Προς το περιεχόμενο

Η σπουδαιότητα του Μετρονόμου για το σύγχρονο drummer


vagelism

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και σαφώς μπορεί και εκεί να γίνει editing στα τύμπανα (στο ίδιο take περισσότερο) αν ο ντράμμερ δεν φεύγει πολύ (ευνόητο σε καλό take άνευ μετρονόμου). Γιατί να είναι απαγορευτικό?

+1. Δεν είναι απαγορευτικό. Ένα καλό take είναι ένα καλό take, ακόμα κι αν το τέμπο φεύγει λίγο (κάποιες φορές ίσως και λόγω του ότι φεύγει λίγο...).

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 173
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Στις συμφωνικές ορχήστρες ο μετρονόμος είναι ο μαέστρος. Και όπως έγραψα και πιο πάνω, δεν μπορείς να φανταστείς πόσες ώρες έχουν περάσει όλοι αυτοί οι μουσικοί αγκαλιά με το μετρονόμο, για να φτάσουν στο επίπεδο που είναι.

 

 

 

Ναι, ο "μετρονόμος" είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ, δεν είναι το μαρτύριο της σταγόνας.  ;D Επίσης πίστεψέ με, ξέρω πόσες ώρες περνάς, αλλά αν ως τελικός εκτελεστής είσαι ένα βαρετό ντουπου ντουπου, τότε μεγάλε sorry, αλλά έχασες το δρόμο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομιζω πως αλλα λεω και αλλα λες  η δε σε καταλαυαβαινω εγω? ???

 

1)δε τοποθετιθικες αν συμφωνεις η διαφωνεις τελικα μαζι μου. (η τοποθετιση μου ειχε να κανει με το δικο σου "Οι καιροί έχουν αλλάξει, είμαστε πια ρομπότ, και η παραμικρή απόκλιση από το τέμπο θεωρείται ΛΑΘΟΣ").

μολης παω σπιτη θα ποσταρω κομματι που ειναι εμφανεις που ανευαινει το τεμπο.

 

2)παρολα αυτα αν εισε της κλασσηκης μουσικης παιζει να μην συνονουμαστε ετσι και αλλιος.

 

Ορθογραφια-greekdrums σημειωσατε ασσος....  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι καιροί έχουν αλλάξει, είμαστε πια ρομπότ, και η παραμικρή απόκλιση από το τέμπο θεωρείται ΛΑΘΟΣ.

 

 

Τα ξαναλέω για να φανεί.

 

Είναι θέμα ανταγωνισμού, όπως και η στάθμη των CD. Ο ακροατής πλέον περιμένει έναν ΓΥΑΛΙΣΜΕΝΟ και ΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΟ με το ατομικό ρολόι δίσκο, χωρίς περιθώριο έκφρασης.

 

Μιλάμε για ρυθμική μουσική έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1. Δεν είναι απαγορευτικό. Ένα καλό take είναι ένα καλό take, ακόμα κι αν το τέμπο φεύγει λίγο (κάποιες φορές ίσως και λόγω του ότι φεύγει λίγο...).

 

Αυτό ακριβώς μου αρέσει γιατί αλλάζει και η αντίληψη του κομματιού όσο περνάει η ώρα και δεν το βαριέται το αυτί.. (πάντα μιλάμε για καλό παίκτη και καλό take-δυστηχώς πρέπει να τα επαναλαμβάνουμε αυτά).

 

Η μεγάλη πλάκα είναι ότι παλεύω με νύχια και με δόντια να το εφαρμόσουμε στο επόμενο cd μας αλλά οι υπόλοιποι "τσινάνε" χειρότερα από τον Superfunk! ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ακροατής πλέον περιμένει έναν ΓΥΑΛΙΣΜΕΝΟ και ΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΟ με το ατομικό ρολόι δίσκο, χωρίς περιθώριο έκφρασης

 

εγω παλι μπορω να σου απαρυθμισω 2-3....χιλιαδες δισκους γραμμενους με κλικ που εχουν...μια ...χαρα....εκφραση.... ;)

 

anyway......to cut a long story short ....στην ΕΠΟΧΗ μας (η μαλλον τα...τελευταια 30 χρονια... ;D)  η συντριπτικη πλειοψηφια των ντραμμερ στο στουντιο χρησιμοποιει click track,ειτε επειδη το θελουν ,ειτε επειδη θεωρειται εκ των ουκ ανευ...

 

αν καποιος σκοπευει να ηχογραφει συχνα  ντραμς στο στουντιο καλο ειναι να ΜΠΟΡΕΙ να παιξει με ΑΝΕΣΗ μαζι με το click track.

 

αν καποιος δε στην εποχη μας θελει να γινει studio drummer και να "παιζει σε δισκους" απλα δεν υπαρχει περιπτωση να ΜΗΝ παιζει πανω σε click track για χιλιους δυο λογους που αρκετοι απο αυτους αναφερθηκαν παραπανω.

 

τα υπολοιπα ειναι "φιλοσοφικες" συζητησεις οπως πολυ σωστα το θετει και ο kapdrums

 

τα πραγματα ειναι απλα...οποιος μπορει και θελει εχει καλως...οποιος ΔΕΝ μπορει παιρνει την οποια του ΑΔΥΝΑΜΙΑ,την κανει ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ και πορευεται εναν δρομο αγνοιας,ημιμαθειας και ανεκπληρωτων πιθανων προοπτικων.... 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λέω έκφραση, εννοώ την έκφραση μέσω του τέμπο.

 

Από εκεί και πέρα, σαφώς μπορούμε να έχουμε εκφραστικότητα με καθορισμένο τέμπο.

 

Αλλά τα παραπάνω έχουν να κάνουν με συνθετικές- ενορχηστρωτικές και εκτελεστικές επιλογές, επιλογές που δεν είναι πάντα στο χέρι ενός ντράμμερ, ή ενός μουσικού γενικά.

 

Με λίγα λόγια: Την επιλογή για μετρονόμο δεν πρέπει να την καθορίσει η ικανότητά μας αλλά η αισθητική μας. Όσο δε αφορά τον εκτελεστή, επαναλαμβάνω ότι αν κάποιος δεν μπορεί να ακολουθήσει τον μετρονόμο δεν μπορεί να λέγεται μουσικός.

 

Αν δεν μπορείς να παίξεις σωστά με σταθερό ρυθμό, που είναι ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ, πως θα τον μεταβάλλεις κατά το δοκούν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν μπορείς να παίξεις σωστά με σταθερό ρυθμό, που είναι ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ,

 

αν ηταν τοσο....ΕΥΚΟΛΟ δεν θα το συζητουσαμε τοση ωρα.... ;D

 

ουτε το 90% των κομματιων της εγχωριας "ροκ" παραγωγης θα αρχιζε στα 100 bpm & θα τελειωνε στα 120... ;D ;D

 

αλλα ειπαμε ειναι ολοι...φιλοσοφοι....και το κανουν...επιτηδες.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

anyway....ας δουμε τωρα και εναν ΜΑΣΤΟΡΑ του στουντιο που μια χαρα ΕΚΦΡΑΣΗ δινει και ας εχει..καταπιει τον μετρονομο... ;D

 

 

(αυτος μαλλον δεν διαβαζει Οσο... ;D)  

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου