GiorgosVolos Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2011 Όσο αναλώνεσαι περισσότερο στα τεχνολογικά τόσο περισσότερο κοιτάς το δάχτυλο και όχι το δάσος που είναι η μουσική δημιουργία... + 1000 Συμφωνεί και ο jack white σε αυτο ;D ''Technology is a big destroyer of emotion and truth. Opportunity doesn’t do anything for creativity. Yeah, it makes it easier, and you can get home sooner. But it doesn’t make you a more creative person'' Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2011 Bloody, θα συνιστούσα ΠΟΛΥ σοβαρά, και πριν γίνει ορατός ο κίνδυνος να πάρω προσωπικά αυτά που γράφεις για τις... νεωτεριστικές μου τάσεις, να κάνεις τον κόπο να παρακολουθήσεις τα βιντεάκια στο site της Ernieball. Γιατί είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι δεν το έχεις κάνει. Εκεί θα δεις πως αντιμετωπίζουν αρκετοί γνωστοί μουσικοί την δυνατότητα επιλογών που δίνει το Gamechanger, υπό το οπτικό πρίσμα της επέκτασης της δημιουργικότητάς τους. Και, όχι, δεν είναι όλοι σεσσιονάδες. Για τις κιθάρες-εκτρώματα που παρουσίασες σου απάντησε ήδη ο Odis (ένας από τους λίγους που το "έπιασαν"). Παρεμπιπτόντως αυτή με τους 400 μαγνήτες έχει φτιαχτεί από την Musicman ΣΑΝ ΑΣΤΕΙΟ για τους Spinal Tap. Γιατί όχι στη θέση της η Red Special του Brian May που φτιάχτηκε για να έχει ένα σωρό συνδιασμούς ήχων από τους μαγνήτες? Ορίστε μια περίπτωση κιθάρας ανάλογης φιλοσοφίας που έχει αποδείξει την χρηστικότητά της, με δημιουργικό τρόπο, στα χέρια ενός από τους μεγαλύτερους ροκ κιθαρίστες της Ιστορίας. Συμφωνεί και ο jack white σε αυτο ;D ''Technology is a big destroyer of emotion and truth. Opportunity doesn’t do anything for creativity. Yeah, it makes it easier, and you can get home sooner. But it doesn’t make you a more creative person'' Α, εντάξει τότε, αφού το λέει ο Jack White... ::) Σε παραπέμπτω στο παραπάνω περί των video. Γιατί υπάρχουν και αρκετοί άλλοι, πέραν του JW που έχουν αντίθετες απόψεις. Το ποια κατεύθυνση θα πάρει ο καθένας είναι τελείως προσωπικό ζήτημα. Αλλά θα μας επιτρέψεις να έχουμε την επιλογή, έτσι? Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
GiorgosVolos Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2011 Αλλά θα μας επιτρέψεις να έχουμε την επιλογή, έτσι? Σας μοιάζω να έχω χωρίστρα αριστερά και μισό μουστάκι? Ο καθένας ότι του αρέσει και του ταιριάζει Μα 8α παρεξηγηθούμε για τις κιθάρες ρομπότ ? έλεος..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2011 Bασικά λοιπόν TGL (ή κάποιο από τα άλλα 4-5 nicknames) λες πως πχ. πάνω στην κάψα του λάιβ θα αλλάξεις ΟΛΕΣ τις εκατοντάδες θέσεις που έχουν οι banks επειδή απλά και φυσιολογικά έχεις την ανάγκη να κάνεις κάτι τέτοιο, θα ΘΥΜΑΣΑΙ τι αντιπροσωπεύει η καθεμιά (έχω προσπαθήσει να κάνω κάτι παρόμοιο και σου εγγυώμαι πως είναι αδύνατο, όπως γνωρίζω ότι πιστεύουν και άλλοι), και πως πρέπει κάποιος πιο ουδέτερος παρατηρητής να δεχθεί χωρίς σκέψη και κριτική όσα αναφέρουν τα – φυσικά διαφημιστικά έως προπαγανδιστικά – βίντεο. Οι μουσικοί αυτοί έχουν την επιλογή να έχουν όσες κιθάρες επιθυμούν, και όσες μόντες επιθυμούν στην καθεμιά, η οποία μπορεί να έχει από ένα μόνο μαγνήτη στο bridge μέχρι πολλούς και με τα κλασσικά γνωστά διακοπτάκια για τους ήχους που θέλουν. Μετά τους αρχικούς πειραματισμούς για τους οποίους η Gamechanger είναι όντως ιδανική αλλά όχι και η μόνη που μπορεί να τους προσφέρει, πού θα καταλήξεις? Σε εννέα εκατομμύρια αγαπημένους συνδυασμούς? Μήπως είναι πολλοί ακόμη και για το στούντιο? Οι κιθάρες που παρέπεμψα φυσικά και είναι εκτρώματα. Αυτή του Tufnel φυσικά και ήταν αστείο (υπήρχαν παρεπιπτόντως μερικές πραγματικές γιαπωνέζικες και ιταλικές των 60s που δεν τις βρήκα ονλάιν). Μαζί με τα άλλα λινκ που έβαλα θίγουν την άποψη πως σε κάτι τόσο απλό, όσο απομακρύνεσαι από την κλασσική διαχρονική συνταγή τόσο περισσότερο μπαίνεις στη σφαίρα του gimmick-παιχνιδιού. Επίσης, εννοείται πως δεν πρέπει να λάβεις προσωπικά κάτι μιας και δεν είναι αυτή η πρόθεση, αλλά κι αν γίνει ελπίζω να μην επηρεαστεί η συζήτηση στη συνέχειά της, όσο κι αν κατά τη γνώμη σου απλά δεν το “πιάνουμε” όπως ο Oδυσσέας (με τον οποίο πάντοτε χαίρομαι να συζητώ). Εμ δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε όλα... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2011 Προσωπικά δεν ξέρω αν χρειάζομαι περισσότερους απο τους συνδυασμούς από αυτούς του 5θέσιου (που στην περίπτωση της δικής μου γίνονται 9 ενεργοποιώντας το κουμπή) αλλά για να πω την αλήθεια, δεν ξέρω και τι χάνω καθώς ποτέ δεν θα είχα την υπομονή ούτε να παλεύω με το κολητήρι αλλά ούτε και να καθήσω να βγάλω ήχο με 200 διαφορετικούς συνδυασμούς τυλιγμάτων. Νομίζω ότι το σημείο κλειδί είναι εδώ: ...όταν κάποια στιγμή γίνει ευρύτερα διαθέσιμο (ως aftermarket) ... Σκεπτόμενος τι χρειάζεται για να υλοποιηθεί ένα τέτοιο κύκλωμα, νομίζω ότι αν η στρατηγική της MM είναι να το κάνει ευρέως διαθέσιμο και ως aftermarket θα έχει τη δυνατότητα να το κάνει πολύ προσιτό. (Ενας μικροελεγκτής και λίγοι analog multiplexers είναι.... σε αυτή την κλίμακα....πιο πολύ κοστίζουν τα βύσματα ;D ) Θα υπάρξουν purists που θα πουν ότι το σημα χάνει ευκρίνεια (ή κάτι άλλο) μέσα απο τα solid state κυκλώματα του routing που κάνει αλλά αυτό απλά θα πρέπει να το ακούσουμε. Σκεπτόμενος την επιχειρηματική διάσταση, νομίζω ότι αν μια καταξιωμένη εταιρεία όπως η MM βγάλει ένα rewiring kit με όλες αυτές τις δυνατότητες και σε τιμή ανταγωνιστική άλλων κιτ τότε μπορεί και να πετύχει. Ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν άνθρωποι που πληρώνουν 50 ευρώ για έναν πυκνωτή. Σαν προϊόν, δεν νομίζω ότι τοποθετείται στις κιθάρες-πιανόλες του 70, αλλά στη γενική περιοχή των aftermarket upgrade / wiring kits. Γιατη ώρα μάλλον θα είναι ακριβό ώστε να καλυφθεί το κόστος της ανάπτυξης και της προώθησης. Σε λίγα χρόνια όμως? Δεν είμαι σίγουρος ότι δεν θα έπαιρνα ένα τέτοιο κιτ να το δοκιμάσω π.χ. σε μια strat :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fm Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2011 εμενα παντως η πιθανοτητα να εχω 9.000.000 διαφορετικους ηχους με τρομαζει καθως οσο και ας μου αρεσε ενας παντοτε θ πιστευα πως θ υπαρχει καποιος καλυτερος και θ αναλωνομουνα σε αυτο χωρις βεβαια ν ασχολουμαι με ρυθμισεις ενισχυτη πχ και αντι ν παιζω θ επαιζα με διακοπτακια.γενικα πιστευω πως ο τελειος ηχος βρισκεται στο νυαλο μας.οχι πως η ποικιλια η η εφευρητικοτητα ειναι κατι κακο αλλα πιστευω πως απο ενα σημειο και μετα μηχανηματα σαν αυτα στοχευουν απλα στον εντυπωσιασμο και στο ν προσφερουν την χανααν σε καθε ενδιαφερομενο.παρολα αυτα μπορει ν ειμαι και τελειως λαθος και σε λιγα χρονια το game changer να εχει γινει αναποσπαστο κομματι της κιθαρας.χωρις ομως ν το εχουμε δοκιμασει το μονο που μπορουμε ν κανουμε ειναι ικασιες (πολυ ελευ8ερος χρονος 8)) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2011 Να προσπαθήσω να επισημάνω μερικά (αυτονόητα) πράγματα. 1) Ένα σωρό post για τους... 9 εκατομμύρια συνδιασμούς. Guys, τόσοι τυχαίνει να βγαίνουν με δεδομένη τη δυνατότητα συνδιασμού των (έξι τον αριθμό, αν υπάρχουν τόσα) πηνίων μεταξύ τους, σε σειρά ή παράλληλα, in/out of phase, και με βάση από ποιο πηνίο περνάει σήμα πρώτα. Για 5 ή 4 πηνία οι συνδιασμοί είναι προφανώς λιγώτεροι, αλλά εκεί είναι το θέμα? Εννοείται ότι αναφέρεται διαφημιστικά για λόγους εντυπωσιασμού και για να φανεί η "ελευθερία επιλογών" που δίνει το τελικό επίτευγμα. Δηλαδή, αν σας έλεγα ότι έχετε 5,732,177 συνδιασμούς ήχων χρησιμοποιώντας 8 πεταλάκια σε διάφορους συνδιασμούς θέσης και ρυθμίσεων μεταξύ τους, αυτό θα σήμαινε ότι πρέπει να τους δοκιμάσετε όλους? Ας το δεχτούμε σαν να διαβάζουμε "άπειροι συνδιασμοί" και πάμε παρακάτω. 2) Είναι πασιφανές ότι υπάρχουν δύο τύποι μουσικών που θα σταθούν απέναντι σε ένα τέτοιο μαραφέτι: στην πρώτη κατηγορία είναι αυτοί που, όπως έγραψε ο SF στο άλλο θέμα με τον άσχετο τίτλο, "παίζουν με έναν ήχο". Στη δεύτερη αυτοί που τους φαίνεται ότι θα μπορούσαν να εκμεταλευτούν παρόμοιες δυνατότητες. Στην πρώτη περίπτωση αδυνατώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να συμμετάσχουν σ'αυτό το θέμα. Είναι σαν να επιμένω εγώ να καταθέσω άποψη σχετικά με εξοπλισμό ορειβασίας. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ, δεν με ενδιαφέρει να ασχοληθώ, όλα ίδια μου φαίνονται, δεν έχω γνώμη. Δεν είναι ντροπή να μην έχουμε γνώμη για κάτι. Και, όχι, η "γνώμη" ότι "η ορειβασία είναι μια γελοία δραστηριότητα" δεν κινείται στη σφαίρα της σοβαρότητας. Δεν μπορούμε να κάνουμε "φιλοσοφικές" συζητήσεις όταν είμαστε άσχετοι με τη "φιλοσοφία" που αποτελεί το σημείο αναφοράς. Στη δεύτερη περίπτωση πλέον (που μας ενδιαφέρουν τέτοιες επιλογές), η συζήτηση θα κινηθεί αναγκαστικά περί των τομέων της ευχρηστίας, του value for money, και άλλων παρεμφερών. Η άποψή μου περί του συγκεκριμένου είναι πως φαίνεται εύχρηστο και ευέλικτο, δυστυχώς δεν λειτουργεί ακόμα η web εφαρμογή που το υποστηρίζει, αλλά φαντάζομαι ότι δεν θα τα σκατώσουν εκεί. Δίνει κάτι παραπάνω από υφιστάμενες λύσεις? Κάποτε ένα αλάνι-τεχνικός είχε κάνει wiring σε μια κιθάρα μου δίνοντας της 10 διακριτούς (και πολύ χρήσιμους) ήχους. Δεν χρειαζόταν να την αφήσω από τα χέρια μου σχεδόν ό,τι και να χρειαζόμουν (κυρίως για ηχογράφηση, όπου βασικά απευθύνεται κατά τη γνώμη μου η δυνατότητα τέτοιων επιλογών). Αλλά δεν είχα την παραμικρή δυνατότητα να αλλάξω το ο,τιδήποτε και υπήρχαν συνδιασμοί που θα ήθελα να δοκιμάσω (αλλά θα χρειαζόμουν 1 ώρα με το κολλητήρι κάθε φορά). Θα καλοέβλεπα την πολυτέλεια να πειραματίζομαι, γνωρίζοντας φυσικά εκ'των προτέρων ότι θα κατέληγα σε 10-15 επιπλέον επιλογές, το πολύ. Που όμως θα ήταν διαφορετικές απ'αυτές του harilatron, ας πούμε. ;) Value for money? Προς το παρόν το μαραφέτι τοποθετείται μόνο σε μια (εξαιρετική κατά τα άλλα), κιθάρα/μπάσσο, υψηλού κόστους. Το δε κόστος που προσθέτει στο βασικό όργανο δεν είναι ασήμαντο. Λογικά θα πρέπει να περιμένουμε (εφόσον μπει σε ευρεία παραγωγή) αυτό να αλλάξει στο εγγύς μέλλον. Η επιτυχία θα είναι να προσφερθεί σαν aftermarket δυνατότητα, για οποιαδήποτε κιθάρα. Μια ένστασή μου τεχνικά μιλώντας, αφορά την μη δυνατότητα δραστηριοποίησης άλλων παραμέτρων στους συνδιασμούς: π.χ. πυκνωτές, ανάλογα με τα επιλεγμένα πηνία. Κάτι τέτοιο κάνει το Toneshaper της Acme (http://www.acmeguitarworks.com). Πιθανώς να μην μπορούσαν να το κάνουν χωρίς να "ξεφύγει" το σήμα από το "αναλογικό domain" (sic!), δεν ξέρω πως λειτουργεί τεχνικά (Χαρίλαε τι λες? ???). edit: αν σημαίνει κάτι, το Gamechanger ανακυρήχθηκε Best of Show στο NAMM 2011. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2011 Ετσι οπως το καταλαβα, ο μικροεπεξεργαστης εχει τη δουλεια του να κανει το routing του σηματος αναλογα με το preset που του δοθηκε. Επομενως αν εχεις ενα bank διαφορων πυκνωτων, θα μπορεις σχετικα ευκολα να συμπεριλαβεις και την επιλογη καποιου πυκνωτη στο wiring χωρις να αλλαξει ουσιαστικα το concept λειτουργιας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2011 Ετσι οπως το καταλαβα, ο μικροεπεξεργαστης εχει τη δουλεια του να κανει το routing του σηματος αναλογα με το preset που του δοθηκε. Επομενως αν εχεις ενα bank διαφορων πυκνωτων, θα μπορεις σχετικα ευκολα να συμπεριλαβεις και την επιλογη καποιου πυκνωτη στο wiring χωρις να αλλαξει ουσιαστικα το concept λειτουργιας. Αν είναι έτσι τότε πρέπει οπωσδήποτε να το ενσωματώσουν σε μελλοντική έκδοση, έστω μόνο και μόνο για να μπορεί να συνδιαστεί με οποιονδήποτε μαγνήτη. ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dmilo Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2011 Ετσι οπως το καταλαβα, ο μικροεπεξεργαστης εχει τη δουλεια του να κανει το routing του σηματος αναλογα με το preset που του δοθηκε. Επομενως αν εχεις ενα bank διαφορων πυκνωτων, θα μπορεις σχετικα ευκολα να συμπεριλαβεις και την επιλογη καποιου πυκνωτη στο wiring χωρις να αλλαξει ουσιαστικα το concept λειτουργιας. Φαντάζομαι (με τις πενιχρές μου γνώσεις) πως επειδή η αλλαγή του δρόμου του σήματος γίνεται στιγμιαία, αν παρεμβάλουμε έναν πυκνωτή θα έχουμε είτε καθυστέρηση είτε αυξομειώσεις λόγω στιγμιαίας φόρτισης/αποφόρτισης. Ίσως γι αυτό δεν μπήκε κάτι. RANDOMIZE USR 0 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση