Προς το περιεχόμενο

Σπουδή στο 4'33"


Evilnye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 212
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Επομένως είναι προφανές πως η απάντηση είναι 42.

 

Ήταν...

 

Μου θυμίζει ένα παιχνίδι τάβλι στο οποίο ο συμπαίκτης αντί να φωνάξει "Εξάρες" φώναξε "Μπλέ" (true story)

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σε μια εποχή που δεχόμαστε καταιγισμό μηνυμάτων επί παντός επιστητού, ο - κατά τα άλλα πολυγραφότατος - Audiokostas ξαφνιάζει τους πάντες με ένα κενό post, ένα μη-post θα έλεγα, το οποίο αποδομεί προσεκτικά την έννοια του μηνύματος σε forum. Το εύλογο ερώτημα είναι κατά πόσο είναι κενό ένα κενό post. Μήπως το κενό post περιέχει τα συναισθήματα του αναγνώστη που το διαβάζει; Μήπως είναι ένα virtual "άδειο δωμάτιο"; Μήπως συμβολίζει το πρώιμο στάδιο της μετεξέλιξης του Audiokostas στον μη-Audiokosta; Η ιστορία θα κρίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου θυμίζει ένα παιχνίδι τάβλι στο οποίο ο συμπαίκτης αντί να φωνάξει "Εξάρες" φώναξε "Μπλέ" (true story)

Θα ήθελα πάρα πολύ να συζητήσω μαζί του.  :)

 

Μήπως το κενό post περιέχει τα συναισθήματα του αναγνώστη που το διαβάζει; Μήπως είναι ένα virtual "άδειο δωμάτιο"; Μήπως συμβολίζει το πρώιμο στάδιο της μετεξέλιξης του Audiokostas στον μη-Audiokosta;

Είναι πλήρες εννοιών κενό.

 

RANDOMIZE USR 0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ο Shannon συμφωνεί. Όσο πιο πολλά πράγματα έχει να μας πει κάτι, τόσο περισσότερη πληροφορία (εντροπία) φέρει, ανεξάρτητα περιεχομένου. Με πείραξαν οι φακές....

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο σχόλιο, το θέμα έχει πάψει προ πολλού να έχει σχέση

α) με το κλιπ που ανέβασα

β) με το 4'33"

γ) με τον John Cage και το έργο του

 

Ο τίτλος και οι σελίδες που αναπτύσσονται παύουν να είναι αντιπροσωπευτικές.

Προτείνω αν κάποιος θέλει να συζητήσει κάποια από τα πολλά θέματα που προσφέρονται για συζήτηση εδώ μέσα, να το ανοίξει σε ξεχωριστό τόπικ με την ανάλογη τεκμηρίωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαίρομαι που κάποιος εδώ μέσα είχε την ειλικρίνεια να παραδεχτεί αυτό:

Αυτό που είναι πραγματικά θλιβερό είναι ότι στις περισσότερες συζητήσεις για αμφιλεγόμενα καλλιτεχνικά έργα κυριαρχούν οι δύο παραπάνω απόψεις: από τη μία έχουμε άτομα που ενώ δεν είναι σε θέση να τα κρίνουν και να τα βάλουν σε σωστό perspective τα απορρίπτουν συλλήβδην (προβαίνοντας ενίοτε σε ατυχέστατες συγκρίσεις), και από την άλλη έχουμε κάποιους κατά φαντασίαν ελιτιστές οι οποίοι παριστάνουν ότι καταλαβαίνουν κάθε τι εξεζητημένο (δηλαδή αυτούς που ενθουσιάζονται με τους κάθε λογής "εικονοκλάστες" χωρίς καν να γνωρίζουν τι αναπαριστούν οι "εικόνες"). Είναι προφανές ότι δεν μπορεί να διεξαχθεί συζήτηση με νόημα μεταξύ τέτοιων ατόμων.

 

Υπερβολικά ασαφείς δηλώσεις;

 

- Τι ακριβώς είναι η "συζήτηση με νόημα" και που ακριβώς διεξάγεται ώστε να τη συγκρίνουμε με αυτή;

- Τι είναι ο "κατά φαντασίαν ελιτισμός" και πόσο διαφέρει από το "κατά φαντασίαν λαϊκό έρεισμα";

- Από ποιον ακριβώς θώκο, εκτοξεύονται αφορισμοί χωρίς να προσωποποιούνται;

 

Το ποσοστό των συμμετεχόντων στη συζήτηση που σεβάστηκαν απολύτως κανόνες διαλόγου, δικαιούται να γνωρίζει για ποιο λόγο τυγχάνει τέτοιας απαξίωσης, όπως και γιατί δεν προστατεύτηκε από εκείνους που ξεκάθαρα επιχείρησαν (κατ' επανάληψη) τον εμπαιγμό των υπολοίπων.

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου