Προς το περιεχόμενο

αν ήσουν δισκογραφική...


blue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Sammy σημερα ειναι η...μερα σου νομιζω.....απο την μια μεγαλη αληθεια στην αλλη πας....

 

+100000

 

ακομα θυμαμαι την δευτερη φορα που επαιξα στον Πηγασο...πριν απο...130 χρονια... ;D,ειχαμε κανει το...εγκλημα να βγαλουμε δισκο σε...πολυεθνικη εταιρει ( η οποια πληρωσε ..χρυση την εξαγορα του συμβολαιου μας απο εναν..ανεξαρτητο ..ποιοτικο ...απατεωνα που μας ειχε δεσει χειροποδαρα ...) ......ενω λοιπον την πρωτη φορα το κοινο μας λατρεψε...την δευτερη...μονο ξυλο που δεν φαγαμε μια και ειμασταν ξαφνικα....πουλημενοι...... ;D...εμας παντως μας φερθηκαν εξαιρετικα στην...κακια πολυεθνικη..και λεφτα βγαλαμε και live καναμε και ωραια περασαμε....;D

 

2 φορές παίξατε? κάτι μου λέει ότι είσασταν τρίο?

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 161
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εγώ σταματώ.

 

δεν με ενδιαφέρει να συμμετάσχω στην συνέχεια της συζήτησης όπως εξελίσεται.

 

Κρίμα.

Λογικό αλλά κρίμα.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

@nikodemos

Αυτή είναι μια πολύ ωραία και δίκαιη προσέγγιση Νικόδημε. Λίγα και καλά.

Ομως αφορά κυρίως συγκεκριμένα μουσικά προφίλ και νοοτροπίες.

 

Στα πιό "εμπορικά" (που λέει ο λόγος) μουσικά είδη, πόσοι μουσικοί είναι διατεθειμένοι να την ασπαστούν αφού στο πίσω μέρος του μυαλού τους έχουν το όνειρο (σύνδρομο; ) του ροκ σταρ; Εσύ θα ξέρεις φυσικά από την δική σου εμπειρία πως θα πρέπει να συμμετέχεις σαν ισότιμο μέλος του γκρουπ σχεδόν. Ισως και παραπάνω...

 

Δεν είναι πανάκεια η ανεξάρτητη μικρή εταιρεία. Για ένα προϊόν (έργο είναι καλύτερα; ) σαν των Snoozeloop πχ θα ήταν ταμάμ αφού και οι δύο πλευρές ξέρουν τι έχουν στα χέρια τους και σε τι αριθμητικό κοινό απευθύνονται ενώ η δουλειά που θα πετύχουν θα είναι καλύτερη, περισσότερη από καθε άποψη και εύστοχη.

Σε άλλη περίπτωση όμως όπως των Brothers in plugs πχ που συνεργάστηκα και θέλουν να απευθυνθούν σε ευρύτερο κοινό, παρα την κοινή λογική που μας διαπνέει, ακόμα δεν έχουν καταλήξει σε δισκογραφική αφού υποσεινηδητα φοβούνται τη στάμπα της "μικρής" δουλειάς. Στην ουσία αυτοί χρειάζονται διανομή και promo αφού η παραγωγή έγινε με στανταρντς ποιοτικής ανεξάρτητης. Ισως εκεί να υπάρχει μια τρύπα. Κυρίως γιατί σε αυτό το στάδιο είναι που υπάρχουν όλοι οι αεριτζίδες.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή η έμφαση στην επένδυση επί της ποιότητας και όχι στην προώθηση, αλλά ας μην ξεχνούμε πως χωρίς προώθηση είναι σαν να φτιάχνεται κάτι πολύ αξιόλογο και μετά να παραμένει ξεχασμένο σε ένα συρτάρι. Δεν αρκεί να δημιουργηθεί... οι ακροατές πρέπει να μάθουν τι είναι και τι το αξιόλογο / διαφορετικό / αυθεντικό διαθέτει.

 

Το φαινόμενο με τις μικρές ανεξάρτητες, πολλές εκ των οποίων υπάρχουν ως αυτοδιοικούμενες και σήμερα ενώ άλλες προσεταιρίστηκαν από μεγάλες (πχ. η παλιά Creation του Alan McGee από τη Sony), υφίσταται πολλά χρόνια, και μάλιστα όχι μόνο στο χώρο της μουσικής αλλά και σε μια άλλη πολύ διαδεδομένη τέχνη: τον κινηματογράφο. Δραστηριοποιούμενες σε ένα μικρό και εξειδικευμένο κύκλο, μπορούσαν όχι μόνο να έχουν πρόσβαση σε τρομερά αξιόλογους καλλιτέχνες που απέφευγαν τα μεγάλα "όρνια" σαν το διάβολο μπροστά στο λιβάνι αλλά και να τους συμπεριφέρονται ανάλογα, χωρίς άμεσο γνώμονα το κέρδος - με τις δυσάρεστες συνέπειες αυτής της πολιτικής - αλλά την ακεραιότητα της δημιουργίας τους, χωρίς βεβαίως να τους αφήνουν εντελώς χωρίς καθοδήγηση αλλά αναλαμβάνοντας μια ολοκληρωμένη διαχείριση χωρίς να δίνεται η εντύπωση πως προορίζονται για hit machines. Αυτό είχε αντίκτυπο και στην ψυχολογία των καλλιτεχνών και φυσικά στη ποιότητα της έκφρασής τους.

 

Αυτό που συνέβη κάποια στιγμή είναι πως οι μεγάλες εταιρίες ενδιαφέρθηκαν για τις μικρές

 

α) επειδή δελεάστηκαν από τα κέρδη τους, τα οποία για τον κύκλο εργασιών τους ορισμένες φορές ήταν καλά και υπολογίσιμα, επειδή ακριβώς το κοινό είχε εκτιμήσει το χαρακτήρα τους και την ποιότητα του προσφερόμενου υλικού,

β) λόγω του νέου γοήτρου και indie credibility που αυτές θα αποκτούσαν,

γ) για να "βάλουν πόδι" σε μια αγορά στην οποία είχαν μικρό μερίδιο.

 

Το κακό ήταν πως δεν είχαν όλες αντιληφθεί σωστά την ιδιαιτερότητα των μικρών. Μερικές που πουλήθηκαν έγιναν παρακλάδια άμεσα ελεγχόμενα από τα κεντρικά, με την συνεπαγόμενη αλλαγή του ύφους τους, πλήρη αλλοτρίωσή τους και τελική αποτυχία, ενώ άλλες παρατηρώντας αυτό τις έκαναν θυγατρικές αλλά χωρίς να τους  βάζουν (πολύ) χέρι. Χαρακτηριστική πχ. μια σημείωση του Josh Homme των Queens of the Stone Age στο δεύτερο - νομίζω - άλμπουμ τους: "A thank-you to Interscope for not being Interscope" (η οποία είναι ιδιοκτησία της Universal).

 

Γιατί τα αναφέρω όλα αυτά? Για να πω πως ιδεαλιστές υπάρχουν παντού και πάντα (και ευτυχώς), και αν κινηθούν σωστά θα βρουν ένα μερίδιο αγοράς (έστω και για λίγο, πχ. Hitch Hyke, Wipe Out, Lazy Dog κλπ) ή θα το επινοήσουν, ακόμη και στην ελληνική αγορά, όμως είναι εντελώς ουτοπικό να μην κοιτούν τα νούμερα...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αισθάνομαι προσβεβλημένος από τη δήλωση του Νικόδημου για το ότι δεν εξελίσσεται καλά η συζήτηση και ότι - ως εκ' τούτου - δε συμμετέχει. Τέτοιοι δημόσιοι αφορισμοί καλό είναι να συνοδεύονται από διευκρινήσεις:

 

α) Ποιων οι απόψεις ενόχλησαν το Νικόδημο;

β) Με ποια ιδιότητα τον ενόχλησαν;

γ) Ποιες απόψεις ενέκρινε;

δ) Ποια θα ήταν μία - αποδεκτή από αυτόν - εξέλιξη της συζήτησης;

 

Γνωστοποιώ, ότι τόσο εγώ όσο και αρκετοί άλλοι εδώ μέσα υποστηρίξαμε οικονομικά τις κυκλοφορίες των SnoozeLoop, Tuber, Χαρμάνη (αν και του τα χρωστάω ακόμη λόγω λογιστικού αυνανισμού) κλπ. Οπότε, αυτοδικαίως, είμαστε το κοινό με το οποίο θα κληθεί να συζητήσει και να συνδιαλαγεί μία δισκογραφική εταιρεία: αν οι απόψεις μας δεν είναι αρεστές ή εύπεπτες, καλό θα είναι να εξεταστεί μήπως κάποιοι στραβά αρμενίζουν (κατά το ποιητικόν).

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ χρωστάω στον Σπύρο Χαρμάνη... :(  Σόρι και θα διορθωθεί η αμέλεια πάραυτα!

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Αισθάνομαι προσβεβλημένος από τη δήλωση του Νικόδημου για το ότι δεν εξελίσσεται καλά η συζήτηση και ότι - ως εκ' τούτου - δε συμμετέχει.

 

Δεν βρίσκω λόγο να αισθάνεσαι προσβεβλημένος από αυτά που έγραψα...δεν χαρακτήρισα κανέναν ούτε τα γραφώμενα του, έγραψα απλά την άποψη μου.....αν τώρα έτσι αισθάνεσαι δικαίωμα σου και είμαι σίγουρος ότι θα το ξεπεράσεις σύντομα

 

...με αναγκάζεις λοιπόν να απαντήσω

 

Τέτοιοι δημόσιοι αφορισμοί καλό είναι να συνοδεύονται από διευκρινήσεις:

 

α) Ποιων οι απόψεις ενόχλησαν το Νικόδημο;

β) Με ποια ιδιότητα τον ενόχλησαν;

γ) Ποιες απόψεις ενέκρινε;

δ) Ποια θα ήταν μία - αποδεκτή από αυτόν - εξέλιξη της συζήτησης;

 

 

....είναι δημόσιος αφορισμός το το ότι δεν μου αρέσει το πως εξελίσεται η συζήτηση?

...και το ότι δεν θέλω να συμμετάσχω?....says who?

 

τέλως πάντων, λόγω συμπάθειας και σεβασμού σου απαντάω στα ερωτήματα σου eye αλλά ελπίζω να μην το εκλαβεις λανθασμένα ως υπαναχώρηση ή ως εξαναγκασμό σε απάντηση ή ότι βρίσκω κάποιον σοβαρό λόγο τέλως πάντων να σου απαντήσω.

 

α) Δε με ενοχλούν απόψεις, είναι όλες απόλυτα σεβαστές....με ενοχλούν συμπεριφορές και ύφος. Πιο συγκεκριμενα με ενοχλεί η προβοκατόρική συμπεριφορά σε ένα φόρουμ είτε είναι προς χάριν προσωπικής τέρψης είτε ακόμη και προς χάριν της συζήτησης και του διαλόγου...και από την άλλη πλευρά με ενοχλεί πάρααααα πολύ το ύφος Τσακ Νόρις "εγώ ξέρω" ....ειδικά όταν πρόκειται για κάτι που δεν ξέρεις ή έστω γνωρίζεις από μία μόνο (από τις πολλές) πλευρά. Και με ενοχλεί ακόμη πιο πολύ η εμμονή σε συγκεκριμένα πράγματα και θεωρίες ασχέτως της εκάστοτε θεματολογίας

 

β) με την ιδιότητα του συνομιλητή....χρειάζεται κάποια άλλη?....στο συγκεκριμένο θέμα δε νομίζω να θέλεις να μιλήσουμε για ιδιότητες και δεν υπάρχει και λόγος. Παρ'όλα αυτά και επειδή μου επιτίθεσαι άκομψα και χωρίς λόγο μπροώ να σου πω πως θα μπορούσα να συμμετέχω με την ιδιότητα κάποιου που έει βρεθεί σε όλες σχεδόν τις πιθανές θέσεις του συγκεκριμένου θέματος (έχω δουλέψει για μεγάλες και μικρές δισκογραφικές ως freelancer παραγωγός αλλά και ως επιχείρηση - παροχή υπηρεσιών ηχογράφησης, ως συνθέτης, έχω συνεργαστεί αντίστοιχα ως μουσικός  και καλλιτέχνης σε προσωπικό επίπεδο και επίπεδο σχημάτων , έχω την δική μου περιορσμένης εμβέλειας αντίστοιχη προσπάθεια label με ότι αυτό συνεπάγεται σχετικά με το στήσιμο και την διαχείριση μιας τέτοιας προσπάθειας, βλέπω και συζητώ καθημερινά λόγω δουλειάς με την ανεξάρτητη και DIY σκηνή και φυσικά ως ακροατής)...what about you? 

 

γ) καμμία απολύτως....δεν είμαι κριτής απόψεων, συμμετέχω καταθέτωντας την δική μου άποψη (για ένα επιμέρους κομμάτι του συνολικού θέματος και από μια πολύ συγκεκριμένη οπτική)και διαβάζωντας με ενδιαφέρον και στην ουσία τους τις απόψεις των υπολοίπων. Δεν νομίζω πως πρόκειται για κάποιον διαγωνισμό σωστής άποψης καθώς ο καθένας έχει την δική του υποκειμενική θεώρηση για τα πράγματα.

 

δ) αποδεκτή εξέλιξη θα ήταν να μην υπάρχει ο λόγος να απαντήσω στο (α)....από την στιγμή όμως που ορισμένοι είναι ανεπίδεκτοι και πιθανότατα εκλαμβάνουν την ευγένεια και τον σεβασμό ως αδυναμία του συνομιλητή τους ή ακόμη χειρότερο ως αποδοχή των απόψεων τους προτιμώ να μην συμμετέχω.

 

Γνωστοποιώ, ότι τόσο εγώ όσο και αρκετοί άλλοι εδώ μέσα υποστηρίξαμε οικονομικά τις κυκλοφορίες των SnoozeLoop, Tuber, Χαρμάνη (αν και του τα χρωστάω ακόμη λόγω λογιστικού αυνανισμού) κλπ. Οπότε, αυτοδικαίως, είμαστε το κοινό με το οποίο θα κληθεί να συζητήσει και να συνδιαλαγεί μία δισκογραφική εταιρεία: αν οι απόψεις μας δεν είναι αρεστές ή εύπεπτες, καλό θα είναι να εξεταστεί μήπως κάποιοι στραβά αρμενίζουν (κατά το ποιητικόν).

 

....

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Πάντως, μου κάνει ΜΕΓΑΛΗ εντύπωση η άποψη να στηριχτεί η ποιότητα και όχι η προώθηση με τα όποια οικονομικά μίας δισκογραφικής εταιρίας!

 

Αν μη τι άλλο, άνθρωποι σαν τους snoozeloop, Charmanis, Freerock, Tuber, κλπ, έχουν αποδείξει πέραν ΚΑΘΕ αμφιβολίας ότι την ποιότητα την έχουν στο τσεπάκι. Την εμπορικότητα πρέπει να πλησιάσουν αν είναι, και ΕΚΕΙ θέλει να μπει η εταιρία στο παιχνίδι! Αλλιώς όλα τα άλλα υπάρχουν: Στούντιο στο σπίτι με καταπληκτικά όργανα, κόσμος, το Ιντερνετ, φτηνά εργοστάσια για να φτιαχτούν τα Cd, κοκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

what about you?

 

Δεν ήξερα ότι η συζήτηση αφορά στελέχη δισκογραφικών εταιρειών και μόνο. Αν αφορά όμως ερασιτέχνες μουσικούς και επιχειρηματίες και μουσικοφιλους, θαρρώ ότι μπορώ να συμμετέχω διότι κομίζω και τις τρεις αυτές ιδιότητες. Δυστυχώς, δεν πέρασα χρόνο ως απλήρωτος intern στο χώρο της ηχοληψίας, ώστε να είμαι ακόμη πιο κατάλληλος.

 

Αν λοιπόν, έχω το δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση, τότε ως ερασιτέχνης μουσικός σου απαντώ ότι δε με ενδιαφέρει η πορεία σου στο χώρο των δισκογραφικών και δεν πρόκειται ποτέ να σου απευθυνθώ για υπηρεσίες λόγω απόστασης (κάθε είδους). Ως μουσικόφιλος, σου απαντώ ότι οι τελευταίες φράσεις του προηγούμενου ποστ μου είναι η πραγματικότητα και κακώς έσπευσες να βαλεις τελίτσες (...) διότι εκτίθεσαι ακόμη περισσότερο στο επίπεδο ότι τελικά μάλλον το χόμπυ σου κάνεις παρά ενδιαφέρεσαι για το κοινό και (συνεπώς) δεν έχεις να προσφέρεις τίποτε ιδιαίτερο σε όποιον θέλει κάποιο κοινό.

 

Ως επιχειρηματίας, σου απαντώ ότι ακόμη και μετά από επτά χρόνια συμμετοχής, ακόμη οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν ξέρουν τι δουλεια κάνω, διότι δεν βρίσκομαι εδώ μέσα αναζητώντας πελάτες και δεν κάνω τα ποστ μου έχοντας ως κίνητρο το να είμαι αρεστός σε κανέναν.

 

What about you?

 

 

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τα γραφώμενα και μόνο σας γνωρίζω κι αυτό στον ελάχιστο χρόνο που φιλοξενούμαι εδώ μέσα . Απευθύνομαι κυρίως στο Νικόδημο και το Τρόλει. Ευθιξία σε υψηλό βαθμό, ολίγον από απροσεξία  σε κάποιες διατυπώσεις ,ολίγη από υπερβολή στα επιχειρήματα ,προκειμένου να υπερισχύσει η άποψή μας, οδήγησε σε νευράκια  :).

Δεν σας αξίζει-αυτή την άποψη έχω και για τους δυο σας- και συγνώμη για την επέμβαση σε ρόλο ειρηνοποιού .

Δε ξέρω κιόλας αν κάποια απ τα γραφώμενά τα δικά μου έθιξαν κάποιον ,όχι απαραίτητα εσάς τους δύο ,αλλά κι αν συνέβει ζητώ συγνώμη και ευχαρίστως θα απολογηθώ σε όποιον μου ζητήσει το λόγο .

Ασφαλώς και όλοι μας -ή περίπου όλοι- γνωρίζουμε τα περί ιντερνετικών διαλόγων με αγνώστους και πόσο εύκολα μπορούμε να παρεξηγηθούμε  :)

Φιλικά προς όλους

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου