Nestoras Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Έχουμε πήξει στους πορδαλούς εδώ μέσα. :D InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Δεν θα δώσει αξία στο έργο όμως. Το έργο πρέπει να κριθεί μόνο του. Ως αυτούσιο πνευματικό προϊόν και όχι ως παραξενιά του "μεγάλου". Exactemonto dude Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
philosophos Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 και πούσαι...ΠΡΟΦΑΝΩΣ και το 4'33" αλλάζει. Εάν είμαι εγώ θεατής και βήξω στο 2'.25"...έχω επηρεάσει όλο το έργο...που να την αφήσω κιόλας ;D :o :o :o ;D ;D ;D ;D ;D :'( :'( ;D ;D ;D :'( ;D (Εχέκλασα απ' τα γέλια, πάω να σκουπιστώ.) Άλλα emoticons, που να κρατάς το στομάχι σου από τα γέλια, δεν έχει το κατάστημα??? (Έτσι μπράβο να τεκμηριώνουμε τις απόψεις μας.) If you want to be a hippie...you 're too late. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dmilo Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Βάλ' το μπροστά από μια άλλη εικόνα. Έχεις δίκιο. Δεν το σκέφτηκα έτσι. Αλλά ποιά είναι η κρίσιμη μάζα ενασχόλησης πέρα της οποίας κάποιος μπορεί να έχει πλέον κάθε δικαίωμα κριτικής και ποιός την ορίζει; Επαναλαμβάνω, μιλάμε για τέχνες, όχι για αυστηρά ορισμένη επιστήμη, τα όρια είναι εξ ορισμού πιο θολά. Η γνώση των παρακάτω θα βοηθήσει να αποφασίσεις για το έργο. (...) η συλλογιστική του καλλιτέχνη, το γενικό πλαίσιο της εποχής, το περιβάλλον μέσα στο οποίο το δημιούργησε κλπ είναι αυτά που θα σε κάνουν να τον διαχωρίσεις (ως προσωπικότητα) από τον κάθε επιδοτούμενο παπατζή που κατουράει τοίχους. Το έργο πρέπει να κριθεί μόνο του. Ως αυτούσιο πνευματικό προϊόν και όχι ως παραξενιά του "μεγάλου". Ως παραξενιά, σίγουρα όχι. Ως συνέπεια της συλλογιστικής του, ναι. Όταν όμως αυτή η συλλογιστική είναι διαρκής και συνεπής, τότε δεν μπορείς να το κρίνεις αυτούσιο, το αδικείς. Το 4'33" ξεκίνησε από μια ιδέα του Cage το 1930 και "ωρίμασε" 20 χρόνια μετά. Θα ήταν κρίμα να το κρίνω από την στιγμή της παρουσίασής του, πετώντας τα 20 αυτά χρόνια. Η διαφορά του "μου αρέσει" από το "τι μ@κ@κί@ είναι αυτό" είναι τεράστια. ΠΡΟΦΑΝΩΣ και το 4'33" αλλάζει. Εάν είμαι εγώ θεατής και βήξω στο 2'.25"...έχω επηρεάσει όλο το έργο...που να την αφήσω κιόλας ;D Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ. Η αλληλεπίδραση τέχνης/ανθρώπου, στην εποχή που ζούμε, είναι πλέον εφικτή, χάρη στα τεχνολογικά μέσα που διαθέτουμε. Τότε γινόταν με άσπρη μπογιά σε άσπρο καμβά, ή με έναν πιανίστα που δεν έπαιζε. Σήμερα γίνεται με μπλε ακτίνες που παίζουν μουσική, με οθόνες που αλλάζουν χρώματα ανάλογα με το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο του καθενός... Take your pick. RANDOMIZE USR 0 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
philosophos Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Συγνώμη, αλλά εδώ είσαι λάθος. Το διαφανές αρχείο εικόνας που ανέβασες, παραμένει ίδιο κάθε φορά που το βλέπει ο οποιοσδήποτε. Δεν αλλάζει, δεν μεταβάλλεται... παραμένει στο τίποτα. Σε αντίθεση με το 4'33". και πούσαι...ΠΡΟΦΑΝΩΣ και το 4'33" αλλάζει. Εάν είμαι εγώ θεατής και βήξω στο 2'.25"...έχω επηρεάσει όλο το έργο...που να την αφήσω κιόλας ;D Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ. No comment. Γιατί άμα comment, δεν θα είναι για καλό. If you want to be a hippie...you 're too late. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dmilo Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ. No comment. Γιατί άμα comment, δεν θα είναι για καλό. Πιστεύω πως γράφω σωστά και κατανοητά. Έκρινα (λάθος μου) πως το διαφανές αρχείο δεν αλλάζει σε κάθε του θέαση, σε αντίθεση με το 4'33" που αλλάζει σε κάθε του "εκτέλεση". Και το ξαναέγραψα ως απάντηση στον marathon. RANDOMIZE USR 0 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Και το ξαναέγραψα ως απάντηση στον marathon. Και το κατάλαβα και δεν σχολίασα ;D... Εκτός εάν σχολίασα και έπεσες στη παύση ;D ;D ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dmilo Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2011 Και το κατάλαβα και δεν σχολίασα ;D... Εκτός εάν σχολίασα και έπεσες στη παύση ;D ;D ;D Με τόσο μεγάλες παύσεις, δεν είναι και δύσκολο να πέσεις μέσα... 8) RANDOMIZE USR 0 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2011 O Cage ήθελε να καλέσει τον ακροατή να ακούσει το περιβάλλον, με ένα διφορούμενο νόημα. Απ'την μία πως η σιωπή η απόλυτη δεν υπάρχει, μονάχα η σχετική σιωπή, και πως μπορείς να βρεις μουσική και εκτός των οργάνων. Να συνθέσεις με το νου αρχικά διαχωρισμένους ήχους και να τους φέρεις μαζί. Το πρόβλημα που έχω όταν αυτό θεωρείται αριστούργημα είναι το ίδιο που έχω με το χιούμορ όταν θεωρείται αριστούργημα. Το χιούμορ είναι στην ουσία, εν πολλοίς, ένας αγχολύτης, οπότε θεωρήστε πως όπου υπάρχει πολύ χιούμορ απ΄την άλλη υπάρχει πολύ άγχος. Σκεφτείτε το. Έτσι το 4΄33'' είναι έξυπνο, έίναι πρωτότυπο, είναι διαφορετικό και καλοδεχούμενο αλλά δεν είναι μουσική ούτε αριστούργημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2011 Να με συγχωρειτε που ξεθαβω, αλλα μολις πετυχα τυχαια το παρακατω ;D ;D http://comixed.memebase.com/2011/01/10/4-koma-comic-strip-the-masters-of-music-meet/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση