manosx Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 OurDarkness, λυπάμαι που θα το πω, αλλά έχεις άγνοια. Η άγνοιά σου είναι τόσο μεγάλη, που δεν ξέρω από που να αρχίσω να σου εξηγώ. Για αρχή, θα σου θέσω μερικά κοάν ;D τα οποία, πριν μου απαντήσεις, θέλω να σκεφτείς: 1) Πόσα δείγματα θα χρειαζόμασταν για να έχουμε όλους τους πιθανούς ήχους ενός DX7; 2) Γιατί τα Kurzweil ενώ έχουν πολύ μικρά σε μέγεθος δείγματα, σε ήχους πιάνο γ***νε; 3) Πως γίνεται το Lounge Lizzard να είναι φοβερό, ίσως το καλύτερο, electric piano vsti; 4) Γιατί είναι προτιμότερο ένα virtual analog από ένα sampled based για classic synth ήχους; 5) Γιατί ενώ ένα preset π.χ. της Korg ακούγεται ικανοποιητικά, όταν απενεργοποιήσουμε φίλτρα, εφέ κλπ ακούγεται σ...τά; Αυτά, και αύριο με τον κηδεμόνα σου ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 5) Γιατί ενώ ένα preset π.χ. της Korg ακούγεται ικανοποιητικά, όταν απενεργοποιήσουμε φίλτρα, εφέ κλπ ακούγεται σ...τά; Συγγνώμη που επεμβαίνω, αλλά τα Korg έρχονται με άλλα ντ' άλλων eq ρυθμισμένα, όσα είχα είχαν αυτό το θέμα (TR,LE και Oasys). www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Όχι Korgious, δεν υπάρχει κανένα θέμα. Τα δείγματα είναι ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ της σύνθεσης για κάποιο sample based όργανο. Ουσιαστικά αποτελούν το Oscillator, και συνήθως τα κλασσικά workstation ακολουθούν το τυπικό Oscillator-Filter-Amplifier της αφαιρετικής σύνθεσης. Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο φίλος είναι πως αν πειράξουμε π.χ. το keyscaling του φίλτρου, το ωραίο piano ενός Kurzweil πάει περίπατο. Και, ενώ για ένα πιάνο μπορείς να πάρεις πολλά δείγματα για να το εξομοιώσεις, για ένα όργανο όπως το DX7 αυτό είναι ΑΔΥΝΑΤΟ. Συνεπώς οι διάφορες μέθοδοι σύνθεσης, πες τις μηχανές σύνθεσης, το ίδιο είναι, είναι η κάθε μια ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ για το είδος του ήχου που αυτή αφορά ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aprooptos2000 Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Eν μέρει σωστοί προβληματισμοί και σκεπτικό aproopte, αλλά... Εαν δεν έχει κάποιος τις απαιτούμενες γνώσεις τόσο χειρισμού όσο και προγραμματισμού του οργάνου, καθώς και την όρεξη την διάθεση και τον άπειρο ελεύθερο χρόνο που χρειάζεται για να κάνει κτήμα του τον χειρισμό και προγραμματισμό αυτόν, γιατί να προχωρήσει σε αγορά του Κronos; Εάν έχει κάποιος στην κατοχή του όπως λες ένα όργανο που τον ικανοποιεί, που του ακούγεται αρκετά ποιοτικό, και που του φαίνεται πιο εύχρηστο λειτουργικά, γιατί να προχωρήσει σε αγορά του Kronos; Τρανή απόδειξη όσων λες ότι το marketing δουλεύει σωστά. Δεν κράζω ούτε το όργανο, ούτε τους "αδαείς", ούτε τους ειδήμονες. Δεν μου πέφτει λόγος κανένας αν τα 3000 που έχεις στην τσέπη σου, θέλουν να έρθουν σε επαφή με τον καθαρό αέρα. Τέλος αν νομίζεις ότι ένας Live performer musician θα σωθεί με το Kronos και δεν θα χρειάζεται επί σκηνής επιπλέον ένα laptop ή άλλους μουσικούς, τότε το προσεγγίζεις εντελώς λάθος το θέμα, γιατί σε αυτή την περίπτωση η λύση σου είναι ένα αρκετά φθηνότερο arranger, ή πρέπει να εξηγήσεις καλύτερα σε τι μουσικό αναφέρεσαι. νεκταριε φιλε μου οσον αφορα μια επενδυση 3000 ευρω ο μουσικος πρεπει να ξερει για ποιον λογο και που θα χρησιμοποιησει αυτη την κινητη περιουσια ...αν δεν ξερει τοτε πρεπει να ρωτησει ...οσον αφορα τους λογους που καποιος μπορει να θελει να αποκτησει το συγκεκριμενο οργανο αναφερθηκα στο προηγουμενο Post . Προς Θεου δεν λεω να αγορασει στα τυφλα ! σιγουρα θεωρω οτι πρεπει να δοκιμασει κανεις πιο πριν και αν ειναι δυνατον πολλες φορες για να μην ειναι επιρεασμενος απο τον ενθουσιασμο του (οσον αφορα πιο απειρους χρηστες)...εμενα αν με βολευει παντως καλυτερα απο το τωρινο μου ως προς ευχρηστια και δυνατοτητες (τις οποιες εστω και λιγο μπορει να χρησιμοποιησω εν ωρα live) θα κοιταξω να το αντικαταστησω η ... η... η... να σκορπησω αλλα 3000 στον αερα οπως ειπες :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nektarios Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Μάνο δεν έχω καταλάβει τον προβληματισμό σου.Λες ότι είναι δυνατό και εφικτό να εξομοιωθεί ένα δείγμα πιάνου (κοινώς patch;) και όχι ένα όργανο ολόκληρο; ??? Αprooptos θα σε βοηθήσω να με καταλάβεις, βοήθησε με και εσύ. Σου παραθέτω ένα βίντεο.Πρόσεξε στο 0:38 .Θα δεις ένα laptop ανοιχτό. Το πιασες το υπονοούμενο;(μην σταθείς στο brand του λαπτοπ, καμία σχέση) Eπένδυσε το χρήμα σου αλλού.Μικρόφωνα, προενίσχυση, effe modules. Είμαι σίγουρος ότι με καταλαβαίνεις. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ, ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΚΑΠΟΥ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΛΑΠΤΟΠ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 OurDarkness, λυπάμαι που θα το πω, αλλά έχεις άγνοια. Η άγνοιά σου είναι τόσο μεγάλη, που δεν ξέρω από που να αρχίσω να σου εξηγώ. Για αρχή, θα σου θέσω μερικά κοάν ;D τα οποία, πριν μου απαντήσεις, θέλω να σκεφτείς: 1) Πόσα δείγματα θα χρειαζόμασταν για να έχουμε όλους τους πιθανούς ήχους ενός DX7; 2) Γιατί τα Kurzweil ενώ έχουν πολύ μικρά σε μέγεθος δείγματα, σε ήχους πιάνο γ***νε; 3) Πως γίνεται το Lounge Lizzard να είναι φοβερό, ίσως το καλύτερο, electric piano vsti; 4) Γιατί είναι προτιμότερο ένα virtual analog από ένα sampled based για classic synth ήχους; 5) Γιατί ενώ ένα preset π.χ. της Korg ακούγεται ικανοποιητικά, όταν απενεργοποιήσουμε φίλτρα, εφέ κλπ ακούγεται σ...τά; Αυτά, και αύριο με τον κηδεμόνα σου ;D Πριν να αρχίσεις να νομίζεις ότι μου εξηγείς, ξαναδιάβασε προσεκτικά αυτά που έγραψες και αυτά που έγραψα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Καλά ναι, και ο μπαμπάς μου είναι πιο δυνατός από τον μπαμπά σου ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Τότε να βάλεις τον μπαμπά σου να απευθυνθεί στον δικό μου και να μην μ' ανακατεύεις και φυσικά να μην ανακατεύεσαι και συ. :-* Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Καλά, μάθε πρώτα ότι η σύνθεση ήχου δεν αφορά μόνο το... πιάνο, και τα ξαναλέμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2011 Καλά, μάθε πρώτα ότι η σύνθεση ήχου δεν αφορά μόνο το... πιάνο, και τα ξαναλέμε. :-* Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση