Προς το περιεχόμενο

Σπουδή στο 4'33"


Evilnye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 212
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Ανακοίνωσης:

 

Στην πλατεία Συντάγματος της Αθήνας και ακριβώς στην μέση της, έχω τοποθετήσει γλυπτό έργο πάνω σε τετράγωνη βάση, εμβαδού 64τ.μ (8χ8 περίπου), το οποίο αναπαριστά ανήρ γυμνό ορθό, ο οποίος με πρωτοποριακούς μηχανισμούς στους γοφούς σιγά-σιγά λυγά και διπλώνετε (ωσάν να τον πόνεσε το στομάχι του).

Το έργο μου αυτό λέγετε ''Γυμνός άνδρας πέρδεται'' .

Παρατηρήστε ότι τον έχω κλείσει σε Cage και σημειώστε πως δεν μου πήρε πάνω από 4:33 να το ολοκληρώσω!!!

Αν περνάτε από εκεί ΠΡΟΣΟΧΗ μην σκοντάψετε.

 

 

Εγώ προτείνω επί της ουσίας ή έστω και για την πλακίτσα μας, να ανοιχτούν δύο threads. Ένα υπέρ και ένα κατά του κατά πόσο είναι το του Cage τέχνη. Να μείνει κάποιες μέρες ανοιχτό, να δηλώνει όποιος θέλει ένα παρών όπου θέλει, να βγει η σούμα στο τέλος και να αναδείξουμε τελικά αν το άσπρο είναι μαύρο ή αν το καφέ είναι κίτρινο που πολυκαιρίστηκε.

 

Μετά τιμής,

Εγώ.

If you want to be a hippie...you 're too late.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Χμμμμ... χμμμμ.... και περισσότερα χμμμμ....

Στην αρχή νόμιζα ότι ήμουν στην «παιδική χαρά», αλλά μάλλον κάπου έστριψα λάθος  ;D

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή τελικά τα πάντα είναι σχετικά, δηλώνω ευθαρσώς ότι το "πόνημα" του Cage με τον τίτλο 4.33, κοσμεί με την παρουσία του τη μουσική του 20ου αιώνα.

 

 

Μιλάμε για τον αιώνα που τα όργανα σκούζανε σα δαίμονες, η πρέζα ήταν η βασική πηγή έμπνευσης και η κυρίαρχη ιδεολογία ήταν ο σατανισμός.

 

 

Μακάρι να γράφανε ΟΛΟΙ σαν το 4.33 του Cage.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έβαλα στο τέρμα τα ηχεία μου και δεν ακούω σχεδόν τίποτα... Οκ σέβομαι τον πειραματισμό και δεν είμαι και ο τελευταίος που δικαιούται να μιλάει αλλά βάλτο λίγο πιο δυνατά!!!αυτό μόνο...

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προτείνω επί της ουσίας ή έστω και για την πλακίτσα μας, να ανοιχτούν δύο threads. Ένα υπέρ και ένα κατά του κατά πόσο είναι το του Cage τέχνη. Να μείνει κάποιες μέρες ανοιχτό, να δηλώνει όποιος θέλει ένα παρών όπου θέλει, να βγει η σούμα στο τέλος και να αναδείξουμε τελικά αν το άσπρο είναι μαύρο ή αν το καφέ είναι κίτρινο που πολυκαιρίστηκε.

 

Δεν υπάρχει λόγος, κατά τη γνώμη μου.

 

Αυτά τα θέματα έχουν λυθεί εδώ και πολύ-πολύ καιρό.

 

Ξέρεις (αν μου επιτρέπεις τον ενικό), ακόμη και η δική σου εικονοκλαστική τάση, μέρος της ίδιας κουλτούρας που επικρίνεις είναι. Ειδικότερα, η αμφισβήτηση "ιερών τεράτων" χωρίς αντιπρόταση, είναι μάλλον κάτι το σύνηθες, ή μήπως όχι;

 

Τόσον εσύ, όσο και ο manosx, έχετε επιμείνει να καταδείξετε ότι ο Cage είναι σαν τον Μαέβιους Παχατουρίδη, ξεχνώντας ότι ο Παχατουρίδης είναι προϊόν της φαντασίας μίας ομάδας ηθοποιϊσκων εκ' Βορείου Ελλάδος, οι οποίοι - προ πολλού - έχουν χάσει κάθε ένα από τα αρχικά τους ερείσματα. Θα έπρεπε κανονικά να ενοχλείσαι για την ταύτιση των απόψεών σου με τις απόψεις διασκεδαστών της νεοελληνικής αναισθησίας, αλλά αν δεν μπορεί να γίνει αυτό, τουλάχιστον επέτρεψε λίγο χώρο σε όσους θέλουν να συζητήσουν σοβαρά.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζήτω η σοβαροφάνεια....

Θάνατος στην σοβαρότητα....

 

Όταν η αναζήτηση νοήματος εκεί που δεν υπάρχει μας χαιδεύει τα αυτιά...

"Είμαι έξυπνος, τώρα το ξέρω...."

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς πλάκα πάντως το όλο εγχείρημα αλλά και οι αντιδράσεις που πήρα ανεβάζοντάς το με έβαλαν σε πολλές σκέψεις. Τα τυχόν αποτελέσματα της έρευνάς μου μπορεί και να έχουν ενδιαφέρον και να τα συζητήσω κάποια στιγμή, όταν πια κρυσταλλώσω κάποια άποψη.

 

Ευχαριστώ για τις ακροάσεις  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει λόγος, κατά τη γνώμη μου.

 

Αυτά τα θέματα έχουν λυθεί εδώ και πολύ-πολύ καιρό.

 

Ξέρεις (αν μου επιτρέπεις τον ενικό), ακόμη και η δική σου εικονοκλαστική τάση, μέρος της ίδιας κουλτούρας που επικρίνεις είναι. Ειδικότερα, η αμφισβήτηση "ιερών τεράτων" χωρίς αντιπρόταση, είναι μάλλον κάτι το σύνηθες, ή μήπως όχι;

 

[...]αν δεν μπορεί να γίνει αυτό, τουλάχιστον επέτρεψε λίγο χώρο σε όσους θέλουν να συζητήσουν σοβαρά.

 

Και ποιό άραγε "ιερό τέρας" θα αντιπροταθεί στο αγλάϊσμα των αγλαϊσμάτων που μας προσέφερε ο Cage;

Διότι, ασχέτως του ότι σε αυτό το thread η κουβέντα γίνεται με αφορμή το πόνημα της Evilnye, η κουβέντα γύρω απ'τον Cage εξακολουθεί να περιστρέφεται.

Μη ζητάτε να σταυρώσουμε φρόνιμα τα χεράκια σαν σχολική τάξη που πήγε να εκκλησιαστεί...Δεχτείτε ότι σε κάποιους δυστυχείς - καλλιτεχνικά υστερούντες  ::) και αισθητικά απαίδευτους  ::) (εμού συμπεριλαμβανομένου σε διακεκριμένη θέση) - το υπό συζήτηση έργο του Cage φαντάζει περίπου σαν καλογυαλισμένο κουραδάκι.

(Εύη αυτό δεν έχει να κάνει καθόλου με το δικό σου mp3)

 

 

Ο σεβασμός στο χώρο που μας φιλοξενεί αλλά και στο "χώρο" για συζητήσεις πέρα από μαγνήτες, λάμπες, βαρυκεντρισμένα κλαβιέ και κάρτες ήχου είναι δεδομένος απ'την πλευρά μου.

Δε θα παραμερίσω όμως επειδή προεξοφλείς ότι ο αντίλογος έρχεται από κουφιοκέφαλους νοσταλγούς του Καλυβάτση.

 

Και για τα πρακτικά,

 

Τόσον εσύ, όσο και ο manosx, έχετε επιμείνει να καταδείξετε ότι ο Cage είναι σαν τον Μαέβιους Παχατουρίδη, ξεχνώντας ότι ο Παχατουρίδης είναι προϊόν της φαντασίας μίας ομάδας ηθοποιϊσκων εκ' Βορείου Ελλάδος, οι οποίοι - προ πολλού - έχουν χάσει κάθε ένα από τα αρχικά τους ερείσματα. Θα έπρεπε κανονικά να ενοχλείσαι για την ταύτιση των απόψεών σου με τις απόψεις διασκεδαστών της νεοελληνικής αναισθησίας [...]

 

+10000 απ' άκρη σ' άκρη.

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου