Προς το περιεχόμενο

Κιθάρα με δυνατότητα ρύθμισης της γωνίας του μπράτσου


mkm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

πολύ ενδιαφέρουσα πατέντα. Συγχαρητήρια  :)

 

Φαντάζομαι θα έχεις υπόψη σου το micro-tilt της fender

 

νομιζω τα τριβιδα μοντελα της δεκαετιας 70 εχουν αυτη τη ρυθμιση, οπως επισης και οι peavey T60 παλι των 70's

Thank God for the rain....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Γνωρίζω και για το micro-tilt και για άλλα παρόμοια συστήματα.

Η διαφορά είναι ότι η συγκεκριμένη λειτουργία δεν έχει ως σκοπό μια μικρή αλλαγή που γίνεται να να ρυθμίσεις το action (που έτσι και το ρυθμίσεις δεν το ξαναπειράζεις) αλλά σε μια σχετικά πολύ μεγάλη αλλαγή της γωνίας, τόσο μεγάλη που σου επιτρέπει να αλλάξεις τελείως τα χαρακτηριστικά του οργάνου.

Δεν νομίζω ότι σε μια 70s strat μπορείς να ρυθμίσεις το μπράτσο σε 3+ μοίρες γωνία με το micro-tilt.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το micro tilt υπήρχε και σε 4βιδα όργανα των 90s, όπως ξέρω από πρώτο χέρι.  ;)  Δεν ξέρω αν δεν το χρησιμοποιούσε κανένας, πάντως βγήκε για να αποφεύγεται το λεγόμενο shimming...

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το micro tilt βγαινει απο το 1971 ομως φιλε μου η δικη σου πατεντα ειναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερη μια και στηριζει ολο το neck heel.

 

Ευγε!

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Πολυ ωραία ιδέα και ωραία υλοποίηση*.

Πως το παρουσίασες? Ποιο πρόβλημα αντιμετωπίζει η παρούσα εφεύρεση?

 

 

 

 

 

 

*Αν και ως παράξενος θα έβαζα και τις 4 βίδες με slot, καθώς οι 2 που είναι παράλληλες με τις χορδές φαίνεται να δουλεύουν ανορθόδοξα στο "gibson setup."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τα σχόλια!

 

Το βασικό χαρακτηριστικό της εφεύρεσης είναι ο κυλινδρικός σχηματισμός εντός της ένωσης που επιτρέπει όλη αυτή την αλλαγή, και αυτό είναι που πατεντάρισα, όχι μόνο για κιθάρες αλλά για κάθε είδους έγχορδου μουσικού οργάνου.

Το πόσες βίδες και πως θα στηρίζουν/κλειδώνουν την ένωση είναι σχετικό και εξαρτάται από παράγοντες όπως ο διαθέσιμος χώρος, η επιθυμητή δύναμη κλπ

Απλά στο συγκεκριμένο όργανο, έτσι όπως το σχεδίασα, τόσες πίστεψα ότι είναι αρκετές.

Π.χ. σχεδιάζω και ετοιμάζομαι να φτιάξω μια hollow body ηλεκτρική η οποία μεν φέρει παρόμοιο κυλινδρικό σχηματισμό αλλά "κλειδώνει" διαφορετικά.

 

@Harilatron:

Αν "slot" εννοείς το "χωνευτό" παξιμάδι (threaded insert) τότε έχουν όλες οι βίδες....και οι 6!

Επίσης δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "δουλεύουν ανορθόδοξα" ???. Βασικά η δουλεία τους είναι να "στρέφουν" το μπράτσο προς το σώμα με την τάση να ευθυγραμμιστεί ώστε να "κοντράρει" στις βίδες ρύθμισης και να κλειδώνει με αυτόν τον τρόπο η ένωση.

 

Είχα σκεφτεί να τις τοποθετήσω πίσω και κάθετα στις χορδές ("κανονικά" δηλαδή) και να χρησιμοποιήσω μία βίδα ρύθμισης (είτε προσβάσιμη από το neck cavity είτε όπως τώρα). Η λειτουργία τους θα ήταν ακριβώς ή ίδια.

Ήταν όμως το design πρόκληση και είπα να το κάνω με αυτόν τον τρόπο.

Μία άλλη που έχω στο πρόγραμμα να φτιάξω τώρα θα είναι έτσι με τη ρύθμιση να γίνεται έτσι.

 

Σε αυτήν υπάρχουν 4 βίδες που στηρίζουν την ένωση και 2 που ρυθμίζουν τη γωνία

 

2 στήριξης στην τρύπα του neck pickup

DSCF9226.jpg

 

2 στήριξης στην πίσω πλευρά του σώματος και 2 ρύθμισης που είναι προσβάσιμες απο την πίσω πλευρά του σώματος

DSCF9194-1.jpg

 

και ουσιαστικά "πιέζουν" το μπράτσο προς τα πάνω μέσα στην ένωση

moto_0225-Copy.jpg

 

Πρόβλημα σημαντικό δεν αντιμετώπισα με το συγκεκριμένο σχέδιο αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι κατά την κατασκευή απαιτεί πάρα μα πάρα πολύ ακρίβεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τις φωτό φαίνεται οτι η εκτέλεση πέτυχε και με το παραπάνω, αλλά και να μην πετύχαινε έτσι,

το γεγονός οτι κατοχύρωσες μια πατέντα εν έτει 2011 είναι μαγκιά, εύγε ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ εξυπνη πατεντα,αλλα ειμαι περιεργος να ακουσω ηχητικα πως ειναι.

Νομιζω πως ξερεις οτι εστω και λιγο κενο στο neck pocket=less tone και dead notes απο 17ο ταστο και μετα.

 

Σου δινω μπραβο ομως για την ολη φαση. ;-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ εξυπνη πατεντα,αλλα ειμαι περιεργος να ακουσω ηχητικα πως ειναι.

Νομιζω πως ξερεις οτι εστω και λιγο κενο στο neck pocket=less tone και dead notes απο 17ο ταστο και μετα.

 

Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα στον ήχο.

Γι' αυτό και την έφερα και στο open day (με το les paul setup), για να ακούσω και καμιά γνώμη ακόμα ;)

Πάντως αν και είναι κατασκευασμένη ολόκληρη απο μαόνι ο ήχος είναι αρκετά bright. Μη σου πω ψιλο-stratίζει.

Έχω και ένα κλιπάκι εδώ (http://www.noiz.gr/index.php?topic=172902.50) clean only.

 

Πόσο δύσκολη ήταν και τί κόστος είχε η κατοχύρωση της πατέντας;

 

Καθόλου δύσκολη. Ουσιαστικά πρόκειται για μια πάρα πολύ λεπτομερή περιγραφή που πρέπει να γίνει σε συγκεκριμένες φόρμες και με συγκεκριμένο τρόπο.

 

Το κόστος είναι ανάλογο των χωρών που θέλεις να κατοχυρώσεις. Υπολόγισε πολύ χοντρικά κανένα 500άρι ανά χώρα. Ξεκινάς υποχρεωτικά από Ελλάδα και το πας όσο θέλεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου