spewfy Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 μην μπανεις μεσα στην αιθουσα με την διαθεση να κανεις οντισιον στον δασκαλο,ΤΟΝ ΕΧΑΣΕΣ! Θα γουσταρα ενα δασκαλο που θα μου ελεγε στο πρωτο μαθημα "παιξε τα πιο δυσκολα που μπορεις... παιξε σα διαολος να σε δω που βρισκεσαι.." Ειχα εναν που δε μου το ειπε ποτε και ΜΕ ΕΧΑΣΕ μετα απο 3-4 μαθηματα. Οταν ο μαθητης θελει να παιξει τα δυσκολοτερα που μπορει μπροστα στο δασκαλο στην πρωτη επαφη δεν το κανει για να εντυπωσιασει (αν ειναι δυνατον) αλλά για να δειξει στο δασκαλο που βρισκεται, τι του αρεσει να παιζει, ποιες ειναι οι αδυναμιες του, ποια τα καλα στοιχεια (αν υπαρχουν), με ποια προτεραιοτητα θα ηθελε θα τις αντιμετωπισει βαση του τι θελει να παιζει και τελος να προσδιορισει ενα μετρο συγκρισης πριν και μετα τα μαθηματα το οποιο θα επρεπε να ενδιαφερει και το δασκαλο. Από την άλλη ο ίδιος δε μου έπαιξε ποτε με σκοπο να με εντυπωσιασει.. μα εγω αυτο περιμενα, να ακουσω ντραμς ιμποσιμπλ! να εμπνευστω και να πω ουαου γουσταρω να βελτιωθω... θα ηταν κι αυτο μια μορφη παρακινησης... Πηρα ακομα εναν τηλεφωνο, μιλήσαμε 15' και ζητημα αν με αφησε να μιλησω 1' συνολικα.. δε με ρωτησε τι ακουω, γιατι θελω να μαθω, κτλπ.. το μονο που με ρωτησε ηταν τι δουλεια κανω.. σιγα μην τον ξαναπαρω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Θα γουσταρα ενα δασκαλο που θα μου ελεγε στο πρωτο μαθημα "παιξε τα πιο δυσκολα που μπορεις... παιξε σα διαολος να σε δω που βρισκεσαι.." Ειχα εναν που δε μου το ειπε ποτε και ΜΕ ΕΧΑΣΕ μετα απο 3-4 μαθηματα. Οταν ο μαθητης θελει να παιξει τα δυσκολοτερα που μπορει μπροστα στο δασκαλο στην πρωτη επαφη δεν το κανει για να εντυπωσιασει (αν ειναι δυνατον) αλλά για να δειξει στο δασκαλο που βρισκεται, τι του αρεσει να παιζει, ποιες ειναι οι αδυναμιες του, ποια τα καλα στοιχεια (αν υπαρχουν), με ποια προτεραιοτητα θα ηθελε θα τις αντιμετωπισει βαση του τι θελει να παιζει και τελος να προσδιορισει ενα μετρο συγκρισης πριν και μετα τα μαθηματα το οποιο θα επρεπε να ενδιαφερει και το δασκαλο. Από την άλλη ο ίδιος δε μου έπαιξε ποτε με σκοπο να με εντυπωσιασει.. μα εγω αυτο περιμενα, να ακουσω ντραμς ιμποσιμπλ! να εμπνευστω και να πω ουαου γουσταρω να βελτιωθω... θα ηταν κι αυτο μια μορφη παρακινησης... Πηρα ακομα εναν τηλεφωνο, μιλήσαμε 15' και ζητημα αν με αφησε να μιλησω 1' συνολικα.. δε με ρωτησε τι ακουω, γιατι θελω να μαθω, κτλπ.. το μονο που με ρωτησε ηταν τι δουλεια κανω.. σιγα μην τον ξαναπαρω... δεν σε καταλαβαινω ..Θες να πεις οτι πηγες σαν προχωρημενος σε ενα δασκαλο..και σε ανεβασε στο σετ και αρχισε να σου δειχνει την υλη του χωρις να εξετασει σε τι level εισαι? Λιγο περιεργο ειναι αυτο..Απο την αλλη πρεπει να καταλαβεις οτι ειμαστε μουσικοι οχι ζογκλερ για να εντυπωσιασουμε κανεναν. Ειναι δικαιωμα σου να αναζητας τον δασκαλο που σε γεμιζει με τις ταχυδακτυλουργιεσ του αλλα α}μηπως...λεω μηπως τα ζογκλεριλικια..ειναι για τα Τσιρκα? και β]Μηπως δεν λειτουργουμε ολοι ετσι? Αυτο που λεει ο kapdrums και εχει ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ειναι οτι οταν εχεις απολυτη αποψη στο πως πρεπει να διδαχτεεις...πιθανον δεν θες μαθηματα. ΕΣΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΣΑΙ ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ...ΟΧΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΕ ΕΣΕΝΑ.. Επισης οταν εσυ παιζεις 32α στο 30 και χαιρεσε..εγω βλεπω λαθος grip που δεν θα τρεξει ποτε. Δεν ειναι αναγκη να τα σπασεις για να καταλαβει ενας εμπειρος δασκαλος τις ελειψεις σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spewfy Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Δεν ειπα ποτε οτι ειμαι προχωρημενος.. και ναι δε με επεισε, οχι μονο οτι καταλαβε τι μπορω να παιξω αλλα εδειξε οτι δεν ενδιαφερθηκε κιολας για το τι θα ηθελα να παιξω. Οσο αφορα τον εντυπωσιασμο και το ζογκλεριλικι, ακομα θυμαμαι το δασκαλο κιθαρας πριν 20+ χρονια που μου ειχε παιξει στα πρωτα μαθηματα κατι πολυ ομορφο και μου υποσχεθηκε οτι θα μπορω και εγω να παιζω ετσι μια μερα. Το ειχε κανει για να με εντυπωσιασει και να με παρακινησει, και το κολπο επιασε. Ψαχνω ενα δασκαλο να προσαρμοστει αυτος σε μενα και οχι το αναποδο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kapdrums Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kapdrums Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Επειδή δεν μπορώ να καταλάβω, αυτό ήταν ειρωνία; Δε θεωρώ πως δε χρειάζομαι δάσκαλο, αντιθέτως, νιώθω πιο ασφαλής έχοντας μια καθοδήγηση. Όταν λες το έχεις δει, εννοείς άτομα που ΠΡΑΓΜΑΤΙ δε χρειάζονταν δάσκαλοι γιατί ας πούμε ήταν καλύτεροι δάσκαλοι του εαυτού τους; Νομίζω πως απί τις ουσίας για κάτι τέτοιο μιλάω, αλλά ας μην το κατονομάσω οντισιόν... τεστ καταλληλότητας ίσως; :P Δεν ακούγεται καλύτερο. Τί εννοείς τον έχασα, και γιατί; δεν ειρωνευομαι ποτε...!οχι,εννοουσα οτι εχω δει ατομα που ΝΟΜΙΖΑΝ οτι ξερουν τι ειναι αυτο που τους χρειαζεται...δες το ετσι...πας στο γιατρο και του λες το και το...ποναω εδω κλπ...κι αυτος(hopefuly)σου δινει την καταλληλη θεραπεια...δεν πας στον γιατρο και του λες γραψε μου μια συνταγη για τα ταδε χαπια γιατι νομιζω πως εχω οισοφαγικη παλινδρομηση...lol! πολυς κοσμος ερχεται στα μαθηματα "γεματο ποτηρι"...πρεπει να αδειασει το ποτηρι για να δεχτει καινουριο,φρεσκο νερο... οσον αφορα το δευτερο(και σε σχεση με το θεμα του εντυπωσιασμου που εθεσε ο φιλος)...εκτος κι αν ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραιτητο κι ειδικα στα πρωτα μαθηματα δεν καθομαι καν στο σετ....δεν με ενδιαφερει ΚΑΘΟΛΟΥ να εντυπωσιασω τον μαθητη(ουτε και το κοινο )με το παιξιμο μου(μπορει παντα να παει μια βολτα στο τσιρκο)....με ενδιαφερει ο μαθητης να φυγει απο το μαθημα με την αισθηση οτι εχει απεναντι του εναν ανθρωπο που ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ και ειναι ΠΑΡΩΝ για αυτον και εχει ολη την διαθεση να μοιραστει αυτο που ξερει αλλα και να ΜΑΘΕΙ αυτο που δεν ξερει,επισης να εμπνευστει απο την αγαπη μου για το οργανο και για την μουσικη....σε ολη αυτην την διαδικασια το να κρινουμε ο ενας τον αλλον δεν εχει θεση...εγω τον βαζω να παιξει(στο πρωτο μαθημα)αλλα οχι-και του το καθιστω πολυ,πολυ σαφες αυτο-για να τον ΚΡΙΝΩ,αλλα για να δω ποιες ειναι οι αναγκες του...σε αντιθεση με οτι αυτος μπορει να νομιζει,μεσα στην αγνοια του λογω της οποιας,ετσι κι αλλιως,λεει πως ηρθε σε μενα... τελος,επαναλαμβανω πρεπει να ρισκαρεις! το παιχνιδι λεγεται ζωη και δεν εχει fixed patterns για κανεναν απο μας...! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
drumplus Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 δεν ειρωνευομαι ποτε...!οχι,εννοουσα οτι εχω δει ατομα που ΝΟΜΙΖΑΝ οτι ξερουν τι ειναι αυτο που τους χρειαζεται...δες το ετσι...πας στο γιατρο και του λες το και το...ποναω εδω κλπ...κι αυτος(hopefuly)σου δινει την καταλληλη θεραπεια...δεν πας στον γιατρο και του λες γραψε μου μια συνταγη για τα ταδε χαπια γιατι νομιζω πως εχω οισοφαγικη παλινδρομηση...lol! πολυς κοσμος ερχεται στα μαθηματα "γεματο ποτηρι"...πρεπει να αδειασει το ποτηρι για να δεχτει καινουριο,φρεσκο νερο... οσον αφορα το δευτερο(και σε σχεση με το θεμα του εντυπωσιασμου που εθεσε ο φιλος)...εκτος κι αν ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραιτητο κι ειδικα στα πρωτα μαθηματα δεν καθομαι καν στο σετ....δεν με ενδιαφερει ΚΑΘΟΛΟΥ να εντυπωσιασω τον μαθητη(ουτε και το κοινο )με το παιξιμο μου(μπορει παντα να παει μια βολτα στο τσιρκο)....με ενδιαφερει ο μαθητης να φυγει απο το μαθημα με την αισθηση οτι εχει απεναντι του εναν ανθρωπο που ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ και ειναι ΠΑΡΩΝ για αυτον και εχει ολη την διαθεση να μοιραστει αυτο που ξερει αλλα και να ΜΑΘΕΙ αυτο που δεν ξερει,επισης να εμπνευστει απο την αγαπη μου για το οργανο και για την μουσικη....σε ολη αυτην την διαδικασια το να κρινουμε ο ενας τον αλλον δεν εχει θεση...εγω τον βαζω να παιξει(στο πρωτο μαθημα)αλλα οχι-και του το καθιστω πολυ,πολυ σαφες αυτο-για να τον ΚΡΙΝΩ,αλλα για να δω ποιες ειναι οι αναγκες του...σε αντιθεση με οτι αυτος μπορει να νομιζει,μεσα στην αγνοια του λογω της οποιας,ετσι κι αλλιως,λεει πως ηρθε σε μενα... τελος,επαναλαμβανω πρεπει να ρισκαρεις! το παιχνιδι λεγεται ζωη και δεν εχει fixed patterns για κανεναν απο μας...! +++++++++++++ Μιχάλη είσαι μέσα.Να συμπληρώσω μόνο ότι σωστός δάσκαλος είναι αυτός που μπορεί και βγάζει όλ'αυτά τα όμορφα που όλοι μας έχουμε μέσα μας.Για να μήν ξεχνάμε και τον πιό μεγάλο δάσκαλο όλων των εποχών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spewfy Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 οσον αφορα το δευτερο(και σε σχεση με το θεμα του εντυπωσιασμου που εθεσε ο φιλος)...εκτος κι αν ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραιτητο κι ειδικα στα πρωτα μαθηματα δεν καθομαι καν στο σετ....δεν με ενδιαφερει ΚΑΘΟΛΟΥ να εντυπωσιασω τον μαθητη(ουτε και το κοινο )με το παιξιμο μου(μπορει παντα να παει μια βολτα στο τσιρκο) Πρέπει όμως να δειξεις οτι ξερεις να παιζεις και ειδικά στο πρωτο μαθημα πρέπει να κατσει ο δασκαλος στη ντραμς και να παίξει κάτι καλό. Κατά τα άλλα συμφωνούμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Πάντως εμένα δεν με ενδιέφερε να παίξει ο δάσκαλός μου κάτι να μου πέσει το σαγόνι. Για την ακρίβεια με ενδιέφερε να με βάλει σε ένα συστηματικό τρόπο μελέτης, το οποίο και έκανε. Όπως και να με κράζει αν τολμούσα να εμφανιστώ αδιάβαστη ;D ;D (Όπου κράζει = να μου υπενθυμίζει ότι πετάω τα λεφτά μου, seriously, λειτουργούσε απίστευτα ! :P) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kapdrums Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Πρέπει όμως να δειξεις οτι ξερεις να παιζεις και ειδικά στο πρωτο μαθημα πρέπει να κατσει ο δασκαλος στη ντραμς και να παίξει κάτι καλό. Κατά τα άλλα συμφωνούμε. μπα...θα ερθει εκεινη η ωρα...ΕΙΔΙΚΑ το πρωτο μαθημα,ανηκει ολοκληρωτικα και υποχρεωτικα στον μαθητη...και δεν "πρεπει",ουτε οφειλω(ουτε κι εσυ,ουτε και κανενας!!!)να "δειξω" τιποτα...ουτε στο μαθημα,ουτε στην σκηνη,ουτε πουθενα...και δεν τοχω αναγκη πια κιολας...οποτε αν ειναι να ψηθει,ας ψηθει ,με την αληθεια μου...ενιγουει,το παρακανα μιλωντας για την παρτη μου...αυτη ειναι παντως η φιλοσοφια μου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kapdrums Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2011 Πάντως εμένα δεν με ενδιέφερε να παίξει ο δάσκαλός μου κάτι να μου πέσει το σαγόνι. Για την ακρίβεια με ενδιέφερε να με βάλει σε ένα συστηματικό τρόπο μελέτης, το οποίο και έκανε. Όπως και να με κράζει αν τολμούσα να εμφανιστώ αδιάβαστη ;D ;D (Όπου κράζει = να μου υπενθυμίζει ότι πετάω τα λεφτά μου, seriously, λειτουργούσε απίστευτα ! :P) ποιος ηταν αν επιτρεπεται...? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση