Προς το περιεχόμενο

Σπουδή στο 4'33"


Evilnye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα παράπονά σας για το μενού, στον μεγάλο εικαστικό κύριο Taaffe που το δημιούργησε.

 

Βλέπετε οι μ***ες δεν περιορίζονται στη μουσική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 212
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Πριν κανένα μήνα άνοιξε ένα θέμα στο οποίο ο δημιουργός του σύγκρινε την Λένα Πλάτωνος με τον Τόλη Τσιμογιάννη καταλήγοντας μάλιστα ότι εάν έτσι είναι η κουλτούρα, δεν θα πάρω.

Ενώ υπήρξαν και ένα δυο οι οποίοι συμφώνησαν με αυτή την νοοτροπία, η μεγάλη πλειοψηφία κατέληξε στο ότι ο αρχικός αποστολέας δεν έχει δίκιο.

Είχα επιλέξει ότι δεν άξιζε να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο θέμα διότι μου ήταν εξόφθαλμα λάθος ο τρόπος σκέψης του αρχικού αποστολέα.

Στο θέμα που άνοιξα εδώ, η αντίδραση ανθρώπων οι οποίοι γνωρίζουν τον καλλιτέχνη για τον οποίο μιλάω, όπως και η απουσία σχολίων από άλλους που επίσης ξέρω ότι γνωρίζουν μου έδειξε ότι μάλλον και η δική μου αντιμετώπιση του θέματος έτσι ελαφρά είναι λάθος.

 

Μπορεί το 4'33" να είναι πατάτα. Το θέμα είναι εγώ δεν ξέρω το όλο πλαίσιο στο οποίο οδήγησε στην δημιουργία (?) αυτού.

Έτσι εντελώς αφελώς παίζω κ εγώ τον τζάμπα μάγκα κάνοντας κάτι παρόμοιο κοροϊδεύοντας κάτι το οποίο δεν γνωρίζω.

 

Κοινώς μετά από 6 7 σελίδες και αρκετές ώρες σιωπής συμφωνώ με το ποστ αυτό,

http://www.noiz.gr/index.php?topic=182943.msg521817#msg521817

 

I think we all learned something today ;D

© Stan > South park

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή επιμένεις να βγει κάποιο χρήσιμο συμπέρασμα σε τόπικ που βρίσκεται στην ΠΧ;

Τέταρτη μέρα του 2011 και ήδη ήρθαν τα πάνω κάτω...

 

btw mano νομίζω πήρες τα ποστ μου πολύ τοις μετρητοίς. Jockin'-Jockin' που λένε και τα Japanια. Γιατί προσπαθείτε σοβαρη κουβέντα στην ΠΧ;

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά το θέμα πήγε στην ΠΧ διότι ήταν εξ αρχής χαβαλές και το έστειλα εγώ. Παρ' όλα αυτά υπήρξαν σοβαρές τοποθετήσεις εδώ μέσα, το οποίο δεν είναι κακό να γίνεται στην τελική υπάρχει κάποιος ανοιχτός διάλογος.

 

Τέλος περί σοβαρού συμπεράσματος, το προηγούμενο ποστ μου αποτελεί δικό μου σχόλιο το οποίο δε νομίζω ότι μου απαγορεύει κανείς και να κάνω.

 

Αν θέλετε μπορώ να διατηρήσω το κλίμα αναλύοντας το έργο μου,

 

Το δίλεπτό μου αποτελείται από δυο μέρη,  το πρώτο αν και απλοϊκότερο, επαναλαμβάνει κάπως χαοτικά το ίδιο σχήμα, στο δεύτερο όντως σρεντάρω σε παύσεις. Φοβερό αυτί όποιος το έπιασε  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε Εύη μου, με κοψοχόλιασες, νόμιζα οτι κάτι έπαθε το πισι ή τα ηχεία και δεν άκουγα τίποτα ;D

Έτσι εξηγούνται οι 6 σελίδες υπερ-ανάλυσης ;D

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι Jasemeister, εσύ το πήρες μετρητοίς το δικό μου. Πλάκα κάνω....

 

Τα παράπονα για το μενού;

 

  ;D  ;D  ;D

 

 

Νομίζω ότι τελικά είναι η θυσία του Αβραάμ για vegetarian. Αντί για αρνί σπανακόρυζο  ;D  ;D  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Παίδες δεν νομίζω πως αυτό το θέμα, ακομα και αν τεθηκε σαν πλάκα, ΔΕΝ είναι για την Π.Χ. και έπρεπε να είναι συνέχεια του 4.33.

 

Το που πάει η λόγια τέχνη και κατα πόσο "αγγίζει" το κοινό, (πιό σωστός τίτλος για το παρόν θέμα) είναι ένα σοβαρότατο θέμα που αξίζει συζήτηση. Είναι άξιο ανάλυσης από τους υποστηρικτές καθώς και αφορμή μαθήματος της ιστορίας της τέχνης, για όσους έχουν διάθεση.

 

Σε όσες κουβέντες έχω βρεθεί μεταξύ ιστορικών τέχνης και θιασωτών και μη, της "μοντέρνας τέχνης" οι αντιπαραθέσεις πάνε κι έρχονται. Οπως και εδώ φυσικά.

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το που πάει η λόγια τέχνη και κατα πόσο "αγγίζει" το κοινό, (πιό σωστός τίτλος για το παρόν θέμα) είναι ένα σοβαρότατο θέμα που αξίζει συζήτηση.

Σε όσες κουβέντες έχω βρεθεί μεταξύ ιστορικών τέχνης και θιασωτών και μη, της "μοντέρνας τέχνης" οι αντιπαραθέσεις πάνε κι έρχονται.

Για να μην έχουμε χρονιάρες μέρες λοιπόν αντιπαραθέσεις όπως με τους άλλους φίλους σου, κάνε το πολύ απλό...

Μία ψηφοφορία με 2 points, ποιούς αγγίζει η "Τέχνη" του Cage και ποιούς όχι...χωρίς εξηγήσεις, χωρίς φωνές, χωρίς φασαρίες...

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην έχουμε χρονιάρες μέρες λοιπόν αντιπαραθέσεις όπως με τους άλλους φίλους σου, κάνε το πολύ απλό...

Μία ψηφοφορία με 2 points, ποιούς αγγίζει η "Τέχνη" του Cage και ποιούς όχι...χωρίς εξηγήσεις, χωρίς φωνές, χωρίς φασαρίες...

Βασικά κάτι τέτοιο δεν θα λειτουργούσε, διότι προσωπικά δεν νομίζω ότι είναι κάτι που μπορείς να απαντήσεις έτσι αδιάφορα σα να ρωτάς σ αρέσει το παγωτό βανίλια ή όχι.

 

Κ εμένα αν με ρωτήσεις τώρα θα σου πω όχι αλλά τι ουσία έχει η απάντησή μου αν δεν έχω ασχοληθεί με τη δουλειά του;

 

Και μετά αν έρθουν να ψηφίσουν άλλοι 50 που δεν τον έχουν ασχοληθεί και πουν ναι η όχι, τι συμπέρασμα βγάλαμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
Για να μην έχουμε χρονιάρες μέρες λοιπόν αντιπαραθέσεις όπως με τους άλλους φίλους σου, κάνε το πολύ απλό...

Μία ψηφοφορία με 2 points, ποιούς αγγίζει η "Τέχνη" του Cage και ποιούς όχι...χωρίς εξηγήσεις, χωρίς φωνές, χωρίς φασαρίες...

 

Μα "λόγια" τέχνη χωρίς εξηγήσεις και υπόβαθρο δεν υφίσταται.

Αν εννοείς πως προτιμούμε την "λαϊκή" γιατί μας "μιλάει" διαφορετικά και αυθόρμητα, δεν έχεις άδικο.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου