kosdion Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2011 OP Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2011 Συγγνώμη για το διπλό κατά λάθος ποστ. "Στο εγχειρίδιο χρήσης του Η2, γράφει στην 6η σελίδα: In 4-channel mode, the built-in mics pick up sources in stereo both from the front and rear panel direction and create a 4-channel recording. The front/back/left/right level balance can be adjusted later, and for playback the result can be mixed into a 2-channel (stereo) signal. Audio files created in 4-channel mode can also serve as source material for a surround sound encoder. This makes it possible to produce surround sound audio that can be played on a home entertainment type 5.1ch surround sound system." Και με βάση τα γραφόμενα στη σελίδα 27: "In 4-channel mode, the built-in mics record stereo sound coming from the front panel direction and the rear panel direction. The result is saved as a pair of two stereo WAV files providing four channels of information." Τώρα τι να πιστέψω το εγχειρίδιο που λέει ότι δίνει ένα ζευγάρι αρχείων wave; ή την απάντηση της thomann.de;
Haris Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2011 Δεν το καταλαβαίνω. Γράφει 2 ξεχωριστά track ή ένα track με ήχο από τα 4 ηχεία; Αυτό που σου είπαν απ' τον Thomann. Γράφει stereo. Δύο και όχι 4 διακριτά κανάλια. Όπως είπε με διαφορετική διατύπωση ο Μίλτος, έχεις ψευδο-surround αποτέλεσμα, αλλά ουσιαστικά μπορείς να επεξεργαστείς δύο κανάλια. Είναι καλό ηχογραφητήρι, αλλά μην περιμένεις πραγματικό surround ήχο. Something Wicked This Way Comes
kosdion Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 OP Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Αυτό που σου είπαν απ' τον Thomann. Γράφει stereo. Δύο και όχι 4 διακριτά κανάλια. Όπως είπε με διαφορετική διατύπωση ο Μίλτος, έχεις ψευδο-surround αποτέλεσμα, αλλά ουσιαστικά μπορείς να επεξεργαστείς δύο κανάλια. Είναι καλό ηχογραφητήρι, αλλά μην περιμένεις πραγματικό surround ήχο. Ίσως να μην το καταλαβαίνω εγώ. Δηλαδή ότι στη θέση 4 channel surround mode γράφει 2 διαφορετικά stereo αρχεία wave, όπου το ένα αντιστοιχεί στο ήχο που γράφουν τα 2 μπροστινά μικρόφωνα και το άλλο στον ήχο που καταγράφουν τα 2 πίσω μικρόφωνα; Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω από το Manual αλλά και από http://www.oreillynet.com/pub/a/oreilly/digitalmedia/2007/09/13/review-zoom-h2-surround-recorder.html?page=4. Ή γράφει ένα αρχείο stereo wave έχοντας μιξάρει τον ήχο των 4 μικροφώνων του; Σημ. Για μένα είναι πολύ σημαντικό να έχω 4κάναλο ήχο στην εγγραφή από την κάμερα και ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασα με τις ερωτήσεις μου, αλλά θέλω να είμαι σίγουρος ότι αυτό που θα πάρω θα μου κάνει αυτό που θέλω.
nanni Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 το θεμα ειναι οτι καταληγουν σε 2 καναλια.δηλ ειναι stereo το τελικο αποτελεσμα.δεν νομιζω να υπαρχουν πολυκαναλες φορητες συσκευες εγγραφης ηχου με ενσωματωμενα μικροφωνα. απο την αλλη ο 4καναλος ηχος που λες δεν χρησιμοποιειται πουθενα!ή δικαναλος θα ειναι ή 2.1 ή 5.1 ή 6.1 ή 7.1 dolby digital, dts κλπ. αλλα αυτα απαιτουν εξειδικευμενα μηχανηματα και ανθρωπους και δεν ''φτιαχνονται'' απλα ετσι απο τον οποιοδηποτε με μια φορητη συσκευη των 200 ευρω.εγω σου προτεινω να ξεχασεις αυτη την ιδεα και να αρκεστεις σε ενα boom μικροφωνο.
kosdion Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 OP Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Ούτως ή άλλως ήθελα μια συσκευή εγγραφής ήχου και την παρήγγειλα (thomann.de). Μάλιστα, σε e-mail που μου έστειλαν κατόπιν δικού μου ερωτήματος, λένε το εξής: "as you said: the H2 records two stereo files (front and rear signal). You can use it for a kind of surround signal, but without the information for the center and LFE channel. As I said in the last email: it´s no reals surround recording." Αν λοιπόν μου δίνει 2 αρχεία ήχου, 1 από τα μπροστινά και 1 από τα πίσω, μου φτάνει. Το πολύ πολύ, θα χρησιμοποιήσω το μικρόφωνο της κάμερας και από το H2 τα 2 πίσω μικρόφωνα που γράφουν σε μεγαλύτερη γωνία, έχοντάς το στραμμένο προς τα πίσω. Ευχαριστώ πάντως για μια ακόμα φορά, όλους όσους απάντησαν και με διευκόλυναν στην επιλογή μου. Μόλις το παραλάβω, θα κάνω μερικά δοκιμαστικά με την κάμερα που έχω και θα σας γράψω τις εντυπώσεις μου και μάλιστα σε σύγκριση με το μικρόφωνο (ECM-HQP1) που έχω ήδη πάνω στην κάμερα.
kosdion Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2011 OP Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2011 Έχω κάνει αρκετά δοκιμαστικά με το Zoom H2, χωρίς την βιντεοκάμερα, και μπορώ να πω ότι είναι πάρα πολύ καλός ο 4κάναλος ήχος του. Μόνο που υπάρχουν 2 προβλήματα: 1. Η στήριξή του πάνω στη κάμερα. Αυτό λύνεται με αυτόν τον αντάπτορα http://www.amazon.co.uk/iShoot-Adapter-Wireless-Trigger-Microphone/dp/B004KIVTQ2/ref=pd_sim_sbs_ce_2 Μόνο που δεν το στέλνουν Ελλάδα. 2. Δεν μπορω να επιλέξω κάποια ρύθμιση σωστή για το AGC. Υπάρχει κάποια προτεινόμενη ρύθμιση γι αυτό; Είναι καλύτερη η επιλογή από το μενού ή από τον διακόπτη στα πλάγια; Ευχαριστώ.
blue Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 5 Απριλίου 2011 2. Δεν μπορω να επιλέξω κάποια ρύθμιση σωστή για το AGC. Υπάρχει κάποια προτεινόμενη ρύθμιση γι αυτό; Είναι καλύτερη η επιλογή από το μενού ή από τον διακόπτη στα πλάγια; Ευχαριστώ. o διακόπτης στα πλάγια είναι για γρήγορη/άμεση πρόσβαση. Προτιμότερο είναι να το ρυθμίζεις από το μενού. Δεν υπάρχει σωστή ρύθμιση, απλά τεστάρεις το δυνατότερο ήχο κοιτάζοντας στην οθόνη τις στάθμες να μην "κοκκινήσουν". https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop
kosdion Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2011 OP Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2011 o διακόπτης στα πλάγια είναι για γρήγορη/άμεση πρόσβαση. Προτιμότερο είναι να το ρυθμίζεις από το μενού. Δεν υπάρχει σωστή ρύθμιση, απλά τεστάρεις το δυνατότερο ήχο κοιτάζοντας στην οθόνη τις στάθμες να μην "κοκκινήσουν". Ευχαριστώ, αλλά μιας και δεν υπάρχουν χρώματα στην οθόνη, θα πρέπει να προσέχω να μην χτυπάνε τέρμα δεξιά; Ή να χτυπάνε αλλά να μην είναι καρφωμένα; Πάντως από τον εξωτερικό διακόπτη, διαπίστωσα ότι σε εξωτερικό χώρο, το Mid αρκεί, ενώ σε εξωτερικό χώρο το High είναι απαραίτητο. Από το μενού, καλύτερο μέχρι τώρα είναι το AGC2 (SPEECH) & COMP2 (VOCAL).
blue Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 6 Απριλίου 2011 να μην κοκκινίζουν = να μην τερματίζουν. Εσωτερικός χώρος ή εξωτερικός δεν έχει σημασία για το rec level, σημασία έχει η ένταση της πηγής (και φυσικά η απόσταση από αυτή). Προφανώς όταν γράφεις γενικά δεν μπορείς να ορίσεις πλήρως ποιά θα είναι η ανώτερη ένταση κάποιας τυχαίας πηγής, αλλά σε ελεγχόμενο περιβάλλον μπορείς να κάνεις τη δοκιμή που περιγράφω και να ορίσεις τη στάθμη εγγραφής ώστε να μην κλιπάρει. (πχ λες στον ομιλητή που θα γράψεις να φωνάξει όσο θα φωνάζει και κατά την εγγραφή και ρυθμίζεις ανάλογα) https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση