blue Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 ... ποιά εγχώρια ονόματα θα προσέγγιζες? Μια απλή ερώτηση με πολλές παγίδες ;D Στόχοι θέματος : 1) η δισκογραφική εταιρία, όντας εμπορική επιχείρηση, ανεξάρτητα από την ηθική της αντιμετώπιση απέναντι στη μουσική, πρέπει να έχει κάποια έσοδα, άρα πρέπει να απευθύνεται σε κάποιο αγοραστικό κοινό. Ποιοί αγοράζουν δίσκους και πάνε σε live? 2) να διαπιστώσουμε οτι οι προτάσεις που αξίζουν είναι λίγες και δεν πρέπει να το παίζουμε μουσικό zeitgeist με κάθε επιφώνημα ενός ραδιοφωνικού παραγωγού. O ενθουσιασμός ενός blogger (και στη συνέχεια ενός ανεξάρτητου-ψαγμένου μουσικού παραγωγού) δεν λειτουργεί με διαφορετικές διαδικασίες από αυτές που υποκινούν τον αθώο δικό μας (ενθουσιασμό) που εκθειάζει τα καινούρια μας πετάλια (φυσικά εμού συμπεριλαμβανομένου). 3) να γνωρίσουμε πραγματικά νέες προτάσεις unsigned ή πρωτοεμφανιζόμενες ή ελάχιστα δημοφιλείς, καθώς σε σχετικό, παλιότερο θέμα αντί να προτείνουμε μουσικούς που θεωρούμε οτι αξίζουν βάζαμε λινκς των δικών μας γκρουπ. Σοβαρά, βάλτε τον εαυτό σας στη θέση αυτού που πλερώνει και όχι αυτού που κρίνει δωρεάν και προτείνετε βαριά ονόματα, καλύτερα από αυτά που μας παρουσιάζει ο κακός τύπος. Προϋπολογισμός πρότζεκτ : €2,000,000 Ένα έργο συγχρηματοδοτούμενο από το ΥΠΠΟ και την ΕΕ. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Ωραία το πήγαινες mr. Blue, αλλά στο τέλος έριξες την πυρηνική: Προϋπολογισμός πρότζεκτ : €2,000,000 Ένα έργο συγχρηματοδοτούμενο από το ΥΠΠΟ και την ΕΕ. Λοιπόν, αφού έχουμε 2 μιλιόνια από ΥΠΠΟ και τα κορόιδα τους Ευρωπαίους, θα ακολουθήσουμε την κλασσική Ελληνική συνταγή: Ο ίδιος ο υπουργός πολιτισμού, θα καθορίσει έναν από τους κλαψομ**νιδες έντεχνους καραγκιόζιδες, που σέρνονται στα γραφεία του, ως ανάδοχο. Οι φιλικές σχέσεις είναι προαιρετικές: Απαραίτητα όμως είναι αποδεικτικά στοιχεία με κολάσιμες ποινικές πράξεις, ώστε να έχουμε την πλάτη μας καλυμμένη. Πάμε παρακάτω: Έχουμε 2-3 εταιρίες- βιτρίνες, για την έκδοση παραστατικών που αφορούν την παραγωγή, την προώθηση, τη διαφήμηση κ.λ.π. Κάποια διαφημιστικά τα βάζουμε σε μέσα γνωστών, για τα μάτια του κόσμου, όπου αργότερα θα έχουν πράγματι αντίκρυσμα για την καμπάνια του υπουργού. Τα υπόλοιπα τα σπρώχνουμε στις offshore, ενώ όπου προκείπτει φορολογήσιμο ποσό, αντιστοιχούμε το φόρο σε αγαθοεργίες που παρέχουμε σε φίλα προσκείμενες ΜΚΟ, για τη διάσωση των ιριδιζόντων κολεόπτερων, τα τσεπώνουμε και αυτά, και την κάνουμε μεγάλε για διακοπές στο Πουέρτο Ρίκο, και άσε τους μ***κες να ψάχνουν γιατί πάτωσε ο δίσκος ;D -Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει - Για, για, κ***όλα, κ***ριόλα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 +1000 σε όλα. Αλλά Πέτρο μου, αν είχα €2,000,000 σαν budget, θα έψαχνα καλά, θα έβρισκα τους καλύτερους και θα την κάναμε όλοι μαζί για εξωτερικό. Όταν διαθέτεις τόσα χρήματα (που πάει να πει οτι πρέπει να βγάλεις τουλάχιστον τα διπλά)για μία-δύο μπάντες δε ρισκάρεις να τους κάνεις καριέρα στην Ελλάδα. Γνώμη μου για το είδος που ακούω (ροκ, χαρντ ροκ κλπ). Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 ρε παιδιά είπα και μια μαλακία στο τέλος για να σιγουρέψω οτι ξέρετε ποιός άνοιξε το θέμα, μην απαντάτε σε αυτήν αποκλειστικά ;D Γνώμη μου για το είδος που ακούω (ροκ, χαρντ ροκ κλπ). Να, άλλη μια παράμετρος. Αν έκανα πχ εγώ δισκογραφική με αυτά που ακούω και αγοράζω σήμερα, θα έκλεινε μεθαύριο ;D Παρόλ'αυτά, θα ήμουν περήφανος αν "έβγαζα" μπάντες όπως οι Λαϊκεδέλικα, οι Trio Balkano και οι Δάρνακες (για να κάνω και μια αρχή). Φυσικά, δεν υπάρχει πραγματικό μπάτζετ, συζητάμε καφενοειδώς στο πλαίσιο του "ρε αν ημουνα εγώ πρωθυπουργός" https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Μεταξύ αστείου και σοβαρού, ειπώθηκε η αλήθεια! Να, άλλη μια παράμετρος. Αν έκανα πχ εγώ δισκογραφική με αυτά που ακούω και αγοράζω σήμερα, θα έκλεινε μεθαύριο ;D ;D Φυσικά, δεν υπάρχει πραγματικό μπάτζετ, συζητάμε καφενοειδώς στο πλαίσιο του "ρε αν ημουνα εγώ πρωθυπουργός" Εννοείτε κ.Πρωθυπουργέ ;D Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Πάντως, αν υπήρχε ένα μπάτζετ, θα τα έκανα χωράφια και θα έσπερνα μάσες, γιατί έρχονται χρόνια δύσκολα. Εκτός αυτού όμως, δεν μπορώ να σκεφτώ χειρότερη επένδυση από δισκογραφική: Δεν τα δίνουμε σε κάνα φτωχό παιδάκι λέω 'γω να πιάσουνε και τόπο; Αυτά στο γενικό. Τώρα αν θέλεις ντε και καλά δισκογραφική, με κέρδος, χωρίς πλάκα, θα κοίταζα να υπογράψω κάνα μπεμπε Λιλλυ φάση, γιατί μόνο αυτά και οι τσόντες της Τζούλια πουλάνε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Το μπάτζετ είναι πραγματικά όμως ένα θέμα. Και νομίζω η σοβαρότερη παράμετρος στο ποιον υπογράφεις. Γιατί όπως και να το κάνουμε αν έχεις χρήματα μόνο για το CD, άκλαφτος θα πας... Αυτά στο γενικό. Τώρα αν θέλεις ντε και καλά δισκογραφική, με κέρδος, χωρίς πλάκα, θα κοίταζα να υπογράψω κάνα μπεμπε Λιλλυ φάση, γιατί μόνο αυτά και οι τσόντες της Τζούλια πουλάνε. Έχει δίκιο ο Μάνος. Και πουλάνε, επειδή το κοινό τους είναι λιγότερο εξοικειωμένο με τα τόρεντς. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Παιδιά, τι cd, στα περιοδικά τα βάζουνε, σουπλά έχουνε καταντήσει. Σε λίγο θα τα μοιράζουνε σαν τα φυλάδια κάτω από τις πόρτες. Τέρμα το πάρτυ. Άντε, και του χρόνου σπίτια μας ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Σε όλο το κόσμο (δηλ. όχι μόνο στην Ελλάδα) μόνο οι πολύ ειδικευμένες δισκογραφικές, που διεκπεραιώνουν το σύνολο των εργασιών τους εσωτερικά, έχουν οποιαδήποτε ελπίδα να επιβιώσουν. Θα προσπαθούσα να εντοπίσω συνθέτες και μουσικούς από το χώρο της ορχηστρικής/κλασσικής μουσικής, προκειμένου να κυκλοφορήσω μία καλή σειρά με έργα του Σκαλκώτα (π.χ.), ή του Ξενάκη ή του Χρήστου. Σε δεύτερο επίπεδο, θα κυκλοφορούσα έργα σύγχρονων συνθετών (ορχηστρικών έργων) ή ηλεκτρονικής μουσικής (και δεν εννοώ χορευτικής). Σε τρίτο επίπεδο, θα αναζητούσα συνθέτες από άλλες χώρες της Ευρώπης, ειδικότερα δε τις βαλκανικές και την Τουρκία. Είμαι βέβαιος για δύο πράγματα : α) ότι ΔΕ θα γινόμουν πλούσιος από αυτή τη δραστηριότητα, β) ότι ΔΕ θα έμπαινα μέσα, διότι υπάρχει σημαντικότατο έλλειμα παρόμοιας δισκογραφίας και (αν τηρούντο κάποιες προϋποθέσεις) θα τύγχανε διεθνούς ενδιαφέροντος. Αυτό που γράφτηκε (ότι δηλ. πουλάει μόνο η Μπεμπέ Λιλή, και η Τζούλια - και οι Μαζού) δεν είναι καθόλου ακριβές. Όσοι ακούν ορχηστρική μουσική και τζαζ, αγοράζουν κυρίως δίσκους και μάλιστα κάμποσους. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Παρότι γουστάρω πολύ την προσέγγισή σου, δεν μπορώ παρά να σου επιστήσω την προσοχή σε μια λεπτομέρεια: Το budget για μια παραγωγή συμφωνικής μουσικής είναι βαρύ, όχι αστεία. Και άμα θέλουμε κιόλας να κάνουμε και υψηλής ποιότητας παραγωγή, τότε την κάτσαμε τη βάρκα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση