Dbmaj7 (η διαφορά τους είναι μόνο η τονική. Οι υπόλοιπες νότες είναι οι ίδιες). Επίσης η νότα του θέματος σε εκείνο το σημείο παραμένει Ab και κατά τη διάρκεια της αλλαγής. To Ab είναι το 5 του Dbmaj7 και όταν η αρμονία αλλάζει σε Dm7b5, γίνεται το b5. Ίδια νότα, διαφορετικός ρόλος μέσα σε δύο μέτρα. Magic of Jazz :)

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό μάλλον πρόκειται περί παρεξήγησης. Ειδικά το μπάσο, ούτε στη τζαζ, ούτε πουθενά δεν μπορεί να παίξει ό,τι θέλει. Ούτε καν στη free jazz δηλαδή.

Οταν λεω παιζει οτι θελει εννοω αυτοσχεδιασμο βασει παντα αρμονιας...Απ την στιγμη που υπαρχουν γραμενες μπασσογραμες η μελωδιες αυτες παιζεις...

 

οσο για τα 2-5-1 γενικα στην τζαζ βλεπωντας μπροστα στην αρμονια του κομματιου βγαζεις συμπερασματα...2-5-1 2-6-5-1 αντικαταστασεις δεσποζουσων ντιμινουιτας τριτονων...αυτα παιζουν παρα πολυ...παντως συγχαρητηρια...το χαρικα το κομματι ;D

I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανόνας δεν υπάρχει Εύη. Προφανώς του άρεσε ηχητικά του συνθέτη αυτή η αλλαγή. Όμως πρόσεξε και τι ωραία που προσεγγίζεται χρωματικά το Dm7b5, του 13ου μέτρου, από το Dbmaj7 (η διαφορά τους είναι μόνο η τονική. Οι υπόλοιπες νότες είναι οι ίδιες). Επίσης η νότα του θέματος σε εκείνο το σημείο παραμένει Ab και κατά τη διάρκεια της αλλαγής. To Ab είναι το 5 του Dbmaj7 και όταν η αρμονία αλλάζει σε Dm7b5, γίνεται το b5. Ίδια νότα, διαφορετικός ρόλος μέσα σε δύο μέτρα. Magic of Jazz :)

Σωστός! Έκατσα και το έγραψα κ όντως έτσι είναι! Θενκς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...