Προς το περιεχόμενο

Σπουδή στο 4'33"


Evilnye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όλα αυτά προέρχονται από κόμπλεξ. Λογικό είναι. Ακούς τους πραγματικούς μουσικούς, κομπλάρεις, και το ρίχνεις στη σοφιστεία.

 

Το θέμα είναι ότι αυτοί που διαμορφώνουν την κοινωνική πραγματικότητα, παίρνουν τα ανοσιουργήματα αυτών των κομπλεξικών, και τα χρησιμοποιούν για να πολτοποιήσουν το μυαλό των υπόλοιπων ανθρώπων.

 

Όπως βλέπω και από εδώ, το έργο τους προχωράει μια χαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 212
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Όλα αυτά προέρχονται από κόμπλεξ. Λογικό είναι. Ακούς τους πραγματικούς μουσικούς, κομπλάρεις, και το ρίχνεις στη σοφιστεία.

 

Το θέμα είναι ότι αυτοί που διαμορφώνουν την κοινωνική πραγματικότητα, παίρνουν τα ανοσιουργήματα αυτών των κομπλεξικών, και τα χρησιμοποιούν για να πολτοποιήσουν το μυαλό των υπόλοιπων ανθρώπων.

 

Όπως βλέπω και από εδώ, το έργο τους προχωράει μια χαρά.

Δηλαδη εσυ λες οτι ο Cage και ο penderescki(αφου αναφαιρθηκε το ονομα του)δεν ειναι μουσικοι αλλα κομπλεξικοι που γραφουν μ@κ@κιες επειδη ακριβως δεν μπορουν να γραψουν μουσικη και ετσι πολτοποιουν το μυαλο των υπολοιπων...

I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Όταν συντρέχει αδυναμία στο να υπάρξει κοινή θέση σε  σχετικά απλές έννοιες, όπως "ο πολιτισμένος διάλογος" και "οι όροι διεξαγωγής αυτού", είναι φυσικό και επόμενο να υπάρχει αδυναμία σύμπτωσης απόψεων σε πιο σύνθετες έννοιες, όπως στο "τί είναι τέχνη".  

Αν για την οικονομία του χρόνου συμφωνήσουμε όλοι ότι οι λέξεις  ή οι εκφράσεις «μαλακίες», «πολτοποίηση μυαλού» κ.α. έχουν μία κάποια απαξία και τείνουν στο να μειώσουν (για όσους μειώνονται) αυτούς στους οποίους απευθύνονται, τότε νομίζω ότι η συζήτηση του έργου του Cage ή του mp3 της Εύης , στο δικό μου αξιακό σύστημα, περνάει σε δεύτερη μοίρα.    

Κανένας στις ημέρες που ζούμε δεν μπορεί να υποχρεώσει κανέναν να «δεί» ή να «ακούσει» κάτι με το ζόρι. Πολύ περισσότερο δεν μπορεί να του επιβάλει να του αρέσει κάτι ή όχι "με το στανιό".

Το να διαπιστώνω το αυτονόητο μερικές φορές με κουράζει όσο συναρπαστικό και αν είναι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω απλα θα παρακαλεσω να βγω απο το group των "νοημων ανθρωπων" καθοτι οπως ο Νικολας αλλα και αλλοι εδω περα, αρεσκομαι στο να ακουω "θορυβο".

 

Απο κει και περα, δεν ειναι ντροπη ρε παιδια να πεις οτι δεν καταλαβαινεις/δε σου αρεσει κατι. Αντιθετα, το να προσπαθεις να πεισεις ολους τους αλλους οτι ο Cage ειναι ελεφαντας, μου φαινεται λιγο αστειο...Μου θυμιζει αντιδρασεις ορισμενων φιλων μου οταν τους εβαλα να ακουσουν το Ganryu Island.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για εμένα το ερώτημα δεν είναι αν αυτού του τύπου τα έργα είναι ή δεν είναι "μαλακίες", έχουν ή δεν έχουν καλλιτεχνική αξία, είναι ή δεν είναι πονήματα κομπλεξικών ή και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Εχέσθει. Είπαμε, με το ζόρι παντρειά όχι απλά δεν γίνεται αλλά δεν έχει και νόημα.

 

Το ερώτημα είναι αν τα νοήματα που "ανακαλύπτονται" υπάρχουν όντως εκεί (ή τουλάχιστον η ανακάλυψη τους ήταν ο στόχος του καλλιτέχνη) ή μήπως είναι πνευματικό κατασκεύασμα του δέκτη στην απέλπιδα προσπάθειά του να βρεί κάτι. Και όταν ισχύει το δεύτερο, ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά του δέκτη που τον ωθούν στο να συμπεριφέρεται έτσι; Τέλος, μπορεί να θεωρηθεί ως αξιέπαινο αποτέλεσμα (και κατ' επέκταση το ίδιο το έργο) η γέννηση μιας τέτοιας συμπεριφοράς με αφετηρία το εν λόγω έργο;

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια εποχή που δεχόμαστε καταιγισμό μηνυμάτων επί παντός επιστητού, ο - κατά τα άλλα πολυγραφότατος - Audiokostas ξαφνιάζει τους πάντες με ένα κενό post, ένα μη-post θα έλεγα, το οποίο αποδομεί προσεκτικά την έννοια του μηνύματος σε forum. Το εύλογο ερώτημα είναι κατά πόσο είναι κενό ένα κενό post. Μήπως το κενό post περιέχει τα συναισθήματα του αναγνώστη που το διαβάζει; Μήπως είναι ένα virtual "άδειο δωμάτιο"; Μήπως συμβολίζει το πρώιμο στάδιο της μετεξέλιξης του Audiokostas στον μη-Audiokosta; Η ιστορία θα κρίνει.

Μα καλά... ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΕΛΕΙΑ; Δεν την είδες; Πώς μπορείς να βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να λάβεις υπ'όψιν σου την τελεία;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα αυτά προέρχονται από κόμπλεξ. Λογικό είναι. Ακούς τους πραγματικούς μουσικούς, κομπλάρεις, και το ρίχνεις στη σοφιστεία.

Το θέμα είναι ότι αυτοί που διαμορφώνουν την κοινωνική πραγματικότητα, παίρνουν τα ανοσιουργήματα αυτών των κομπλεξικών, και τα χρησιμοποιούν για να πολτοποιήσουν το μυαλό των υπόλοιπων ανθρώπων.

Όπως βλέπω και από εδώ, το έργο τους προχωράει μια χαρά.

Ελπίζω να μην είσαο τόσο αφοριστικός σε οποιονδήποτε τομέα της ζωής σου δεν κατανοείς με την πρώτη  ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαιρετω την παρέα, καθότι και το πρωτο μου post :)

 

Βασικά με κεντρισε μια αποψη που βλεπω κατα καιρους οτι η τεχνη δεν προυποθετει καποια γνώση για να την κρίνεις, η οτι η μουσικη αυτη γνωση μπορει να ειναι γενική.

Ο cage δεν μου αρέσει αυτο το λεω εξαρχης, μετρουνται στα  δαχτυλα τα εργα του, που μου αρεσαν ΑΛΛΑ...

 

Νομίζω οτι πρεπει να γινει ενας διαχωρισμος μεταξυ του τι αρέσει σε κάποιον και στην εκτιμηση η ισως γενικοτερα στην δυνατοτητα του να  'εκτιμησει'. Στην δευτερη περιπτωση αναμφιβολα, ειναι αναγκαια προυποθεση καποια παιδεία - τριβη με το θέμα.

 

Διοτι και εγω μπορω να πω τι νούλα ειναι αυτη η γέφυρα ριο-αντιρριο δικαιωμά μου, αλλα οντας μη πολιτικός μηχανικός μικρη σημασία θα έχει η άποψη μου για την

στατικοτητα της, για την αρχιτεχτονικη της, για την ποιότητα των υλικών της, για την πιθανότητα αντοχης της στον χρόνο, για την τεχνικη δυσκολια που ειχε το έργο και για το κατα πόσο αποτέλει σημαντικό κατασκευαστικό εργο συγκριτικά με τα αντιστοιχα έργα παγκοσμίως.Ποσο μάλλον να κάνω αξιολογικές κρίσεις για το επίπεδο του αρχιτεκτονα-μηχανικου που την σχεδίασε.

 

Χωρις ομως το υποβαθρο τι νοημα εχει αυτη η κριση ?

 

Ισχυριζομαι δηλαδη οτι για μουσικα ειδη τα οποια πηγαζουν απο τελειως διαφορετικα θεμελιωδη ακομα και ενας μουσικος 'υποβιβαζεται' σχεδον στο επιπεδο του απλου ακροατη.

Ποσο μαλλον μουσικα ρευματα τα οποια δημιουργηθηκαν αλλαζοντας ακομα και τον ιδιο τον ορισμο της μουσικης, διευρυνοντας τον (βλεπε βαρεζε)

 

Πως ειναι δυνατον καποιος ο οποιος ασχολειται αποκλειστικα για παραδειγμα με το τονικο συστημα να αξιολογησει ενα μουσικο εργο του οποιου η βαση ειναι ο ηχος ?

με τι ακουσματα ? με τι γνωσεις ?

αφου δεν θα βρει ουτε μετατροποιες, ουτε ακολουθιες συγχορδιων, ουτε μελωδια, ουτε γνωριμα ρυθμικα σχηματα, τιποτα απο οσα γνωριζει.Και το προβλημα δεν ειναι τοσο οτι δεν θα τα βρει αλλα κυριως οτι θα τα ψαξει.

Το πιθανοτερο ειναι οτι δεν θα μπορεσει καν να αποκωδικοποιησει τις σχεσεις μεταξυ των ηχων, οποτε δυσκολα θα αντιληφθει και την φόρμα (εαν υπαρχει, δεν αναφέρομαι στον cage συγκεκριμένα).

 

Φυσικα μπορει να του αρεσει η να μην του αρεσει , αλλα μεχρι εκει.

Και δεν το λεω γιατι με ενοχλει καποιος να θεωρει τον cage σκιτζη η δεν ξερω τι αλλο, ουτε οτι καποιος αποκτωντας αυτο το υποβαθρο, θα αλλαξει γνωμη για εναν συγκεκριμενο καλλιτεχνη ντε και καλα.

 

Επιστρεφοντας στο θεμα της παιδείας νομιζω οτι το προβλημα ειναι οτι υπαρχουν ειδη μουσικης με τα οποια ερχομαστε σε επαφη απο την πρωτη κι'ολλας στιγμη και ξεχναμε οτι και αυτα τα 'μαθαμε' .

Μαθαμε να ακουμε για παραδειγμα την δυτικη μουσική, δεν ξυπνησαμε μια μέρα και την ανακαλυψαμε σαν ακουσμα αλλα εαν συνεβαινε αυτο, εαν ερχοταν καποιος στα 40 σου, εκει που ακουγες για παραδειγμα μονο ρεμπετικα, και σου ελεγε ξερεις οριστε ο μπαχ , και αυτος  program notes θα ηθελε για να κατανοηθει.

Τα περι ΄παγκοσμιοτητας' της ποιοτικης μουσικης προφανως και δεν ισχυουν. Ουτε ο μοτζαρντ ουτε ο πουτσινι, σολο του :)

 

 

Οσον αφορα συγκεκριμενα στον cage, ενα πολυ απλο παραδειγμα επιρροης που νομιζω καποιος φίλος το ανέφερε ειναι ο eno ο οποίος ουσιαστικα δεν υφισταται χωρις αυτον.Σχεδον ολη του η μουσικη πορεια ειναι μια pop 'εφαρμογη' των ιδεών του  cage. Αλλα ακομα και αυτη αποτελεί ισως την μικρότερη επιρροη του στα μουσικα δρώμενα.

Ισως δε η ιδέες του να ειναι πολυ ποιο σημαντικες απο το εργο του.

 

 

 

Υ.γ ετσι απο περιεργεια αναρωτιέμαι ποια ειναι η άποψη αυτων που δεν γουσταρουν το 4'33" για τα grouppen του stockhausen η τα pithoprakta του Ξενάκη.

 

 

χρεχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διοτι και εγω μπορω να πω τι νούλα ειναι αυτη η γέφυρα ριο-αντιρριο δικαιωμά μου, αλλα οντας μη πολιτικός μηχανικός μικρη σημασία θα έχει η άποψη μου για την στατικοτητα της, για την αρχιτεχτονικη της, για την ποιότητα των υλικών της, για την πιθανότητα αντοχης της στον χρόνο, για την τεχνικη δυσκολια που ειχε το έργο και για το κατα πόσο αποτέλει σημαντικό κατασκευαστικό εργο συγκριτικά με τα αντιστοιχα έργα παγκοσμίως.

Ενδιαφέροντα παραδείγματα...Βέβαια σαν απλός πολίτης, μπορείς να κρίνεις εάν το έργο έχει αξία ή όχι από την αποτελεσματικότητά του. Δηλ εάν από τη πρώτη μέρα, πέρασε ένα άτομο ή χιλιάδες...και εάν αυτό εξακολούθησε και τις επόμενες μέρες...και δεν χρειάζεται να είσαι πολιτικός μηχανικός...απλά -λογικά-σκεπτόμενος.

Και εάν πέρασε και περνάνει ένα άτομο...πάλι λογικά θα σου έρθουν άλλες απορίες.

"Τώρα γιατί τη φτιάξανε?", "Είχε κάνει κάτι παρόμοιο ο δίπλα?". "Ένα έργο, απλά για την υστεροφημία και ματαιοδοξία κάποιου?" "Καλά, μας κοροϊδεύουν...φάγανε τόσα λεφτά..."

Με λίγα λόγια δεν χρειάζεσαι και εξειδικευμένο υποβαθρο

 

Οσον αφορα συγκεκριμενα στον cage, ενα πολυ απλο παραδειγμα επιρροης που νομιζω καποιος φίλος το ανέφερε ειναι ο eno ο οποίος ουσιαστικα δεν υφισταται χωρις αυτον.Σχεδον ολη του η μουσικη πορεια ειναι μια pop 'εφαρμογη' των ιδεών του  cage.

Σίγουρα ένας εξελισσόμενος μουσικός χρειάζεται ερεθίσματα και επιρροές. Για καλή μας τύχη βέβαια, δεν βλέπουμε την επιρροή του Cage και στις τελευταίες δουλειές του Eno...ας πούμε με τους Κολπλέις...

 

Θα πάω και λίγο παραδίπλα για να γίνω κατανοητός. Σύγκρινε τη σπιτική μαγειρική με τη μοριακή μαγειρική...Προφανώς και τα σφαιρίδια με άχνα και ύλη χελιδονόψαρου που διασπώνται σταδιακά στο στόμα, δημιουργώντας επάλληλους γευστικούς οργασμούς ακούγονται πρωτοποριακά και ενδιαφέροντα...αλλά πόσο πιο πολύ χορταίνεις και ευχαριστιέσαι με τα γεμιστά και το λεμονάτο (αγαπημένα πιάτα στο Noiz) της μαμάς (γιαγιάς σου) ;)

 

Υ.γ ετσι απο περιεργεια αναρωτιέμαι ποια ειναι η άποψη αυτων που δεν γουσταρουν το 4'33" για τα grouppen του stockhausen η τα pithoprakta του Ξενάκη.

Νομίζω ότι απάντησα :D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα καλά... ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΕΛΕΙΑ; Δεν την είδες; Πώς μπορείς να βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να λάβεις υπ'όψιν σου την τελεία;

 

Η τελεία αυτή δεν ήταν μια απλή τελεία.

 

 

Η τελεία αυτή ήταν μια ΜΗ τελεία.

 

Είχε καθαρά λειτουργικό σκοπό.

 

Να γίνει αποδεκτό το υπόλοιπο συμπυκνωμένο νόημα, όσων ήθελε ο γράφων να εκφράσει, από την πεζή και χωρίς ευαισθησίες μηχανή αποδοχής των ποστ του φόρουμ.

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου