Προς το περιεχόμενο

Η σπουδαιότητα του Μετρονόμου για το σύγχρονο drummer


vagelism

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισης να ξαναπουμε οτι "παιζω με μετρονομο" ΔΕΝ σημαινει παιζω ΑΚΡΙΒΩΣ πανω στον μετρονομο (δεν γινεται αλλωστε αυτο ) αλλα παιζω "γυρω" απο τον μετρονομο αναλογα με το feel,το swing  & το groove που θελουμε .....αρα θεμα "αποστειρωσης" και "χασιματος του feel" δεν τιθεται. ;)

 

Μα ο μετρονόμος όταν μπαίνει πρέπει να "κρατιέται" από τον ντράμμερ. Αν τον έχει μόνο ως "αίσθηση" τότε πως θα προσέχει να γκρουβάρει με την μπάντα και ταυτόχρονα να ακούει στα αυτιά του άλλα 'ντ άλλων τον μετρονόμο? Φαντάσου την αγωνία του να ξαναμπεί back on track ενώ προσπαθεί παράλληλα να αισθανθεί τον άλλο ρυθμό της μπάντας. Συνταγή αποτυχίας μου ακούγεται. (και το έχω ακούσει να γίνεται χωρίς όμορφο αποτέλεσμα όντως)

 

Υγ. Με "τσίτωσες" λίγο και τσέκαρα άλλα 5 πιο σύγχρονα κομμάτια (στην τύχη). Το αποτέλεσμα πάλι ήταν συντριπτικό: 4-1  ;D

- Reamon: Supergirl

- Rhcp: Californication

- REM: Man On The Moon (To μόνο με μετρονόμο και πολύ περίεργο κιόλας: 118.5 bpm)

- Charlatans: The Only One I Know

- U2: Beautiful Day.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 173
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Είχα πάει σε ένα σεμινάριο πέρυσι του Κώστα, και θυμάμαι πολύ καλά ότι αρκετές φορές τόνισε ότι καλό θα ήταν να αφήνουμε στην άκρη τον μετρονόμο και να εμπιστευόμαστε/ακούμε το εσωτερικό μας ρολόι γιατί ο καθένας έχει συγκεκριμένο ρυθμό μέσα του. Με λίγα λόγια,έλεγε απότι κατάλαβα ότι αντιλαμβάνεται διαφορετικά ο καθένας κάποια grooves, όχι ότι βγαίνει εκτός ρυθμού, απλά μπορεί  για παράδειγμα να έχει κάποιο delay ασ πούμε απειροελάχιστο. Βέβαια δεν είπε "μην μελετάτε με μετρονόμο", ούτε έδεινε συμβουλές για αρχάριους μουσικούς (είχε δίπλα του τον μετρονόμο σε όλη τη διάρκεια).

 

Πιστεύω πως κάθε μουσικός, που θέλει να λέγεται μουσικός, πρέπει να αφήνεται στους ήχους που έχει μέσα του και όχι να καθοδηγείται μονίμως από τον μετρονόμο ή οποιοδήποτε άλλο καλούπι, επειδή "έτσι πρέπει" . Δεν έχει "έτσι πρέπει" ,πάρτε το χαμπάρι! Ξέρετε γιατί είμαστε μουσικά  ρηχοί σαν λαός (ναι έτσι πιστεύω) ? Γιατί κανείς δεν μας δίδαξε ποτέ ότι μερικές φορές πρέπει να εμπιστευόμαστε το ένστικτό μας, να έχουμε κριτική σκέψη, να ψάχνουμε και να αμφισβητούμε κατεστημένες δομές. Πάνε δες τι παίζουν στο San Francisco, Νέα Ωρλεάνη .... και μετά έλα να τα πούμε. 

 

Καλά είναι τα μπρατσάκια, αλλά surfing  με μπρατσάκια δεν κάνεις φιλαράκι ;D

 

Φιλικά,

Tom

 

 

φιλκ σουγκαρ

 

επιδει αναφερθικα σε ασκησεις ξεχασα να επισιμανω το αυτονοιτο ,οτι δηλ.πρεπει να παιξουμε τον εαυτο μας περα απο τη μελετη με το μετρονομο,και ρισκαροντας και ας κανουμε λαθει...κτλ.Δε  διαφωνω σε αυτο.

 

οσο για το surfing με μπρατακια,πιστευεις πων να φτασεις σε επιπεδο τετοιο δεν απετειται πολυ μελετη ποιο πριν?η μηπος εχεις αλλο τροπο.

www.autokanelis.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

offtopic:

 

από New York Times (το πρώτο reference που βρήκα, αν κάποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να το ψάξει και άλλο)

 

"...The results of such tests, cardiologists are finding, are surprising and counterintuitive: the steadier the heartbeat, the sicker the heart.

''If you were to ask people, 'Would you rather have a heart that beats irregularly or a heart that beats like a metronome?,' everyone would say they want a heart that beats like a metronome,'' said Dr. Daniel Levy, the director of the National Heart, Lung and Blood Institute's Framingham Heart Study. The study, which began in 1948, has followed more than 10,000 residents of Framingham, Mass., collecting information on their health and heart disease. But the data from the Framingham study and others consistently show that the more regularly a person's heart beats, the greater the risk for heart disease.

 

At the Cleveland Clinic Foundation, Dr. Lauer likes to illustrate this to medical students when they visit the cardiology ward there. ''We go into the room of a very sick patient,'' he said, ''and I'll say, 'What was that patient's heart rate yesterday?' '' The students will look at the chart and give an answer, say 121 beats per minute. Then Dr. Lauer will ask them to take the patient's pulse. Invariably, the heart rate will be the same 121 beats per minute.

 

''But if we go into the room of someone who's relatively healthy,'' he went on, ''the heart rate will be bouncing around.'' "

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα ο μετρονόμος όταν μπαίνει πρέπει να "κρατιέται" από τον ντράμμερ. Αν τον έχει μόνο ως "αίσθηση" τότε πως θα προσέχει να γκρουβάρει με την μπάντα και ταυτόχρονα να ακούει στα αυτιά του άλλα 'ντ άλλων τον μετρονόμο? Φαντάσου την αγωνία του να ξαναμπεί back on track ενώ προσπαθεί παράλληλα να αισθανθεί τον άλλο ρυθμό της μπάντας. Συνταγή αποτυχίας μου ακούγεται. (και το έχω ακούσει να γίνεται χωρίς όμορφο αποτέλεσμα όντως)

 

μαλλον δεν καταλαβες τι θελω να πω.

 

αντε να το ξαναπω μπας και συνενοηθουμε....

 

ο ντραμμερ δεν "απειλειται" απο τον μετρονομο και ουτε ο μετρονομος του στερει το feel,swing,groove που θελει να δωσει....οταν λεω παιζει "γυρω" απο τον μετρονομο λεω οτι μπορει να παιζει ΕΛΑΦΡΑ "μπροστα" η "πισω" απο το μετρονομο για να δωσει το feel που θελει....και οταν λεμε ελαφρα δεν εννοουμε ο μετρονομος να ειναι στα 120 και εσυ να παζεις στα 125..... ;D 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"...The results of such tests, cardiologists are finding, are surprising and counterintuitive: the steadier the heartbeat, the sicker the heart.

 

Αυτά να τα βλέπουν αυτοί που κατάντησαν τη μουσική σα να παίζουν ρομποτ.

 

 

Χτυπάει το ταμπούρο- τα χεράκια πάνω- χτυπάει η μπότα- τα χεράκια κάτω

 

Μετρονόμοι και ντραμς δε χωράνε σε μουσική που απευθύνεται στο πνεύμα.

 

 

Επειδή όμως μιλάμε για ντραμς, και για ροκ- ποπ- σκυλ κλπ κλπ κλπ, αφήστε τις υπεκφυγές και ρίξτε το στη μελέτη με μετρονόμο. Διαφορετικά το παίξιμό σας δε θα ξεφύγει από το κλαμπατσιμπανέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετρονόμοι και ντραμς δε χωράνε σε μουσική που απευθύνεται στο πνεύμα.

 

ναι αλλα εμεις μιλαμε για ροκ (αιμα,σπερμα,ιδρωτας και αγριο σεξ.....ποιος το μαμει το πνευμα??)

 

εκτος κι αν εισαι απο αυτους που εχουν ολα τα βιβλια του OSHO... ;D (ή ακομα χειροτερα  απο αυτους που εχουν ολα τα βιβλια του OSHO και τα ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ κι ολας... ;D)

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον δεν καταλαβες τι θελω να πω.

 

αντε να το ξαναπω μπας και συνενοηθουμε....

 

ο ντραμμερ δεν "απειλειται" απο τον μετρονομο και ουτε ο μετρονομος του στερει το feel,swing,groove που θελει να δωσει....οταν λεω παιζει "γυρω" απο τον μετρονομο λεω οτι μπορει να παιζει ΕΛΑΦΡΑ "μπροστα" η "πισω" απο το μετρονομο για να δωσει το feel που θελει....και οταν λεμε ελαφρα δεν εννοουμε ο μετρονομος να ειναι στα 120 και εσυ να παζεις στα 125..... ;D  

 

Έχω καταλάβει πολύ καλά.. στα παραδείγματα που έδωσα πάντως, όταν φύγει ο ρυθμός από το κοντινότερο μέτρημα μετρονόμου, δεν ..ξανάρχεται! Άρα ο ντράμερ παίζει στον ..κόσμο του και όχι στον μετρονόμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α, μπράβο SF, αυτό λέω και εγώ  ;D

 

Μου φέρνει ο άλλος τη μελέτη, ότι θα πεθάνουμε γρήγορα.

 

LIVE FAST DIE YOUNG.

 

SEX DRUGS ROCK AND ROLL

 

DON'T TRUST ANYONE OVER THIRTY

 

Τι μακροζωίες και μ***κίες; Πιάσε εκεί το τέμπο σωστά, αλλιώς όξω π**** απ' την παράγκα  ;D  ;D  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια να ρωτησω κατι,

με το συγκροτημα κανουμε παντα προβες με μετρονομο.αυτο εγινε γιατι πριν κανα 6μηνο ηχογραφησαμε προβα και ειδαμε οτι τα κομματια ''πηγαινοερχοντουσαν'',τωρα πια ειναι πολυ πιο σταθερα ακομα και οταν παιζουμε χωρις μετρονομο,μας εχει βοηθεισει απιστευτα και στον ηχο.αυτο που θελω να ρωτησω ειναι οτι παρατηρω πως πολλες φορες ο ντραμμερ χανει το μετρονομο,ειτε παιζει σε αρσεις,ειτε το χανει και παιζει ελαχιστα πιο αργα σε μερικα σημεια,ειτε χανει σε καποια απο τα τρελα γυσισματα που προσπαθει να κανει.Ειναι λογικο να το χανει που και που ή αυτο συμβαινει λογο ελλειψης συγκεντρωσης κ πιθανοτατα δουλειας στο σπιτι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω καταλάβει πολύ καλά.. στα παραδείγματα που έδωσα πάντως, όταν φύγει ο ρυθμός από το κοντινότερο μέτρημα μετρονόμου, δεν ..ξανάρχεται! Άρα ο ντράμερ παίζει στον ..κόσμο του και όχι στον μετρονόμο.

 

μην εισαι και τοσο σιγουρος,μπορει απλα απο καποιο σημειο και μετα να εχουν βαλει το μετρονομο να τρεξει γρηγοροτερα γιατι το θελουν

 

ειδικα οι U2 στα κομματια των οποιων "τρεχουν" ενα καρο sequencers & λουπες ειναι σιγουρο οτι γραφουν με μετρονομο...

 

απο το 1983 μαλιστα.... ;D

 

 

, the band recorded the song at Windmill Lane Studios in Dublin. During the sessions, producer Steve Lillywhite encouraged drummer Larry Mullen Jr. to use a click track, but Mullen was firmly against the idea. A chance meeting with Andy Newmark (of Sly & the Family Stone) — a drummer who used a click track religiously — changed Mullen’s mind.]

 

 

http://www.u2tourfans.com/u2-daily-tour-news/2009/11/8/sunday-bloody-sunday-series.html

 

 

.Ειναι λογικο να το χανει που και που ή αυτο συμβαινει λογο ελλειψης συγκεντρωσης κ πιθανοτατα δουλειας στο σπιτι?

 

απλα θελει και αλλη δουλεια,αν δουλεψει δεν θα χανει.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου