Προς το περιεχόμενο

Πληκτροδακτυλία και κιθάρα


Mprob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Είμαι αρχάριος μαθητής κιθάρας 1 χρόνο και θα ήθελα να ρωτήσω 1-2 "πραγματατακια".

Έχω ένα μικρό πρόβλημα στα δάχτυλα που λέγεται plikrotdaktylia (τα νύχια μου κάνουν καμπύλη μπροστά) με αποτέλεσμα σε ορισμένα ακόρντα στην κιθάρα να ακουμπάνε τα δάκτυλα μου σε άλλες χορδές,να μην ακούγονται πολύ καθαρά 1-2 χορδές και τέτοια.

Έχω φάει φρίκη,γιατί μου αρέσει η κιθάρα και αναρωτιέμαι αν θα συνηθίσω η αν θα με κυνηγάει αργότερα σαν πρόβλημα αυτό.

Σκέφτηκα μπας και πάρω κανένα πολύ φτηνό μπάσο να πειραματίζομαι που δεν έχει ακόρντα και τέτοια.

Αξίζει τέτοια κίνηση η όλα μια συνήθεια είναι και θα φύγει με τον καιρό το πρόβλημα.

Αν όχι,ποιο μπάσο θα ήταν μια καλή κίνηση? 150 ευρώ budget και όχι παραπάνω

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην γράφεις γκρικλισ σε παρακαλούμε!

Όσο πιο πολύ αφιερώνεσαι στην κιθάρα,τόσο πιο πολύ θα φύγει η πληκτροδακτυλια.

Πέτσες είναι...φεύγουν,σκληραίνουν τα ακροδάχτυλα και τετραγωνίζονται στο τέλος.

Ανάλογα με την πρακτική εξάσκηση.

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kalispera,

Eimai arxarios ma8itis ki8aras 1 xrono kai tha i8ela na rwtisw 1-2 pragmatatakia.

Exw ena mikro provlima sta daxtyla pou legetai plikrotdaktylia (ta nyxia mou kanoun kampylh mprosta) me apotelesma se orismena akornta sthn ki8ara na akoumpane ta daktyla mou se alles xordes,na min akougontai poly ka8ara 1-2 xordes kai tetoia.

Exw faei frikh,giati mou aresei h ki8ara kai anarwtiemai an tha syni8isw h an tha me kinigaei argotera san provlima auto.

Skeftika mpas kai parw kanena poly fthno mpaso na peiramatizomai pou den exei akornta kai tetoia.

Aksizei tetoia kinisi h ola mia syni8eia einai kai tha fygei me ton kairo to provlima.

An oxi,poio mpaso tha itan mia kalh kinhsh? 150 eurw budget kai oxi parapanw

 

Διάβασε ξανά τους όρους του forum στους οποίους συμφώνησες όταν γράφτηκες.