Προς το περιεχόμενο

Η σπουδαιότητα του Μετρονόμου για το σύγχρονο drummer


vagelism

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ηθελα να συζητησουμε ένα θεμα που ειμαι σιγουρος ότι εχει προβληματισει  παρα πολλους φιλους στην κοινοτητα μας. Θα ηθελα να μιλησουμε για αυτό το μηχανηματακι που μας συντροφευει {η μας καταδυναστευει} από τη στιγμη που ξεκιναμε τα drums ..και να προσπαθησουμε να αναλυσουμε γιατι είναι τοσο σημαντικη η χρηση και η παρουσια του, στην εξελιξη μας σαν drummers .

Καταρχην να εξηγησουμε μερικες αληθειες  σχετικα με τα drums .

Τα drums είναι ένα κατ’εξοχην  ΡΥΘΜΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ.

Δεν ειμασταν ποτε σολιστικο οργανο..και δεν θα γινουμε ποτε.

Γιατι το λεω αυτό. Η βασικη δουλεια μας στην ορχηστρα ειτε μας αρεσει ειτε όχι ,είναι να χτιζουμε & να διατηρουμε  το ρυθμο, την βαση της μουσικης , το χαλι που θα πατησουν ολοι πανω, για να μπορεσουν να εκφραστουν .

Εχετε ψαξει αραγε ποτε στο λεξικο τι σημαινει ρυθμος?

Ρυθμος , ελεγε το λεξικο λοιπον…είναι οτιδιποτε επαναλαμβανεται σε ΙΣΑ ΚΑΙ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ.

Αυτός ο ορισμος θυμαμαι ότι με ειχε  προβληματισει  αρκετα .

Όπως ολοι ξερουμε..Ο Νο 1 μπράβος του ρυθμου είναι ο Μετρονομος..

Ο  μετρονομος  σαν ιδεα γεννηθηκε για να μας διδαξει καταρχην τις αξιες και τις υποδιαιρεσεις αυτων, για να μας βοηθησει να δωσουμε ένα σταθερο ρυθμο στις μουσικες μας αναζητησεις, για να μας βοηθησει να δουμε την μουσικη μας  εξελιξη , και για να μας καθωρισει την ταχυτητα ενός κομματιου.

Αν εχει λοιπον ολες αυτές τις χρησιμοτητες στην μουσικη..γιατι μια μεγαλη μεριδα  των μουσικων αλλα και των drummer σιχαινεται να τον χρησιμοποιει??

Οι λογοι  είναι πολλοι. Ο μετρονομος είναι ενας μεγαλος  μουσικος καθρεφτης που δυστηχως δεν λεει ποτε ψεματα..Μας καλουπωνει.. μας βαζει πλαισια στο παθος  μας , μας  υπενθυμιζει ότι ειμαστε ανθρωποι και ότι κανουμε λαθη. Περισσοτερο όμως μας υπενθυμιζει ότι η μουσικη δεν είναι παιχνιδι και ότι  χωρις αυτόν.. δεν παραγουμε μουσικη αλλα ένα τυχαιο συνονθύλευμα από νοτες και αξιες . Ένα παραδειγμα που συχνα αναφερω σε νεους μαθητες για να τους δωσω να καταλαβουν τι είναι μουσικη και ποιος ο ρολος του μετρονομου σε αυτήν ,είναι το εξης..Ολοι καποια στιγμη οδηγησαμε σε μια αλανα το αυτοκινητο του πατερα μας…κανοντας τυχαιους κυκλους..

Aλλα… αυτό δεν λεγετε οδηγηση ετσι δεν είναι?

Οδηγηση είναι να βγεις στο δρομο και να προσπαθησεις να πηγαινεις το αμαξι αναμεσα στις λωριδες , να σέβεσαι  τους αλλους οδηγους , και τους κανονες.    Όπως λοιπον λεμε ότι οδηγαμε ,μονο όταν ειμαστε σωστα τοποθετημενοι στην λωριδα μας ..ετσι συμβαινει και όταν λεμε ότι παιζουμε μουσικη..Πρεπει να ειμαστε σωστα τοποθετημενοι αναμεσα στους χρονους. Ο μετρονομος λοιπον είναι οι λωριδες στην λεωφορο της μουσικης.

Η σπουδαιοτητα του  μετρονομου για όλα τα μουσικα οργανα ..{συμπεριλαμβανομενης και της φωνης…γιατι ,τοσα χρονια στα ωδεια αναθεμα και αν εχω δει μια καθηγητρια φωνητικης να χρησιμοποιει μετρονομο για να διδαξει τραγουδι} ,αλλα  ειδικα για τα ρυθμικα  μιας και αποτελουμε τα θεμελια της μουσικης θα ελεγα ότι είναι τοσο σημαντικη,  οσο το κουρδιστηρι σε ένα μελωδικο οργανο. Αν οποιοσδηποτε μελωδικος ποτε δεν θα εβγαινε στη σκηνη ξεκουρδιστος..πως αραγε ένα ρυθμικος καταδέχεται να μην χρησιμοποιει τον μετρονομο για να χτισει μεσα του το εσωτερικο του time??

Τι σημαινει αυτό όμως? Πως μπορουμε να χτισουμε το μετρονομο μεσα μας?

Καταρχην.. Σαν drummers πρεπει να αποδεχτουμε  μια de facto κατασταση ,ανεξαρτητος επιπεδου.  Πρεπει να θεωρησουμε τον μετρονομο σαν ένα κομματι του σετ μας . Για μενα ειναι ισως το πιο σημαντικο. Σκεφτητε το..μπορει να εχετε το πιο ακριβο ταμπουρο..η το καλυτερο σετ του κοσμου με τα πιο ακριβα πιατινια..Αν δεν εχετε καλο time όμως…δεν προκειται να παρετε σοβαρη δουλεια ουτε στα ονειρα σας. Ετσι δεν είναι?

Σαν καθηγητης, ειμαι ενθερμος υποστηρικτης ότι ο μετρονομος δεν θελει κοπο ..αλλα τροπο στην χρηση του.

Θεωρω ότι ο μετρονομος μπορει να γινει ο καλυτερος σας  φιλος…η ο χειροτερος εχθρος σας. Είναι στο χερι σας πως θα τον δειτε.

Η αναγκαιοτητα της  χρησης  του είναι κατι που δεν διαπραγματευομαι,  και δεν θα επρεπε επισης να γινετε σε οποιονδηποτε  ασχολειται με τα drums . Αυτη η σχεση πρεπει να ξεκιναει από το πρωτο μαθημα και να διαρκει εφ΄ορου ζωης.

 

Πρεπει να αποδεχτουμε λοιπον ότι ολες οι ασκησεις που θα περασουν από τα χερια μας , πρεπει να γινονται πανω στον μετρονομο, και σε διαφορες ταχυτητες .  Ο καθρεφτης  λοιπον που στην αρχη μας  υπενθυμιζε  ποσο αταλαντοι ειμαστε..με την επιμονη, και την παροδο μερικων μηνων αρχιζει να μας επιβραβευει και να μας δειχνει ότι μερα με την μερα γινομαστε καλυτεροι . Καποια στιγμη αυτή η αληθεια  και η απολυτη ειλικρινεια που μας δινει,  είναι αυτη που μας κανει στο τελος να μην μπορουμε να παιξουμε  χωρις την παρουσια του.

Υπαρχουν πολλοι τροποι χρησης του μετρονομου..και ειδικα  στους ψηφιακους εχει πολλα settings που πρεπει να μαθετε να χειριζεστε.{ 8Α  , 16Α 3ηχα ΚΛΠ.}

Προσωπικα μ αρεσει ο μετρονομος να μην τονιζει το 1 ,αλλα να είναι ενας ενιαιος ηχος σε όλα τα χτυπηματα. Απο εκει και περα..Ολοι ξερουμε ότι ο μετρονομος χτυπαει παντα 4ρτα.

Αυτος ηταν – είναι , και θα ειναι ο σωστος τροπος που χρησιμοποιουμε τον μετρονομο.

Το προβλημα ξεκιναει ότι σε αργες ταχυτητες  ενας αρχαριος είναι δυσκολο να τον κρατησει, και πρεπει να συνοδευεται  ΠΑΝΤΑ  από τα τραγουδια υποδιαιρεσεων  που χρησιμοποιούμε  {π.χ  εν –και  ή εν-α-κ-ε} .Πολλοι μαθητες γρηγορα απογοητεύονται ή αρνουνται να τον ανοιξουν  ή δεν μετρανε . Ο πιο σωστος  τροπος χρησης του μετρονομου  για μενα ,είναι ο εξης. Μετρονομος -->Αυτι -->Τραγουδι -->Εγκεφαλος -->Ακρα.

Δηλαδυ ο μονος τροπος να τον χτισουμε μεσα μας είναι να τραγουδησουμε τα τραγουδακια των 8ον η τον 16ον. (1&  ή 1eaa) , και να πατησουμε όχι πανω σε αυτό που ακουμε..αλλα σε αυτό που τραγουδαμε.

Πολλες φορες όμως  αυτή η σειρα αργει να στηθει , ειτε από αμελεια ειτε  από δυσκολια ειτε απο αδιαφορια. Σε αυτή τη περιπτωση αναγκαζομαι να ρυθμισω το μετρονομο να χτυπαει 8α  η και 16α  για να  βοηθησω το μαθητη, μεχρι να αρχισει να συνηθιζει τη παρουσια του  ή να καταλαβει τη σπουδαιοτητα του . Αρα λοιπον…αν ρυθμισω το μετρονομο μου στο 60 σαν 4ρτα…το 120 είναι τα 8α του 60…όπως επισης  και το 240 είναι τα 16α του 60. Από το τιποτα λοιπον..προτιμω καποιον που βαζει το μετρονομο στο 120 να  του μετραει 16α  {30 τεταρτα}.

Χρησιμοποιωντας αυτους τους τρεις λοιπον τροπους , βρίσκουμε  τι είναι το ποιο βολικο να ακουμε σε κάθε ασκηση  μεχρι τουλαχιστον  η ασκηση να βγει. Το μπερδεμα με αυτους τους τροπους είναι  ότι δεν είναι εφικτο σε  ταχυτητες ανω του 100 στα 4ρτα. 

Μετα από χρονια τριβης με τον μετρονομο αυτό που θα συμβει είναι ενας ακλονητος εσωτερικος μετρονομος που θα μας ειδοποιει σαν αισθηση σε κάθε αλλαγη του τεμπο. Αυτη η αισθηση θεμελιωνετε ομως από την πρωτη μερα που τον ανοιγουμε.  Σιγουρα απαιτει υπομονη και επιμονη ..αλλα drumming δεν είναι απλα χτυπαω τα τυμπανα,αλλα τα χτυπαω σε ένα σωστο ρυθμο χωρις διακυμανσεις . Αυτος είναι και ο βασικος  μας ρολος στην ορχηστρα πανω από όλα και περα από όλα.

Κλεινοντας θα ηθελα να πω το εξης  σαν τροφη για σκεψη.

1.Αν ο ρολος μας στην ορχηστρα..ειναι να ειμαστε ο μετρονομος της ,να μπορουμε να κραταμε ένα σταθερο time δηλαδυ.….Εμας ποιος θα μας κρατησει?

2.Το 100% του studio ειτε αυτό είναι demo είτε είναι παραγωγη για cd..γραφετε πανω σε μετρονομο.. Πιστεψτε με..δεν θελετε να μπειτε στο στουντιο..νομιζοντας ότι ειστε ετοιμοι,..και να σας πει ο ηχοληπτης…

- Τι TIME???

Σκεφτητε το. Ελπιζω να βοηθησα λιγακι .Περιμενω τα σχολια  και τις παρατηρησεις σας , αλλα και τους προβληματισμους η τις ερωτησεις σας .

Β.Μουλακακης.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 173
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

+1000

 

Εγω δεν παιζω τυμπανα και πολυ θα ηθελα να ζω σ' εναν αγγελικα πλασμενο κοσμο οπου ολα τα παραπανω τα ενστερνιζονται ολοι οι ντραμμερ του πλανητη.

 

Παντως σιγουρα οσα ειπες ισχυουν για καθε οργανο (βλεπε lead κιθαριστες που παιζουν τα παντα αλλα μονο μονοι τους)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-1001

 

(Σημείωση: δεν έχω πολύ χρόνο και δεν μπορώ να διαβάσω όλο το κείμενο που γράψατε, και συν τοις άλλοις, ξεφεύγετε πολύ από το θέμα. Αλλά θα επανέλθω όταν μπορέσω γιατί έχει ενδιαφέρον.)

 

Καταρχην να εξηγησουμε μερικες αληθειες  σχετικα με τα drums .

 

Αυτές τις αλήθειες πού τις στηρίζετε; Μουσική δεν είναι μόνο η ορχήστρα ξέρετε..

 

γιατι μια μεγαλη μεριδα  των μουσικων αλλα και των drummer σιχαινεται να τον χρησιμοποιει??

 

Ένα απ'τα δύο

 

Α) είτε οι μουσικοί είναι *πάρα πολύ* καλοί και έχουν πολύ δυνατό χρονικό κέντρο, ή

Β) επειδή είναι μόνο λόγια, φιγούρα και κακή αντίληψη.

 

Γενικά, ο μετρονόμος είναι ό,τι είναι και οι βοηθητικές ρόδες σε ένα ποδήλατο: όταν είσαι 5 χρονών, τις χρησιμοποιείς για να μην πέσεις. Μόλις αποκτήσεις ισορροπία, τις βγάζεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  .

Αν εχει λοιπον ολες αυτές τις χρησιμοτητες στην μουσικη..γιατι μια μεγαλη μεριδα  των μουσικων αλλα και των drummer σιχαινεται να τον χρησιμοποιει??

    .

 

 

 

Χιλια συγνωμη.Αυτο ειναι λαθος.Εννουσα μεγαλη μεριδα των μελωδικων {οχι μουσικων}
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-1001

 

(Σημείωση: δεν έχω πολύ χρόνο και δεν μπορώ να διαβάσω όλο το κείμενο που γράψατε, και συν τοις άλλοις, ξεφεύγετε πολύ από το θέμα. Αλλά θα επανέλθω όταν μπορέσω γιατί έχει ενδιαφέρον.)

 

Αυτές τις αλήθειες πού τις στηρίζετε; Μουσική δεν είναι μόνο η ορχήστρα ξέρετε..

 

Ένα απ'τα δύο

 

Α) είτε οι μουσικοί είναι *πάρα πολύ* καλοί και έχουν πολύ δυνατό χρονικό κέντρο, ή

Β) επειδή είναι μόνο λόγια, φιγούρα και κακή αντίληψη.

 

Γενικά, ο μετρονόμος είναι ό,τι είναι και οι βοηθητικές ρόδες σε ένα ποδήλατο: όταν είσαι 5 χρονών, τις χρησιμοποιείς για να μην πέσεις. Μόλις αποκτήσεις ισορροπία, τις βγάζεις.

 

xmm θεωρεις οτι τα τυμπανα δεν ειναι ρυθμικο και συνοδευτικο οργανο?? ??? 2.Αφου δεν το διαβασες ολο πως καταλαβες οτι εχω φυγει εκτος θεματος..?3.Σε ευχαριστω που μοιραστηκες την αποψη σου μαζι μας..Πες την αληθεια ..Εισαι ειτε ΚΙΘΑΡΙΣΤΑΣ ειτε ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ετσι??

Γιατι drummer ουτε με σφαιρες δεν εισαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To παράδειγμα με το ποδήλατο ήταν αυτό ακριβώς που σκεπτόμουν αλλά με πρόλαβες!

 

Είμαι υπέρ της χρήσης του αλλά μόνο για εκμάθηση ακριβώς όπως οι βοηθητικές ρόδες που όταν είσαι έτοιμος και έχεις αποκτήσει ισορροπία, τις βγάζεις γιατί έχεις την αίσθηση έμφυτη.

 

Η περαιτέρω χρήση του πιστεύω πως προκαλεί αρνητικές επιπτώσεις τόσο στον ντράμμερ όσο και στην λειτουργία ενός γκρούπ.

 

- Περιορίζεται κατά ένα ποσοστό η αντίληψη του ντράμμερ (γιατί προσέχει ΚΑΙ τον μετρονόμο) και δεν έχει απόλυτη συγκέντρωση στο τι παίζουν οι υπόλοιποι μουσικοί ώστε να ανταπεξέλθει και να συμμετέχει κάθε στιγμή στις αλλαγές που συμβαίνουν.

 

- Πολλά κομμάτια απαιτούν αργή προσαρμογή από ένα τέμπο σε άλλο και αυτό δεν μπορεί να γίνει με μετρονόμο.

 

- Η ίδια η επιλογή τέμπου δεν μπορεί να προκαθοριστεί με ακρίβεια γιατί πολλές φορές, ένα τέμπο που έχουμε διαλέξει δεν είναι ωραίο σε άλλη στιγμή που επικρατεί διαφορετικό mood. Δηλαδή, νομίζω ότι το τέμπο είναι και αυτό κομμάτι της μουσικής εκτέλεσης και εξαρτάται και από την διάθεση των μουσικών για να υπάρχει καλή απόδοση του κομματιού.

 

- Ο ντράμμερ κατά τη γνώμη μου είναι το αφεντικό του ρυθμού αλλά κατά ίδιο ποσοστό είναι και υπηρέτης του, εννοώντας πως θα πρέπει να "υπακούει" πολλές φορές και στις φυσικές αλλαγές του ρυθμού που προκαλούνται από τους άλλους μουσικούς (όλα αυτά σε λογικά πλαίσια φυσικά).

 

Έτσι. για όλους αυτούς τους λόγους νομίζω πως η χρήση μετρονόμου θα πρέπει να είναι ατομικό εργαλείο του ντράμμερ και όχι να καθοδηγεί μια ολόκληρη ομάδα μουσικών.

Μπορεί βέβαια να είναι εργαλείο. Π.χ, μπορεί μετά από πολλές πρόβες να έχει προκαθοριστεί ένα "ιδανικό" τέμπο σε κάθε κομμάτι, να υπάρχει οπτική αναφορά (όχι ακουστική!)  πριν από την έναρξή του και έπειτα η μπάντα να ακολουθεί τον δικό της ρυθμό.

 

 

Υγ. Τους τελευταίους μήνες έχω κάνει αρκετές διασκευές σε πολύ γνωστά κομμάτια και δεν θυμάμαι σε καμιά στουντιακή ηχογράφηση να υπάρχει μετρονόμος! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To παράδειγμα με το ποδήλατο ήταν αυτό ακριβώς που σκεπτόμουν αλλά με πρόλαβες!

 

Είμαι υπέρ της χρήσης του αλλά μόνο για εκμάθηση ακριβώς όπως οι βοηθητικές ρόδες που όταν είσαι έτοιμος και έχεις αποκτήσει ισορροπία, τις βγάζεις γιατί έχεις την αίσθηση έμφυτη.

 

Η περαιτέρω χρήση του πιστεύω πως προκαλεί αρνητικές επιπτώσεις τόσο στον ντράμμερ όσο και στην λειτουργία ενός γκρούπ.

 

- Περιορίζεται κατά ένα ποσοστό η αντίληψη του ντράμμερ (γιατί προσέχει ΚΑΙ τον μετρονόμο) και δεν έχει απόλυτη συγκέντρωση στο τι παίζουν οι υπόλοιποι μουσικοί ώστε να ανταπεξέλθει και να συμμετέχει κάθε στιγμή στις αλλαγές που συμβαίνουν.

 

- Πολλά κομμάτια απαιτούν αργή προσαρμογή από ένα τέμπο σε άλλο και αυτό δεν μπορεί να γίνει με μετρονόμο.

 

- Η ίδια η επιλογή τέμπου δεν μπορεί να προκαθοριστεί με ακρίβεια γιατί πολλές φορές, ένα τέμπο που έχουμε διαλέξει δεν είναι ωραίο σε άλλη στιγμή που επικρατεί διαφορετικό mood. Δηλαδή, νομίζω ότι το τέμπο είναι και αυτό κομμάτι της μουσικής εκτέλεσης και εξαρτάται και από την διάθεση των μουσικών για να υπάρχει καλή απόδοση του κομματιού.

 

- Ο ντράμμερ κατά τη γνώμη μου είναι το αφεντικό του ρυθμού αλλά κατά ίδιο ποσοστό είναι και υπηρέτης του, εννοώντας πως θα πρέπει να "υπακούει" πολλές φορές και στις φυσικές αλλαγές του ρυθμού που προκαλούνται από τους άλλους μουσικούς (όλα αυτά σε λογικά πλαίσια φυσικά).

 

Έτσι. για όλους αυτούς τους λόγους νομίζω πως η χρήση μετρονόμου θα πρέπει να είναι ατομικό εργαλείο του ντράμμερ και όχι να καθοδηγεί μια ολόκληρη ομάδα μουσικών.

Μπορεί βέβαια να είναι εργαλείο. Π.χ, μπορεί μετά από πολλές πρόβες να έχει προκαθοριστεί ένα "ιδανικό" τέμπο σε κάθε κομμάτι, να υπάρχει οπτική αναφορά (όχι ακουστική!)  πριν από την έναρξή του και έπειτα η μπάντα να ακολουθεί τον δικό της ρυθμό.

 

 

Υγ. Τους τελευταίους μήνες έχω κάνει αρκετές διασκευές σε πολύ γνωστά κομμάτια και δεν θυμάμαι σε καμιά στουντιακή ηχογράφηση να υπάρχει μετρονόμος! ;)

δεν ξερω αν το προσεξες φιλε Χαρη..το thread απευθυνετε στον συγχρονο drummer. Δεν μιλησα ποτε για προβα με μετρονομο. Κατι τετοιο δεν γινετε. Ηθελα να ρωτησω..Με ολο το σεβασμο..εισαι drummer? Η απλα πατας πανω σε ενα drummer για να γραψεις τα κομματακια σου στο studio??Γιατι λογικο ειναι ..λεμε τωρα αν ο drummer εχει παιξει πανω σε μετρονομο...και κανεις overdub την κιθαρα..λογικο ειναι να μην τον χρειαζεσε το μετρονομο..Τον κακομοιρο τον drummer τον ρωτας ομως ποσο δυσκολο να παιξεις 5 λεπτα χωρις να σου κουνηθει τιποτα...η πλακωνεστε σε quantize ???και τελος..η εμφυτη κατασταση που αναφερεις...οταν εισαι στην κορυφη της τουρτας ειναι ευκολη..Στη βαση σε θελω φιλε μου ...Μπασο - drums και quantize off...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

xmm θεωρεις οτι τα τυμπανα δεν ειναι ρυθμικο και συνοδευτικο οργανο?? Huh?

 

Δεν είπα αυτό. Εννοώ πως δεν είναι *μόνο* ρυθμικό και συνοδευτικό. Δηλαδή θέλεις να πεις πως δεν έχεις ακούσει ποτέ τυμπανιστή να αυτοσχεδιάζει, με το μπάσο και την κιθάρα να συνοδεύουν;  ???

 

2.Αφου δεν το διαβασες ολο πως καταλαβες οτι εχω φυγει εκτος θεματος..?

 

Το κοίταξα στα γρήγορα. Νομίζω εκτείνεσαι σε αχανές πεδίο και συμμερίζεσαι άκρως στερεότυπες αντιλήψεις (που ίσως να είναι σωστές αλλά εντός πλαισίων. Όπως είπα, μουσική δεν υπάρχει μόνο στα ωδεία και στις ορχήστρες). Αναφέρεσαι στην επικεφαλίδα σε ένα τεχνικής φύσεως ζήτημα (μετρονόμος) αλλά μπλέκεις μέσα πολλές προσωπικές αλήθειες που δεν είναι βάσιμες ή είναι πολύ παρωχυμένες.. Μην με παρεξηγήσεις, η κριτική που ασκώ είναι εποικοδομητική.

 

Γιατι drummer ουτε με σφαιρες δεν εισαι.

 

Αυτό δεν ξέρω πώς το συμπέρανες. Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια δουλεύω πιο πολύ με τυμπανομηχανές. Πάντως φίλε Βαγγέλη, δεν γίνεται να προβληματίζεσαι για μετρονόμους και 'τί σημαίνει ΡΥΘΜΟΣ' εν έτει 2011 όταν (ένα παράδειγμα θα φέρω) ο Βέλγος τυμπανιστής Chander Sardjoe δουλεύει επάνω σε λογαριθμικές καμπύλες

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου παω πασο.

Τυμπανομηχανες ε?ε?

εννοεις drum machines?λουπες στον υπολογιστη σου..? ;D ;D εισαι Dj? Τι εννοεις ακριβως και μου σπαταλας τη φαια μου ουσια?

Αλγοριθμικα grooves ε?χμμμ

Δεν τα ξερω αυτα εγω  ρε φιλε..

Εγω ξερω οτι αν δεν μπορω να παιξω με τα χερακια και τα ποδαρακια μου ενα σταθερο τσουμπα τσουμπα τσουμπαμπα..τρωω ποδι.

Βρισκεσε σε μια γενικη συζυτηση σχετικα με τα drums..και εχεις χασει το νοημα

Ο ντραμμερ στο 99.9 της καριερας του ειναι συνοδευτικο οργανο...ειτε ειναι ο Γιωργος απο τα σουρμενα..ειτε ειναι ο Weckl

Χαζομαρα δεν ειναι να ασχοληθουμε με το 0.1?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν είμαι DJ. Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις να προσπαθείς να καλουπώσεις τόσο εμένα όσο και τον άλλο χρήστη σε ταμπέλες του τύπου 'κιθαρίστας, τραγουδιστής, DJ'.

 

Ο ντραμμερ στο 99.9 της καριερας του ειναι συνοδευτικο οργανο...ειτε ειναι ο Γιωργος απο τα σουρμενα..ειτε ειναι ο Weckl

 

Αυτό είναι μέγα λογικό λάθος: έχεις μετατρέψει μια προσωπική άποψη σε μια παγκόσμια γενικότητα.

 

Χαζομαρα δεν ειναι να ασχοληθουμε με το 0.1?

 

Καθόλου. Μα δεν είναι κάν το 0.1%. Και τί θέλεις να πεις, η ποσότητα μετράει;

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου