Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

Γιατί; Δεν μπορώ να γελάω; Ντε και καλά κάτι πρέπει να ξέρω;

Είμαι απασχολημένος με άλλα πράγματα.

 

αφήνεις μπόλικα ερωτηματικά σε κάθε λέξη σου Μανώλη.....η μιλάς..ή σε πετσοκόβουμε !  :P

 

www.sonicspace.gr

  • Απαντήσεις 163
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

  • Guru
Δημοσιευμένο

αφήνεις μπόλικα ερωτηματικά σε κάθε λέξη σου Μανώλη.....η μιλάς..ή σε πετσοκόβουμε !  :P

Δεν υπάρχουν ερωτηματικά και μην ανησυχείς. Όταν και άμα υπάρξει κάτι έτοιμο, τότε θα μπορούμε να μιλήσουμε όλοι μας (μαζί) επί της ουσίας. Σε γενικές γραμμές, δεν μιλάμε απλά για να εντυπωσιάσουμε. Είναι κακό.

Δημοσιευμένο

Α-γετ Ηρακλης -1

 

(χιουστον ακούει???....α?)

Εχουν το Fantom G αυτοι..δεν φοβούνται τίποτα.

 

Φοβάμαι ότι θα ξεμείνουμε από ονόματα πλανητών/αρχαίων θεών. :D

 

Αναμένω με ελαφρά ανυπομονησία την απάντηση της Roland.

 

Προσωπικά μετά το φιάσκο με το θέμα "Υποστήριξη και διόρθωση bugs" στο Fantom-G, η Roland με έχει χάσει πλέον από πελάτη. Και δεν ελπίζω πλέον σε τίποτα. Αντί να ανακοινώσει κάτι ουσιαστικό, να υποστηρίξει το flagship workstation της, εντούτοις το αφήνει στο έλεος και σε ολόκληρη Winter NAMM ανακοινώνει διατονικά ακκορντεόν και π@π@ριές.

Δημοσιευμένο

Yπεραμύνομαι μιας παλαιοτέρας τοποθέτησής μου ότι τα τελευταία μοντέλα της Korg είναι το prophecy και το ms-2000.Έκτοτε η εν λόγω εταιρεία αυταπατάται και απατά συνάμα και το φανατικό κοινό της.Λαμβάνοντας υπόψιν τις τεράστιες και αστείρευτες δυνατότητες του Οasys, ποιος ο λόγος να παρουσιαστεί το 2011 το Κρόνος;To ίδιο θα αναρωτηθώ και του χρόνου για το Ήφαιστος.Ποιος ο λόγος;Είναι κοινό μυστικό κύριοι, καλώς ή κακώς είτε σας αρέσει είτε όχι, πως δεν συμπεριλαμβάνεστε στο target group της εταιρείας για τις πωλήσεις του μοντέλου αυτού.Το ξέρω, χεστήκατε.Το αστείο είναι άλλο.Πως όλες αυτές οι διαστημικές δυνατότητες είναι εξωφρενικά αδιάφορες και θα περάσουν παντελώς ανεκμετάλλευτες από εκείνους που αποτελούν το πραγματικό target group.Το κύριο μέλημα της Korg αναφορικά πάντα με το target group που στοχεύει η ίδια, σαφώς και δεν είναι οι μηχανές σύνθεσης που θα επιτρέψουν (στο target group) να "συνθέσει" νέους ήχους εκ του μηδενός.Τι ωραίο ανέκδοτο το τελευταίο;χαχα.Ευθυμήσαμε και πάλι.Ας είναι καλά τα "επώνυμα" σετ ήχων που έπονται καθώς και τα updates που όλως τυχαίως θα εσωκλείουν 256 "έτοιμους" ήχους.Είπαμε, 9 μηχανές σύνθεσης.Βy the way ένα μπράβο στην m-audio από εμέ εάν τηρήσει αυτό που είπε για την τιμή του Venom.Eλπίζω μέχρι το καλοκαίρι να το δούμε κάπου στημένο...

 

 

Δημοσιευμένο

Εγω ρε παιδες ξεκινησα πιανο 6 χρονων και μετα απο λιγα χρονια ειδα οτι ειναι χρησιμο ενα αρμονιο για την τοτε ορολογια...Αρμονιο...

Πηγα και σ εναν δασκαλο της νυχτα για ν ανοιξει το μυαλο μου κι ετσι εμαθα το αλο αγαπημενο ηδος της μουσικης για μενα...Λαικα...Τοτε ειχε παρει ο δασκαλος αυτος τ Μ1 το οποιο χρησημοποιουσε για και για την δουλεια του...

Ειχε ενθουσιαστει, συνεχεια μου εδειχνε τι μπορει να κανει...Απο τοτε δεν ασχοληθηκα και πολυ...Κανα live εκανα που και που με οτι να ναι πληκτρα σπιτι επαιζα με το πιανο και τωρα...ξαφνικα θελησα ν αγορασω πληκτρα...μου προτειναν το Μ3 και προσπαθουσαν να μου εξηγησουν δυνατοτητες...ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΘΕΟ. Μονο ναι ελεγα...

Πιστευω πως ... Για τετοια οργνανα θελει ναεχεισ τελειωσει μουσικος και ηχοληπτης μαζι...Εγω τα οργανα τα ηξερα βαλε εναν ηχο παιξε ακολουθα κτλ κτλ...Εδω γινεται της τρελης....

Δημοσιευμένο

Θα με βρεις συμφωνω μεχρι αηδιας ;D....εχει χαθει ο στοχος....το βλεπω πολυ εντονα και σε μενα....κουραζομαι τοσο στο να βρω-φτιαξω εναν ηχο που στο τελος πας σε ενα Live να παιξεις και θελει παλι πειραγμα που δεν εχω κουραγιο στο να καθησω να ασχοληθω με το παικτικο κομματι.....γενικα αν δεν ξεκινεις απο intro-synth για να μπεις στον χωρο χανεις την μπαλα στα workstation....στα απλα ειναι τα ωραια

Yamaha Motif XS6/Kurzweil PC3

Δημοσιευμένο

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΓΚΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΣΗ ΜΕΜΨΙΜΟΙΡΙΑ ΠΙΑ!

 

Εχετε χασει το point της συζητησης!  τι σχεση εχουν οι αναφορες για υπολογιστες για hardware analog synths, για one sound play synths, klp klp.

Η εμπειρια μου στα synths ξεκιναει στα τελη της δεκαετιας του 80 με πρωτο οργανο ενα Ολοκαινουριο juno2. Στην πορεια περασα και δοκιμασα σχεδον απο  ολες σχεδον τις εταιριες τα καλυτερα μοντελα τους (κυριως εμπορικα μοντελα παντα). Απο M1, t3, Wavestation, X3, n364, D-50, U20, xp50, V50, triton, extreme, fantom, motif es, M3 klpklp

 

Το Kronos λοιπον ειναι φτιαγμενο για κατι συγκεκριμενο. ΓΙΑ τον επαγγελματια που παιζει LIVE! (ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ τουλαχιστον αυτο εχω καταλαβει στο συγκεκριμενο forum) και φυσικα δεν ενοω μονο λαικα και σκυλαδικα.

 

Τι να τον κανω τον computer και τα αναλογικα synths (παλια και νεα) οταν εχεις τα παντα που θα χρειαστεις στο live σε ενα (αντε δυο) κουτια.?? ποση διαφορα στην ποιοτητα θα εχει (δεδομενων των ηχητικων συνθηκων στην ελλαδα) οταν θα χρησιμοποιησεις  4, 5, 6 αναλογικους ηχους σε ολοκληρο το σετ list και μπορει ανετα να σε καλυψουν οι αναλογικες μηχανες του Κρονος? Οποτε Computers και analog synths ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ.

Απο αυτα που ειδα παντως μεχρι τωρα το οργανο ειναι Κορυφη! δεν συγκρινεται (αυτη την στιγμη που μιλαμε) με κανενα αλλο workstation. Ολα τελεια λοιπον, ειδικα η οθονη που κανει παιχνιδακι το οποιοδηποτε editing ακομα και επανω στο stage. Σ'αυτο η korg ειναι ΕΤΗ φωτος μπροστα.

Οσο για το sequencer για μενα ειναι το μοναδικο αχρηστο, εφοσον το οργανο εχει SSD σκληρο και streaming δυνατοτητες. Μακαρι το 61 να μην βγει πολυ βαρυ. Οσο για την τιμη αν ισχυουν αυτα:

61 key $2,999

73 key (hammer action) $3,499

88 key (hammer action) $3,799

τοτε ειναι πολυ προσιτο για αυτους που πραγματικα το χρειαζοντε και ξερουν πως να το χρησιμοποιησουν.

 

Δημοσιευμένο

Το Kronos λοιπον ειναι φτιαγμενο για κατι συγκεκριμενο. ΓΙΑ τον επαγγελματια που παιζει LIVE!

 

O επαγγελματίας που παίζει LIVE χρειάζεται 9 μηχανές σύνθεσης;;;

Δημοσιευμένο

Μακαρι το 61 να μην βγει πολυ βαρυ.

 

 

Weight:

88-key: 23.0 kg

73-key: 20.3 kg

61-key: 12.5 kg

 

Ελαφρύ τους βγήκε. Καλό αυτό για Live, αρκεί να έχει και την απαραίτητη ποιότητα κατασκευής, παράγοντα που η korg είχε αμελήσει τελευταία.

Forgive me Lord for I have synthed..

Δημοσιευμένο

O επαγγελματίας που παίζει LIVE χρειάζεται 9 μηχανές σύνθεσης;;;

 

Προσωπικά πιστεύω ναι, τις χρειάζεται, για να έχει τους καλύτερους ήχους απο κάθε κατηγορία, ακόμα και σε συνθήκες live, δηλαδή όσο το δυνατόν καλύτερο πιάνο, ηλεκτρικό πιάνο, συνθετικούς και εφετζίδικους ήχους, καθώς και ήχους που βασίζονται σε δείγματα υψηλής ποιότητας.

 

Και θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ότι το Kronos και κάθε Kronos είναι πιο πολύ χρήσιμο για ζωντανό παίξιμο πάρα για στουντιακή δουλειά. Με τόσες μηχανές σύνθεσης και εργαλεία για ζωντανό παίξιμο, όπως το Karma, οι realtime controllers, η δουλειά του μουσικού γίνεται σαφώς πιο εύκολη. Το θετικό σε τέτοια μηχανήματα είναι να υπάρχουν πολλά εργαλεία ταυτόχρονα διαθέσιμα στα χέρια σου, ώστε να μην κουβαλάς πολλά πλήκτρα μαζί σου. ;)

 

Η ευχάριστη έκπληξη της Korg αυτή τη φορά είναι το βάρος του Kronos. Η έκδοση των 61 πλήκτρων είναι στα 12.5 κιλά  ελαφρύτερο ακόμα κι από το Fantom-G μου, πράγμα παράξενο για Korg, που παραδοσιακά έφτιαχνε βαριά πλήκτρα.

 

Επίσης ένα μείον είναι οι ελλιπείς συνδέσεις. Χάθηκε μία Neutrik, δηλαδή μια συνδυασμένη XLR+Jack σύνδεση, για χρήση μικροφώνων και ύπαρξη υποστήριξης για Phantom power. Τόσα μιμήθηκαν από  Roland και το Fantom-G (π.χ. set list pages, αντίστοιχο με τα Favorites, seamless patch switch, επίσης υπάρχει στο Fantom-G), χάθηκε να βάλουν κι αυτό;

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...