Προς το περιεχόμενο

Kemper Profiling Amplifier: το μέλλον στο amp modeling?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kυρίως στον καλλιτέχνη...έχω δεί (και) καταπληκτικές φωτογραφίες με iPhone και αισχρές με Haselblad...

Επειδή έχω διαβάσει τα άρθρα σου για το G3...συμφωνώ μαζί σου

 

Μα και βέβαια, τα μεταξωτά βρακιά, κλπ.  ;D ;D

 

Αν έμπαινες στον κόπο να ακούσεις και κομμάτια μου που έχουν ηχογραφηθεί (και) με το G3, θα συμφωνούσες ακόμα περισσότερο μαζί μου. Αλλά τζάμπα τα γράφω μου φαίνεται...  :P ::) ;D ;D

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 234
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Αν έμπαινες στον κόπο να ακούσεις και κομμάτια μου που έχουν ηχογραφηθεί (και) με το G3, θα συμφωνούσες ακόμα περισσότερο μαζί μου. Αλλά τζάμπα τα γράφω μου φαίνεται...  :P ::) ;D ;D

Για ξαναδώσε link σήμερα που είναι Παρασκευή... ;D ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα ας μη πιάσουμε το θέμα τέχνη vs εξοπλισμου για δημιουργια τεχνης.

 

Συμφωνώ οτι η ποιοτητα ηχου και μονο εχει βελτιωθεί πολύ ειδικά αν πάρουμε ενα μεγάλο διαστημα 20 χρόνων ας πούμε.

 

Απλά πιστεύω πως όσο περνουνε τα χρόνια τόσο οι βελτιώσεις γίνονται όλο και πιο δυσκολα αντιληπτές στο ανθρώπινο αφτι.

 

Προσωπικά πιστεύω πως η επιπλέον βελτιώση τώρα βρισκεται στα περιφερειακα, συνδεσιμότητα, features και όχι στην ποιοτητα των εξομοιώσεων. Ή για να ειμαι πιο σωστός εννοώ η πιο "value for money" βελτιωση.

 

Σχετικά με το θέμα καινουριων ήχων, δεν περιμένω να γινει κάτι που θα αλλάξει τα πράγματα. Καινουρια εφεδακια θα βγουνε, μεταλλαγμενοι ηχοι ναι, αλλά δε νομιζω κατι απο αυτά να αλλάξει απιστευτα πολύ τα δεδομένα όπως έιπε ο Reborn πριν.

 

Νομιζω πως τα δεδομένα αλλάζουν όταν υπάρχουν μυαλά (καλλιτεχνες) που ζητανε το διαφορετικο. Στη φάση που βρισκόμαστε οι μόνοι που ζητάνε το διαφορετικό είναι οι μηχανικοί των εταιριών οι οποίοι ομως δε ξέρουν να παράγουν τέχνη. Επομένως και τα προιόντα τους μενουν απλά εξοπλισμος και μπλιμπλικια που κανεις δε χρησιμοποιει για αλλαξει δεδομενα.

 

ελπίζω να κάνω λάθος

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη φάση που βρισκόμαστε οι μόνοι που ζητάνε το διαφορετικό είναι οι μηχανικοί των εταιριών οι οποίοι ομως δε ξέρουν να παράγουν τέχνη.

 

ελπίζω να κάνω λάθος

Θα σε παρότρυνα να κάνεις μία βόλτα στο site του Pat Metheny και να ερευνήσεις το έργο του τα τελευταία 10 χρόνια... ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα δηλαδη εσυ πιστευεις πως ο pat metheny εχει αλλάξει τα δεδομένα σε κάτι?

 

προσωπικά δεν το πιστεύω και μάλλον εχουμε διαφορετική ερμηνεια για τη φράση "αλλάζω τα δεδομένα"

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα δηλαδη εσυ πιστευεις πως ο pat metheny εχει αλλάξει τα δεδομένα σε κάτι?

Eάν πρόλαβες σε 5 λεπτά να δείς τα 10 χρόνια του...σίγουρα έχουμε διαφορετικές ερμηνείες.

Για να σε βοηθήσω βρές το DVD του Secret Story (που μάλλον έτσι είναι η κλασσική μουσική του 21 αιώνα) και διάβασε για το Orchestrion...και εδώ είμαστε

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

νομιζω οτι οι πιο πολλοι τα εχετε λιγο μπερδεψει τα πραγματα...ενα φεγγαρι ειχα οτι καλσσικοτερο κυκλοφορει σε λαμπα...ειχε γεμισει το σπιτι ενισχυτες...τςρα προσφατα ειχα και τον μαρκο με την σκεψη ενας για ολα και καθαρα και βρωμικα αλλα παλι κατι ελειπε ενω ειναι απιστευτος ενισχυτης....τον εδωσα και πηρα axe fx ii με τελικο vht...κρατησα και τις καμπινουλες μου Orange 1x12 Και καταλαβα τι σημαινει axe fx,kemper κλπ..

 

το ολο θεμα δεν ειναι ρε παιδια να κοπιαρουμε οσο καλυτερα γινεται εναν πλεξι...ειναι να παρουμε το ηχοχρωμα και το feeling του πλεξι και πανω σ αυτο να χτισουμε κατι οπως χτιζουμε στους real λαμπατους μας με πεταλακια eq,compressors κλπ...

 

και ο στοχος ειναι να φτασουμε τα ηχοχρωματα που γνωριζουμε απο ετοιμες ηχογραφησεις γνωστων μας καλλιτεχνων...αυτο με ενα axe fx η ενα kempler γινεται...μεσα σε ενα δωματιο ομως με εναν λαμπατο με 200 πεταλακια μικροφωνισμους και ιστοριες ειναι ανεφικτο...

 

και οι ιδιοι οι καλλιτεχνες εκαναν αλλαγες παο κονσολα στον ηχο τους...τι νομιζετε οτι ολοι ηχογραφουν καρφι και δεν αλλαζουν τιποτα μετα?

 

αρα καταφερνουμε να εχουμε πολυ καλο ηχο οπως αυτο που ακουμε στο cd γρηγορα ευκολα και με σωστο feeling...

 

στην ουσια παταμε σε ενα ηχοχρωμα ενισχυτη και με βαση αυτο φτιαχνουμε κατι που να μας αρεσει ΕΜΑΣ οπως κανει ενας αληθινοσ καλλιτεχνης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου