Προς το περιεχόμενο

Korg KRONOS


ThS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προσωπικά πιστεύω ναι, τις χρειάζεται, για να έχει τους καλύτερους ήχους απο κάθε κατηγορία, ακόμα και σε συνθήκες live, δηλαδή όσο το δυνατόν καλύτερο πιάνο, ηλεκτρικό πιάνο, συνθετικούς και εφετζίδικους ήχους, καθώς και ήχους που βασίζονται σε δείγματα υψηλής ποιότητας.

 

Mα τους έχει ήδη έτοιμους τους καλύτερους ήχους, αποθηκευμένους εσωτερικά, δεν χρειάζεται να τους συνθέσει από την αρχή.Φροντίσανε άλλοι για αυτό.Τι θα κάνει δηλαδή επιπλέον;Θα πειράξει το ήδη υπάρχον δείγμα πιάνου επί σκηνής, ή θα κάτσει σπίτι του να "χτίσει" ένα καινούριο;Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες, θα το δεχόμουν απόλυτα αν ήταν τόσο άθλια τα δείγματα του Oasys ή του Μ3 και ήταν τόσο επιτακτική η ανάγκη για αντικατάσταση τους με κάτι πιο φρέσκο και κατα πολύ περισσότερο ποιοτικό.Συμβαίνει;Είσαι έμπειρος χρήστης για να καταλαβαίνεις ότι τα δείγματα υψηλής ποιότητας δεν είναι ΜΟΝΟ αποτέλεσμα των μηχανών σύνθεσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 163
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Mα τους έχει ήδη έτοιμους τους καλύτερους ήχους, αποθηκευμένους εσωτερικά, δεν χρειάζεται να τους συνθέσει από την αρχή.Φροντίσανε άλλοι για αυτό.Τι θα κάνει δηλαδή επιπλέον;Θα πειράξει το ήδη υπάρχον δείγμα πιάνου επί σκηνής, ή θα κάτσει σπίτι του να "χτίσει" ένα καινούριο;Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες, θα το δεχόμουν απόλυτα αν ήταν τόσο άθλια τα δείγματα του Oasys ή του Μ3 και ήταν τόσο επιτακτική η ανάγκη για αντικατάσταση τους με κάτι πιο φρέσκο και κατα πολύ περισσότερο ποιοτικό.Συμβαίνει;Είσαι έμπειρος χρήστης για να καταλαβαίνεις ότι τα δείγματα υψηλής ποιότητας δεν είναι ΜΟΝΟ αποτέλεσμα των μηχανών σύνθεσης.

 

Μα για να δημιουργηθούν οι ήχοι αυτοί ήταν αναγκαία η ύπαρξη των μηχανών αυτών. Και επίσης για οποιαδήποτε αναβάθμιση ήχων απο την Korg ή οποιονδήποτε developer, οι συγκεκριμένες μηχανές σύνθεσης είναι απαραίτητες. Και όχι μόνο γι' αυτό, αλλά και για τον χρήστη που θέλει να πειραματιστεί. Για όλους τους υπόλοιπους λόγους και όλους τους υπόλοιπους χρήστες, υπάρχουν τα έτοιμα/εργοστασιακά προγράμματα ήχων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eστιάζεις μάλλον περισσότερο στους λόγους για τους οποίους κρίνεις ότι πρέπει κάποιος να αγοράσει το Kronos.Τις 9 μηχανές σύνθεσης.Δεν έχεις άδικο.Εγώ εστιάζω στην μετέπειτα εκμετάλλευση τους από τον χρήστη (αν ποτέ υπάρξει τέτοια) και κατ' επέκτασιν στην χρησιμότητα και αναγκαιότητά τους για τον ίδιο τον χρήστη.Έχω γνωρίσει αρκετούς κατόχους Oasys...οι οποίοι έχουν να σου μιλήσουν με τα καλύτερα λόγια για ένα preset... πιάνου. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Kronos λοιπον ειναι φτιαγμενο για κατι συγκεκριμενο. ΓΙΑ τον επαγγελματια που παιζει LIVE! (ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ τουλαχιστον αυτο εχω καταλαβει στο συγκεκριμενο forum) και φυσικα δεν ενοω μονο λαικα και σκυλαδικα.

 

Εγώ, απ' την άλλη, θα στοιχημάτιζα ότι μιλάς μόνο για λαϊκά / σκυλάδικα... άντε και για πρωινάδικα στη τηλεόραση.

 

Αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα με το KRONOS, είναι όσα (γεναιόδωρα) παρέθεσε ο OurDarkness και επιβεβαίωσα (σε επίπεδο γνωμοδότησης) και εγώ. Το να αναφέρεται αυτό το όργανο με χαρακτηρισμούς όπως "μεγάλο βήμα" κλπ, είναι απλώς άγνοια της ιστορίας, ακόμη και της κατασκευάστριας εταιρείας.

 

Από εκεί και πέρα... βλέπω γιατί κάποιος θα ήθελε να το αγοράσει, είτε να μη λείψουν από κανέναν τα απαραίτητα τρία χιλιάρικα κατά τη διάρκεια του 2011 (κρόνιο χιούμορ).

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νεκτάριε οι μηχανές σύνθεσης δεν είναι μόνο για να συνθέτεις ήχους, αλλά και για να παίζεις με ήχους καλύτερους από αυτούς των βασισμένων σε δείγματα. Τα δείγματα είναι μια στείρα αναπαραγωγή, που δεν θα είχε ελπίδα αν δεν ενσωμάτωνε ουσιαστικά σαν επόμενο στάδιο την αφαιρετική σύνθεση, με φίλτρα, envelopes κλπ.

 

 

Δηλαδή θέλω να πω πως ένα modelled electric piano π.χ. έχει ΠΟΛΛΕΣ πιθανότητες να είναι πιο εκφραστικό στο παίξιμο από ένα τυπικό sampled electric piano.

 

Από εκεί και πέρα, μπορεί να είναι και πιο "βαθύ" στον προγραμματισμό, αλλά αυτό αφορά αυτούς που προγραμματίζουν τους ήχους τους, δηλαδή το 1% της αγοράς. ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νεκτάριε οι μηχανές σύνθεσης δεν είναι μόνο για να συνθέτεις ήχους, αλλά και για να παίζεις με ήχους καλύτερους από αυτούς των βασισμένων σε δείγματα.

 

???

 

Συγνώμη θα καθίσει κάποιος να φτιάξει ένα ήχο πιάνου (που είναι εν γένει από τους πιο δύσκολους να εξομοιωθεί) με τις synth engines του KRONOS? Δηλαδή εδώ υπάρχουν 4,5 GB από ένα και μοναδικό δείγμα πιάνου, το έχουν σαμπλάρει με 800 δυναμικές, legato, staccato, κ.λ.π. για να το κάνουν όσο πιο εκφραστικό γίνεται, έχουν βάλει ημιβαρυκεντρισμένα πλήκτρα στα 2 από τα 3 μοντέλα, χίλιες δυό ιστορίες και μεις θα αφήσουμε το γάμο (το ατού ουσιαστικά του KRONOS) να πάμε για πουρνάρια;

 

Τα δείγματα είναι μια στείρα αναπαραγωγή, που δεν θα είχε ελπίδα αν δεν ενσωμάτωνε ουσιαστικά σαν επόμενο στάδιο την αφαιρετική σύνθεση, με φίλτρα, envelopes κλπ.

 

Αυτό το "στείρα αναπαραγωγή" πολύ μου αρέσει λόγω του οξύμωρου... :D Εδώ 4,5 GB για να έχουμε την παραμικρή λεπτομέρεια του πιάνου (στην προκειμένη περίπτωση) και ξάφνου αυτό δεν μας επαρκεί και θέλουμε να το αλλάξουμε χρησιμοποιώντας τι; Το τρισάθλιο φίλτρο από το sampling system της KORG? Εγώ αναρωτιέμαι πως έχουν το θράσος και το αποκαλούν φίλτρο και πως συνεχίζουν και το έχουν στα κατ' τα άλλα πανίσχυρα workstations, καθώς η συμπεριφορά του είναι παρόμοια με ένα ... volume κουμπί στην καλύτερη των περιπτώσεων. Το έχετε ακούσει ποτέ; ανεβάστε τέρμα το resonance σχεδόν τέρμα και μειώστε την τιμή του cutoff και θα ακούσετε τα σκαλάκια (το επονομαζόμενο stair-stepping) ένα προς ένα. Δεν μπήκαν καν στον κόπο τόσα χρόνια να αυξήσουν τις τιμές, ή να βάλουν ένα αλγόριθμο interpolation για να μην ακούγεται αυτό το φαινόμενο. Εχετε προσπαθήσει ποτέ να φιλτράρετε κάτι σαμπλαρισμένο; Υπάρχουν ελάχιστα sample playback synths ή samplers (π.χ. Roland S760, S770) που έχουν πολύ καλά φίλτρα αλλά σίγουρα όχι τα μέχρι τώρα samplers της Korg και κατά 99% όχι το KRONOS.

 

Αφήνω ένα 1% γιατί δεν το έχω ακούσει ακόμα και αυτά που γράφω προκύπτουν από αυτά που διαβάζω. Επιφυλάσσομαι λοιπόν και αν έχω λάθος (που δεν έχω αλλά λέμε τώρα... :D) τότε θα διασκευάσω Θώδη, θα ντυθώ Θώδη, θα το ανεβάσω στο YouTube και θα το στείλω και εδώ για να περάσετε καλά όλοι. Ναι, τόσο σίγουρος είμαι.  ;D

 

Δηλαδή θέλω να πω πως ένα modelled electric piano π.χ. έχει ΠΟΛΛΕΣ πιθανότητες να είναι πιο εκφραστικό στο παίξιμο από ένα τυπικό sampled electric piano.

 

Εν προκειμένω δεν ισχύει αυτό. Ίσως με κανένα ήχο σαξόφωνου φτιαγμένο με physical modelling κ.λ.π. εκεί όπου χρειάζεται κανείς breath controller για να έχει εκφραστικότητα στο παίξιμο... αλλά αυτό έχει περισσότερο να κάνει με την αδυναμία των πληκτροφόρων να παίξουν ήχους που προέρχονται από μη πληκτροφόρα όργανα (όπως το σαξόφωνο) παρά με την μέθοδο σύνθεσης αυτή καθ' αυτή. Άρα, ένα μοντελοποιημένο σαξόφωνο, εν δυνάμει, έχει περισσότερες πιθανότητες να περάσει σαν αληθινό (χρησιμοποιώντας τα παρελκόμενα βέβαια) παρά samples σαξοφώνου. Με τα πιάνα ισχύει το αντίθετο καθ' ότι αφ' ενός έχουμε πολύ καλά δείγματα, αφ' ετέρου έχουμε πάρα πολλά δείγματα παρμένα με διάφορες δυναμικές, και επιπλέον προσφέρεται και το ίδιο το KRONOS (όντας πληκτροφόρο) για τέτοιους ήχους.

 

Όσον αφορά στην σύνθεση των ήχων, δε νομίζω ότι κάποιος θα διαλέξει να φτιάξει ένα τόσο πειστικό ηλεκτρικό πιάνο παρά να αγοράσει δείγματα, ή να τα ηχογραφήσει ο ίδιος. Και ειδικά με physical modeling, που είναι δύσκολη μέθοδος (γιατί για τις άλλες ούτε λόγος).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφήνω ένα 1% γιατί δεν το έχω ακούσει ακόμα και αυτά που γράφω προκύπτουν από αυτά που διαβάζω. Επιφυλάσσομαι λοιπόν και αν έχω λάθος (που δεν έχω αλλά λέμε τώρα... :D) τότε θα διασκευάσω Θώδη, θα ντυθώ Θώδη, θα το ανεβάσω στο YouTube και θα το στείλω και εδώ για να περάσετε καλά όλοι. Ναι, τόσο σίγουρος είμαι.  ;D

 

Ζω και αναπνέω γι' αυτή τη στιγμή.  ;D ;D ;D :o :o :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από εκεί και πέρα, μπορεί να είναι και πιο "βαθύ" στον προγραμματισμό, αλλά αυτό αφορά αυτούς που προγραμματίζουν τους ήχους τους, δηλαδή το 1% της αγοράς. ;D

 

Mάνο έπιασες τον συλλογισμό μου.Στην αρχή όσων είπα, τόνισα, ότι οι περισσότεροι από εδώ ΔΕΝ συμπεριλαμβάνονται στον target group της Korg για την αγορά του Kronos.

Στα υπόλοιπα με κάλυψε κατά πολύ ο Ourdarkness, συμφωνώ και επαυξάνω.

 

Κάτι ακόμα.

Δεν είναι ντροπή για κάποια εταιρεία μια χρονιά να μην "κατέβει" με νέο μοντέλο στην NAMM.Θέλω να δώσω ένα δεύτερο μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην Access, η οποία στην NAMM 2011 παρουσίασε ... ΟS Update.Mπράβο Access.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα και απο μενα ! πολυ ενδιαφερουσα η συζητηση σας! ως προς το KRONOS ομως αντιλαμβανομαι μια αντιρηση απο ανθρωπους που ειναι ενω γνωστες , δεν νιωθουν να βρισκονται μεσα στο target group για την αγορα του εν λογω οργανου .

 

τι γινεται ομως με αυτους που που νιωθουν οτι βρισκονται μεταξυ του υποψηφιου αγοραστικου κοινου ...οπως εγω?

 

και εξηγουμαι...βαζω τον εαυτο μου στην κατηγορια του live μουσικου με ελλειπης γνωσεις επανω στα θεματα του sound design και γενικοτερα του προγραμματισμου εις βαθος...αυτο λοιπον το εις βαθος ειναι που μας φερνει εντος και εκτος του Target ? ετσι πιστευω ...καθως υπαρχει και το κοινο εκεινο που αποτελειται απο εντελως αδαης, οπως μπορει να θεωρουσα τον εαυτο μου παλιοτερα . για καποιους μπορει να θεωρουμαι ακομα ...αλλα αυτο δεν με σταματαει απο το να θελω να αγορασω ενα οργανο (αντικαθηστωντας το προηγουμενο- και το λεω για τους οικονομικους λογους του θεματος που ολοι ποναμε) το οποιο μου ακουγεται αρκετα ποιοτικο στους ηχους που εχει , φαινεται πιο ευχρηστο στον προγραμματισμου για πιο απειρους πανω στο θεμα και με μπολικες δυνατοτητες που μπορει να μην ειναι εντελως καινουργιες, αλλα ειναι all in one package !

 

εν κατα κλειδι και για να μην κουραζω με τις αποψεις μου παραθετω την τελικη μου λεγοντας οτι το KRONOS μπορει να αποτελεσει εναν πολυ καλο αντικαταστατη ενος η και περισσοτερων οργανων σε ενα live performer musician ,καθως αποτελει ταυτοχρονα με το ευχρηστο οπως φαινεται interface του οι αδαεις να γινουν οχι τοσο αδαης και οι λιγοτερο εμπειροι να την "ψαξουν" λιγο παραπανω...

 

και επειδη υπαρχουν και οι πολυ σχετικοι οι οποιοι με το δικιο τους κραζουν κτλ κτλ και σαφως βαζοντας "τα ποδια μου στα παπουτσια τους" μαλλον και γω το ιδιο θα ενιωθα, θα ελεγα οτι εφοσον υπαρχουν ολες αυτες οι λυσεις με τους υπολογιστες και με customized setups αφου μπορουν να κανουν την δουλεια τους ...ποιος ο λογος να μπουν στην διαδικασια του κραξιματος ? αν δεν μου κανει κατι που εχει και 3.000 ευρω ε απλα δεν θα το αγορασω...παρολα αυτα κατανοω πληρως την απογοητευση τους με το σκεπτικο οτι καθε τι καινουργιο κανονικα θα επρεπε να συγκλονιζει τον κοσμο μας !!! 

 

αυτα τα λιγα ...καλες μουσικες !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eν μέρει σωστοί προβληματισμοί και σκεπτικό aproopte, αλλά...

 

Εαν δεν έχει κάποιος τις απαιτούμενες γνώσεις τόσο χειρισμού όσο και προγραμματισμού του οργάνου, καθώς και την όρεξη την διάθεση και τον άπειρο ελεύθερο χρόνο που χρειάζεται για να κάνει κτήμα του τον χειρισμό και προγραμματισμό αυτόν, γιατί να προχωρήσει σε αγορά του Κronos;

Εάν έχει κάποιος στην κατοχή του όπως λες ένα όργανο που τον ικανοποιεί, που του ακούγεται αρκετά ποιοτικό, και που του φαίνεται πιο εύχρηστο λειτουργικά, γιατί να προχωρήσει σε αγορά του Kronos;

Τρανή απόδειξη όσων λες ότι το marketing δουλεύει σωστά.

Δεν κράζω ούτε το όργανο, ούτε τους "αδαείς", ούτε τους ειδήμονες.

Δεν μου πέφτει λόγος κανένας αν τα 3000 που έχεις στην τσέπη σου, θέλουν να έρθουν σε επαφή με τον καθαρό αέρα.

Τέλος αν νομίζεις ότι ένας Live performer musician θα σωθεί με το Kronos και δεν θα χρειάζεται επί σκηνής επιπλέον  ένα laptop ή άλλους μουσικούς, τότε το προσεγγίζεις εντελώς λάθος το θέμα, γιατί σε αυτή την περίπτωση η λύση σου είναι ένα αρκετά φθηνότερο arranger, ή πρέπει να εξηγήσεις καλύτερα σε τι μουσικό αναφέρεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου