Προς το περιεχόμενο

Σπουδή στο 4'33"


Evilnye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από ένα σημείο ανάλυσης και μετά τα συμπεράσματα είναι προσωπικά και ως εκ τούτου υποκειμενικά. Αυτό που αλλάζει είναι πόσο υποστηρίζεται η εκάστωτε άποψη.

Από την συγκεκριμένη επισήμανση συμπεραίνω ότι επι της αρχής συμφωνούμε. Είναι προφανώς ελιτίστικο να απορρίπτει κάποιος την 'αντανακλαστική' άποψη εκ προοιμίου αλλά η συγκεκριμένη δεν παύει να είναι περιορισμένης βαρύτητας, καθώς στερείται όχι μόνο ανάλυσης, αλλά και διάθεσης για ανάλυση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 212
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Ωραία, μια χαρά.

 

Καμία αντίρρηση.

 

Άδειο δωμάτιο. Αυτό μου αρκεί.

 

Ας μην ανακατεύουμε όμως τη φιλοσοφία και τη θρησκεία με αυτό, έτσι; Άδειο δωμάτιο. Μιά χαρά.

 

Αν αυτός ήταν ο στόχος, νομίζω ότι τον πέτυχε απόλυτα.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, αν θεωρείς ότι οι "παναγίες από ακαθαρσίες" υπονομεύουν την "εκπληκτική σοβαρότητα σχεδόν όλων όσων συμμετείχαν στο θέμα", τα παράπονά σου στους καλλιτέχνες που τα δημιουργούν.

 

 

Αν εγώ που απλά τα αναφέρω υπονομεύω τη σοβαρότητα, φαντάσου αυτοί που τα δημιουργούν και τα εκθέτουν.

 

 

Και αυτό πάει και για τα "περίφημα έργα" του Cage, με τα κλαμπατσίμπανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, αν θεωρείς ότι οι "παναγίες από ακαθαρσίες" υπονομεύουν την "εκπληκτική σοβαρότητα σχεδόν όλων όσων συμμετείχαν στο θέμα", τα παράπονά σου στους καλλιτέχνες που τα δημιουργούν.

Αν εγώ που απλά τα αναφέρω υπονομεύω τη σοβαρότητα, φαντάσου αυτοί που τα δημιουργούν και τα εκθέτουν. Και αυτό πάει και για τα "περίφημα έργα" του Cage, με τα κλαμπατσίμπανα.

 

Μα, τα "έργα" αυτά δεν τα εξέθεσε κανείς εδώ μέσα. Τα γνωρίσαμε μέσα από τις δικές σου αναφορές. Έχεις ευθύνη για την επιλογή σου να τα αναφέρεις, αλλά και να τα παρουσιάσεις (δικό σου δεν ήταν το βίντεο στο youtube και τα "εικαστικά";).

 

Μη το κάνουμε όπως στο δελτίο γνωστού σκανδαλοθηρικού τηλεοπτικού καναλιού, το οποίο ανακοινώνει καθημερινά (σοκαρισμένο βέβαια) τα νέα πορνογραφήματα ελληνίδων celebrities και την επόμενη ημέρα (επίσης σοκαρισμένο) δηλώνει την έκπληξη για την εμπορική επιτυχία των πορνογραφημάτων.

 

Επίσης, "κλαμπατσίμπανα" έλεγε ένας θείος μου τις ηλεκτρικές κιθάρες. Οι καιροί αλλάζουν.

 

Αλλά τέλος πάντων, είναι φανερό ότι είσαι σε εξόχως επιφυλακτικό mood και δεν μπορεί να καμφθεί από την αγαθή προαίρεσή μου (ή των άλλων).  Ας μη το συνεχίσουμε.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την συγκεκριμένη επισήμανση συμπεραίνω ότι επι της αρχής συμφωνούμε. Είναι προφανώς ελιτίστικο να απορρίπτει κάποιος την 'αντανακλαστική' άποψη εκ προοιμίου αλλά η συγκεκριμένη δεν παύει να είναι περιορισμένης βαρύτητας, καθώς στερείται όχι μόνο ανάλυσης, αλλά και διάθεσης για ανάλυση.

 

Γι' αυτό και είπα

 

Αυτό που αλλάζει είναι πόσο υποστηρίζεται η εκάστωτε άποψη.

 

Αν και θα διαφωνήσω με την διάθεση για ανάλυση. Δεν νομίζω ότι οποιος εκφράζει άποψη "πρώτης επαφής" δεν έχει διάθεση περαιτέρω εμβάθυνσης, εκτός αν το λέει ρητά.

 

Η μόνη κατηγορία που μπορούμε να του προσάψουμε είναι αυτή της βιασύνης.

 

Και πάλι όμως είναι χρήσιμο να κρατάμε την πρώτη αντίδραση πριν αρχίσει η αποδόμηση. Κάτι έχει να μας πεί.

 

Πολλές φορές σε συναυλίες, πιάνω τον εαυτό μου να "ξεχνάει" να ακούσει την μουσική και αντ' αυτού να τσεκάρει το rig, την τεχνική του κιθαρίστα κ.α.

 

Η προσέγγιση στην τέχνη, μερικές φορές είναι καλύτερο το "go with the flow dude"  ;D

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

Κάτι παρόμοιο είναι και το 4:33. Μία φωτογραφία ενός άδειου δωματίου για το οποίο δεν ξέρουμε τίποτε.

 

 

 

Πολύ μου άρεσε η αναλογία «άδειο δωμάτιο» .........και με την άδεια του «δημιουργού» την επεκτείνω .

Για εμένα το 4:33 ήταν και είναι ένα άχρηστο δωμάτιο- ένας «άχρηστος» χώρος .

 

Για έναν άχρηστο χώρο

 

«Έχω αποπειραθεί πολλές φορές να φανταστώ ένα διαμέρισμα στο οποίο θα υπήρχε ένα άχρηστο δωμάτιο – εντελώς και σκοπίμως άχρηστο: όχι αποθήκη, ούτε όφις, ούτε περισσευούμενο δωμάτιο, ούτε διάδρομος, ούτε σοφίτα, αλλά ένας χώρος χωρίς την παραμικρή λειτουργία, που δε χρησίμευε σε τίποτα, δε θα παρέπεμπε σε τίποτα.»

Georges Perec - «Χορείες Χώρων» .

 

Στα 18 μου όταν δεν καταλάβαινα κάτι ….. το έκραζα.

Στα 20-30 όταν δεν καταλάβαινα κάτι , έκανα πως το καταλαβαίνω (ακόμα πιο επικίνδυνο)

Στα 36 μου πλέον, όταν δεν καταλαβαίνω κάτι ….προσπαθώ να το καταλάβω.

Επιφυλάσσομαι για το μέλλον.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια μικρή παρένθεση, η ανάλυση και η αποδόμηση έχει και άλλα επίπεδα πέραν της τεχνικής των μηχανημάτων του rig κτλ.

 

Έχει και την φιλοσοφική σκέψη, θέση και έκφραση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ναι, το ξέρω. Αυτή η φασαρία που έβαλα από το Youtube είναι εξόχως προσβλητική για κάθε νοήμων άνθρωπο, αλλά είπα να έχουμε μια σφαιρική εικόνα του "καλλιτέχνη".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Καλά ναι, το ξέρω. Αυτή η φασαρία που έβαλα από το Youtube είναι εξόχως προσβλητική για κάθε νοήμων άνθρωπο, αλλά είπα να έχουμε μια σφαιρική εικόνα του "καλλιτέχνη".

Σιγά ρε πρεσβευτή της νοημοσύνης των ανθρώπων που πρόλαβες και έκανες παγκόσμιο γκάλοπ για το θέμα, και ξέρεις τι έιναι εξόχως προσβλητικό για ΚΑΘΕ νοήμων άνθρωπο...

 

Τώρα καταλαβαίνεις, warwick, γιατί ήμουν επιφυλακτικός στο αρχικό σου θέμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαίρομαι που κάποιος εδώ μέσα είχε την ειλικρίνεια να παραδεχτεί αυτό:

Στα 18 μου όταν δεν καταλάβαινα κάτι ….. το έκραζα.

Στα 20-30 όταν δεν καταλάβαινα κάτι , έκανα πως το καταλαβαίνω (ακόμα πιο επικίνδυνο)

 

Αυτό που είναι πραγματικά θλιβερό είναι ότι στις περισσότερες συζητήσεις για αμφιλεγόμενα καλλιτεχνικά έργα κυριαρχούν οι δύο παραπάνω απόψεις: από τη μία έχουμε άτομα που ενώ δεν είναι σε θέση να τα κρίνουν και να τα βάλουν σε σωστό perspective τα απορρίπτουν συλλήβδην (προβαίνοντας ενίοτε σε ατυχέστατες συγκρίσεις), και από την άλλη έχουμε κάποιους κατά φαντασίαν ελιτιστές οι οποίοι παριστάνουν ότι καταλαβαίνουν κάθε τι εξεζητημένο (δηλαδή αυτούς που ενθουσιάζονται με τους κάθε λογής "εικονοκλάστες" χωρίς καν να γνωρίζουν τι αναπαριστούν οι "εικόνες"). Είναι προφανές ότι δεν μπορεί να διεξαχθεί συζήτηση με νόημα μεταξύ τέτοιων ατόμων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου