trolley Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Παρότι γουστάρω πολύ την προσέγγισή σου, δεν μπορώ παρά να σου επιστήσω την προσοχή σε μια λεπτομέρεια: Το budget για μια παραγωγή συμφωνικής μουσικής είναι βαρύ, όχι αστεία. Και άμα θέλουμε κιόλας να κάνουμε και υψηλής ποιότητας παραγωγή, τότε την κάτσαμε τη βάρκα. Πολύ σωστά, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό να ξεκινήσεις από τα μεγάλα συμφωνικά έργα. Το πας λάου-λάου, κανά κουαρτέτο εγχόρδων, κανά συνολάκι από σονάτες και... βλέπουμε. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Σωστά. Σε όλο το κόσμο (δηλ. όχι μόνο στην Ελλάδα) μόνο οι πολύ ειδικευμένες δισκογραφικές, που διεκπεραιώνουν το σύνολο των εργασιών τους εσωτερικά, έχουν οποιαδήποτε ελπίδα να επιβιώσουν. Εδώ έχεις χτυπήσει κέντρο, αλλά να το επεκτείνω κάπως, και να πω ότι αυτή η φάση δεν αφορά την εποχή μας μόνο. Πάντα υπήρχε αυτό, μπορεί να πει κάποιος ότι η Motown είναι το πρότυπο, αλλά υπάρχουν πολλά παρόμοια σκηνικά. Θα μου άρεσε πολύ η ιδέα σου, με μουσικούς που πραγματικά έχουν λιώσει, και έχουν διάθεση να δώσουν κάτι για να ανέβει λίγο η φάση, να ξεκολλήσουμε. Μακάρι να ξεκίναγε κάτι τέτοιο. Ο στόχος πάντως θα πρέπει να αφορά την παγκόσμια κοινότητα, όσο το δυνατόν περισσότερο, γιατί δεν τρέφω πολλές ελπίδες για κάτι βιώσιμο εδώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Ο στόχος πάντως θα πρέπει να αφορά την παγκόσμια κοινότητα, όσο το δυνατόν περισσότερο, γιατί δεν τρέφω πολλές ελπίδες για κάτι βιώσιμο εδώ. Ακριβώς αυτό είναι το σκεπτικό πίσω από αυτά που πρότεινα. Είναι (ελαφρώς) off-topic και ίσως σηκώσει μποφώρ, αλλά πρέπει να ειπωθεί ότι αυτή είναι η μόνη ελληνική μουσική που αφορά το παγκόσμιο κοινό (πάντα, κατά τη γνώμη μου, αλλά σίγουρα αυτή την εποχή). Προσωπικά φλιπάρω κάθε φορά που ακούω ότι ένα έργο έλληνα συνθέτη ηχογραφήθηκε με ξένη ορχήστρα, έλληνα σολιστ και κυκλοφόρησε από τη ... Naxos (δηλ. μία εταιρεία με ελληνικό όνομα) και πουλάει σημαντικό αριθμό αντιτύπων. Πάντα σκέπτομαι "γιατί ρε παιδί μου δεν τα κάνει κάποιος εδώ;". Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Στην Ελλάδα είναι δύσκολο να ανοίξεις περίπτερο ;D Μια πρώτη απάντηση στο ερώτημά σου ίσως θα ήταν ότι θα χρειαζόταν μια ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ προσωπικότητα, για να κάνει ζάφι την τρέλα μας, και να παράγει κάτι τόσο ποιοτικό. Δεν ξέρω, αυτό μου σκάει σα φλας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 ωραία η τοποθετηση του trolley και συμφωνώ με το πνεύμα της. Σχολιάζω τα 2 πρώτα επίπεδα : 1) Οι συγκεκριμένοι συνθέτες έχουν εκδοθεί και φαντάζομαι οτι τα δικαιώματά τους είναι δεσμευμένα από κάποιους. Μια σειρα τέτοιων έργων από μια νέα εταιρία θα συγκρουόταν με τη συντριπτικά καλύτερη διανομή μεγαλύτερων οίκων από τον δικό σου. 2) Ποιουνών (;D) συγκεκριμένα? Γενικά θα πιστεύαμε οτι υπάρχουν τέτοιοι μουσικοί που αξίζουν την ευρεία διανομή που θα τους εγγυηθούμε (νέα παράμετρος, γιατί εταιρία έχουμε-δεν είμαστε τυχάρπαστοι) και των οποίων οι δημιουργίες είναι υπεράνω ακριβών μαρκετιστικών αναγκαιοτήτων (εξαιτίας του συγκεκριμένου πιστού-σε τέτοιες μουσικές- κοινού). Ποιοί είναι αυτοί και γιατί αξίζει να ασχοληθούμε μαζί τους σαν εταιρία (παρ' ότι δεν έχουμε καν χρήματα για να γράψουμε μια συμφωνική) ? https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Εξ όσων δύναμαι να γνωρίζω, τα δικαιώματα για τις συνθέσεις παρέρχονται μετά από κάποια χρόνια. Αλλά επίσης ξέρω, ότι οι συγκρίσεις μεταξύ των διάφορων εκτελέσεων των "σοβαρών" έργων, έχουν τέτοιο βαθμό συγκρούσεων, απαξίωσης, ισοπέδωσης και.... μίσους, που πραγματικά οι καυγάδες φτάνουν και ξεπερνούν, μην πω και το PC-MAC ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Πάντως blue, το δεύτερο ερώτημα δεν θα πρέπει να μας απασχολεί σε πρώτη φάση. Η διανομή, μια οικονομική βάση, ένα Α όνομα τελοσπάντων , θα πρέπει να έχουν δημιουργηθεί κατά την πρώτη "περίοδο" του project. Διαφορετικά, το άνοιγμα σε πιο δύσκολα πράγματα θα ήταν ίσως λάθος. Το προχωρήσαμε πολύ. Πειράζει να σε λέω κ. Πρωθυπουργό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Καλύτερα CEO. Εκτός αν μιλάς για δημιουργία κράτους ;D https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 ;D Θυμάσαι ένα έργο, με τους Χοντρό Λιγνό, που τα παρατάνε και πάνε να φτιάξουνε κράτος για την πάρτη τους; Για να γλυτώσουν το φόρο; Λιώσιμο! Αυτά βλέπανε οι δικοί μας και το ρίξαν στις offshore ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
FABRICAUDIO Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Ιανουαρίου 2011 ... ποιά εγχώρια ονόματα θα προσέγγιζες? Μια απλή ερώτηση με πολλές παγίδες ;D Στόχοι θέματος : 1) η δισκογραφική εταιρία, όντας εμπορική επιχείρηση, ανεξάρτητα από την ηθική της αντιμετώπιση απέναντι στη μουσική, πρέπει να έχει κάποια έσοδα, άρα πρέπει να απευθύνεται σε κάποιο αγοραστικό κοινό. Ποιοί αγοράζουν δίσκους και πάνε σε live? 2) να διαπιστώσουμε οτι οι προτάσεις που αξίζουν είναι λίγες και δεν πρέπει να το παίζουμε μουσικό zeitgeist με κάθε επιφώνημα ενός ραδιοφωνικού παραγωγού. O ενθουσιασμός ενός blogger (και στη συνέχεια ενός ανεξάρτητου-ψαγμένου μουσικού παραγωγού) δεν λειτουργεί με διαφορετικές διαδικασίες από αυτές που υποκινούν τον αθώο δικό μας (ενθουσιασμό) που εκθειάζει τα καινούρια μας πετάλια (φυσικά εμού συμπεριλαμβανομένου). 3) να γνωρίσουμε πραγματικά νέες προτάσεις unsigned ή πρωτοεμφανιζόμενες ή ελάχιστα δημοφιλείς, καθώς σε σχετικό, παλιότερο θέμα αντί να προτείνουμε μουσικούς που θεωρούμε οτι αξίζουν βάζαμε λινκς των δικών μας γκρουπ. Σοβαρά, βάλτε τον εαυτό σας στη θέση αυτού που πλερώνει και όχι αυτού που κρίνει δωρεάν και προτείνετε βαριά ονόματα, καλύτερα από αυτά που μας παρουσιάζει ο κακός τύπος. +1 (Πολυ ωραια τοποθετηση) Κατα την αποψη μου οι δισκογραφικες εταιρειες ειχαν νοημα οτνα τα μεσα προβολης και ο εξοπλισμος ηταν προνομιο των λιγων Σημερα η ηχογραφηση ενος αλμπουμ σε ενα στουντιο, η προωθηση και αποκτηση φαν ειναι πιο ευκολη και φτηνη οσο ποτε αλλοτε. 1. Το κοστος του εξοπλισμου, αν το συγκροτημα κανει την ηχογραφηση μονο του, η κλεισει ενα στουντιο ειναι μηδαμινο πια, με τις τιμες των στουντιο να ειναι σημαντικα χαμηλοτερες απο αυτη της diy ηχογραφησης. 2. Η παραγωγη cd-vinyl καποτε επρεπε να γινει μαζικα και σε εργοστασια, αλλα τωρα πια ο καθενας μπορει να κανει αντιτυπα. 3. Η ενημερωση των φαν εχει γινει ολο και πιο ευκολη (δεν εννοοω spaming καθε μερα) 4. Το μονο που παρεμεινε ιδιο ειναι η αποκτηση κοινου, αυτο εκανε μια δισκογραφικη προκειμενου να κανει αποσβεση στην επενδυση. Το αρχικο κοστος επενδυσης σημερα ειναι εφικτο απο οποιαδηποτε μουσικο συγκροτημα αρκει να 1. Εχει στοχο απο την αρχη 2. Να ειναι εργατικο και να κανει συνεχως προβες 3. Να παιζει σε συναυλιες προκειμενου να αποκτησει περισσοτερους φαν και οχι για να βγαλει λεφτα με την πρωτη εμφανιση 4. Να μην εχει ψευδαισθησεις οτι ο καλυτερος εξοπλισμος θα το κανει καλυτερο μουσικα και πιο δημιουργικο, η συνεχης επαφη με τα υπολοιπα μελη ειναι που μετραει και η ανταλλαγη ιδεων Πιστευω οτι η ευκολια αποκτησης εξοπλισμου με την online αγορα απλα εχει εκτροχιασει μερικους μουσικους και εχουν χασει την ουσια. Εχω δει πολλες συναυλιες οπου ανατριχιασα με την συμμετοχη του κοινου και τα χειροκροτηματα διχως να παιζει ρολο ο εξοπλισμος. Εαν καποιος ευθυνεται για την ελλειψη διαδοσης της μουσικης μας ειμαστε εμεις οι μουσικοι και οχι οι δισκογραφικες και η μουσικη βιομηχανια (αλλωστε αυτες την δουλεια τους κανουν γι'αυτο και λεγονται βιομηχανιες, αλλιως θα ηταν αφιλοκερδεις οργανισμοι) Εαν δεν πιστευουμε εμεις στην μουσικη μας και δεν ειμαστε διατεθιμενοι να δουλεψουμε-πληρωσουμε δεν προκειται κανεις να μας 'υπογραψει' με τους δικους μας ορους. Η δυναμη του συγκροτηματος ηταν ειναι και θα συνεχισει να ειναι το κοινο του. Ας προσπαθησουμε να το αποκτησουμε κας ασ μην κοιταμε ολα τα μεγαλα φτασμενα συγκροτηματα γιατι και αυτα απο το μηδεν ξεκινησαν Νικος Recording and Rehearsal Studio www.fabricaudio.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση