Προς το περιεχόμενο

Επιλογή δασκάλου για drums


Indigo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο εντυπωσιασμός δεν μου λέει τίποτα πλέον... εάν ο άνθρωπος που έχω απέναντί μου δεν έχει την ικανότητα να μου μεταδώσει αυτά που λέει και να με καθοδηγήσει σωστά, ώστε να πετύχω αυτά που ΕΓΩ θέλω. Κάποια εποχή έκανα μαθήματα με ένα από τα πολύ μεγάλα ονόματα του χώρου στην Ελλάδα (δεν έχει σημασία ποιός). Φοβερός μουσικός... αλλά κακός δάσκαλος ;D  Χωρίς οργάνωση και σύστημα, χωρίς υπομονή, κυρίως χωρίς διάθεση να ασχοληθεί και τόσο με τις ΔΙΚΕΣ μου ανάγκες. Ούτως ή άλλως, έμαθα πράγματα από αυτόν, αλλά όχι αυτά που ήθελα και μπορούσα.

 

Πάρε παράδειγμα από μερικούς ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ drummers, όπως ο Neil Peart και ο Dave Weckl, οι οποίοι μετά από δεκαετίες παγκόσμιας καριέρας πήγαν σε κάποιον άγνωστο (σε μας) για να τους δείξει πώς μπορούν να αλλάξουν/βελτιώσουν την τεχνική τους (π.χ. το grip τους). Ποιός θα μπορούσε να εντυπωσιάσει αυτούς τους ανθρώπους;;;  Κάποιος που, πολύ απλά και άμεσα, θα τους έδινε τον τρόπο να πετύχουν αυτό που θέλουν. Χωρίς φανφάρες και πολλά-πολλά. ΑΥΤΟ κάνει τον καλό δάσκαλο για μένα.

 

Κατά τα άλλα, ισχύουν τα ίδια κριτήρια με τα οποία επιλέγεις όλους τους ανθρώπους που σχετίζεσαι: αν συννενοείσαι, αν τα "βρίσκετε" κλπ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 28
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

δεν ειρωνευομαι ποτε...!οχι,εννοουσα οτι εχω δει ατομα που ΝΟΜΙΖΑΝ οτι ξερουν τι ειναι αυτο που τους χρειαζεται...δες το ετσι...πας στο γιατρο και του λες το και το...ποναω εδω κλπ...κι αυτος(hopefuly)σου δινει την καταλληλη θεραπεια...δεν πας στον γιατρο και του λες γραψε μου μια συνταγη για τα ταδε χαπια γιατι νομιζω πως εχω οισοφαγικη παλινδρομηση...lol!

πολυς κοσμος ερχεται στα μαθηματα "γεματο ποτηρι"...πρεπει να αδειασει το ποτηρι για να δεχτει καινουριο,φρεσκο νερο...

 

OK, το έπιασα! Εγώ απλά εννοούσα κάτι του στύλ... το traditional μου έχει πρόβλημα (ή τουλάχιστον έτσι πιστεύω), τί κάνω λάθος; Κάτι τέτοιο ας πούμε θα ήταν αποδεκτό ώστε να ζητήσω να κινήσουμε την άμεσου χρόνου διδασκαλία προς τα εκεί, ή πρέπει όλα να γίνουν με μια σειρά;

Νομίζω δεν είμαι αλαζόνας σε βαθμό ψώνιου :D

 

 

ΕΣΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΣΑΙ ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ...ΟΧΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΕ ΕΣΕΝΑ..

Μμμ... Δεν πρέπει να έρθουν και οι δύο λίγο προς τα νερά του άλλου;

 

μα εγω αυτο περιμενα, να ακουσω ντραμς ιμποσιμπλ! να εμπνευστω και να πω ουαου γουσταρω να βελτιωθω... θα ηταν κι αυτο μια μορφη παρακινησης...

 

Καταλαβαίνω το τι εννοεί ο φίλος spewfy, οτί είναι σα να σου λέει "θα μπορέσεις να κάνεις αυτό μια μέρα, οπότε αξίζει τον κόπο!". Δε λέει να γίνει ο δάσκαλος τσίρκο ρε παιδιά!

Παρ'ολα αυτά θα έρθω κι εγώ να διαφωνήσω εν μέρει, καθώς πιστεύω πως ένα τέτοιο motivation δεν είναι απαραίτητο. Άμα το αγαπάς, το αγαπάς! ΤΕΛΟΣ! Και δε χρειάζεται να σε πορώσει ο δάσκαλος σου... το κάνεις αυτό γιατί σε πορώσαν άλλοι, γιατί χτυπιέσαι στη groova, γιατί θέλεις να δώσεις τη δική σου groova, το δικό σου ήχο, το δικό σου συναίσθημα σε αυτό τον κόσμο! Ο δάσκαλος πρέπει απλά να μπορεί να σε βοηθήσει να τα κάνεις σωστά (για πολλούς λόγους) και να σε κάνει να καταλάβεις αυτά που δεν μπορείς.

I am drumature...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι..φιλε Ιndigo..το να πεις στον δασκαλο σου οτι..κατι γινετε με το traditional μου..και ριξτου μια ματια ..δεν θεωρω οτι ειναι αλαζονια.Καθε αλλο.

Ισως δεν εκφραστηκες καλα.{τα κακα του γραπτου λογου}

Αυτο που θελω να προσθεσω ειναι οτι ο δασκαλος μουσικης δεν ειναι η κομμωτρια της γειτονιας που πας και της λες.."Παρτα μου λιγο στα πλαινα ".

Ειναι ενας εξειδικευμενος ανθρωπος που {συνηθως} εχει φαει την μιση του ζωη πανω σε ενα οργανο και εχει εκπαιδευσει τον εαυτο του να μπορει να διδασκει. Πολλες φορες μου εχουν ερθει παιδια που με προσεγγισαν.. σαν κομμωτρια..του στυλ.."δειξε μου λιγο δικασση και τι αξιες και μαλακιες..δεν τα εχω εγω αναγκη αυτα . Εγω ειμαι ΜΕΤΑΛΛΟ" Αυτα ειμαι σιγουρος οτι πολλοι καθηγητες τα εχουμε ζησει..Ανεβαινοντας ενας μαθητης στο σετ ..ο δασκαλος παλι συνηθως βλεπει 5 με 10 χρονια μπροστα...οχι την επομενη εβδομαδα.Εξου και το ΔΕΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΕ ΕΣΕΝΑ.{Εσυ αραγε θα προσαρμοζοσουν σε 20 χρονια απο τωρα σε ενα πιτσιρικα που σου εσκαγε μυτη για μαθημα...και εξεταζε την διδασκαλια σου βασιζομενος στο τελευταιο dvd του Jojo Mayer????}

η αποψη και η συμβουλη μου ειναι...αν δεις τον δασκαλο και προσαρμοστει σε εσενα...προσθεσε το στη λιστα του Kapdrums που λεει ΤΡΕΧΑ...ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ.

Για μενα οι μονοι λογοι που ανεβαινω στο σετ κατα τη διαρκεια του μαθηματος ..ειναι α] για να δειξω κατι αργα οταν δεν το καταλαβαινει ο μαθητης..και β} αφου εχουμε βγαλει μια τεχνικη..συνηθως τους την παιζω γρηγορα για να εχουν μια εικονα τι δινει σε πιο Fasτ  ταχυτητες. Αυτο συνηθως ειναι ολο το εναυσμα και η εμπνευση που χρειαζονται..

Kαπου ανφερθηκαν  οι λεξεις ΤΥΦΛΗ ΥΠΑΚΟΗ..ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ...δυσκολες λεξεις.....αλλα και 1000% αναγκαιες αν θες πραγματικα να μαθεις .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε παιδια καλά όλα αυτά, αλλα παιρνεις στην τυχη τηλεφωνο ενα τυπο απο τις αγγελιες που δεν το ξερεις και ερχεται σπιτι σου.. ε δεν πρεπει να αποδειξει οτι ξερει να παιζει και μαλιστα καλά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι' αυτό σού είπε ο kap άκου πρώτα το δάσκαλό σου. Εγώ είχα πάει σε δεκάδες lives πριν σιγουρευτώ για το δάσκαλό μου. όχι για να δω τι παίζει και αν το έχει στο εκτελεστικό, αλλά κυρίως στο μεταδοτικό.

Κύρια πηγή σιγουριάς υπήρξε ένα σεμινάριο που μού είχε πει να πάω και από εκεί αποφάσισα ότι αυτός είναι μια χαρά καθηγητής. Πρέπει να βγεις προς τα έξω και να ακούσεις. Να πας σε κάποιο ωδείο, να δεις τι γίνεται.

"Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! vagelism καταλαβαίνω τι εννοείς.

 

dionisissab οκ για το σεμινάριο, αλλά από τα lives μπορείς να δεις μόνο το αν σου αρέσει ο τρόπος που παίζει, δεν νομίζω πως φαίνεται το μεταδοτικό κομμάτι  :-\

I am drumature...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι μια απο τις σπανιες φορες που συμμετεχω σε φορουμ,αλλα λογω πολυετους ενασχολησης με το αντικειμενο, το θεμα μου κεντρισε το ενδιαφερον.Διαβασα προσεκτικα τις παραπανω αποψεις.Με καποιες συμφωνω,και με καποιες αλλες οχι,αλλα αυτο δεν εχει και τοση σημασια.Απο μερους μου θα ηθελα να προτεινω τα εξης στο φιλο που τον ενδιαφερει η επιλογη δασκαλου:

 

1.Βρες ενα δασκαλο που να ασχολειται εξειδικευμενα με το αντικειμενο της διδασκαλιας και οχι το φοβερο και τρομερο ντραμμερ που παραδιδει μαθηματα ΜΟΝΟ οταν η δουλεια στο σκυλαδικο δεν παει καλα,η μολις γυρισε απο την περιοδεια της μπαντας του και για κανα μηνα θα ειναι διαθεσιμος να διδαξει.

 

2.Βρες ενα δασκαλο που θα τον ενδιαφερει προτιστως να παιξεις ΕΣΥ κατα τη διαρκεια του μαθηματος και οχι εκεινος.

 

3.Βρες ενα δασκαλο που εχει οργανωμενη υλη και συγκεκριμενο πλανο στο μυαλο του,και δε σου δειχνει οτι θελεις εσυ να σου δειξει απλα για να σε κρατησει.Αν για τους χ-ψ λογους αυτο που σου δειχνει δεν σου κανει,δοκιμασε να βρεις καποιον αλλον.Μη προσπαθεις ομως να πιεσεις το δασκαλο να κανει πραγματα που δε γνωριζει η δεν εχει εξειδικευτει σε αυτα διοτι το αποτελεσμα δεν θα ειναι αυτο που θες.

 

4.Στις μερες μας ειναι παρα πολυ ευκολο λογω νετ να εχεις προσβαση σε πληροφοριες που μπορουν να σε βοηθησουν σ'αυτη σου την ερευνα.Εκμεταλλευσου το.

 

 

Ευχομαι καλη επιτυχια στην αναζητηση σου.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι μια απο τις σπανιες φορες που συμμετεχω σε φορουμ,αλλα λογω πολυετους ενασχολησης με το αντικειμενο, το θεμα μου κεντρισε το ενδιαφερον.Διαβασα προσεκτικα τις παραπανω αποψεις.Με καποιες συμφωνω,και με καποιες αλλες οχι,αλλα αυτο δεν εχει και τοση σημασια.Απο μερους μου θα ηθελα να προτεινω τα εξης στο φιλο που τον ενδιαφερει η επιλογη δασκαλου:

 

1.Βρες ενα δασκαλο που να ασχολειται εξειδικευμενα με το αντικειμενο της διδασκαλιας και οχι το φοβερο και τρομερο ντραμμερ που παραδιδει μαθηματα ΜΟΝΟ οταν η δουλεια στο σκυλαδικο δεν παει καλα,η μολις γυρισε απο την περιοδεια της μπαντας του και για κανα μηνα θα ειναι διαθεσιμος να διδαξει.

 

2.Βρες ενα δασκαλο που θα τον ενδιαφερει προτιστως να παιξεις ΕΣΥ κατα τη διαρκεια του μαθηματος και οχι εκεινος.

 

3.Βρες ενα δασκαλο που εχει οργανωμενη υλη και συγκεκριμενο πλανο στο μυαλο του,και δε σου δειχνει οτι θελεις εσυ να σου δειξει απλα για να σε κρατησει.Αν για τους χ-ψ λογους αυτο που σου δειχνει δεν σου κανει,δοκιμασε να βρεις καποιον αλλον.Μη προσπαθεις ομως να πιεσεις το δασκαλο να κανει πραγματα που δε γνωριζει η δεν εχει εξειδικευτει σε αυτα διοτι το αποτελεσμα δεν θα ειναι αυτο που θες.

 

4.Στις μερες μας ειναι παρα πολυ ευκολο λογω νετ να εχεις προσβαση σε πληροφοριες που μπορουν να σε βοηθησουν σ'αυτη σου την ερευνα.Εκμεταλλευσου το.

 

 

Ευχομαι καλη επιτυχια στην αναζητηση σου.

 

 

 

Φίλε/η Syren ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Είναι πολύ συγκεντρωμένες και καθοδηγητικές. Ευχαριστώ και που έκανες τον κόπο να γραφτείς στο forum για να μου απαντήσεις. Δείχνει γνήσιο ενδιαφέρον για το αντικείμενο και το συγκεκριμένο θέμα :)

I am drumature...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου