thomaid Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Γεια και χαρα. Ειχα κάνει μια αγορά απο thomman και μου εφερε το δεμα η ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ. Η εξωτερική κούτα(συσκευασία) ηρθε γενικά σε κατάσταση ταλαιπωρίας(οκ ειναι αποδεκτο λογω μεταφορών),αλλά με μια τρύπα στα πλάγια η οποία τελικά ειχε διαπεράσει και την εσωτερική συσκευασία του προιόντος(μεγεθος παλάμης). Τα προστατευτικά με αερα ηταν τοποθετημενα μονο στον πατο και δεν κάλυπταν ολο το εσωτερικό κουτί του αντικειμένου και γιαυτο νομιζω οτι ανοιξε και η τρυπα στην εσωτερική συσκευασία. Οταν το εφερε ο κουριερ του ειπα για την τρύπα και οτι πριν το παραλάβω(υπογραφή) να ανοιξουμε την εξωτερική κούτα για να δούμε τι εχει γίνει μέσα. Αρνήθηκε και απάντησε οτι απαγορεύεται να το ανοίξω μπροστά του λογω του απόρρητου της αλληλογραφίας και οτι πρεπει να το παραλάβω και μετα οταν φύγει να κανω οτι θέλω. ??? τελικά τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις? ευτυχώς ως εκ θαύματος δεν ειχε κτυπηθεί το όργανο.! ευχαριστώ για την βοηθειά σας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Αρνήθηκε και απάντησε οτι απαγορεύεται να το ανοίξω μπροστά του λογω του απόρρητου της αλληλογραφίας και οτι πρεπει να το παραλάβω και μετα οταν φύγει να κανω οτι θέλω. ??? Πρώτη φορά ακούω τέτοια σαχλαμάρα. Κανονικά μπορείς να ανοίξεις το δέμα επί τόπου και να μην το δεχτείς εάν δεν είναι σε καλή κατάσταση. Το πιο πιθανό ο τύπος βιαζόταν να φύγει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Στα περισσότερα online μαγαζιά στα terms σε παροτρύνει να ανοίξεις το δέμα παρουσία του υπάλληλου της εταιρίας αν σου φαίνεται κακοποιημένο! ;) http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
edessaios Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Γενικά από τι έχω καταλάβει παίζει μια ψιλοαπάτη με το όλο θέμα γιατί και οι μεν και οι δε για αποποιηση ευθύνης θέλουν να το παραλάβεις.Δηλαδή από το thomann πχ σου λενε να μην υπογραψεις πριν το ανοίξεις και από τα ελτά σου λένε οτι αυτό δεν μπορουν να το επιτρέψουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
S9F Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Λοιπόν μου χει τύχει ανάλογο περιστατικό και όταν άρχισε τα αού-αού η μεταφορική,τους είπα οτί θα τους κάνω μήνυση.Μετά από μερικές ώρες με πήρε μία εκπρόσωπος και άρχισε τα "Συγνώμη Κύριε Τάδε,φαίνεται οτί έχετε δίκιο κτλ κτλ." (Σώπα... ::)) Είναι ευθύνη της εκάστοτε μετσαφορικής να σου παραδώσει το δέμα σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση! "And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thomaid Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Πρώτη φορά ακούω τέτοια σαχλαμάρα. Κανονικά μπορείς να ανοίξεις το δέμα επί τόπου και να μην το δεχτείς εάν δεν είναι σε καλή κατάσταση. Το πιο πιθανό ο τύπος βιαζόταν να φύγει... πέρα απ οτι βιαζόταν και ήθελε να μου το παραδώσει στο πεζοδρόμιο και οχι στον οροφο της κατοικίας,πηρε μπροστά μου τον προιστάμενο του,ο οποιος με επιβλητικό ύφος και με φωνές μου ειπε να μην το ανοιξω.! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
FABRICAUDIO Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Υπηρχαν περιπτωσεις οπου ειχαμε παραλαβει δεματα διχως καν να υπογραψουμε. Τα αφησαν απλα σε αλλο οροφο. Εαν κατι ηταν ελλατωματικο η χτυπημενο απλα ενημερωναμε με email την ιδια ημερα και μας απαντουσαν οτι θα το αντικαταστησουν. Πρακτικα, η ημερομηνια παραλαβης ειναι γνωστη στον εμπορο, οποτε εαν επικοινωνησεις την ιδια ημερα και καταγραφει η ημερομηνια στο email τοτε δεν εχεις καποια ευθυνη. Ακομη και αν κανεις ελεγχο κατα την παραλαβη δεν σημαινει οτι θα το παρει πισω, απλα το κρατας και επικοινωνεις παλι με τον εμπορο ωστε να σου κανονισουν αλλαγη. Εχουμε παραλαβει αρκετες σπασμενες λαμπες για τους ενισχυτες, απλα του στειλαμε μια φωτογραφια και μας τις αντικατεστησαν. Νικος Recording and Rehearsal Studio www.fabricaudio.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Neurotic Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Τουλαχιστον εσένα στο φέρνουν το δέμα... >:( Εχθές ήταν να μου φέρουν ενα δεμα απο Thomann...Περίμενα όλη τη μέρα αλλα τίποτα...Το απόγευμα παρατηρώ στο internet ότι και καλα είχαν έρθει και είχαν αφήσει και ειδοποίηση..Ούτε τους ειδα ποτε(μενω σε εισογιο και έχω παράθυρο που κοιτάζει προς την είσοδο) και φυσικά ποτέ δεν βρήκα ειδοποίηση!Μετά από τηλέφωνο που έκανα πηγαν να με βγάλουν τρελό! Σήμερα συνεχίζουμε στην ίδια κατάσταση και όταν ξαναπήρα για να δω αν μπορεί να γίνει κατι ώστε να ενημερωθεί ο courier μου απάντησαν ότι έχει χάσει το κινητό του και ότι αν μεχρι τις 4 δεν έχει έρθει να πάω από τα γραφεία τους να το παραλάβω μόνος μου!!! Σήμερα μάλιστα είναι και η τελευταία μέρα..Απο δώ και πέρα αν θέλω να μου το φέρουν αυτοί για παράδειγμα αύριο...Θα πρέπει αν πληρώσω επιπλέον!Που θα γίνει στην τελική γιατι το ταξί για την μεταφορά το απόγευμα δεν το γλιτώνω... Ήθελα να ήξερα αυτά τα μεταφορικά για πιο λόγο τα πληρώνουμε?? Σόρυ για το off-topic αλλά οι μεταφορικές εδω πέρα ωρες ώρες δεν παλεύονται!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Ακομη και αν κανεις ελεγχο κατα την παραλαβη δεν σημαινει οτι θα το παρει πισω, απλα το κρατας και επικοινωνεις παλι με τον εμπορο ωστε να σου κανονισουν αλλαγη. +1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thomaid Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2011 Υπηρχαν περιπτωσεις οπου ειχαμε παραλαβει δεματα διχως καν να υπογραψουμε. Τα αφησαν απλα σε αλλο οροφο. Εαν κατι ηταν ελλατωματικο η χτυπημενο απλα ενημερωναμε με email την ιδια ημερα και μας απαντουσαν οτι θα το αντικαταστησουν. Πρακτικα, η ημερομηνια παραλαβης ειναι γνωστη στον εμπορο, οποτε εαν επικοινωνησεις την ιδια ημερα και καταγραφει η ημερομηνια στο email τοτε δεν εχεις καποια ευθυνη. Ακομη και αν κανεις ελεγχο κατα την παραλαβη δεν σημαινει οτι θα το παρει πισω, απλα το κρατας και επικοινωνεις παλι με τον εμπορο ωστε να σου κανονισουν αλλαγη. Εχουμε παραλαβει αρκετες σπασμενες λαμπες για τους ενισχυτες, απλα του στειλαμε μια φωτογραφια και μας τις αντικατεστησαν. Νικος αυτο ισχύει και για τον thomman ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση